Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä ToriDiilistä ja uusimmista uudistuksista?

Vierailija
18.03.2024 |

Itseäni mietityttää tuo rahojen siirto ja se ettet saa rahoja heti ennen kun ostaja tarkistanut tuotteen. Alkaako tässä nyt sit kädenvääntö tuotteen kunnosta ja hinnanalennuksista/rahojen palauttamisesta?

Eikö enää voi olla myynti-ilmoituksessa ns nouto  tai postitus vaihtoehto? Itse sain ainakin sellaisen kuvan, että se on joko tai. 

Mitä mieltä olette tosta uudistuksesta ja muutenkin uudistuksista? Appi ainakin herjaa jatkuvasti virheitä. 

Kommentit (615)

Vierailija
321/615 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Täällä kanssa hyvät kokemukset toridiilistä, lähinnä tuon käynnissä olleen kampanjan takia jossa postikulut olleet 0e. Paljon saanut saanut myytyä 4-10 euron hintaista tavaraa, jota normaalisti on vaikea saada kaupaksi kun postikulut monesti kalliimmat kun itse tavara. Todellakin harmi että tuo kampanja nyt tänään loppuu!

Noin 3vkoa sitten aloin listaamaan kaiken vähänkin tarpeettoman mitä kotoa löysin, josta voisi ees tuon muutaman euron saada. Nyt muutama viikko myöhemmin yli 30 myyntiä joista saldona lähes 300e taskurahaa. Joukossa myyntejä, joista ei osannut kuvitellakaan että menisi edes kaupaksi. Toki on turhauttavaa välillä listailla ja postitella tuollaisia kahvipaketin arvoisia tavaroita, mutta parempi näin, kun että kärräisit tavarat kierrtyskeskukseen tms.

Kuten yllä muut kirjoitelleet, sitä toridiiliä ei ole pakko käyttää vaan tavaraa voi myydä ja ostaa ihan perinteiseen tapaan myöskin."

Siis ihan sama kokemus itsellä!

Tosin alkuun epäilytti ja ekat kaupat kieltäydyin käyttämästä sitä, kun ehdotettiin mutta tokalla jo rohkaistuin kokeilemaan ja sille tielle jäin. 😄 Kauppa on käynyt ihan hulluna ja mieskin on joutunut viemään mun puolesta paketteja postiin, kun en itse ole ehtinyt sitä mukaan viemään kun on tavaraa mennyt kaupan. Pistin kanssa ihan kaiken mahdollisen myyntiin mitä olin ajatellut vieväni jossain kohtaa livekirpulle + lisäksi kaiken muunkin mistä saatoin luopua. Siis joskus kun on laittanut vaikka jollekin suositulle lasten vaatteiden kirppis ryhmään faceen jonkun tarjouspuun ja siellä on tullut paljon myyntiä kerralla, niin nyt se oli sitä samaa lähes joka päivä.

"Tavalliset" lelutkaan ei mee normaalisti kaupan eikä niistä pääse eroon ellei ilmaiseksi jollekin tyrkkää, niin nyt kampanjan aikana lähettelin isoissa pahvilaatikossa lasten vanhoja leluja pitkin Suomea 😅

Kauheen vahvoja tunteita näyttää täällä palstalla toi toridiili herättävän, mutta itse oon ottanut siitä kyllä kaiken ilon irti ja olen ollut tosi tyytyväinen. Voihan sitä tavaraa myydä ihan samalla lailla vanhaan malliin ja postittaa niinkuin ennenkin on postittanut, ei kai se teiltä ole pois jos muilla käy kauppa hyvin uudella systeemillä.

Vierailija
322/615 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toridiilin toimituskulut 0e kampanjaa jatkettu 31.5 saakka!

Mitä sitten? Ei tulisi mieleenkään ottaa mitään tyhmää diiliä epäluotettavalta torilta, todistaa kuinka epätoivoisia torissa ollaan kun käynyt aivan kamala asiakaskato, niin tällä yritetään saada asiakkaat pysymään torin käyttäjinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/615 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän kertoo vain sen että myynnit on hiljentyneet ja nyt yritetään maksuttomalla postituksella houkutella ihmisiä. En edelleenkään aio ottaa diiliä käyttöön yksinkertaisesti siitä syystä että se on paljon vaivalloisempi minulle kuin tavallinen postitus, jonka voin hoitaa kauppareissulla lähikaupan automaatin kautta.

