Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Deitti perui treffit 2h ennen sovittua tapaamista

18.03.2024 |

Aivan uskomatonta! Mitä ihmisten päässä oikein liikkuu?

Kävin toissa viikon lauantaina Tinder-treffeillä ravintolassa syömässä erään mukavan 35-vuotiaan miehen kanssa. Mies vaikutti aika ujolta, oli vähän hiljainen ja vältteli katsekontaktia. Ajattelin, että hän on varmaan aika jännittynyt, mutta hän oli kuitenkin ihan asiallinen ja mukava. Hän kertoi, että ei ole pitkään aikaan käynyt treffeillä. Sovittiin, että tavataan uudelleen ja vaihdettiin numeroita. Viime viikolla vähän viestiteltiin kuulumisia ja sovittiin alustavasti, että käydään tänään maanantaina kylpylässä. Eilen sunnuntaina sitten lyötiin lukkoon se, että mennään työpäivän jälkeen kylpylään ja mä vielä kirjoitin, että minulla on sinne kaksi vapaalippua että voin antaa toisen niistä hänelle. Tänään sitten 2h ennen kun hänen piti tulla hakemaan minua, hän lähetti viestin, jossa kertoi, että hänestä tuntuu, ettei kemiat oikein kohdanneet ja hän haluaa perua treffit.

Mietin vaan, että aika viime tingassa hän perui treffit. Mä olin jo pakannut uimakassinkin valmiiksi eteiseen odottamaan. Olisihan hän nyt voinut käydä uimassa ihan huvikseen kun olisi sinne ilmaiseksikin päässyt... Mä en ainakaan olisi enää näin myöhään kehdannut perua treffejä. 

Kommentit (152)

Vierailija
41/152 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffit perutaan koska mies löysi kauniimman naisen.

Vierailija
42/152 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

N63 ihmettelee edelleen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/152 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhyy, naisethan eivät ikinä ghostaa, kun kiinnostus lopahtaa

44/152 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Muu päivä ei tällä viikolla sopinut minulle, kun minulla on lomaviikko ja olen loppuviikon matkoilla. Ja hän on päivätyössä arkisin.

Sinä lomalla ja toinen töissä ja sovit treffit paikkaa mihin miehen lopulta pitäisi ottaa vapaata töistä että sinne olisi ajallisesti edes järkeä lähteä. Ajattelitko ketään muuta kuin itseäsi kun ehdottelit treffit aihetta?

Niin, siis tämä kylpylä sijaitsee 10min ajomatkan päässä täältä missä minä ja deitti asumme. Ei tarvinnut miehen ottaa vapaata töistä vaan oltiin sovittu, että miehen työpäivän jälkeen lähdetään kylpylään.

45/152 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat todella mukavalta ihmiseltä, joten toivon sun löytävän arvoisesi kumppanin:) 

Sanotko tuon tosissasi vai kätkitkö tuohon vitsin?

Ap

46/152 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Treffit perutaan koska mies löysi kauniimman naisen.

Se mies sanoi, ettei ole koko talvena käynyt kertaakaan treffeillä, nämä meidän treffit oli hänelle kuulemma ekat treffit pitkään aikaan. Toki voihan se olla, että hän tarkoitti sitä, että oli eronnut vasta hiljattain ja siksi ei ollut vielä ehtinyt aloittaa treffailua.

Vierailija
47/152 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin lohduttaa, että tuo mies ei tule koskaan saamaan ketään naista.

Vierailija
48/152 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitti vasta hieman etukäteen niin se on vielä pohtinut lähteekö treffeille.

Vierailija
49/152 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmittaa sua varmasti, uskon ja tiedän saman myös itse kokeneena. Anna tuntua pahalta ja sit eteenpäin kun siltä taas tuntuu 💗

Mua pikemminkin naurattaa tämä tilanne, että vielä eilen illalla ollaan mielellään lähdössä kylpylään, mutta sitten tämän päivän aikana mieli muuttuukin. Mä ehkä itse ajattelen niin, että jos se treffikumppani on ollut yhtään kiinnostava/potentiaalinen, niin voin mä vielä toisenkin kerran tavata,  vaikka en olisikaan "tuntenut kemiaa" ekoilla treffeillä.

Ja kaiken lisäksi mun treffisaldo näyttää entistä huonommalla:

Treffejä 27

Pakkeja 20, joista ehkä joku 6-7 kanssa tunne molemminpuolinen, eli kumpikin ollut sitä mieltä, ettei kannata jatkaa tutustumista 

Annettuja pakkeja 6.

Yksi vielä avoinna, en tiedä tavataanko uudestaan.

Ap

Sinun kuvat lupaa enemmän kuin olet irl

Vierailija
50/152 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sai vasta tänään tietää, että ap:lla on nimimerkki av:llä. Hälytyskello parahti tietenkin huutamaan täysillä ja perui treffit salamannopeasti 

Vierailija
51/152 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko trolli?

Vierailija
52/152 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sinun kuvat lupaa enemmän kuin olet irl"

Tämä, ja/tai ap:lla ei ole sosiaalista pelisilmää vaan käyttäytyy rasittavasti. Jokin kuitenkin saa miehet kaikkoamaan poikkeuksellisen suurella prosentilla. Ap:n pitäisi keskittyä miettimään sitä ja katsomaan peiliin eikä niinkään ruotia treffikumppaneidensa käyttäytymistä. Näistä samoista asioista on sanottu ap:lle täällä ennenkin, mutta hän ei kuuntele.

Vierailija
53/152 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat todella mukavalta ihmiseltä, joten toivon sun löytävän arvoisesi kumppanin:) 

Sanotko tuon tosissasi vai kätkitkö tuohon vitsin?

Ap

Sanoin sen ihan tosissani:) Vaikutat tosi kivalta ihmiseltä ja myös sellaiselta, jonka kanssa on helppo tulla toimeen:) 

Vierailija
54/152 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle käyny miehenä vastaava tilanne naisen toimesta. Sovittiin treffit parin viikon kirjoittelun jälkeen, piti tulla junalla parin sadan kilometrin päästä kylään, sovittiin että tulen koiran kanssa asemalle vastaan. Sovittuna päivänä ei vastaa viesteihin. Odoteltiin koiran kanssa asemalla, ei näkynyt ketään. Parin päivän päästä tulee sori-viesti että oli vähän kaikkea. Ehkä hyvä ettei tullutkaan kun ei ollut pokkaa sanoa suoraan. Ei koskaan nähty ja juttu loppui siihen.

Vierailija
55/152 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urautunut treffailija taas vauhdissa, kohta se listaa moniko on antanut pakit 

Vierailija
56/152 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka itse pidän Christiinaa kirjoitustensa perusteella erittäin hankalana henkilönä (mutta en pysty ensimmäistä kiveä heittämään ja todennäköisesti olen, ja toivon olevani väärässä), on sympatiani 100 % puolellaan, tässäkin. Kasvakoon tuo kloppi aikuiseksi. Noin lyhyellä varoitusajalla ei peruta mitään ja aiheuteta mielipahaa. Lisäksi treffailun loppuminen tai jatkuminen ilmoitetaan naamatusten. Joko sitä rohkeutta on tai sitten ei. Näiden juttujenne perusteella se teidän Tinderinne on iso avohoitola. Oli ehkä hyvä että ette jatkaneet, vaikka tapahtumaketju sinänsä ei nyt tyylipisteitä ansaitsekaan. M57

57/152 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä pitää ajatella positiivisesti, että se mies kuitenkin ihan viime tinkaan asti oli ihan kahden vaiheilla fifty-fifty, että låhteäkö toisille treffeille vai ei. En mä sitten ihan surkeaa seuraa voinut olla... Toinen vaihtoehto olisi ollut, että hän olisi heti alkuunsa kieltäytynyt toisista treffeistä. On minulle kerran käynyt myös se pahin skenaario, eli mies on lähtenyt kotiin kesken ensitreffien ja poistanut matchin.

Ja olen kuitenkin viiden huipputasokkaan miehen kanssa käynyt useammankin kerran treffeillä, siitä saan olla ylpeä, koska näillä miehillä on kyllä valinnanvaraa valita vain ne parhaimmat naiset ja he ovat kelpuuttaneet minut useille treffeille.

Ap

Vierailija
58/152 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojaa, onhan se ikävä että perui ja vielä lyhyellä varoitusajalla mutta tärkeintä oli että teki sen etukäteen ja ymmärrettävästä syystä. Jotkut tekevät oharit ilmoittamatta mitään tai sitten parhaimmillaan päiviä jälkikäteen. Hyväksy se ja siirry eteenpäin.

Vierailija
59/152 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka itse pidän Christiinaa kirjoitustensa perusteella erittäin hankalana henkilönä (mutta en pysty ensimmäistä kiveä heittämään ja todennäköisesti olen, ja toivon olevani väärässä), on sympatiani 100 % puolellaan, tässäkin. Kasvakoon tuo kloppi aikuiseksi. Noin lyhyellä varoitusajalla ei peruta mitään ja aiheuteta mielipahaa. Lisäksi treffailun loppuminen tai jatkuminen ilmoitetaan naamatusten. Joko sitä rohkeutta on tai sitten ei. Näiden juttujenne perusteella se teidän Tinderinne on iso avohoitola. Oli ehkä hyvä että ette jatkaneet, vaikka tapahtumaketju sinänsä ei nyt tyylipisteitä ansaitsekaan. M57

Mitä ihmettä kirjoitat? Hyvin voi perua, vaikka se onkin tökeröä. Ei kenenkään ole pakko mennä mihinkään jos ei halua. Ja kyseessä vielä aloittelutapaamiset niin ei kumpikaan ole toiselle mitään velkaa. Riittää että ilmoittaa. Kasvokkain ei tarvitse.

Vierailija
60/152 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka toinen nainen tekee tuota ihan samaa miehille jos edes viitsii ilmoittaa mitään ja meidän miesten pitää hyväksyä tämä. 

Miksi miehet ei saisi käyttäytyä kuin naiset tässä asiassa?

Ei ole kummaltakaan ookoo perua viime tinkaan, jos ei ole mitään oikeata vaivaa. Etenkään, jos treffikumppani on käyttänyt pari tuntia laittautumiseen.

Kannattaa tarkkaan valikoida kenen kanssa suostuu treffeille, sillä nämä viime hetkellä perujat ovat rasittavia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän