Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PIAN!!Kumpi ,Tilda vai Unna

18.01.2007 |

pitäisi saada lukkoon lyötyä nimi, lähinnä mietityttää toi unna, saako siitä miten lempinimeä tms. tilda kyl suosikki...isoveikka on akseli

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö se " lelu" ole dildo? eikä tildo?.. voin olla väärässäkin, mutta niin olen aina kuvitellut kirjoitettavan/sanottavan.

(on muuten annettu yhdelle pojalle vrk:n mukaan nimeksi Bilbo taru sormusten herrasta-teeman mukaan, ja siitä kyllä tuli mieleen että onkohan b ja d kirjain mennyt sekaisin..)

ei mulle ainakaan ole kyllä dildo tullut Tildasta mieleen =)

tämä meidän sintti jos sattuu olemaan tyttö, niin tulee aika varmasti saamaan etunimekseen Tilda. =)

mulle tulee mieleen tyttömäinen, joskin hieman kujeileva ja villi tyttölapsi..

ja Unna.. ei vaan miellytä.

vaikka kyllä tiedän mitä unnuttaminen on, niin en oitis ajatellut sitä kuitenkaan.. että ei se Unna-Unnuttaminen niinkään häiritse.

mutta unnukka-lempinimeä tuskin antaisin lapselle.. siitä kyllä tulee mieleen ihan suoraan run#kari..

-ennis- ja sintti rv35+1

Vierailija
22/25 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kaunis vanha nimi. Mullekin tulle siitä mielleyhtymä ainoastaan Matildaan eikä mihinkään Dildoihin.

Noista kahdesta ehdottomasti ääni Tildalle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilda on kaunis nimi, Unnasta en pidä yhtään.

Vierailija
24/25 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta se on aivan ihana nimi, mies ei vain sille lämmennyt, joten ei tullut tytärtemme nimeksi.

Eikä tosiaan tullut Tildasta mieleen dildo eikä Unnasta unnuttaminen. Kyllähän varmaan kaikista nimistä tulee jolleen joku mieliyhtymä, sellaista nimeä ei olekaan mistä näin ei kävisi. Kuten edellä, joku tiesi jopa Tilda-nimisen vuohen ;)

Eli ei ainakaan noiden mielikuvien kannata antaa estää jos nimi on muuten ihana ja mieluinen.

Vierailija
25/25 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kisassa Hilda ja Unna niin en välttämättä osais päättää. Siis Hilda mielestäni kivempi kuin Tilda. mutta en tiä kaipaatko enää lisävinkkejä ;=).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi