Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Deitti perui treffit 2h ennen sovittua tapaamista

18.03.2024 |

Aivan uskomatonta! Mitä ihmisten päässä oikein liikkuu?

Kävin toissa viikon lauantaina Tinder-treffeillä ravintolassa syömässä erään mukavan 35-vuotiaan miehen kanssa. Mies vaikutti aika ujolta, oli vähän hiljainen ja vältteli katsekontaktia. Ajattelin, että hän on varmaan aika jännittynyt, mutta hän oli kuitenkin ihan asiallinen ja mukava. Hän kertoi, että ei ole pitkään aikaan käynyt treffeillä. Sovittiin, että tavataan uudelleen ja vaihdettiin numeroita. Viime viikolla vähän viestiteltiin kuulumisia ja sovittiin alustavasti, että käydään tänään maanantaina kylpylässä. Eilen sunnuntaina sitten lyötiin lukkoon se, että mennään työpäivän jälkeen kylpylään ja mä vielä kirjoitin, että minulla on sinne kaksi vapaalippua että voin antaa toisen niistä hänelle. Tänään sitten 2h ennen kun hänen piti tulla hakemaan minua, hän lähetti viestin, jossa kertoi, että hänestä tuntuu, ettei kemiat oikein kohdanneet ja hän haluaa perua treffit.

Mietin vaan, että aika viime tingassa hän perui treffit. Mä olin jo pakannut uimakassinkin valmiiksi eteiseen odottamaan. Olisihan hän nyt voinut käydä uimassa ihan huvikseen kun olisi sinne ilmaiseksikin päässyt... Mä en ainakaan olisi enää näin myöhään kehdannut perua treffejä. 

Kommentit (152)

Vierailija
141/152 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

LouLou kirjoitti:

No ehkä pitää ajatella positiivisesti, että se mies kuitenkin ihan viime tinkaan asti oli ihan kahden vaiheilla fifty-fifty, että låhteäkö toisille treffeille vai ei. En mä sitten ihan surkeaa seuraa voinut olla... Toinen vaihtoehto olisi ollut, että hän olisi heti alkuunsa kieltäytynyt toisista treffeistä. On minulle kerran käynyt myös se pahin skenaario, eli mies on lähtenyt kotiin kesken ensitreffien ja poistanut matchin.

Ja olen kuitenkin viiden huipputasokkaan miehen kanssa käynyt useammankin kerran treffeillä, siitä saan olla ylpeä, koska näillä miehillä on kyllä valinnanvaraa valita vain ne parhaimmat naiset ja he ovat kelpuuttaneet minut useille treffeille.

Ap

N u s s i sikaa tinderh u o r a kusiluuska

Vierailija
142/152 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisia miehiä oikein tapaat kun jatkuvasti tulee pakkeja? Luulisi jonkun heistä kiinnostuvan sinusta, jos sinulla on isot tissit ja kaikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/152 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaan 135:lle: kyllä ne miehet, jotka täällä jankkaa kotitreffeistä ja maksamisista ja loisista ovat juurikin pihejä inceleitä.

On järkevää järjestää mahdollisimman halvat ensitreffit, koska ne treffit menevät kaikesta panostuksesta huolimatta tilastollisesti todella usein puihin.

Vierailija
144/152 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime hetken perumiset on kurjaa, mutta tuo sun deittisaldo vaikuttaa huolestuttavalta.

Jotain on vialla, joko omassa tasossa on vikaa tai sun valitsemat miehet on liian korkeatasoisia.

Minusta vaikuttaa siltä, että Ap:lle treffaaminen on tärkeämpää kuin kumppanin löytäminen. Ap on jäänyt koukkuun itse treffaamiseen.

Vierailija
145/152 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo ekat treffit ravintolassa olisi mulle introvertille vähän nou nou. Ruokailutavat voivat antaa väärän kuvan, varsinkin jos jännittää. Niin kuin hänkin taisi. Puhumattakaan että ehdotat jo muutenkin ujolle miehelle kylpylää heti seuraavaksi? ... Varmaan oot ookoo tyyppi LouLou, mutta perus termarikaffet ja snäkkiä puiston penkillä olis varmasti toiminut paljon paremmin.

