Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä ToriDiilistä ja uusimmista uudistuksista?

Vierailija
18.03.2024 |

Itseäni mietityttää tuo rahojen siirto ja se ettet saa rahoja heti ennen kun ostaja tarkistanut tuotteen. Alkaako tässä nyt sit kädenvääntö tuotteen kunnosta ja hinnanalennuksista/rahojen palauttamisesta?

Eikö enää voi olla myynti-ilmoituksessa ns nouto  tai postitus vaihtoehto? Itse sain ainakin sellaisen kuvan, että se on joko tai. 

Mitä mieltä olette tosta uudistuksesta ja muutenkin uudistuksista? Appi ainakin herjaa jatkuvasti virheitä. 

Kommentit (615)

Vierailija
301/615 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi tori on melkein identtinen kopio norjalaisesta finn.no -sivustosta. Molemmat ovat shitstedtin omistamia.

Vierailija
302/615 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hyi hitto, painava lisäsyy olla ottamatta tuollaista ruoskaa käyttöön.

Eli mitä nyt Torin tilalle sitten? 

Huuto.net!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/615 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusi tori on melkein identtinen kopio norjalaisesta finn.no -sivustosta. Molemmat ovat shitstedtin omistamia.

Miten siellä on toiminut tuo diili? Onko huijarit ottaneet käyttöön?

Vierailija
304/615 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan uskomatonta skeidaa nuo ilmoitusten katsomismäärät, 0-5 esim. edullisissa lastenvaatteissa, jotka ennen menivät lähes saman tien kun laittoi myyntiin. Ja jostain syystä ilmoitukset siirtyvät usein jättämisen jälkeen luonnoksiin ilman mitään syytä. Mitä tämä on? Lisäksi jätin jokin aika sitten paitapuserosta ilmoituksen ja se hylättiin. Syyksi kerrottiin, ettei Torissa saa myydä käytettyjä alushousuja. Ihme sekoilua, vai vetääkö joku Torin moderaattori useinkin kauluspaidan kalsareiden sijasta jalkaan?

Missä tässä nyt sitten saa lastenvaaterumban hoidettua kun vaatteet jää pieneksi? Kirpparit ovat sikahintaisia Helsingissä ja niissä pitäisi päivystää päivin öin viikkaamassa vaatteita. Facekirppiksiin ei riitä mielenterveys. 

Huuto.net!

Vierailija
305/615 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin viiden euron tuotteen ToriDiilillä. Diilimaksu oli 2€ eli 40% tuotteen hinnasta.  Oli ensimmäinen ja viimeinen diili minun osaltani.

Miksi ottaa joku diili, en myy enkä osta mitään millään diilillä.

Vierailija
306/615 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jahas niin näköjään, no se selittääkin miksi vika on torin mukaana asiakkaissa. Ei voida myöntää, että annettiin pikkusormi pirulle!

Vierailija
307/615 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postimaksut on jo nyt ihan älyttömät ja esim. mitään 1-2 euron yksittäistä tuotetta ei kannata ostaa, kun postimaksut halvimmillaan 7e. Miten toridiili palvelee tätä ongelmaa, jos tori ottaa itselleenkin +2e postikulujen lisäksi?

Vierailija
308/615 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törmäsin tähän ketjuun sattumalta ja ihmetyttää kyllä nää kommentit toridiilistä, kun itsellä ei ole kauppa käynyt koskaan niin hyvin kun nyt tän toridiilin kamppiksen aikana! Ihan harmittaa että se loppuu nyt parin päivän päästä, kun sitten kulut pomppaa niin korkeaksi ettei kannata mitään käytettyjä vaatteita enään sitä kautta myydä. 

Ja ei kyllä yksikään ostaja/myyjä omalla kohdalla ole kieltäytynyt käyttämästä toridiiliä kun olen sitä ehdottanut, mä en ainakaan oo suostunut ostaan nyt millään muulla kun sillä 😄 2 euron kuluilla on pystynyt postittaan vaikka kuinka isoja paketteja!

Vierailija
309/615 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on tullut nyt useampi kysely myynkö toridiilillä. En myy, enkä osta. 

Vierailija
310/615 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh

Hirveesti tulee kyselyjä voinko lähettää "tori-diilin" kautta...

No en voi ku en luota siihen. Aiemmin hyvin toiminu systeemi romutetaan, muutaman huijarimyyjän takia. 

Täytynee koittaa regionline.fi

On kyllä tällä hetkellä aika suppea markkinapaikka mutta ainakin valtakunnallinen.

Vierailija
311/615 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellistä valitusta täällä toridiilistä. Ostajana se ainakin on nyt pari kertaa toiminut hienosti säästäen postikulut tämän ilmainen toimitus-kampanjan aikana eikä ole tarvinnut pelätä, että myyjä on huijari, joka ei lähetäkään tavaraa.

Eihän sitä toridiiliä ole pakko käyttää, jos ei halua, niin olkaa käyttämättä. Olisi saattanut lisätä myyntiänne huomenna päättyvän kampanjan aikana, mutta omapa on tappionne. 

Vierailija
312/615 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei oo tarvinnu myyjää pelätä huijariksi vaan ainoostaan ostajaa. Osat on vaihtunu hienon ja upean toridiilin myötä.

Vierailija
313/615 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hetkinen nyt! Mä en tajua mitään.

