Deitti perui treffit 2h ennen sovittua tapaamista
Aivan uskomatonta! Mitä ihmisten päässä oikein liikkuu?
Kävin toissa viikon lauantaina Tinder-treffeillä ravintolassa syömässä erään mukavan 35-vuotiaan miehen kanssa. Mies vaikutti aika ujolta, oli vähän hiljainen ja vältteli katsekontaktia. Ajattelin, että hän on varmaan aika jännittynyt, mutta hän oli kuitenkin ihan asiallinen ja mukava. Hän kertoi, että ei ole pitkään aikaan käynyt treffeillä. Sovittiin, että tavataan uudelleen ja vaihdettiin numeroita. Viime viikolla vähän viestiteltiin kuulumisia ja sovittiin alustavasti, että käydään tänään maanantaina kylpylässä. Eilen sunnuntaina sitten lyötiin lukkoon se, että mennään työpäivän jälkeen kylpylään ja mä vielä kirjoitin, että minulla on sinne kaksi vapaalippua että voin antaa toisen niistä hänelle. Tänään sitten 2h ennen kun hänen piti tulla hakemaan minua, hän lähetti viestin, jossa kertoi, että hänestä tuntuu, ettei kemiat oikein kohdanneet ja hän haluaa perua treffit.
Mietin vaan, että aika viime tingassa hän perui treffit. Mä olin jo pakannut uimakassinkin valmiiksi eteiseen odottamaan. Olisihan hän nyt voinut käydä uimassa ihan huvikseen kun olisi sinne ilmaiseksikin päässyt... Mä en ainakaan olisi enää näin myöhään kehdannut perua treffejä.
Kommentit (152)
Vierailija kirjoitti:
Sun deitti meni todennäköisesti puihin, koska arasteli olla vähissä pukimissa sun seurassa. Toinen vaihtoehto on sitten se, että hän oli uimataidoton, eikä kehdannut sitä myöntää. Annoin mun opiskeluaikana uimaopetusta aikuisille ja sitä kautta kuulin aivan älyttömiä tarinoita kylpylätreffien suhteen. Vaikutat todella mukavalta ihmiseltä, joten toivon sun löytävän arvoisesi kumppanin:)
Näin juuri, kerroithan että hän oli jännittyneen ja ujon oloinen ekoilla treffeillä. Ihan kaikille ei välttämättä ole helppoa näyttäytyä uudelle deitille heti uikkareissa, jos vaikka itsetunto ei ole ihan korkeimmillaan. Ja voi olla, että hänellä kesti ennen kuin kykeni päätöksensä tekemään ja sinulle siitä ilmoittamaan.
Eikö kukaan muu ajattele samoin kuin minä, että jos ekoilla treffeillä ei ole tuntenut erityistä "kemiaa", mutta deitti on kuitenkin ollut tosi kiva ja muuten potentiaalinen kumppaniehdokas, niin silloin haluaa antaa vielä toisen mahdollisuuden sille, että jos sitä kiinnostuisikin toisten treffien jälkeen?
AP
Vierailija kirjoitti:
Joka toinen nainen tekee tuota ihan samaa miehille jos edes viitsii ilmoittaa mitään ja meidän miesten pitää hyväksyä tämä.
Miksi miehet ei saisi käyttäytyä kuin naiset tässä asiassa?
Ei huono käytös ole yhtään hyväksyttävämpää osapuolten sukupuolien pohjalta.
Christiiina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa sua varmasti, uskon ja tiedän saman myös itse kokeneena. Anna tuntua pahalta ja sit eteenpäin kun siltä taas tuntuu 💗
Mua pikemminkin naurattaa tämä tilanne, että vielä eilen illalla ollaan mielellään lähdössä kylpylään, mutta sitten tämän päivän aikana mieli muuttuukin. Mä ehkä itse ajattelen niin, että jos se treffikumppani on ollut yhtään kiinnostava/potentiaalinen, niin voin mä vielä toisenkin kerran tavata, vaikka en olisikaan "tuntenut kemiaa" ekoilla treffeillä.