Vierailija
146/152 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

LouLou kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmittaa sua varmasti, uskon ja tiedän saman myös itse kokeneena. Anna tuntua pahalta ja sit eteenpäin kun siltä taas tuntuu 💗

Mua pikemminkin naurattaa tämä tilanne, että vielä eilen illalla ollaan mielellään lähdössä kylpylään, mutta sitten tämän päivän aikana mieli muuttuukin. Mä ehkä itse ajattelen niin, että jos se treffikumppani on ollut yhtään kiinnostava/potentiaalinen, niin voin mä vielä toisenkin kerran tavata,  vaikka en olisikaan "tuntenut kemiaa" ekoilla treffeillä.

Ja kaiken lisäksi mun treffisaldo näyttää entistä huonommalla:

Treffejä 27

Pakkeja 20, joista ehkä joku 6-7 kanssa tunne molemminpuolinen, eli kumpikin ollut sitä mieltä, ettei kannata jatkaa tutustumista 

Annettuja pakkeja 6.

Yksi vielä avoinna, en tiedä tavataanko uudestaan.

Ap

Saldo kertoo että kuvasi ovat liian ns. hyviä verrattuna todellisuuteen

Vierailija
147/152 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin lähteä sun kanssas kylpylään jos tarjoat sisäänpääsyn! Tai no kunhan se olisi mielellään 150 km säteellä Turusta T. 35-v sälli

Vierailija
148/152 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

yhyy, naisethan eivät ikinä ghostaa, kun kiinnostus lopahtaa

Olen oppinut naisilta ghoustauksen. Suurin osa naisista ghoustaa kun kiinnostus loppuu. On harvinaista, että nainen viitsiä perua treffit.

Vierailija
149/152 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

LouLou kirjoitti:

Haluaako joku vielä kommentoida? Onko kenelläkään muulle tapahtunut samoin? Minulle on pari kertaa Tinder-mies perunut ensitreffit pari tuntia aiemmin, mutta mä luulen, että ne tyypit olivat feikkiprofiileja ja niiden takana oli joku sairas mies, joka sai nautintoa siitä.

Ap

Sinun olisi pitänyt pyytää mies kotiisi toisille treffeille mielummin kuin kylpylään, jos mies kerran oli tapaamisen arvoinen. Mies lähtee paljon mielummin naisen kotiin toisille treffeille kuin kylpylään.

Vierailija
150/152 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ap kirjolla? Vähän tuntuu siltä, ettet aina osaa lukea sosiaalisia tilanteita ja pidät omaa tapaasi kaikkien tyylinä. Aika monet pakit olet saanut kun miehet tapaa sinut eli jostain piirteestäsi kiikastaa. Ihan sillä meinaan, että jos olet niin sen voisi kyllä kertoa tailukumppanille aika pian. Muutoin vaikutat vaan oudolta.

En usko. Ap deittailee vain komeita ja menestyneitä miehiä, ja ihastuu heti treffeillä niihin miehiin ja haluaa epätoivoisesti pitää kiinni niistä miehistä.

Vierailija
151/152 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siltä varalta ettei tuo Chrsitiina ole trolli: Ottakaa nyt ihan oikeasti joku mies tuo Christiina pois kuljeksimasta, ihan vaikka säälistä. Ja Christiinalle, älä riko itseäsi enempää. Jotain on sinulle täytynyt sattua. Et ehkä itse huomaa, mutta olet murenemassa pala palalta. Älä vastaa tänne, mutta mitä sinä oikein pakenet? Lopeta, käänny ja kohtaa se todennäköisesti kuviteltu vihollinen.

Ei se onnistu, koska Ap deittailee vain kaikista komeimpia ja menestyneimpiä miehiä. Tavallinen mies on Ap:n ulottumattomissa.

Vierailija
152/152 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaan 135:lle: kyllä ne miehet, jotka täällä jankkaa kotitreffeistä ja maksamisista ja loisista ovat juurikin pihejä inceleitä.

Kotitreffimiehet eivät ole incelitä. Incelit suostuvat mihin tahansa treffeille. Kotitreffimies sen sijaan kieltäytyy kahvila- ja ravintolatreffeistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi