Deitti perui treffit 2h ennen sovittua tapaamista
Aivan uskomatonta! Mitä ihmisten päässä oikein liikkuu?
Kävin toissa viikon lauantaina Tinder-treffeillä ravintolassa syömässä erään mukavan 35-vuotiaan miehen kanssa. Mies vaikutti aika ujolta, oli vähän hiljainen ja vältteli katsekontaktia. Ajattelin, että hän on varmaan aika jännittynyt, mutta hän oli kuitenkin ihan asiallinen ja mukava. Hän kertoi, että ei ole pitkään aikaan käynyt treffeillä. Sovittiin, että tavataan uudelleen ja vaihdettiin numeroita. Viime viikolla vähän viestiteltiin kuulumisia ja sovittiin alustavasti, että käydään tänään maanantaina kylpylässä. Eilen sunnuntaina sitten lyötiin lukkoon se, että mennään työpäivän jälkeen kylpylään ja mä vielä kirjoitin, että minulla on sinne kaksi vapaalippua että voin antaa toisen niistä hänelle. Tänään sitten 2h ennen kun hänen piti tulla hakemaan minua, hän lähetti viestin, jossa kertoi, että hänestä tuntuu, ettei kemiat oikein kohdanneet ja hän haluaa perua treffit.
Mietin vaan, että aika viime tingassa hän perui treffit. Mä olin jo pakannut uimakassinkin valmiiksi eteiseen odottamaan. Olisihan hän nyt voinut käydä uimassa ihan huvikseen kun olisi sinne ilmaiseksikin päässyt... Mä en ainakaan olisi enää näin myöhään kehdannut perua treffejä.
Kommentit (152)
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa sua varmasti, uskon ja tiedän saman myös itse kokeneena. Anna tuntua pahalta ja sit eteenpäin kun siltä taas tuntuu 💗
Mua pikemminkin naurattaa tämä tilanne, että vielä eilen illalla ollaan mielellään lähdössä kylpylään, mutta sitten tämän päivän aikana mieli muuttuukin. Mä ehkä itse ajattelen niin, että jos se treffikumppani on ollut yhtään kiinnostava/potentiaalinen, niin voin mä vielä toisenkin kerran tavata, vaikka en olisikaan "tuntenut kemiaa" ekoilla treffeillä.
Ja kaiken lisäksi mun treffisaldo näyttää entistä huonommalla:
Treffejä 27
Pakkeja 20, joista ehkä joku 6-7 kanssa tunne molemminpuolinen, eli kumpikin ollut sitä mieltä, ettei kannata jatkaa tutustumista
Annettuja pakkeja 6.
Yksi vielä avoinna, en tiedä tavataanko uudestaan.
Taitaa ap:n statistiikka olla pidemmältä ajalta. Hän on palstan vakiotinderkokemusasiantuntija, jolla on hämmentävän huono flaksi miesten kanssa. Luultavasti itse aiheutettua.
Vierailija kirjoitti:
Laita sille viesti että ookoo
mutta että olisi kohteliasta ilmoittaa ajoissa
Tässähän ilmoitettiin ajoissa ja tämä mies ilmoitti perumisen huomattavasti aikaisemmin kun yksikään nainen ilmoittaa perumisesta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai että toisilla treffeillä kylpylään, ja sitten yllättäen mies peruukin. Sulle se aina sattuu ja tapahtuu.
Pitäiskö sun nyt ihan oikeasti ruuvata niitä kierroksia ja odotuksia aika monta pykälää alaspäin?
No ei kylpylä mitenkään erityinen ehdotus ole. Joku ei tykkää, mutta lähinnä se vastaa lenkkeilyä, hiihtoreissua tms.
Mies tietysti on varattu, syyllisyys painoi koko eka treffien ajan.
No kyllä se on todella erikoinen ehdotus toisille treffeille.
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia täytyy käydä kylpylässä maanantaina? Olisit mennyt maanantaina vaikka keilaamaan. Mielummin ei maanantaina tapaamista ollenkaan.
Muu päivä ei tällä viikolla sopinut minulle, kun minulla on lomaviikko ja olen loppuviikon matkoilla. Ja hän on päivätyössä arkisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai että toisilla treffeillä kylpylään, ja sitten yllättäen mies peruukin. Sulle se aina sattuu ja tapahtuu.
