Deitti perui treffit 2h ennen sovittua tapaamista
Aivan uskomatonta! Mitä ihmisten päässä oikein liikkuu?
Kävin toissa viikon lauantaina Tinder-treffeillä ravintolassa syömässä erään mukavan 35-vuotiaan miehen kanssa. Mies vaikutti aika ujolta, oli vähän hiljainen ja vältteli katsekontaktia. Ajattelin, että hän on varmaan aika jännittynyt, mutta hän oli kuitenkin ihan asiallinen ja mukava. Hän kertoi, että ei ole pitkään aikaan käynyt treffeillä. Sovittiin, että tavataan uudelleen ja vaihdettiin numeroita. Viime viikolla vähän viestiteltiin kuulumisia ja sovittiin alustavasti, että käydään tänään maanantaina kylpylässä. Eilen sunnuntaina sitten lyötiin lukkoon se, että mennään työpäivän jälkeen kylpylään ja mä vielä kirjoitin, että minulla on sinne kaksi vapaalippua että voin antaa toisen niistä hänelle. Tänään sitten 2h ennen kun hänen piti tulla hakemaan minua, hän lähetti viestin, jossa kertoi, että hänestä tuntuu, ettei kemiat oikein kohdanneet ja hän haluaa perua treffit.
Mietin vaan, että aika viime tingassa hän perui treffit. Mä olin jo pakannut uimakassinkin valmiiksi eteiseen odottamaan. Olisihan hän nyt voinut käydä uimassa ihan huvikseen kun olisi sinne ilmaiseksikin päässyt... Mä en ainakaan olisi enää näin myöhään kehdannut perua treffejä.
Kommentit (152)
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen että ap on mies.
Christian
Voi olla, että ap on kaunis nainen ja siksi saa miehiltä vastakaikua ensin. Mutta jotenkin tulee lievä kehitysvamma mieleen ap:n kirjoituksista.
Mies oli epävarma omasta kehostaan ja siksi peruutti
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla perus tasojankkaajamies kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Jaajaa, parempikäytöksinen tuo oli kuin useimmat naiset, jotka viimeiseen asti väittävät tulevansa ja sitten feidaavat.
Suomiakat ovat roskaa. Hapanilaiset naiset ei tee noin. M25
Vierailija kirjoitti:
Samaa olen arvellut, kukaan nainen halua heti kylpylään treffejä.
On tökeröä, muttet koskaan saa tietää tähän syytä. Kuulostaa että hän on ylikiltti miellyttäjä, eikä ehkä osannut sanoa ei vaikka olisi aikaisemmin halunnutkin. Tällaisen kanssa olisi vaikeaa suhteessa, eli varmaan ihan hyvä että asia meni näin sun kannalta.
Ihmiset on erilaisia ja moni tökerö nettideittailussa. Tästä syystä deittailu on henkisesti raskasta.
Hengitä syvään ja eikun seuraavaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen alkanut epäillä ihan samaa. Jotenkin jutut ovat sellaisia, että ne ovat pikemminkin miehen kuin naisen kirjoittamia. Eivät naiset puhu tasoista, vain incel-miehet puhuu. "Christiiina" voisi olla incelin mielikuvitustreffikumppani, johon tämä toisaalta projisoi ja toisaalta purkaa omia pettymyksiään ja epäonnistumisiaan naisten kanssa. Kostoksi hän laittaa "Christiiinan" kärsimään toistuvista pakeista, ja toisaalta välillä hän vastailee "Christiiinalle" naisvihamielisenä itsenään.
Busted.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen alkanut epäillä ihan samaa. Jotenkin jutut ovat sellaisia, että ne ovat pikemminkin miehen kuin naisen kirjoittamia. Eivät naiset puhu tasoista, vain incel-miehet puhuu. "Christiiina" voisi olla incelin mielikuvitustreffikumppani, johon tämä toisaalta projisoi ja toisaalta purkaa omia pettymyksiään ja epäonnistumisiaan naisten kanssa. Kostoksi hän laittaa "Christiiinan" kärsimään toistuvista pakeista, ja toisaalta välillä hän vastailee "Christiiinalle" naisvihamielisenä itsenään.
Busted.
Juuri näin, Christiiiina on Christianin avatar, joka näyttää naiselta mutta onkin Christianin shemale. Kylpylätreffit on juuri sellainen treffinöyryytys, jonka vain shemale keksii.
Mua huvittaa nää kommentit, joissa epäillään minun olevan mies!🤣
Ilmeisesti kokemukseni ovat niin uskomattomia, ettei ihmiset usko niiden olevan totta...?🤔
Christiiina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuo nyt ap sinullekin parempi ettei tarvinnut tuhlata aikaa ja vapaalippua tyyppiin joka ei oikeasti ole sinusta kiinnostunut.
Joo, mutta pointti oli se, että hän perui ne treffit niin viime tingassa, että minusta tuntuu oudolta, jos edellisenä iltana lyödään lukkoon, että huomenna iltapäivällä käydään kylpylässä, niin sitten päivän aikana hän muuttaakin mielensä. Eikö tosiaan voinut vaikka aamulla ilmoittaa, että en mä haluakaan tavata uudelleen.
Eka treffeillä ei useinkaan ajattele kovin selkeästi. Tulee luvattua kaikenlaista. Itsekin kerran lupasin eräälle miehelle, että lähdetään metsäretkelle, vaikka en ollut kiinnostunut miehestä ainakaan romanttisesti. Siinä kävi onneksi sitten niin, että mieskin oli tullut toisiin aatoksiin ja perui metsäretken, emmekä enää tavanneet.
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuo nyt ap sinullekin parempi ettei tarvinnut tuhlata aikaa ja vapaalippua tyyppiin joka ei oikeasti ole sinusta kiinnostunut.
Joo, mutta pointti oli se, että hän perui ne treffit niin viime tingassa, että minusta tuntuu oudolta, jos edellisenä iltana lyödään lukkoon, että huomenna iltapäivällä käydään kylpylässä, niin sitten päivän aikana hän muuttaakin mielensä. Eikö tosiaan voinut vaikka aamulla ilmoittaa, että en mä haluakaan tavata uudelleen.
Eka treffeillä ei useinkaan ajattele kovin selkeästi. Tulee luvattua kaikenlaista. Itsekin kerran lupasin eräälle miehelle, että lähdetään metsäretkelle, vaikka en ollut kiinnostunut miehestä ainakaan romanttisesti. Siinä kävi onneksi sitten niin, että mieskin oli tullut toisiin aatoksiin ja perui metsäretken, emmekä enää tav
Täälläkö sinä oletkin oma Janeni. Muistan vielä hyvin kurvisi. En minäkään ajatellut romanttisesti.
Tarzanisi
Jospa se jäi kiinni kun puoliso sai selville mitä puuhaamulle kävi kerran niin kun oli sovittu äijän kans treffit. Tämä soittaa että eukko seuraa hänen autoaan. Olin ihan että hä!! No, kiva kun oli rehellinen. Eipä nähty enää, enkä ois halunnutkaan.
Christiiina kirjoitti:
Mua huvittaa nää kommentit, joissa epäillään minun olevan mies!🤣
Ilmeisesti kokemukseni ovat niin uskomattomia, ettei ihmiset usko niiden olevan totta...?🤔
Deittailetko suomenruotsalaisia miehiä, kun miehet ovat noin nirsoja?
Oliko toi kylpyläviritys sinun ideasi ja mies ujoni myötäili, kunnes pari tuntia ennen h-hetkeä heräsi todellisuuteen?
Joku jo kirjoitti, että moni on epävarma omasta kehostaan. Vaatii aikaa, tutustumista ja luottamusta, että haluaa asettua toisen arvioitavaksi ja skannattavaksi.
Mulla on käynyt niin, ettei ilmoita missään kohtaa. Ei vain ilmaannu paikalle, vaikka on kirjoiteltu pitkään ja pari h ennen treffiaikaa on vielä ollut tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Oliko toi kylpyläviritys sinun ideasi ja mies ujoni myötäili, kunnes pari tuntia ennen h-hetkeä heräsi todellisuuteen?
Me sovittiin että tavataan maanantaina ja hän kysyi minulta, että olisiko minulla ehdotuksia mitä tehtäisiin, johon ehdotin, että käydäänkö kylpylässä, johon mies sanoi, että se sopii hyvin. Hänellä ei siis ollut muuta ehdotusta. Ja kyseessä on siis 35v mies niin luulisi, että sen ikäinen ei enää ole häveliäs.
Näin maaliskuun lopulla ei taida kauheasti olla vaihtoehtoja, tai ainakaan ulkoilu ei välttämättä ole kivaa loskakelissä,toisin kuin joskus lämpimänä kesäpäivänä voisi vaikka tehdä rennon kävelylenkin... Mä olin kuitenkin sitä mieltä, etten vielä halunnut kutsua häntä kotiini, kun hän oli niin ujon oloinen. Toki olisihan hän voinut kutsua minut kotiinsa, jos oli sitä mieltä, että voi jo kotinsa esitellä minulle.
Ap
Kutsu se kotiisi tai sovi muuta tekemistä muille päiville. Olet ollut jollain tapaa ollut yhteydessä mieheen ja hän vastaa mikäli on kiinnostunut yrittämään uudestaan. Kylpylässä on se vika, että siellä ollaan vähissä vaatteissa, liikaa ihmisiä = liikaa ääniä, kalliit hinnat ja sitten se toiseen tutustuminen toimii huonosti. Kukaan ei juo maantaina alkoholia, ellei tiedossa ole vapaapäivä seuraavana aamuna. Silloin aikaisemmin se on tuntunut hyvältä idealla lähteä kylpylään.