Jos naista ei saisi kiinnostaa miehen koulutus ja ammatti, niin mikä saa kiinnostaa?
Kommentit (448)
Vierailija kirjoitti:
Mitä se kertoo minusta ihmisenä jos olen parikymmentä vuotta sitten kouluttautunut hyvään ammattiin ja nyt leipääntyneenä teen minimin? Lasketaanko minut nyt sitten ihannevävyksi kun olen alalla jota moni nainen arvostaa?
Tuskin se sinusta automaattisesti ihannevävyä tekee, mutta joku voi laskea sen sinulle plussaksi.
Miehille kaikki on joko-tai, 0 tai 100, musta tai valkoinen. Rasittavia jankkaajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Hän pääsi töihin ilman minkäänlaisia pätevyyksiä... Ja kirjoitin "perus", koska kyse oli kansakoulusta. Turha yrittää päteä.
Kuten aiemmin ketjussa mainittu: Idiootti on se, joka olettaa kaikkien ihmisten elämän menevän samaa rataa, ja että kaikilla on samat mahdollisuudet ja lähtökohdat. "
Kansakoulun loppumisesta on kohta 50 vuotta. Ei sinulla mitään tuoreempaa esimerkkiä ole? Nykymaailma on erilainen, enää ei onnistu, että opinnot lopettaa peruskouluun.
Itsellä taustalla peruskoulu, lukio josta ei käytännössä ollut mitään hyötyä minulle ja yksi turha kahden vuoden amis. Samassa työpaikassa olen ollut jo seitsemän vuotta ja tienaan n. mediaanin verran ennen veroja.
Joo, todennäköisesti olen poikkeus, mutta poikkeus vahvistaa säännön vai mitenkäs se meni.
Et ole poikkeus vaan ihan tavis.
Vierailija kirjoitti:
Naisille on valehtelu niin sisäänrakennettu juttu, että en usko että edes halutessaan- mitä ei kylläkään tule tapahtumaan- pystyisivät olemaan rehellisiä.
Nainen A sanoo jotain. Nainen B sanoo jotain muuta, mikä on ristiriidassa Naisen A sanomaan.
Palstaulin johtopäätös: KAIKKI NAISET VALEHTELEE AINA
Ratkaisee pääkopan sisus. Kun oikeesti löytyy ihminen jonka kanssa on yhteys, jonka kanssa on turvallinen ja rakastettu olo. Joka on kuuma kuin mikä ja nimenomaan sen persoonan ja ajattelutavan ja huumorin vuoksi ja joka vieläpä pitää samanlaisesta suutelutyylistä ja jutuista makuuhuoneen puolella. Joka näyttää että motivaatiota löytyy, eli yrittää parhaansa. Itsekin yrittää! Molemmat haluaa kommunikoida mutkat suoriksi heti, kun joku hiertää. Myös positiiviset jutut sanotaan totta kai.
Noista ainakin itselläni tulee sellanen olo, ettei muulla oo mitään väliä, kunhan nyt jotenkin toimeen tullaan (ollaan molemmat aika pienipalkkaisia) Mä en tee kuolevaisena olentona yhtikäs mitään jollain 50k kellon ja uusimman Mersumaasturin omaavalla stock broker juristijäbällä jos aitoa yhteyttä ei ole. Itselleni merkitsee elämä tässä ja nyt ja ne kalleimmat jutut, joita ei rahalla saa.
Vierailija kirjoitti:
Minulle on sama onko mies kaupan kassalla töissä taikka lakimies.
Mielummin se mukava kaupankassa mieheksi kuin se ylimielinen lakimies joka kohtelee huonosti.
Elämä tietenkin täynnä valintoja ja monet valitsevat tuon lakimiehen pelkän rahan takia.
Mutta jos olisi yhtä mukava kaupankassa ja lakimies, niin silloin valitsisin lakimiehen tietysti.
Miksei saisi kiinnostaa? Jokainen, sekä mies että nainen, saa ihan itse päättää ne kriteerit, millä kumppaninsa valitsee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi te naiset rupsahdatte siinä 35+-vuotiaina. Ei tarvitse tälläsiä miettiä, kun kohta ette kelpaa edes duunareille.
Näinhän se vähän on, että naisten arvo tippuu dramaattisesti siinä vaiheessa kun ei voi saada lapsia/ ei halua niitä.
Monelle miehelle parisuhde on vain tapa hankkia perhe.
Vela (vapaaehtoisesti lapsettomat) sinkkumarkkinoilla on hirveä pula miehistä, koska ne miehet jotka eivät halua lapsia eivät usein halua parisuhdettakaan.
Mitämitä? Onko se noin? Miehet sittenkin haluaa lapsia? Kun täällä aina väännetään, että naiset niitä lapsia haluaa ja painostaa hankkimaan vaikkei miehet halua, vaan haluisivat olla huolettomia veloja. Kumpi se nyt on?
Vierailija kirjoitti:
Miksei saisi kiinnostaa? Jokainen, sekä mies että nainen, saa ihan itse päättää ne kriteerit, millä kumppaninsa valitsee.
Täytyykö se kumppani valita heti ilman jutustelua aluksi?
-Nainen:moi
mies:moi
nainen: Mitä teet työksesi?
Vierailija kirjoitti:
"Joo, musta ei ole erityisen mielenkiintoista jossain kahvilassa keskustella lempikahveista ja -pullista. En jaksa tajuta, miksi työstä keskustelu on joillekin niin punainen vaate. Minua ei kiinnosta sen työn palkkaus vaan se, miksi treffikumppani kiinnostui siitä alasta ja mitä työn sisällöt ovat jne. "
Aika yksioikoiset aivot sinulla. Jos olette esim. Italialaisessa ravintolassa syömässä, voit hypätä ruuasta siihen, onko käynyt Italiassa, ja vastauksista riippuen taas matkailuun yleisesti.
Ei mieheltä saa kysyä, onko hän matkustellut! Matkustelu vaatii rahaa! Tolla tavallahan nainen saisi tietää, onko miehellä ylimäärästä rahaa matkusteluun! Ja eikö se matkustelu ollut miehille muutenkin turn off naisessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi te naiset rupsahdatte siinä 35+-vuotiaina. Ei tarvitse tälläsiä miettiä, kun kohta ette kelpaa edes duunareille.
Näinhän se vähän on, että naisten arvo tippuu dramaattisesti siinä vaiheessa kun ei voi saada lapsia/ ei halua niitä.
Monelle miehelle parisuhde on vain tapa hankkia perhe.
Vela (vapaaehtoisesti lapsettomat) sinkkumarkkinoilla on hirveä pula miehistä, koska ne miehet jotka eivät halua lapsia eivät usein halua parisuhdettakaan.
Mitämitä? Onko se noin? Miehet sittenkin haluaa lapsia? Kun täällä aina väännetään, että naiset niitä lapsia haluaa ja painostaa hankkimaan vaikkei miehet halua, vaan haluisivat olla huolettomia veloja. Kumpi se nyt on?
Ne miehet jotka haluavat lapsia hakeutuvat parisuhteeseen. aika järjetön ajatuskin että joku pakottamalla pakotetaan hankkimaan lapsia. vela miehet viihtyy sinkkuna ryypiskellen ja pelaten videopelejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä koulutetumpi mies on niin sitä enemmän naiset siitä kiinnostuu koska silloin miehellä on isompi palkka ja parempi status. Jos naisia ei kiinnosta miehen palkka,koulutustaso yms pinnalliset asiat niin silloin naiset olisi myös kiinnostunu matalastikoulutetuista tai duunarimiehistä.
Ottaisin mieluummin kirkonrotan koulutetun kuin miljonäärin matalasti koulutetun.
Ei koulutus aina tuo mitään sellaista ihmiseen, mikä näyttäytyisi mielenkiintoisina asioina seurusteltaessa. Minulla on komea poika, pitkä, hoikka, harteikas ja huumorintajuinen. Hän on myös älykäs, ystävällinen, raitis, tupakoimaton ja huumorintajuinen. Hän on ollut noita asioita tietenkin jo ennen kouluttautumistaankin.
Hän on valmistunut Aallosta dippainssiksi sähköpuolelta ja Helsingin yliopistosta tietojenkäsittelytieteen laitokselta. Onhan hän ihan älyttömän fiksu, mutta harva on kiinnostunut hänen alastaan siten, että haluaisi siitä keskustella. Eikä hänen koulutuksensa anna myöskään valmiuksia keskustella mistään yleisesti kiinnostavammasta aiheesta, sillä hänen koulutuksensa oli pitkälti matematiikkaa ja koodaamista Hänen harrastuksensakin on tietokoneella tapahtuvaa puuhailua, joten ei sekään oikein tuo mitään lisäarvoa suhteeseen. En tiedä, mitä hän olisi opppinut yliopistossa, mikä innostaisi naista olemaan hänen kanssaan.
Mua kiinnostaisi, oon itsekin it-alalla ja valmistunut myös samasta koulusta. Oltaisiin ehkä jopa oltu samoilla kursseilla ja ehkä jopa samaan aikaan.
Minulle koulutus tulee oikeastaan tärkeysjärjestyksessä heti huumorintajun ja hyvän sydämen jälkeen. On todella tärkeä asia minulle. Kouluttautunut pitää olla, palkalla sitten ei ole niin suurta merkitystä kunhan suunnilleen raha-asiat ovat kunnossa ja elää normaalia elintasoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyykö se kumppani valita heti ilman jutustelua aluksi?
-Nainen:moi
mies:moi
nainen: Mitä teet työksesi?
Eikö tuo ole jutustelua? Mikä tuossa kysymyksessä sinua erityisesti risoo? Etkö ole ylpeä työstäsi? Eikö se kiinnosta edes sinua itseäsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua miehenä huvittaa kun se ruma tai/ja pullukkanainen luulee olevansa jollakin tapaa tasokas ja se luulee että hänen kuuluu saada mies joka on komea sekä koulutettu "lentäjälääkäri". Naiset yliarvioi usein sen oman tason. Usein näkee juuri niitä norsuja joiden naama on kuin petolinnunp*rse jotka luulevat olevansa kauniita ja ne sitten nirsoilee ja vaatii että heidän kuuluu saada se komistusmies joka tienaa sen 5000e/kk. Tavalliset miehet ei kelpaa naisille.
Olen mies ja tiedän oman tasoni, olen 194cm pitkä, atleettinen ja tienaan pukuhommistani sen 6500e/kk. Minun tasoni on sitä luokkaa että en kelpuuta rumia enkä lihavia naisia vaan kyllä vaadin että nainen on kaunis.
On suorastaan ihme, että et pariutunut jo opiskeluvuosina.
Kuule. Minulla oli opiskeluvuosina vientiä paljon ja olen opiskeluvuosina vientiä paljon ja olen ollut pari kertaa parisuhteessa, juuri äskettäin erosin ja olen nyt sinkkumarkkinoilla. Minun katiskaan ui vain kauniita naisia ja te rumat sekä lihavat naiset pysykää kaukana minusta. Etsikää kaltaistanne seuraa.
Katkeruutesi suorastaan paistaa teksteistäsi :D
Mistä tuo viha naisia, etenkin rumia, kohtaan juontaa? Jos kauniit naiset sua piirittäisi, luulisi sun olevan onnellinen..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Joo, musta ei ole erityisen mielenkiintoista jossain kahvilassa keskustella lempikahveista ja -pullista. En jaksa tajuta, miksi työstä keskustelu on joillekin niin punainen vaate. Minua ei kiinnosta sen työn palkkaus vaan se, miksi treffikumppani kiinnostui siitä alasta ja mitä työn sisällöt ovat jne. "
Aika yksioikoiset aivot sinulla. Jos olette esim. Italialaisessa ravintolassa syömässä, voit hypätä ruuasta siihen, onko käynyt Italiassa, ja vastauksista riippuen taas matkailuun yleisesti.Ei mieheltä saa kysyä, onko hän matkustellut! Matkustelu vaatii rahaa! Tolla tavallahan nainen saisi tietää, onko miehellä ylimäärästä rahaa matkusteluun! Ja eikö se matkustelu ollut miehille muutenkin turn off naisessa?
Ja ruuasta ei saa puhua, koska miehen kanssa nautitaan treffeillä vaan suodatinkahvit tai pussiteet. Juttele nyt niistä.
Palstamiesten mukaan ei mikään. Kaikkien miesten on kelvattava. Nainen on pelkkä käyttöesine ja hyödyke.
Vierailija kirjoitti:
Seurustelin joskus hetken hyvin huonopalkkaisessa ammatissa olevan miehen kanssa. Itse ammatti tai palkka eivät muodostuneet ongelmaksi vaan sivistyksen taso ja erilaiset ajatustavat jotka pikkuhiljaa tulivat ilmi suhteen edetessä.
Joka tapauksessa, tuli selväksi että minulle ei sovi ihminen jolla on sellainen asenne että mennään vähän siitä mistä aita on matalin, joka on laiska ja mukavuudenhaluinen ja jolla ei ole vähäistäkään kunnianhimoa tai kummempaa kiinnostusta mihinkään. Nämä asiat korreloivat usein enemmän tai vähemmän sen koulutuksen kanssa.
Itsellä hieman sama kokemus paitsi, että ex oli matalasti koulutettu, mutta hyvätuloinen. Hän ei koskaan ymmärtänyt, että hänellä oli ollut vuosien varrella aika paljon tuuria siinä, että oli päässyt niille tuloille. Useamman vuoden yhdessäolon jälkeen pääsin opiskelemaan yliopistoon ja siitä lähtien sain jatkuvasti kuunnella vittuilua siitä, miten opiskelemani aine on turhaa ja miten hän joutuu nyt kaiken maksamaan. Ensinnäkin, olin käynyt koko ajan töissä ja osallistunut taloutemme kuluihin. Toisekseen, sain aikuiskoulutustukea, joten tulotasoni ei dramaattisesti pudonnut ja omat kuluni vielä pienenivät, koska työssäkäynnin kulut jäivät pois. Fuksivuoden jälkeen pakkasin itseni ja lapset toiseen kotiin, kun kyllästyin vittuiluun. Nykyinen mieheni on myös matalasti koulutettu eikä mitenkään kovatuloinen, mutta hän on sivistynyt ja haluaa kehittää itseään, vaikka se ei tarkoitakaan hänen kohdallaan korkeaa koulutusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle on sama onko mies kaupan kassalla töissä taikka lakimies.
Mielummin se mukava kaupankassa mieheksi kuin se ylimielinen lakimies joka kohtelee huonosti.
Elämä tietenkin täynnä valintoja ja monet valitsevat tuon lakimiehen pelkän rahan takia.
Mutta jos olisi yhtä mukava kaupankassa ja lakimies, niin silloin valitsisin lakimiehen tietysti.
Mä valkkaisin sen kassan.
Musta työ on neutraalein mahdollinen keskustelunaihe. Mieluummin se kuin exät, vanhat suhteet, seksi, politiikka, anti-feminismi ja sovinistiset vitsit, joilla varustettuna mies tulee treffeille.
Olet ihan liian vanha ihannevävyksi.