Jos naista ei saisi kiinnostaa miehen koulutus ja ammatti, niin mikä saa kiinnostaa?
Kommentit (448)
Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha Raha
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei saisi kiinnostaa? Jokainen, sekä mies että nainen, saa ihan itse päättää ne kriteerit, millä kumppaninsa valitsee.
Täytyykö se kumppani valita heti ilman jutustelua aluksi?
-Nainen:moi
mies:moi
nainen: Mitä teet työksesi?
Eikö tuo ole jutustelua? Mikä tuossa kysymyksessä sinua erityisesti risoo? Etkö ole ylpeä työstäsi? Eikö se kiinnosta edes sinua itseäsi?
Ei minua kiinnosta oma työni vapaa-ajalla yhtään ja en viitsi selostaa siitä treffeillä tuntemattomalle naiselle heti aluksi. Joku kolmas tai neljäs kysymys saa olla työstä, mutta kuunnelkoon sitten kunnolla millaisia prosesseja työni sisältää.
Vierailija kirjoitti:
Ei koulutus aina tuo mitään sellaista ihmiseen, mikä näyttäytyisi mielenkiintoisina asioina seurusteltaessa. Minulla on komea poika, pitkä, hoikka, harteikas ja huumorintajuinen. Hän on myös älykäs, ystävällinen, raitis, tupakoimaton ja huumorintajuinen. Hän on ollut noita asioita tietenkin jo ennen kouluttautumistaankin.
Hän on valmistunut Aallosta dippainssiksi sähköpuolelta ja Helsingin yliopistosta tietojenkäsittelytieteen laitokselta. Onhan hän ihan älyttömän fiksu, mutta harva on kiinnostunut hänen alastaan siten, että haluaisi siitä keskustella. Eikä hänen koulutuksensa anna myöskään valmiuksia keskustella mistään yleisesti kiinnostavammasta aiheesta, sillä hänen koulutuksensa oli pitkälti matematiikkaa ja koodaamista Hänen harrastuksensakin on tietokoneella tapahtuvaa puuhailua, joten ei sekään oikein tuo mitään lisäarvoa suhteeseen. En tiedä, mitä hän olisi opppinut yliopistossa, mikä innostaisi naista olemaan hänen kanssaan.
Minusta poikasi kuulostaisi mielenkiintoiselta seurustelukumppanilta nimenomaan harrastusten ja koulutuksen puolesta. Tietokoneella puuhailu on mukavaa ja monipuolista, todennäköisesti pojallasi on matemaattisloogista lahjakkuutta joten hän olisi mielenkiintoista seuraa esim erinäisissä lautapeleissä eikä hänelle tarvisi vääntää käytännön asioita rautalangasta.
Sinä vanhempana et ymmärrä tuollaisten taitojen tärkeyttä nykyaikana mutta monet nuoret naiset nimenomaan tuollaista arvostavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei saisi kiinnostaa? Jokainen, sekä mies että nainen, saa ihan itse päättää ne kriteerit, millä kumppaninsa valitsee.
Eikö tuo ole jutustelua? Mikä tuossa kysymyksessä sinua erityisesti risoo? Etkö ole ylpeä työstäsi? Eikö se kiinnosta edes sinua itseäsi?
Ei minua kiinnosta oma työni vapaa-ajalla yhtään ja en viitsi selostaa siitä treffeillä tuntemattomalle naiselle heti aluksi. Joku kolmas tai neljäs kysymys saa olla työstä, mutta kuunnelkoon sitten kunnolla millaisia prosesseja työni sisältää.
Mistä haluat keskustella ensin?
Mä tapasin mun miehen koulussa, samalla luokalla. (Aikuiskoulutus.)
Joo no tietty koulutus TULOSSA, mutta kumpikin on kouluttautunut lisää sen jälkeen.
Kiinnitin ensin ulkonäköön huomiota, myöhemmin tietysti kaikkeen muuhun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kysyn miehen työstä jo ennen treffejä. Jos ei kiinnosta vastata, niin siirryn seuraavaan, joka ehkä sitten vastaa.
Jos haluaa tutustua toiseen ihmiseen, on aika luonnollista kysyä ammatista. Ihminenhän usein identifioituu suurelta osin juuri ammatin mukaan varsinkin jos ei ole esimerkiksi vanhempi tai jonkin asian intohimoinen harrastaja.
162:a on katkera kun ei ole älynlahjoja tienata enempää. Varmaan myös häpeää työtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos treffikumppaniasi kiinnostaa, niin eikö olisi ihan fiksua vastata? Et kai sä oikeasti odota, että jokainen kysymys on just sellainen, josta sulla on kova polte päästä puhumaan? Se nainenhan selvittää omasta näkökulmastaan sitä, ootko sinä hänestä kiinnostava ja sopiva tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Suomiakat kysyy aina ekana työn ja koulutuksen.
Japanissa naiset kysyy mistä olen, miksi Japanissa, mitä mieltä Japanista ja sitten kysytään harrastuksista ja mielipiteistä eri asioista liittyen harrastuksiin. Ikinä ei ole kysytty koulutusta tai työtä.
Olen amis ja palkanlaskija.
Jännä kuinka suomiakoille miehen palkka on se tärkein asia. M25
Sinä se jaksat runoilla kaikkea paskaa Japanista ja ainoa kosketuksesi siihen on selkeästi joku hikinen haaremianime :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi koulutus ja ammatti kiinnostaa, kun ei statuksella ole mitään väliä, vaan luonne ratkaisee?
Koulutus ja ammatti ovat kaksi keskeistä osa-aluetta, jotka voivat heijastella ihmisen luonnetta ja persoonallisuutta monin eri tavoin. Ne voivat antaa viitteitä siitä, millaisia arvoja ja taitoja henkilö arvostaa ja miten hän haluaa käyttää aikaansa ja energiaansa.
Ensinnäkin, koulutus voi heijastaa henkilön sitoutumista ja määrätietoisuutta. Pitkäkestoinen koulutusprosessi, kuten korkeakoulututkinnon suorittaminen tai erikoistuminen tietylle alalle, osoittaa yleensä kykyä asettaa tavoitteita ja sitoutumista niiden saavuttamiseen. Tämä voi viitata siihen, että henkilö on valmis tekemään pitkäjänteistä työtä saavuttaakseen haluamansa päämäärät.
Toiseksi, ammatinvalinta voi paljastaa paljon ihmisen persoonallisuudesta. Henkilön valitsema t
Entäs jos vaihtaa ammattia? Entinen oli luovaa jne ja uusi ei laisinkaan. Palkkaluokka ja koulutuskin ihan eri. Entä jos on maisteri duunarin ammatissa?
Vierailija kirjoitti:
Japanissa naiset kysyy mistä olen, miksi Japanissa, mitä mieltä Japanista ja sitten kysytään harrastuksista ja mielipiteistä eri asioista liittyen harrastuksiin. Ikinä ei ole kysytty koulutusta tai työtä.
Eli pitäisikö minun kysyä suomimieheltä tinderissä ekaksi, että mistä olet ja mitä mieltä olet Suomesta 😂?
Vierailija kirjoitti:
tämähän se on varsinkin ku lukee tätä ketjua niin monelle niin tärkeä asia että melkein lapulla pitäisi melkein otsaan laittaa ammatti ja kuukausitulot kun menee treffeille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi koulutus ja ammatti kiinnostaa, kun ei statuksella ole mitään väliä, vaan luonne ratkaisee?
Koulutus ja ammatti ovat kaksi keskeistä osa-aluetta, jotka voivat heijastella ihmisen luonnetta ja persoonallisuutta monin eri tavoin. Ne voivat antaa viitteitä siitä, millaisia arvoja ja taitoja henkilö arvostaa ja miten hän haluaa käyttää aikaansa ja energiaansa.
Ensinnäkin, koulutus voi heijastaa henkilön sitoutumista ja määrätietoisuutta. Pitkäkestoinen koulutusprosessi, kuten korkeakoulututkinnon suorittaminen tai erikoistuminen tietylle alalle, osoittaa yleensä kykyä asettaa tavoitteita ja sitoutumista niiden saavuttamiseen. Tämä voi viitata siihen, että henkilö on valmis tekemään pitkäjänteistä työtä saavuttaakseen haluamansa päämäärät.
Toiseksi, ammatinvalinta voi paljastaa paljo
Niin mitä sitten? Siitähän on ihan kiintoisaa keskustella, miksi kukin on tehnyt valintoja joita on tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tämähän se on varsinkin ku lukee tätä ketjua niin monelle niin tärkeä asia että melkein lapulla pitäisi melkein otsaan laittaa ammatti ja kuukausitulot kun menee treffeille.
Eikös ne laiteta yleensä sinne profiiliin?
365. Totta tuokin. Myönnän, että en ehkä osaa asettua nuorten nykynaisten asemaan. En ole itse matemaattisesti lahjakas ja vierelläni on vuosikymmenet ollut puoliso, joka hänkään ei ole. Poikamme työ ja harrastukset ovat meille hepreaa. Hän on taitava vanhempiensa kanssa ja puhelee meille sitten muista aiheista. Ajattelin, että harvaa kiinnostaisi hänen alansa, saatoin olla väärässä ja mittasin muita naisia omien kriteerieni pohjalta (rakastuin ruskeisiin silmiin ja hellään hymyyn). Niinhän se on, minun ajatukseni eivät ole kaikkien muiden naisten ajatuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli pitäisikö minun kysyä suomimieheltä tinderissä ekaksi, että mistä olet ja mitä mieltä olet Suomesta 😂?
Saisi miehen ajatusmaailman esiin melko hyvin.
- Olen Savosta ja suomessa on liikaa feministeja.
ps. en ole käynyt aasiassa
Viimeinkin naiset ovat rehellisiä.
LMS. Looks, Money, Status.
Jos näihin ei saa ihastua, naiset kysyvät että mihin sitten muka pitäisi ihastua?
No ei tietenkään saa!