Pitäiskö sun nyt ihan oikeasti ruuvata niitä kierroksia ja odotuksia aika monta pykälää alaspäin?
No ei kylpylä mitenkään erityinen ehdotus ole. Joku ei tykkää, mutta lähinnä se vastaa lenkkeilyä, hiihtoreissua tms.
Kylpylätreffit on aivan ok ehdotus ja mukavaa tekemistä. Voisin käydä vaikka 1.treffeillä ja olenkin käynyt saunassa ja avannossa naisten kanssa 1.treffeillä.
Varsinkin jos toinen pääsee ilmaiseksi niin on vielä enemmän ok kun voivat muuten olla kalliita reissuja.
Vierailija kirjoitti:
Laita sille viesti että ookoo
mutta että olisi kohteliasta ilmoittaa ajoissa
Niinhän se ilmoittikin.
Christiiina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuo nyt ap sinullekin parempi ettei tarvinnut tuhlata aikaa ja vapaalippua tyyppiin joka ei oikeasti ole sinusta kiinnostunut.
Joo, mutta pointti oli se, että hän perui ne treffit niin viime tingassa, että minusta tuntuu oudolta, jos edellisenä iltana lyödään lukkoon, että huomenna iltapäivällä käydään kylpylässä, niin sitten päivän aikana hän muuttaakin mielensä. Eikö tosiaan voinut vaikka aamulla ilmoittaa, että en mä haluakaan tavata uudelleen.
Ei kai mikään estä sinne kylpylään menoa ilman seuralaista. Treffipaikkana hieman kyllä erikoinen, kun kumminkin molemmat ovat saunomassa omilla osastoillan niin tuskinpa siinä allaspuolellakaan aivan mahottomia tutustumisiakaan pääsee kokemaan.
Christiiina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia täytyy käydä kylpylässä maanantaina? Olisit mennyt maanantaina vaikka keilaamaan. Mielummin ei maanantaina tapaamista ollenkaan.
Muu päivä ei tällä viikolla sopinut minulle, kun minulla on lomaviikko ja olen loppuviikon matkoilla. Ja hän on päivätyössä arkisin.
Sinä lomalla ja toinen töissä ja sovit treffit paikkaa mihin miehen lopulta pitäisi ottaa vapaata töistä että sinne olisi ajallisesti edes järkeä lähteä. Ajattelitko ketään muuta kuin itseäsi kun ehdottelit treffit aihetta?
Vierailija kirjoitti:
Me yhdessä sen miehen kanssa mietittiin, että mitä tehtäisiin toisilla treffeillä ja mä ehdotin, että käytäisiin kylpylässä ja hänelle se sopi mainiosti. Jos ei olisi sopinut, niin olisihan hän voinut ehdottaa jotain muuta. Täällä missä asun ei ole tänään kovin lämmin päivä, joten kävelylenkkikään ei olisi tuntunut kovin miellyttävältä.
Christiiina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maanantaina kaikki jäävät kotiin koska ovat niin väsyneitä. Kylpylä on lapsiperheitä varten. Jos haluaa mennä juhlimaan porukalla kylpylään niin silloin menee vasta viikonloppuna. Kyllä voit vielä mennä jonkun kaverin kanssa kylpylään pitämään hauskaa.
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuo nyt ap sinullekin parempi ettei tarvinnut tuhlata aikaa ja vapaalippua tyyppiin joka ei oikeasti ole sinusta kiinnostunut.
Joo, mutta pointti oli se, että hän perui ne treffit niin viime tingassa, että minusta tuntuu oudolta, jos edellisenä iltana lyödään lukkoon, että huomenna iltapäivällä käydään kylpylässä, niin sitten päivän aikana hän muuttaakin mielensä. Eikö tosiaan voinut vaikka aamulla ilmoittaa, että en mä haluakaan tavata uudelleen.
Ei kai mikään estä sinne kylpylään menoa ilman seuralaista. Treffipaikkana hieman kyllä erikoinen, kun kumminkin molemmat ovat saunomassa omilla osastoillan niin tuskinpa siinä allaspuolellakaan aivan mahottomia tutustumisiakaan pääsee kokemaan.