Vierailija
324/615 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneton yritys, ei ilmaiset postikulut auta kun uudistus on täysin fiasko.En ottaisi mitään diiliä vaikka olisi aina ilmaiset postikulut.

Vierailija
325/615 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa kyllä että alkaa olla lopun alkua, en kyllä yhtään ihmettele.

Vierailija
326/615 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsispä muokkaamaan omia ilmoituksia.

Vierailija
327/615 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Törmäsin tähän ketjuun sattumalta ja ihmetyttää kyllä nää kommentit toridiilistä, kun itsellä ei ole kauppa käynyt koskaan niin hyvin kun nyt tän toridiilin kamppiksen aikana! Ihan harmittaa että se loppuu nyt parin päivän päästä, kun sitten kulut pomppaa niin korkeaksi ettei kannata mitään käytettyjä vaatteita enään sitä kautta myydä. 

Ja ei kyllä yksikään ostaja/myyjä omalla kohdalla ole kieltäytynyt käyttämästä toridiiliä kun olen sitä ehdottanut, mä en ainakaan oo suostunut ostaan nyt millään muulla kun sillä 😄 2 euron kuluilla on pystynyt postittaan vaikka kuinka isoja paketteja!

Kamppis kun loppuu, niin ei kyllä kannata mitenkään päin ostajana! Ja myyjänä en ala lähettää omilla rahoilla tuotteita joista saan rahan ehkä joskus.

Vierailija
328/615 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Täällä kanssa hyvät kokemukset toridiilistä, lähinnä tuon käynnissä olleen kampanjan takia jossa postikulut olleet 0e. Paljon saanut saanut myytyä 4-10 euron hintaista tavaraa, jota normaalisti on vaikea saada kaupaksi kun postikulut monesti kalliimmat kun itse tavara. Todellakin harmi että tuo kampanja nyt tänään loppuu!

Noin 3vkoa sitten aloin listaamaan kaiken vähänkin tarpeettoman mitä kotoa löysin, josta voisi ees tuon muutaman euron saada. Nyt muutama viikko myöhemmin yli 30 myyntiä joista saldona lähes 300e taskurahaa. Joukossa myyntejä, joista ei osannut kuvitellakaan että menisi edes kaupaksi. Toki on turhauttavaa välillä listailla ja postitella tuollaisia kahvipaketin arvoisia tavaroita, mutta parempi näin, kun että kärräisit tavarat kierrtyskeskukseen tms.

Kuten yllä muut kirjoitelleet, sitä toridiiliä ei ole pakko käyttää vaan tavaraa voi myydä ja ostaa ihan perin

Vähän läpinäkyvää :D

Vierailija
329/615 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ihan sama kokemus itsellä!

Tosin alkuun epäilytti ja ekat kaupat kieltäydyin käyttämästä sitä, kun ehdotettiin mutta tokalla jo rohkaistuin kokeilemaan ja sille tielle jäin. 😄 Kauppa on käynyt ihan hulluna ja mieskin on joutunut viemään mun puolesta paketteja postiin, kun en itse ole ehtinyt sitä mukaan viemään kun on tavaraa mennyt kaupan. Pistin kanssa ihan kaiken mahdollisen myyntiin mitä olin ajatellut vieväni jossain kohtaa livekirpulle + lisäksi kaiken muunkin mistä saatoin luopua. Siis joskus kun on laittanut vaikka jollekin suositulle lasten vaatteiden kirppis ryhmään faceen jonkun tarjouspuun ja siellä on tullut paljon myyntiä kerralla, niin nyt se oli sitä samaa lähes joka päivä.

"Tavalliset" lelutkaan ei mee normaalisti kaupan eikä niistä pääse eroon ellei ilmaiseksi jollekin tyrkkää, niin nyt kampanjan aikana lähettelin isoissa pahvilaatikossa lasten vanhoja leluja pitkin Suomea 😅

Kauheen vahvoja tunteita näyttää täällä palstalla toi toridiili herättävän, mutta itse oon ottanut siitä kyllä kaiken ilon irti ja olen ollut tosi tyytyväinen. Voihan sitä tavaraa myydä ihan samalla lailla vanhaan malliin ja postittaa niinkuin ennenkin on postittanut, ei kai se teiltä ole pois jos muilla käy kauppa hyvin uudella systeemillä.