Ja kaiken lisäksi mun treffisaldo näyttää entistä huonommalla:
Treffejä 27
Pakkeja 20, joista ehkä joku 6-7 kanssa tunne molemminpuolinen, eli kumpikin ollut sitä mieltä, ettei kannata jatkaa tutustumista
Annettuja pakkeja 6.
Yksi vielä avoinna, en tiedä tavataanko uudestaan.
Ap
Tuntuu että sun deittielämä on kuin työn hakemista. Pusket liian aggressiivisesti eteenpäin. Miehet aistii sen ja ottaa takapakkia. Onko kyse persoonallisuudestasi vai oletko muuten vaan pimahtanut deittaillessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka toinen nainen tekee tuota ihan samaa miehille jos edes viitsii ilmoittaa mitään ja meidän miesten pitää hyväksyä tämä.
Miksi miehet ei saisi käyttäytyä kuin naiset tässä asiassa?
Ei ole kummaltakaan ookoo perua viime tinkaan, jos ei ole mitään oikeata vaivaa. Etenkään, jos treffikumppani on käyttänyt pari tuntia laittautumiseen.
Kannattaa tarkkaan valikoida kenen kanssa suostuu treffeille, sillä nämä viime hetkellä perujat ovat rasittavia.
Arvaa mikä on myös rasittavaa? Tollanen jankuttaminen ja se, että sun mielestä kaikkien pitäisi toimia kaikissa asioissa kuten sinä.
Christiiina kirjoitti:
Eikö kukaan muu ajattele samoin kuin minä, että jos ekoilla treffeillä ei ole tuntenut erityistä "kemiaa", mutta deitti on kuitenkin ollut tosi kiva ja muuten potentiaalinen kumppaniehdokas, niin silloin haluaa antaa vielä toisen mahdollisuuden sille, että jos sitä kiinnostuisikin toisten treffien jälkeen?
AP
Ei. Kyllä sen vaan tietää, kun kolahtaa. Jutut osuu yksiin niin hyvin.
Kylpylä ei munkaan mielestä ole kovin hyvä paikka treffailuun ihan alkuvaiheessa. Myös aikataulutus kuulosti aika kurjalta. Olisin sopinut treffit sun lomasi jälkeiselle viikolle. Itse veikkaan että miestä alkoi tympäännyttää ja väsyttää lähteä maanantaina työpäivän jälkeen jonnekin kylpylään niin perui treffit. Teillä ei myöskään ollut kemiaa niin paljon, että mies olisi ehdottomasti halunnut treffeille kanssasi, vaikka olisi ollut väsynyt ja paikka ei olisi miellyttänyt niin paljon. Joo tökeröä perua 2h ennen, mutta mies varmaan ei vaan jaksanut lähteä töiden jälkeen mihinkään eforttia vaativaan paikkaan. Ensi kerralla johonkin vähän helpompaan paikkaan toisille treffeille.
Christiiina kirjoitti:
AP
Kyllä mä lähden toisillekin treffeille, vaikka en olisi kummoista kemiaa tuntenut. Jos ekoilla treffeillä oli kuitenkin hauskaa ja sama aaltopituus löytyi niin tapaan uudelleenkin, vaikka kiinnostus ei olisi vielä herännyt. Mutta en lähtisi minnekään kylpylään työpäivän päätteeksi työviikon alussa. En, ellei tyyppi olisi oikeasti kolahtanut ja kovaa ja minulla olisi tosi kova hinku tavata se ihminen uudestaan.
Olisit tarjonnut sille kaljaa ja ruokaa.
Mies ei sentään tehnyt ohareita.
Vierailija kirjoitti:
Kylpylä ei munkaan mielestä ole kovin hyvä paikka treffailuun ihan alkuvaiheessa. Myös aikataulutus kuulosti aika kurjalta. Olisin sopinut treffit sun lomasi jälkeiselle viikolle. Itse veikkaan että miestä alkoi tympäännyttää ja väsyttää lähteä maanantaina työpäivän jälkeen jonnekin kylpylään niin perui treffit. Teillä ei myöskään ollut kemiaa niin paljon, että mies olisi ehdottomasti halunnut treffeille kanssasi, vaikka olisi ollut väsynyt ja paikka ei olisi miellyttänyt niin paljon. Joo tökeröä perua 2h ennen, mutta mies varmaan ei vaan jaksanut lähteä töiden jälkeen mihinkään eforttia vaativaan paikkaan. Ensi kerralla johonkin vähän helpompaan paikkaan toisille treffeille.
Mitä ihmeen efforttia se kylpylä vaatii? Ei tarvitse kummankaan panostaa vaatteisiin tai ehostukseen. Minusta olisi juuri kiva matalankynnyksen paikka tavata.
En tiedä oliko hepulla sitten joku erityinen ongelma kylpylän suhteen, mutta itse pitäisin todennäköisempänä, että kiinnostusta ei vain löytynyt riittävästi.
M40
Ehditkö siistimään bikinirajat ja ihan turhaan?
Christiiina kirjoitti:
No ehkä pitää ajatella positiivisesti, että se mies kuitenkin ihan viime tinkaan asti oli ihan kahden vaiheilla fifty-fifty, että låhteäkö toisille treffeille vai ei. En mä sitten ihan surkeaa seuraa voinut olla... Toinen vaihtoehto olisi ollut, että hän olisi heti alkuunsa kieltäytynyt toisista treffeistä. On minulle kerran käynyt myös se pahin skenaario, eli mies on lähtenyt kotiin kesken ensitreffien ja poistanut matchin.
Ja olen kuitenkin viiden huipputasokkaan miehen kanssa käynyt useammankin kerran treffeillä, siitä saan olla ylpeä, koska näillä miehillä on kyllä valinnanvaraa valita vain ne parhaimmat naiset ja he ovat kelpuuttaneet minut useille treffeille.
Ap
Keräiletkö sä määriä ja tasoja treffeiltä? Ja treffaat useita yhtä aikaa? Itse olen mennyt treffeille vain tosimielessä. Olisin sinuna huolissani 20 kpl pakeista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen efforttia se kylpylä vaatii? Ei tarvitse kummankaan panostaa vaatteisiin tai ehostukseen. Minusta olisi juuri kiva matalankynnyksen paikka tavata.
En tiedä oliko hepulla
Samaa mieltä, pohti viime hetkiin asti ja perui. Jos se kylpylä olisi ollut joku ongelma, ei se mies olisi siihen suostunut.
Christiiina kirjoitti:
AP
No en kyllä kylpylään sitten lähtisi.
Porukka ei tajua että tää christiina on trolli.
Hän on joskus kommentoinut omaan aloitukseensa myös ilman käyttäjää ja jäi siitä nolosti kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Porukka ei tajua että tää christiina on trolli.
Hän on joskus kommentoinut omaan aloitukseensa myös ilman käyttäjää ja jäi siitä nolosti kiinni.
Että jotkut jaksaa. Ihmekös kun vaikuttaa jotenkin sosiaalisesti vammaiselta tapaukselta (kuten suurin osa trolleista on).
Vierailija kirjoitti:
"Sinun kuvat lupaa enemmän kuin olet irl"
Tämä, ja/tai ap:lla ei ole sosiaalista pelisilmää vaan käyttäytyy rasittavasti. Jokin kuitenkin saa miehet kaikkoamaan poikkeuksellisen suurella prosentilla. Ap:n pitäisi keskittyä miettimään sitä ja katsomaan peiliin eikä niinkään ruotia treffikumppaneidensa käyttäytymistä. Näistä samoista asioista on sanottu ap:lle täällä ennenkin, mutta hän ei kuuntele.
Minun silmiin tuo "kuka antoi pakit ja kenelle" tilastointi on niiin erikoista toimintaa, etten lainkaan ihmettele ongelmia. Kylpylä toisilla treffeillä on samoin ihan liian intiimiä, ja olen kuitenkin seksuaalisesti aika avomielinen. Eli käytöksessä on sellaista erikoisuutta, mihin iso osa kaikkoaa.
Joku samanmielinen voi innostua todella paljonkin, kunhan vaan ensin löytyy.
Olet sika!