Minulle kylpylä tarkoittaa uimista, johon mennään suihkun kautta. Sinulle kylpylä tarkoittaa saunomista, jossa yksi ohjelmanumero on altaassa pistäytyminen?
Juttu on siinä, että menet treffeille tekemään parisuhdejuttuja, vaikka treffeille on tarkoitus mennä tutustumaan toiseen ihmiseen. Sinun tapasi treffailla vaatii hirveästi panostamista siltä toiseltakin osapuolelta heti alusta asti sen sijaan, että voisi vain tavata ilman suurempaa ennakkovalmistautumista ja ilman mahdollisuutta poistua paikalta nopeastikin jos seurasi ei miellytäkään.
Christiiina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa sua varmasti, uskon ja tiedän saman myös itse kokeneena. Anna tuntua pahalta ja sit eteenpäin kun siltä taas tuntuu 💗
Mua pikemminkin naurattaa tämä tilanne, että vielä eilen illalla ollaan mielellään lähdössä kylpylään, mutta sitten tämän päivän aikana mieli muuttuukin. Mä ehkä itse ajattelen niin, että jos se treffikumppani on ollut yhtään kiinnostava/potentiaalinen, niin voin mä vielä toisenkin kerran tavata, vaikka en olisikaan "tuntenut kemiaa" ekoilla treffeillä.
Ja kaiken lisäksi mun treffisaldo näyttää entistä huonommalla:
Treffejä 27
Pakkeja 20, joista ehkä joku 6-7 kanssa tunne molemminpuolinen, eli kumpikin ollut sitä mieltä, ettei kannata jatkaa tutustumista
Annettuja pakkeja 6.
Yksi vielä avoinna, en tiedä tavataanko uudestaan.
Ap
Tämän on kyllä pakko olla mies. Ei kukaan nainen ole noin kujalla.
Sun deitti meni todennäköisesti puihin, koska arasteli olla vähissä pukimissa sun seurassa. Toinen vaihtoehto on sitten se, että hän oli uimataidoton, eikä kehdannut sitä myöntää. Annoin mun opiskeluaikana uimaopetusta aikuisille ja sitä kautta kuulin aivan älyttömiä tarinoita kylpylätreffien suhteen. Vaikutat todella mukavalta ihmiseltä, joten toivon sun löytävän arvoisesi kumppanin:)
Vierailija kirjoitti:
Joka toinen nainen tekee tuota ihan samaa miehille jos edes viitsii ilmoittaa mitään ja meidän miesten pitää hyväksyä tämä.
Miksi miehet ei saisi käyttäytyä kuin naiset tässä asiassa?
Tähän kyaymykseen naiset vastaavat pelkillä alapeukuilla.
Onko nakukylpylä yhteinen höyrysauna tms, jos pelkäsi sitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka toinen nainen tekee tuota ihan samaa miehille jos edes viitsii ilmoittaa mitään ja meidän miesten pitää hyväksyä tämä.
Miksi miehet ei saisi käyttäytyä kuin naiset tässä asiassa?
Tähän kyaymykseen naiset vastaavat pelkillä alapeukuilla.
Niinpä ainoa kommentti kysymykseen tuli sinulta. Ei näköjään naiset tähän suostu vastaamaan
Vierailija kirjoitti:
No minä sanon nyt mielipiteeni, N63:
Silloin kun minä treffailin, tapaamiset sovittiin(ehkä pitkänkin viestittelyn jälkeen) tosissaan siis kirjeitse, tai lankapuhelimella. Ja jos oli sovittu, se piti.
Nää nykytreffit vaan svaipataan ohi jossei kiinnosta, ihmiset on hupia, ohimenevää viehtymystä, ei meinaa tunteet, ei ujostelut. Aina tulee uusia, ei uskalleta luottaa (aiheestakin).
Kumpa tapaisitte ihmisiä kasvokkain, kadulla, kaupassa, harrastuksissa ym, jäisi some vähemmälle
Ei nykyisin uskalleta tavata tuntemattomia ihmisiä. Ja se on todella sääli.