Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tarviiko enää ihmetellä, miksi miesten on aika vaikeaa olla naisen mielestä hyvä sängyssä

Vierailija
17.03.2024 |

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000010296730.html

Näitäkään ongelmia ei esiintyisi, jos nainen vaan kertoisi mistä pitää ja mistä ei.

Kommentit (204)

Vierailija
121/204 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos naisella on kaksi mahdollisuutta seksissä. Joko auttaa itse itseään tulemaan tai olla tulematta. Minkälainen nainen päättää olla tulematta ja minkä takia. Jonkun typerän periaatteen vuoksi vai?

Minähän en itseäni koske, koska sehän on pelkkää runkkaamista. No ihan oma valinta. Sitä saa mitä tilaa. Tai ei siis saa lainkaan ja joutuu myöhemmin sitten runkulle.

Kertokaa nyt joku, että miksi jätätte tulematta?

Ei ole typerä periaate jos haluaa molempien vastavuoroisesti nauttivan. Mies nuolee, minä otan suihin, mies hyväilee klitorista, minä hyväilen penistä jne. Hyvä seksi on kokonaisvaltainen kokemus ja molempien nautinto. 

Niin niin, mutta entä siinä itse aktin aikana. Kuinka sinä hyväilet sitä penistä? Vai eikö teillä naida lainkaan? Makaat alla jalat levittäen ja s

Sä oot täällä vaan nahistelemassa/trollaamassa. Lopetan tän omalta osaltani nyt tähän. Hyvät rakastajat tajuaa molemminpuolisesta nautinnosta, niin naiset kuin miehet,kuten tuossa aiemmin kuvailin. Ei ole pelkkä jalkojen levitys kyseessä jos rakastellaan ja hyväillään käsin ja suulla molemminpuolin ja aktissakin suukkoja ja hyväilyjä. Näin selkokielellä. 

Vierailija
122/204 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Niin niin, mutta entä siinä itse aktin aikana. Kuinka sinä hyväilet sitä penistä? Vai eikö teillä naida lainkaan?"

Oletko ihan kujalla? siis pitäskö naisen, sen lisäksi että antaa miehen päästä sen pillun hyväilemäksi, jotenkin kääsin vielä sitä kalua hyväillä??? Mitä ihmettä vaadit, meinaatkos, että sen kullin lisäksi naisen pitäs työntää omakin kätensä sinne pilluun ja vatkata sitä munaa?

Eiköhän se olis miehelle helpompaa hyväillä sitä klitorista, joka kuitenkin on ulkopuolella ja todellakin, vastaa sitä kalua tai terskaa, erolla, että siinä on paljon enemmän tuntohermoja joten tuo myös paljon enemmän nautintoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/204 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos naisella on kaksi mahdollisuutta seksissä. Joko auttaa itse itseään tulemaan tai olla tulematta. Minkälainen nainen päättää olla tulematta ja minkä takia. Jonkun typerän periaatteen vuoksi vai?

Minähän en itseäni koske, koska sehän on pelkkää runkkaamista. No ihan oma valinta. Sitä saa mitä tilaa. Tai ei siis saa lainkaan ja joutuu myöhemmin sitten runkulle.

Kertokaa nyt joku, että miksi jätätte tulematta?

Ei ole typerä periaate jos haluaa molempien vastavuoroisesti nauttivan. Mies nuolee, minä otan suihin, mies hyväilee klitorista, minä hyväilen penistä jne. Hyvä seksi on kokonaisvaltainen kokemus ja molempien nautinto. 

Niin niin, mutta entä siinä itse aktin aikana. Kuinka sinä hyväilet sitä penistä? Vai eikö teill

Jos mielestäsi se riittää että "vagina hyväilee penistä", niin sitten saa riittää sekin että kalu hyväilee vaginaa. Ei siinä mitää herkkunappulaa enää aleta hinkkaamaan.

Vierailija
124/204 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä potaskaa...mitä se mies siis tekee? Käyttää naista ja sen vaginaa oman nautintonsa saamiseen. Mitä se nainen sen 100 kiloisen ukon alla voi tehdä, pitäskö sen vielä jotain temppuja tehdä, ulista raapia ja huohottaa, jotta sillä miehellä olis vielä nautinnollisempaa?

Miehethän pyrkivät mitä nopeammin ja vähimmällä vaivalla päästä panemaan, se on TOTUUS.

Kommenttisi kertoo sen, minkä verran ymmärrät miehiä. Ja siksi yksin elätkin.

Vierailija
125/204 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääasia, että mies ja muna nauttii, ei ole mikään vitsi.

Ei näytä olevan halua opetella hyväksi rakastajaksi, useimmilla.

Kerropa nyt, kuinka monesta miehestä sulla on kokemusta?

Lisäksi voisit jo vihdoinkin kertoa niistä useista eri asennoista, jossa sitä klitorista on miehen ihan helppo hyväillä. Haluat, että miehistä tulisi parempia rakastajia. Joten kerroppas nyt vihdoinkin ne asennot, että me osaamattomat voidaan yrittää tulla paremmiksi rakastajiksi.

Jos et tuohon nyt(kään) kykene vastaamaan, niin voit pitää turpasi kiinni. Sä et tee mitään muuta, kun haastat riitaa täällä ketjusta toiseen. Kommenttisi informaatioarvo on täysi nolla.

Vierailija
126/204 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä yhäkään tosiasiat miksikään alapeukuilla muutu.

Ei muutu ei. Mutta tunteisiin näyttää menevän.

ps. alapeukutin just kommenttiasia, koska tiedän sen raivostuttavan sua.

Vierailija
127/204 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillistä miehen yläpuolelta puhumista; kerroppas tai pidä turpasi kiinni! Kumpi meistä puhuu oikein.

Ja mieti niitä asentoja itse. Niitä on vaikka kuinka monia. Mm se lusikka, takaapäinnainen selällään ja mies panee...ei ole pakko pitää jaloista kiinni. voi niitä käsiä käyttää muuhunkin, yksinkertainen...

Aivoja voi se mieskin käyttää. aivan vapaasti.

Kerroin kun huvitti.

Vierailija
128/204 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaa hyvät vaan!

Vierailija
129/204 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypillistä miehen yläpuolelta puhumista; kerroppas tai pidä turpasi kiinni! Kumpi meistä puhuu oikein.

Ja mieti niitä asentoja itse. Niitä on vaikka kuinka monia. Mm se lusikka, takaapäinnainen selällään ja mies panee...ei ole pakko pitää jaloista kiinni. voi niitä käsiä käyttää muuhunkin, yksinkertainen...

Aivoja voi se mieskin käyttää. aivan vapaasti.

Kerroin kun huvitti.

Eli et siis halua auttaa meitä tyhmiä miehiä kehittymään paremmiksi rakastajiksi etkä halua auttaa naisia saamaan niitä orgasmeja. Kaksi kun ei ole vielä monta.

"Takaapäin nainen selällään ja mies panee". Mitä tämä nyt oikein tarkottaa. Paneeko tässäkin mies vain omaksi ilokseen? Takaapäin pantaessa nainen on kontillaan eikä selällään.

Vierailija
130/204 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Niin niin, mutta entä siinä itse aktin aikana. Kuinka sinä hyväilet sitä penistä? Vai eikö teillä naida lainkaan?"

Oletko ihan kujalla? siis pitäskö naisen, sen lisäksi että antaa miehen päästä sen pillun hyväilemäksi, jotenkin kääsin vielä sitä kalua hyväillä??? Mitä ihmettä vaadit, meinaatkos, että sen kullin lisäksi naisen pitäs työntää omakin kätensä sinne pilluun ja vatkata sitä munaa?

Eiköhän se olis miehelle helpompaa hyväillä sitä klitorista, joka kuitenkin on ulkopuolella ja todellakin, vastaa sitä kalua tai terskaa, erolla, että siinä on paljon enemmän tuntohermoja joten tuo myös paljon enemmän nautintoa.

Ei ole sulla kyllä kaikki muumit laaksossa. Sua ei kiinnosta mikään muu paitsi se, että sun klitorista hierotaan. Ei sulla oikeasti voi olla miestä. Ei kukaan jaksaisi tuollasta naista.

Vierailija
131/204 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä potaskaa...mitä se mies siis tekee? Käyttää naista ja sen vaginaa oman nautintonsa saamiseen. Mitä se nainen sen 100 kiloisen ukon alla voi tehdä, pitäskö sen vielä jotain temppuja tehdä, ulista raapia ja huohottaa, jotta sillä miehellä olis vielä nautinnollisempaa?

Miehethän pyrkivät mitä nopeammin ja vähimmällä vaivalla päästä panemaan, se on TOTUUS.

Tän hahmon on pakko olla lesbo. Tai ainakin oletettu. 

Vierailija
132/204 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tän hahmon on pakko olla lesbo. Tai ainakin oletettu. 

Sitä minäkin olen epäillyt jo kauan, ettei mitään miestä olekaan. Ei voi muuten dissata kulleja ja yhdyntää niin fanaattisesti ja puollustaa klitoriksen räpläämistä.

Vierailija
133/204 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin naisenhan pitää olla lesbo, jos pitää omista sukuelimistään. Tämän järkeilyn jälkeen jokaisen miehen pitäisi olla homo.

Vierailija
134/204 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin naisenhan pitää olla lesbo, jos pitää omista sukuelimistään. Tämän järkeilyn jälkeen jokaisen miehen pitäisi olla homo.

Hyvä kommentti. Olen ihmeissäni, että on olemassa miehiä, jotka ei halua hyväillä klitorista. Itse haluan hyväillä miestäni kaikkialta ja onneksi rakastelumme on molemminpuolista hyväilyä ja oikeaa intohimoa. Rakastelen miestäni edelleen enemmän kuin mielelläni tämän palstan selailun jälkeen. 

Vierailija
135/204 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on kyllä muutama niin umpiääliö mies, että tunnen myötähäpeää todellakin.

Vierailija
136/204 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on kyllä muutama niin umpiääliö mies, että tunnen myötähäpeää todellakin.

Onneksi ei yhtään naista.

Vierailija
137/204 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin nneksi ei. Mianna Canthin päivänä, vihdoinkin todetaan, että naiset ovat fiksuja ja älykkäitä kuten moni tälläkin palstalla. Sanavalmiita joiden ei tarvitse alentua miesten tasolle.

Vierailija
138/204 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kommentti. Olen ihmeissäni, että on olemassa miehiä, jotka ei halua hyväillä klitorista. Itse haluan hyväillä miestäni kaikkialta ja onneksi rakastelumme on molemminpuolista hyväilyä ja oikeaa intohimoa. Rakastelen miestäni edelleen enemmän kuin mielelläni tämän palstan selailun jälkeen. 

Ja sit heräsin ja hinkkasin yksinäni klitoristani verille.

Vierailija
139/204 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi mikä ukonraiska oot! Et tuu ikinä saamaan naista tolla menolla. Kivaa loppuelämää vaan sulle ääliö mies.

Vierailija
140/204 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sit heräsin ja hinkkasin yksinäni klitoristani verille.

Klitoriskateus on todellista. 

Ymmärtäähän tuon, klitoris on sarjalaukeava kun taas peniksestä lentää kerran..