Jos naista ei saisi kiinnostaa miehen koulutus ja ammatti, niin mikä saa kiinnostaa?
Kommentit (448)
Vierailija kirjoitti:
"Hän pääsi töihin ilman minkäänlaisia pätevyyksiä... Ja kirjoitin "perus", koska kyse oli kansakoulusta. Turha yrittää päteä.
Kuten aiemmin ketjussa mainittu: Idiootti on se, joka olettaa kaikkien ihmisten elämän menevän samaa rataa, ja että kaikilla on samat mahdollisuudet ja lähtökohdat. "
Kansakoulun loppumisesta on kohta 50 vuotta. Ei sinulla mitään tuoreempaa esimerkkiä ole? Nykymaailma on erilainen, enää ei onnistu, että opinnot lopettaa peruskouluun.
Väitit, että kouluttamaton isä automaattisesti nälvisi opiskelua/oppineita jne. Siitä oli kai kyse. Yritä toki kiemurrella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohtelias käytös, terveet elämäntavat, kiinnostavat keskustelunaiheet, liikunnallisuus, keskeisimmät arvot, ja tapa, jolla viettää vapaa-aikansa vaikka nyt alkuun? Samat jutut kuin naisessa.
Nainen voi olla "räväkkä", lihota siiderillä, pälättää temppareista, juurtua sohvaan, jne. ja silti joku sen haluaa. Miestä ei.
Koulutettu hyvätuloinen esim lääkäri ei tuollaiseen naiseen koske ellei ole työn takia pakko.
Niin, koska lääkäriä ei kiinnosta naisen hyvä ja lempeä luonne.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi te naiset rupsahdatte siinä 35+-vuotiaina. Ei tarvitse tälläsiä miettiä, kun kohta ette kelpaa edes duunareille.
Jep jep, naiset ovat onnellisia kun ukot ymmärtää jättää rauhaan, sehän teitä miehiä kismittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos miehellä oma koulutus on jäänyt peruskoulun suorittamiseen, niin miten hän tukee omien lastensa koulunkäyntiä ja kannustaa heitä opiskelemaan? Puhuuko mies arvostavasti opettajista vai heittääkö hän heistä typeriä vitsejä ja väittää, että kouluun ei ole pakko mennä, jos ei huvita ja että vain hullut hikarit lukee kokeisiin? Osaako mies auttaa yläkoululaista matematiikassa ja kysellä sanoja ruotsin kokeeseen?
Oma isä oli käynyt pelkän "perus"koulun, aina painotti opiskelun tärkeyttä ja oli myöskin kaksikielinen. Taas melko ennakkoluuloista settiä... Ja missä se äiti olisi tuossa kuviossa? Isä auttaa yhdessä asiassa, äiti toisessa.
Se on peruskoulu, ei "perus"koulu. Miksei isääsi kiinnostanut hankkia mitään koulutusta peruskoulun jälkeen? Eihän 15-16-vuotiaat juuri pääse minnekään
Tuohon aikaan ainakin pääsi töihin kuin töihin. Sillonkuin omat vanhemmat oli tuon ikäisiä niin töihin pääsi kuin marssi sisälle ja sanoi "minä tulen tänne töihin".
Whaat, kyllä mua ainakin kiinnostaa. Älykkyys kiinnostaa aina, ei niinkään status. Statuskin toisaalta siinä mielessä, että ei tarvitse olla mikään elämäntapasyrjäytyjä tai päihteiden takia työkyvytön tms. Ei mua mikään äärimmäinen ylästatus kuitenkaan kiinnosta. Pitäisin sitä lähinnä vaivalloisena oman elämän kannalta. Tienaan itse omat rahani kyllä.
Toki luonne ja empatiakyky on tärkeitä myös. Ulkonäön pitää olla perus, ei esim. valtavan lihava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohtelias käytös, terveet elämäntavat, kiinnostavat keskustelunaiheet, liikunnallisuus, keskeisimmät arvot, ja tapa, jolla viettää vapaa-aikansa vaikka nyt alkuun? Samat jutut kuin naisessa.
Nainen voi olla "räväkkä", lihota siiderillä, pälättää temppareista, juurtua sohvaan, jne. ja silti joku sen haluaa. Miestä ei.
Koulutettu hyvätuloinen esim lääkäri ei tuollaiseen naiseen koske ellei ole työn takia pakko.
Kuulostaa aika tyhmältä suorastaan jos siideriä ja sohvaa kuluttaa ja lätisee jostain temppareista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Hän pääsi töihin ilman minkäänlaisia pätevyyksiä... Ja kirjoitin "perus", koska kyse oli kansakoulusta. Turha yrittää päteä.
Kuten aiemmin ketjussa mainittu: Idiootti on se, joka olettaa kaikkien ihmisten elämän menevän samaa rataa, ja että kaikilla on samat mahdollisuudet ja lähtökohdat. "
Kansakoulun loppumisesta on kohta 50 vuotta. Ei sinulla mitään tuoreempaa esimerkkiä ole? Nykymaailma on erilainen, enää ei onnistu, että opinnot lopettaa peruskouluun.
Väitit, että kouluttamaton isä automaattisesti nälvisi opiskelua/oppineita jne. Siitä oli kai kyse. Yritä toki kiemurrella.
Voi jeesus. Ota nyt vielä mukaan kaksi vuotta kiertokoulua käynyt mummosi 1800-luvulta. Nyt on kyse siitä, saako nyt kysyä mieheltä tämän koulutusta ja ammattia. Ei ole kyse siitä millainen koulutus ja ammatti isälläsi oli. Vai vieläkö isäsi käy treffeillä ja haluaa vielä lapsia?
Totta hemmetissä viimeisen parin vuosikymmenen aikana on ollut ihan eri mahdollisuudet kouluttautua kuin 1970-luvulla, jolloin oppikoulukin oli maksullinen. Jos nykyvuosina joku kertoo, että mitään muuta koulutusta ei ole kuin peruskoulun päättötodistus, niin kyllä siinä rupeaa miettimään, että miten se on mahdollista.
Menikö nyt jakeluun?
Vierailija kirjoitti:
Whaat, kyllä mua ainakin kiinnostaa. Älykkyys kiinnostaa aina, ei niinkään status. Statuskin toisaalta siinä mielessä, että ei tarvitse olla mikään elämäntapasyrjäytyjä tai päihteiden takia työkyvytön tms. Ei mua mikään äärimmäinen ylästatus kuitenkaan kiinnosta. Pitäisin sitä lähinnä vaivalloisena oman elämän kannalta. Tienaan itse omat rahani kyllä.
Toki luonne ja empatiakyky on tärkeitä myös. Ulkonäön pitää olla perus, ei esim. valtavan lihava.
Eli esim. Grigori Perelman kelpaisi, huippuälykäs, mutta asuu äitinsä kanssa ja kieltäytyi mm. Fieldsin mitalista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa aika tyhmältä suorastaan jos siideriä ja sohvaa kuluttaa ja lätisee jostain temppareista.
Kyse olikin hyvästä ja lempeästä luonteesta eikä älykkyydestä.
Pointti oli vieläkin siinä, että väitit kouluttamattoman vanhemman (tässä tapauksessa isän) automaattisesti väheksyvän/halveksuvan kouluttautumista. Kyse ei ollut aikakaudesta tms. ymmärrätkö tahallasi väärin vai oletko yksinkertainen? Annoin omakohtaisen esimerkin, että näin ei esim. minun kohdallani ollut.
Jatka toki maalitolppien siirtelyä miten itselle sopii. Voi Jeesus ja sitä rataa.
Vierailija kirjoitti:
Pointti oli vieläkin siinä, että väitit kouluttamattoman vanhemman (tässä tapauksessa isän) automaattisesti väheksyvän/halveksuvan kouluttautumista. Kyse ei ollut aikakaudesta tms. ymmärrätkö tahallasi väärin vai oletko yksinkertainen? Annoin omakohtaisen esimerkin, että näin ei esim. minun kohdallani ollut.
Jatka toki maalitolppien siirtelyä miten itselle sopii. Voi Jeesus ja sitä rataa.
Totta hemmetissä kyse on juurikin aikakaudesta. Isäsi ikäisillä ei välttämättä ollut mahdollisuutta kouluttautua, vaikka haluja olisi ollut. Nykyisin se ei ole kenellekään este. Jos isäsi oli näitä, joiden koulutie nostettiin edessä pystyyn, niin totta kai hän suhtautuisi siihen omien lastensa kanssa kannustavasti.
Miksi mika aaltolalla,dannyllä,sauli niinistöllä,sami uotilalla jne on nuorempi kaunis nainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli esim. Grigori Perelman kelpaisi, huippuälykäs, mutta asuu äitinsä kanssa ja kieltäytyi mm. Fieldsin mitalista.
Kyl mulle kelpais jos vaan olisi mukava tyyppi. Äitinsä kanssa saattaisi kyllä tulla ongelmia... Tosin en tunne kyseisiä ihmisiä, joten jääköön spekulointi tähän.
Vierailija kirjoitti:
Edelleen, siitä on aikaa vuosikymmeniä. Jospa pidetään tämä keskustelu tässä ajassa, kun siitä on kyse. Jos nyt lapsia haluava nainen haluaa selvittää etukäteen, miten mies suhtautuu opiskeluun, niin hän ei kysy mieheltä tämän isän tai isoisän opinnoista ja ammatista.
Eikö sinun kouluvuosina ollut poikia, jotka suoritti koulun rimaa hipoen ja puhui rumasti opettajista ja koulunkäynnistä?
Koulutus ja hyvä ammatti. Seuraavaksi luonne. Luusereilla ei useinkaan ole hyvä luonne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua kiinnostaa eniten miehen tunne-elämän tasapainoisuus, kyky olla läsnä ja ja keskustelutaidot.
En enää halua elämään yhtään draamaa tai suorittamista.
Haluat siis pitkän, komean ja hyvätuloisen miehen, jolla on tasapainoinen tunne-elämä, kyky olla läsnä ja hyvät keskustelutaidot. Asia selvä.
Sulla on tuo sisälukutaito täysi kymppi, jatka samaa linjaa.
Mulla on supervoima: kykyä lukea rivien välistä palstamammojen juttuja.
Ruvetaanko seurustelemaan?
Kiinnostuit musta lu
Pidän kyllä tunneälykkäistä naisista. <3
Vierailija kirjoitti:
Miksi mika aaltolalla,dannyllä,sauli niinistöllä,sami uotilalla jne on nuorempi kaunis nainen?
He osaavat kirjoittaa suomea ja osaavat kielioppisäännöt.
Taas uusi ketju aiheesta 'Miksi minä, kouluttautumaton, ruma, lihava ja mitääntekemätön mies en saa itselleni nuorta kaunista ja hiljaista, nöyrää naista, kotiin kuljetettuna? Tai no, voin hakea Lidlin pakettipostista.
Ja nainen saa tienata ihan kuinka paljon vaan, kunhan se ei ala luulla itsestään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta hemmetissä kyse on juurikin aikakaudesta. Isäsi ikäisillä ei välttämättä ollut mahdollisuutta kouluttautua, vaikka haluja olisi ollut. Nykyisin se ei ole kenellekään este. Jos isäsi oli näitä, joiden koulutie nostettiin edessä pystyyn, niin totta kai hän suhtautuisi siihen omien lastensa kanssa kannustavasti.
Huoh, pointti vieläkin siinä, että väitit kouluttamattoman automaattisesti väheksyvän koulutuksen merkitystä, mikä ei ole totta.
Don't argue with idiots and all that. Viimeinen viesti tähän jankkaukseen, sama kuin tiiliseinälle puhuisi.
silloinkin ihan mielellään