Mille tilille maksetaan? Tori/Schibstedillekö? Sekö tilittää rahat myyjälle?

Jos näin on, saavat rahat korkoa kasvamaan. Eikä heillä ole intressiä niitä tilittää kovinkaan nopeasti.

Se on vain katevaraus, kunnes ostaja kuittaa että saapunut tuote on ok. Sitä ennen ei lähde rahaa ostajalt minnekkään.

Miksi ostaja kuittaisi että saapunut tuote on ok? Tietenkin hän kuittaa, että tuote on muuta, kuin pitäisi, ja pitää tuotteen, jota ei kannata postitella edestakaisin ja saa jemmaan menneet rahatkin takaisin. Ennen oli helppo tehdä rehellistä kauppaa, kun ostaja sai soittaa myyjälle ja puhelun aikana kuulee hyvin, kuka on luotettava ja kuka ei. Nyt sitten ei saa enää soittaa osapuolelle, joten tori teki itsestään huijareitten luolan. NoThanx

Vierailija
314/615 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nyt alkanut "ostajat" kyselemään, lähetänkö postiennakolla. Mitä katsoin noita hintoja, niin postiennakko ois vielä +10euroa lisää normaalin postituksen lisäksi. Mikä homma?

Ja toistuvasti tulee "onko vielä myynnissä", "haluan ostaa" jne, mutta yhteydenpito jää siihen. Miksi noita edes kysellään?

Mulla on tapana vielä pistää suoraan maksutiedot että säästyy kummankin aikaa. Onko tämä ostajasta jotenkin epäilyttävää? Pitäisikö siinä hetki höpistä sitä sun tätä ja tuhlata kummankin aikaa ensin?

Vierailija
315/615 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitus torissa on yhtä tyhjän kanssa, olit sitten myymässä tai ostamassa, tänä päivänä se on vain muisto entisestä.En suosittele.

Vierailija
316/615 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmeellistä valitusta täällä toridiilistä. Ostajana se ainakin on nyt pari kertaa toiminut hienosti säästäen postikulut tämän ilmainen toimitus-kampanjan aikana eikä ole tarvinnut pelätä, että myyjä on huijari, joka ei lähetäkään tavaraa.

Eihän sitä toridiiliä ole pakko käyttää, jos ei halua, niin olkaa käyttämättä. Olisi saattanut lisätä myyntiänne huomenna päättyvän kampanjan aikana, mutta omapa on tappionne. 

Minkä ihmeen takia ottaisin käyttöön jonkun diilin, olen myynyt ja ostanut tähän asti ilman diiliä ja näin teen myös jatkossa.Joku täällä selitti ilmaiset postikulut, aivan sama, en ottaisi koskaan mitään diiliä 

Vierailija
317/615 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ihmeen takia ottaisin käyttöön jonkun diilin, olen myynyt ja ostanut tähän asti ilman diiliä ja näin teen myös jatkossa.Joku täällä selitti ilmaiset postikulut, aivan sama, en ottaisi koskaan mitään diiliä 

Sain tänään viestin torin kautta ostajalta. Viestin näen ainoastaan, jos kirjaudun diilin kautta. Jäi avaamatta! Tosin kun klikkasin ostajan tietoja, niin asuu 300 km päässä ja myytävä tuote on merkitty ainoastaan noudettavaksi! Tuote on isokokoinen ja 4 e. pyyntöhinta!  Siihen vielä toimituskukut 2 e. Siirryn myymään muualle!

Vierailija
318/615 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut tosi paljon torin kautta vuosien mittaan, siis satoja paketteja ja myynyt melko vähän, kymmenisen kertaa.Postimaksut olen maksanut sen mukaan mitä on sovittu ja jos olen myynyt ostaja on maksanut postimaksun. Ei mitään ongelmia, ei koskaan.Tämä toridiili on täysin turha, ei tulisi edes mieleen ottaa mitään diiliä, ilmaiset postikulut, ei kiitos, ei koskaan.

Vierailija
319/615 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kanssa hyvät kokemukset toridiilistä, lähinnä tuon käynnissä olleen kampanjan takia jossa postikulut olleet 0e. Paljon saanut saanut myytyä 4-10 euron hintaista tavaraa, jota normaalisti on vaikea saada kaupaksi kun postikulut monesti kalliimmat kun itse tavara. Todellakin harmi että tuo kampanja nyt tänään loppuu!

Noin 3vkoa sitten aloin listaamaan kaiken vähänkin tarpeettoman mitä kotoa löysin, josta voisi ees tuon muutaman euron saada. Nyt muutama viikko myöhemmin yli 30 myyntiä joista saldona lähes 300e taskurahaa. Joukossa myyntejä, joista ei osannut kuvitellakaan että menisi edes kaupaksi. Toki on turhauttavaa välillä listailla ja postitella tuollaisia kahvipaketin arvoisia tavaroita, mutta parempi näin, kun että kärräisit tavarat kierrtyskeskukseen tms.

Kuten yllä muut kirjoitelleet, sitä toridiiliä ei ole pakko käyttää vaan tavaraa voi myydä ja ostaa ihan perinteiseen tapaan myöskin.

Vierailija
320/615 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toridiilin toimituskulut 0e kampanjaa jatkettu 31.5 saakka!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi