Tarviiko enää ihmetellä, miksi miesten on aika vaikeaa olla naisen mielestä hyvä sängyssä
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000010296730.html
Näitäkään ongelmia ei esiintyisi, jos nainen vaan kertoisi mistä pitää ja mistä ei.
Kommentit (204)
Olen seksisuhteessa useamman seksuaalipositiivisen kinkyn naisen kanssa. Pystyn kaikkien kanssa puhumaan hyvin avoimesti seksuaalisista toiveista ja olenkin toteuttanut monta fantasiaa painimisesta sitomiseen etc. Peruspirkkojen kanssa tuollainen keskustelu on kuitenkin hyvin vaikean oloista. Estoisuus tekee keskustelusta vaivautunutta. Ja seksikin on sitten sen mukaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin naisenhan pitää olla lesbo, jos pitää omista sukuelimistään. Tämän järkeilyn jälkeen jokaisen miehen pitäisi olla homo.
Hyvä kommentti. Olen ihmeissäni, että on olemassa miehiä, jotka ei halua hyväillä klitorista. Itse haluan hyväillä miestäni kaikkialta ja onneksi rakastelumme on molemminpuolista hyväilyä ja oikeaa intohimoa. Rakastelen miestäni edelleen enemmän kuin mielelläni tämän palstan selailun jälkeen.
Ja sit heräsin ja hinkkasin yksinäni klitoristani verille.
Klitoriskateus on todellista.
Ymmärtäähän tuon, klitoris on sarjalaukeava kun taas peniksestä lentää kerran..
No eipä ole vaimolla ollut kuin kertalaukeava, kerran ja kovaa. Sitä paitsi enemmän hän on saanut eläissään yhdynnöissä orgasmeja kuin klitorista hieromalla tai nuolemalla. Joten eipä kannata yleistää tätäkään. Harvempi nainen on tainnut saada miehen tuottamia orgasmeja koko ikänsä 18v alkaen 48v putkeen joka viikko. (poislukien tietysti synnytysten jälkeiset 3vkoa) On aina tiennyt saavansa halutessaan.
No kyllä minä olen saanut jokapäivä ja monta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyypillistä miehen yläpuolelta puhumista; kerroppas tai pidä turpasi kiinni! Kumpi meistä puhuu oikein.
Ja mieti niitä asentoja itse. Niitä on vaikka kuinka monia. Mm se lusikka, takaapäinnainen selällään ja mies panee...ei ole pakko pitää jaloista kiinni. voi niitä käsiä käyttää muuhunkin, yksinkertainen...
Aivoja voi se mieskin käyttää. aivan vapaasti.
Kerroin kun huvitti.
Eli et siis halua auttaa meitä tyhmiä miehiä kehittymään paremmiksi rakastajiksi etkä halua auttaa naisia saamaan niitä orgasmeja. Kaksi kun ei ole vielä monta.
"Takaapäin nainen selällään ja mies panee". Mitä tämä nyt oikein tarkottaa. Paneeko tässäkin mies vain omaksi ilokseen? Takaapäin pantaessa nainen on kontillaan eikä selällään.
Onko sulla käytössä vain 2 asentoa; lähäri ja sitten nainen kontillaan?
Et ole kuullutkaan, että nainen voi todella maata selällään sängyssä tai vaikka pöydällä, ja mies panee seisoessaan? Siinä on todella helppoa miehen kosketella sitä klitorista. Mutta ethän sinä sitä halua tehdä,se on jo käynyt selväksi.
Yksinkertainen asia tehty monimutkaiseksi, kenties.
Rakastelu ei ole ihmiselle (mies, nainen) kauhea asia lähinnä siksi, että se on pohjimmiltaan paljon isompia palasia paljon paremmasta asiasta, kuten aito rakkaus, suuteleminen, halailu ja rakastelu yhdistettynä. Joten ihmiselle (mies, nainen) rakastelu on välillä hyvää, mutta se ei koskaan käy kuin se(kuuluisa tanssi) yksin, vaan niin kuin yksi suudelma on kuin pala isommasta paremmasta jolla vihjataan vielä paremmasta ihmiselle, mutta sitä ei ikinä anneta tai luovuteta niin helposti vain seksille ja tavalla, joka ei ole vain yksinkertaista tai vain monimutkaista ihmiselle (mies, nainen) vaan jotain paljon suurempaa, joka todella toimii.
Niin kuin aina maailmassa, ihmiselle se aito rakkaus, suuteleminen, halailu ja rakastelu. Niin kuin sen tuleekin.
Kuule, olen kuullut ja pannut lukuisia orkkuja naiselleni keittiön pöydällä. Klitorikseen koskematta. Miksi mun pitäisi hinkata klitorista, kun naimalla saatu orkku on kuulemani mukaan parempi ja kokonaisvaltaisempi. Mutta mitä sinä siitä tiedät. Et yhtään mitään.
"Takaapäin nainen selällään ja mies panee". Mitä tämä nyt oikein tarkottaa. En vieläkään ymmärtänyt. No olenkin vain tyhmä mies.
Vierailija kirjoitti:
No ei sinua kukaan kiellä makaamasta pöydällä ja hinkuttaa sitä klitoristasi yksinäsi. Toki ole varovainen että pöytä ei hajoa ja et satuta itseäsi olen käsittänyt että olet ns. "kehopositivinenkin" painoluokitukselta...
Naurettava kommentti. Et osaa enää kuin yrittää haukkua muita.
Klitoriskateus ottaa koville. Koeta pärjätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei sinua kukaan kiellä makaamasta pöydällä ja hinkuttaa sitä klitoristasi yksinäsi. Toki ole varovainen että pöytä ei hajoa ja et satuta itseäsi olen käsittänyt että olet ns. "kehopositivinenkin" painoluokitukselta...
Lähinnä olin sinusta huolissani että et loukkaa itseäsi jos pöytä sortuu painostasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä olin sinusta huolissani että et loukkaa itseäsi jos pöytä sortuu painostasi.
Älä turhaan ole huolissasi minun villistä ja nautinnontäyteisestä seksielämästäni.
Villi ja nautinnontäyteinen seksielämä = mies laittaa liukkaria ja hieroo klitorista.
Eiköhän se yhteinen sävel löydy kun puhutaan. Nuorille turhia paineita leffojen ja kuvien kautta. Toivottavasti he tajuaa että ne ovat feikkiä.
Ohos! Luin nyt ihmeellisiämeedion juttuja taas, silmät suurina! Miten liikuttavaa,että tämä mies on huolissaan etten vaan loukkaa itseäni, kun pöytä tai joku hajoaa allani, kun "olen ymmärtänyt kehopositiivisuuden" jne, sen lisäksi, että olet "ymmärtänyt" ettei minulla miestä olekkaan.
Kerron sulle nyt kerran vielä on mies ja hyvä onkin, ja juu olen hyvännäköinen ja edelleen omalla alallani maailman huipulla. Naureskellen lueskelen näitä sun kummallisia postauksiasi. Sulla vasrmasti on vaikeuksia seksuaalisuudessasi, eillä ei normaali mies suhtaudu naisen elimiin kuten klitorikseen noin jumalattoman vihamielisesti.
Tiedätkö, voit saada apua siihen kyllä.
Hyvää jatkoa sulle.
Kun nainen on selällään ja mies panee takaa, niin makaako nainen siis miehen päällä selällään? Äkkiseltään vaikuttaa todella hankalalta asennolta, mutta täytynee kokeilla kun kerta klittapapitar sanoo.
Vierailija kirjoitti:
Ohos! Luin nyt ihmeellisiämeedion juttuja taas, silmät suurina! Miten liikuttavaa,että tämä mies on huolissaan etten vaan loukkaa itseäni, kun pöytä tai joku hajoaa allani, kun "olen ymmärtänyt kehopositiivisuuden" jne, sen lisäksi, että olet "ymmärtänyt" ettei minulla miestä olekkaan.
Kerron sulle nyt kerran vielä on mies ja hyvä onkin, ja juu olen hyvännäköinen ja edelleen omalla alallani maailman huipulla. Naureskellen lueskelen näitä sun kummallisia postauksiasi. Sulla vasrmasti on vaikeuksia seksuaalisuudessasi, eillä ei normaali mies suhtaudu naisen elimiin kuten klitorikseen noin jumalattoman vihamielisesti.
Hyvää jatkoa sulle.
Älä esitä, olet mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tällaisia me tyhmät miehet ollaan. Aina vaan haukutaan naisia. Onneksi sinä sentään osaat käyttäytyä paremmin.
-eri-
Vierailija kirjoitti:
Hyvää jatkoa sulle.
Olet riidan haastamisessa maailman huipulla. Se on kyllä totta.
Ja monesti hiukan hullut ihmiset on kyllä todella hyviä jossain yksittäisessä asiassa. Kuten sinä riidan haastamisessa. Ja lisäksi monesti hullu löytää toisen hullun. Jos näin ei olisi, hullut olisivat jo kuolleet sukupuuttoon.
Lisäksi sinä luet tätä palstaa otsasuonet pullistuneina ja syljen roiskuessa suustasi. Minä puolestani pelkään, koska sulta katkeaa verisuoni päästäsi.
No onneksi pian alkaa kevätaurinko paistelemaan. Mene ulos ja laske se auringonvalo pimeään sydänmeesi.
-taas eri-
Vierailija kirjoitti:
Hyvää jatkoa sulle.
Kerroppas hiukan lisää siitä asiasta, missä olet mielestäsi vieläkin maailman huipulla. On kuitenkin aika kova väite.
Joku maailman huipulla oleva nainen jauhaa seksipalstalla klitoriksen korvaamattomuudesta ja haukkuu muut keskustelijat. Niin miehet kuin naisetkin, jos ne uskaltavat puhua yhdynnässä saadusta orgasmista.
On kyllä pelottava ajatus, jos kaltaisesi henkilö olisi jossain asiassa maailman huipulla. Mutta nyt voit todistaa väitteeni ihan pelkäksi lässytykseksi. Mutta pelkäänpähän vaan, että toimit samalla tavalla kuin aina ennenkin. Kun sulta kysytään jotain, katoat ketjusta. Nytkin tulee käymään näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää jatkoa sulle.
Kerroppas hiukan lisää siitä asiasta, missä olet mielestäsi vieläkin maailman huipulla. On kuitenkin aika kova väite.
Joku maailman huipulla oleva nainen jauhaa s
Ehkä se maailman huipulla oleminen omalla alalla on sitä alasti oleilua päivittäin. Tai voisiko se ala ollakin eukonkanto? Siinä kantaessaan saa varmaan mies hierottua samalla klittaa.
Vierailija kirjoitti:
Villi ja nautinnontäyteinen seksielämä = mies laittaa liukkaria ja hieroo klitorista.
Voisiko joku nainen selittää tälle traumaatiselle ja tietämättömälle puupäälle miksi naiset halua käyttää liukkaria ja miksi naisen kannattaa sitä käyttää. Tähän näyttää törmäävän täällä jatkuvasti.
eri.
Urbaanilegendat miehistä jotka ei ymmärrä klitoriksesta ja naisen nautinnosta onkin todellisia? Kaikkea sitä näkee vanhalla iällä. Onneksi ei ole irl tullut vastaan.