Mulla katselut hyvin myyvissä tuotteissa 0-9 kpl, kymmeniä ilmoituksia. 60 päivää kerkesi mennä eikä yhtään kauppaa, yks toridiilikysely, en anna torille lupaa tililleni. Pistin kirpparille ja viikossa kaikki myyty ja saldona pöytävuokran jälkeen 472,50e :)

Vierailija
330/615 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toi kirjoitus on selkeästi jonkin torin henkilökunnan kirjoitus.

Vierailija
331/615 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itsekään pidä Toridiilistä enkä ota sitä käyttöön, mutta pystyn kyllä ymmärtämään että joillain voi olla siitä positiivisia kokemuksia. Täällä tykätään vaan dissata kaikkia ketkä ei hauku Toria.

Vierailija
332/615 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toridiilillä saa näköjään myydä torissa tuoteväärennöksiä, kuka luottaa yritykseen jonka säännöissä tuoteväärennökset mainitaan kiellettynä mutta joka käytännössä sallii niitä koko ajan ja vielä tämän toridiilin kera?

Vierailija
333/615 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En itsekään pidä Toridiilistä enkä ota sitä käyttöön, mutta pystyn kyllä ymmärtämään että joillain voi olla siitä positiivisia kokemuksia. Täällä tykätään vaan dissata kaikkia ketkä ei hauku Toria.

Et ilmeisesti ole ymmärtänyt ihmisten viestejä, toridiili on vain yksi huono asia, kaikkein pahin on koko torin uudistus joka aiheutti sen ettei kauppa enää käy, se on se juttu, kaikki tajuaa että jos katselukerrat on tosi alhaiset, nollassa niin silloin myös kaupat on samalla tasolla.

Vierailija
334/615 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ilmeisesti ole ymmärtänyt ihmisten viestejä, toridiili on vain yksi huono asia, kaikkein pahin on koko torin uudistus joka aiheutti sen ettei kauppa enää käy, se on se juttu, kaikki tajuaa että jos katselukerrat on tosi alhaiset, nollassa niin silloin myös kaupat on samalla tasolla.

Joillain on silti päinvastainen kokemus eikä se tee heistä Torin työntekijöitä. Täällä on ollut useampi myyjä jotka ovat kokeneet uudistuksen neutraalina tai positiivisena asiana ja saaneet edelleen kaupaksi tavaroitaan.

Vierailija
335/615 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joillain on silti päinvastainen kokemus eikä se tee heistä Torin työntekijöitä. Täällä on ollut useampi myyjä jotka ovat kokeneet uudistuksen neutraalina tai positiivisena asiana ja saaneet edelleen kaupaksi tavaroitaan.

Mutku tämä o vauva.fi ja täällä ei oo mielekästä(vähän liian hieno sana) keskustella asiallisesti vaan tärkeempää on laukoa omia totuuksia. Vauva.fi > toridiili

Vierailija
336/615 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä kadonneet näkyvistä myös myydyt yli 60 päivää vanhaa ilmoitukset? En oikein tajua Toria enää. Mitä hyötyä tilasto-sivusta on jos siellä ei näy myytyjä tavaroita?

Vierailija
337/615 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Tämähän kertoo vain sen että myynnit on hiljentyneet ja nyt yritetään maksuttomalla postituksella houkutella ihmisiä. En edelleenkään aio ottaa diiliä käyttöön yksinkertaisesti siitä syystä että se on paljon vaivalloisempi minulle kuin tavallinen postitus, jonka voin hoitaa kauppareissulla lähikaupan automaatin kautta."

Siis miten vaivalloisempi?? 

Nehän on niitä samoja helposti paketteja, mitä muutenkin meistä varmasti on moni lähetellyt. Ei noiden toridiili-pakettien postitus ole mitenkään vaivalloisempaa, vaan itsekin kauppareissulla jätän ne aina samaan paikkaan mihin olen muutenkin jättänyt nää kaikki kirppistely vuodet. 

Vierailija
338/615 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mulla katselut hyvin myyvissä tuotteissa 0-9 kpl, kymmeniä ilmoituksia. 60 päivää kerkesi mennä eikä yhtään kauppaa, yks toridiilikysely, en anna torille lupaa tililleni. Pistin kirpparille ja viikossa kaikki myyty ja saldona pöytävuokran jälkeen 472,50e :)"

No kyllä livekirppiksellä on oma hommansa. Meidän lähellä on suosittu lastenvaatekirppis, missä mulla oli viime vuonna kaksi kertaa viikon pöytä ja myynnit n.500€ ja 300€.

Kuitenkin jouduin käymään kaikki vaatteet läpi, hinnoittelemaan ne netissä ja käydä sitten hakeen ne hintatarrat sieltä kirppikseltä, sen jälkeen kotona lykätä ne tarrat vaatteisiin ja koittaa muistaa että mikä hintalappu oli tarkoitettu millekin tuotteelle ja sitten raijata ne kassit sinne kirpparille ja asetella nätisti pöytään ja ensimmäisen päivän jälkeen pöytä on kuin pommin jäljiltä.

Vaikka ostin siivouspalvelun, niin silti jouduin kahdesti käymään sen viikon aikana itse siistimässä pöytää ja omia tuotteita oli kuljetettu myös muihin pöytiin. Isommalla todennäköisyydellä myös livekirpulta pöllitään vaatetta, kun mitä torissa tulisi vastaan joku huijari.

Ihmisillä ei oo mitään arvostusta toisen tavaralle ja sen huomaa kirpparilla, kun mennään kollaamaan muiden pöytiä ja jätetään vaatteet viikkaamatta takaisin siihen .sitä olivat sen ottaneet ja kaikki jätetään vaan mytyille tai hylätään toisiin pöytiin, kun ei viitsitä viedä takaisin. 

Torissa sentään oon vaan kerran laittanut tuotteet sinne myyntiin ja sitten ei tarvitse enään nähdä muuta vaivaa kun kauppareissulla tiputtaa paketit ja odottaa että rahat tulee tilille. Ei tuu mitään edes takaisin ajelua ei tuu siivoushommia ja ei tartte käydä siistimässä omaa pöytää eikä kukaan tule pöllimään sun tavaroita 

Vierailija
339/615 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Tämähän kertoo vain sen että myynnit on hiljentyneet ja nyt yritetään maksuttomalla postituksella houkutella ihmisiä. En edelleenkään aio ottaa diiliä käyttöön yksinkertaisesti siitä syystä että se on paljon vaivalloisempi minulle kuin tavallinen postitus, jonka voin hoitaa kauppareissulla lähikaupan automaatin kautta."

Nehän on niitä samoja helposti paketteja, mitä muutenkin meistä varmasti on moni lähetellyt. Ei noiden toridiili-pakettien postitus ole mitenkään vaivalloisempaa, vaan itsekin kauppareissulla jätän ne aina samaan paikkaan mihin olen muutenkin jättänyt nää kaikki kirppistely vuodet. 

Sillä lailla vaivalloisempi että lähikaupassani ei ole Postin palvelupistettä, ainoastaan automaatti. Eikä ToriDiili-pakettia voi Torin ohjeiden mukaan lähettää pakettiautomaatista, vaan se pitää viedä palvelupisteeseen. Lähin palvelupiste on minulla toisella puolella kaupunkia.

Vierailija
340/615 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaivalloisempi (tai ehkäpä ei niin luotettava) myös siksi, että kun nyt saan rahat mobilepayn tai tilisiirroon kautta niin vien paketin 24h sisällä postiin enkä mieti asiaa sen jälkeen enää lainkaan. Toridiilissä on olemassa riski, että ostaja ei jostain syystä haluakaan tuotetta ja sepittää jotain tuotteen laadusta/kunnosta etc. Haluan minimoida riskin kaikesta ylimääräisestä säädöstä kaupantekoon liittyen, joten jos se tarkoittaa että muutama kauppa jää tekemättä, koska ostaja haluaa toridiilin eikä pääse noutamaan niin olkoon sitten niin.

Diili on ilmeisestikin toiminut monelle myyjälle kun sitä näkyy useampi myyjä nyt käyttävän ja jokunen ostajaehdokas sen perään kysellyt, mutta omalla kohdallani aioin jatkaa myyntiä entiseen malliin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan