Tarviiko enää ihmetellä, miksi miesten on aika vaikeaa olla naisen mielestä hyvä sängyssä
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000010296730.html
Näitäkään ongelmia ei esiintyisi, jos nainen vaan kertoisi mistä pitää ja mistä ei.
Kommentit (204)
Varmasti suuttuisin, jos mieheni lopettaisi nuolemisen tai sormetuksen jsu kun olisinn saamaisillani.
Mitäs mies tykkäis, kun jos etten orgasmia nainen häipyisi? Varmaan kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa linkatussa jutussa kylläkin kommentoitiin epämieluisia seksiasentoja eikä miesten seksitaitoja, eikä kukaan siinä edes sanonut miesten olevan huonoja sängyssä. Klitoriksen stimulointikaan ei ollut jutussa kovin keskeinen asia, vaikka se toki parissa kommentissa mainittiin.
Mistä mies voi tietää, jos nainen ei kerro? Yksi nainen valitti, että suihkussa ei voi naida kun meinaa hukkua. Oliskohan ollut järkevää kertoa se jo itse aktin aikana?
Mistä päättelit, ettei nainen kertonut miehelle? Voi hyvin olla, että on kokeillut tuota kerran, todennut miehelle (tai yhdessä todenneet) ettei toimi ja siinä se.
Vierailija kirjoitti:
Varmasti suuttuisin, jos mieheni lopettaisi nuolemisen tai sormetuksen jsu kun olisinn saamaisillani.
Mitäs mies tykkäis, kun jos etten orgasmia nainen häipyisi? Varmaan kivaa.
Kertaus on opintojen äiti. Mikä oli vaimoni tahto, miksi jouduin lopettamaan nuolemisen?
Eipä tuo tänä aamuna miestä tuntunut haittaavan, että olin aivan haluton. Vonkasi jo illalla ja suuttui, kun en jaksanut seksiä, oli ollut raskas päivä ja mies sen tiesi. Aamulla jatkoi ja suostuin, kun muutoin siitä olisi tullut marttyrointia. Lahnasin koko ajan ja ajattelin muuta. Totesin miehelle, että kelpaan hänelle vain parhaimmillani, mitään heikkoutta ei hyväksytä, jos se vaikuttaa miehen hyötyihin. Tarvitseeko sanoa, että lähtölaskenta on alkanut?
Ei ole aina kyse sun vaimostasi. Minä ihan itse raivostuisin, ja niin tekis miehenikin tajuatko`? Kesken ei lopeteta! Meillä ei ole tärkeysjärjestys se, että jumankamu, se orgasmi pitää saada just siin yhdynnässä, vaan siinä että saa, ja mahdollisimman ison. Sä voi raapia vaimos päällesi tai allesi tai minne vain, mutta ei se ole kaikilla sama. Koita jo tajuta.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole aina kyse sun vaimostasi. Minä ihan itse raivostuisin, ja niin tekis miehenikin tajuatko`? Kesken ei lopeteta! Meillä ei ole tärkeysjärjestys se, että jumankamu, se orgasmi pitää saada just siin yhdynnässä, vaan siinä että saa, ja mahdollisimman ison. Sä voi raapia vaimos päällesi tai allesi tai minne vain, mutta ei se ole kaikilla sama. Koita jo tajuta.
Voi pientä. Harmittaako sua se, että toisille naisille se yhdynnässä saatu orkku vaan on kaikkein nautinnollisin? Vai ajatteletko että kaikilla muillakin menee asiat kuten juuri sinulla? Aika usein meilläkin harrastetaan nuolemista ihan orgasmin partaalle saakka ja sitten haluan kalun sisään. Se ei ole kesken lopettamista, kun se orgasmi tulee jokatapauksessa. Mun täytyy varmaan sanoa miehelleni seuraavalle kerralla että haluaisin sut sisääni mutta älä nyt hitto lopeta kesken kun kh niin määrää... Oot aina kova puhumaan itse siitä, että jokainen saa saada miten tahtoo, mut tosiasiassa juuri sinä oot puuttumassa muiden saamisiin.
Ihan sam amiten sinä saat. Mutta me kanssa saadaan tehdä kuinka haluamme, ja sun ei sitä pidä halveksua tai muutenkaan moittia. Saa sinä mies miten haluat, ja jos sulla joskus vielä nainenkin mukana, aina parempi.
Me nautimme kuten yllä kirjoitettu.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sam amiten sinä saat. Mutta me kanssa saadaan tehdä kuinka haluamme, ja sun ei sitä pidä halveksua tai muutenkaan moittia. Saa sinä mies miten haluat, ja jos sulla joskus vielä nainenkin mukana, aina parempi.
Kylläpä menee tunteisiin, kun täytyy toisen ilmoittama sukupuolikin muuttaa mieleisekseen. Miks et koskaan kutsu pappaa naiseksi? Aina sellaiset vaan haukut miehiksi, jotka on sun kanssa eri mieltä. Voivoi, lue vielä kerran viestini ja kerro sitten, missä kohtaa halveksin sun orkkua. Sulla on kyllä ylivoimaisesti rikkain mielikuvitus koko Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrätkö että muille se on myös ihan sama miten sinä saat? 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei miehen ole lainkaan vaikeaa olla hyvä sängyssä tai vaikka lattialla, eipä ole paikasta kiinni.
Lukee vain täältä jutut ja sisäistää ne, jos viitsii. Jos ei viitsi jää ilman hyvää seksiä sitten.
Kerran lähdin lätkimään sängystä miehen luota, joka jo pani. Sanoin sille, ettei nyt kyllä onnistu, heippa! noi pitäisi muidenkin naisten tehdä. Jäihän se siihen H moilasena sitten. No oma mies hoiteli homman loppuun, kun pääsin kotiin..maksan aina potut pottuina, myös omalle miehelleni, joka ansaitsi tuolloin tuon. Kerroin vasta vuosia jälkeenpäin sille miten kävi.
tätäkään naista ei naiset tuomitse, vaikka suurin osa tän jutun lukijoista on naisia, toi on v...n h...a!
Tiedätkö mitä ukonraiska; mun mies olijuuri jäänyt kiinni pettämisestä, ja vielä tosi törkeästi; o
Hu.ra.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi jotkut miehet katkeroituvat niin kamalasti, kun tulee puheeksi se, että mistä naiset nauttivat ja mitä naiset toivovat seksiltä.
Ei toki ajatustenlukija tarvitse olla, mutta kun olisi edes kiinnostunut. Omakohtainen kokemukseni on se, että miehiä ei tunnu kovin paljon kiinnostavan naisen nautinto seksin aikana. Itse saan kyllä suuni auki, usein myös ihan kirjaimellisesti ohjaan kädestä pitäen ja vien miehen käden sinne mihin sen haluan. Mies jaksaa ehkä puolisen minuuttia tehdä mitä opastin ja sitten lopettaa keskittyen vain omaan nautintoonsa. Se on äärimmäisen turhauttavaa ja nykyään kyllä lopetan seksin vaikka kesken jos alkaa vaikuttaa siltä, että olen vain seksinuken roolissa.
Omakohtainen kokemukseni on se, että 8/10 naisista ei osaa puhua. Ne kaksi, jotka osaa saakin sitten hyvää seksiä. Ne loput kahdeksan saa sitten kassientyhjennyskäsittelyn. Miksi mun pitäisi panostaa, jos nainenkaan ei sitä tee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi pientä. Harmittaako sua se, että toisille naisille se yhdynnässä saatu orkku vaan on kaikkein nautinnollisin? Vai ajatteletko että kaikilla muillakin menee asiat kuten juuri sinulla? Aika usein meilläkin harrastetaan nuolemista ihan orgasmin partaalle saakka ja sitten haluan kalun sisään. Se ei ole kesken lopettamista, kun se orgasmi tulee jokatapauksessa. Mun täytyy varmaan sanoa miehelleni seuraavalle kerralla että haluaisin sut sisääni mutta älä nyt hitto lopeta kesken kun kh niin määrää... Oot aina kova puhumaa
Mua ainakin harmittaa se, että sulla ei ole mitään uutta tarjottavaa mihinkään eikä koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei miehen ole lainkaan vaikeaa olla hyvä sängyssä tai vaikka lattialla, eipä ole paikasta kiinni.
Lukee vain täältä jutut ja sisäistää ne, jos viitsii. Jos ei viitsi jää ilman hyvää seksiä sitten.
Kerran lähdin lätkimään sängystä miehen luota, joka jo pani. Sanoin sille, ettei nyt kyllä onnistu, heippa! noi pitäisi muidenkin naisten tehdä. Jäihän se siihen H moilasena sitten. No oma mies hoiteli homman loppuun, kun pääsin kotiin..maksan aina potut pottuina, myös omalle miehelleni, joka ansaitsi tuolloin tuon. Kerroin vasta vuosia jälkeenpäin sille miten kävi.
tätäkään naista ei naiset tuomitse, vaikka suurin osa tän jutun lukijoista on naisia, toi on v...n h...a!
Normaalia miehille, eikä miehet tuomitse miestä, joka noin toimii. Eli tässä nainen toimi kuin mies, sehän tässä on harmituksen syy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi jotkut miehet katkeroituvat niin kamalasti, kun tulee puheeksi se, että mistä naiset nauttivat ja mitä naiset toivovat seksiltä.
Ei toki ajatustenlukija tarvitse olla, mutta kun olisi edes kiinnostunut. Omakohtainen kokemukseni on se, että miehiä ei tunnu kovin paljon kiinnostavan naisen nautinto seksin aikana. Itse saan kyllä suuni auki, usein myös ihan kirjaimellisesti ohjaan kädestä pitäen ja vien miehen käden sinne mihin sen haluan. Mies jaksaa ehkä puolisen minuuttia tehdä mitä opastin ja sitten lopettaa keskittyen vain omaan nautintoonsa. Se on äärimmäisen turhauttavaa ja nykyään kyllä lopetan seksin vaikka kesken jos alkaa vaikuttaa siltä, että olen vain seksinuken roolissa.
Omakohtainen kokemukseni on se, että 8/10 naisista ei osaa puhua. Ne kaksi, jotka osaa saakin sitten hyvää seksiä. Ne loput kahdeksan saa sitten kassientyhjennyskäsit
Omakohtainen kokemukseni on se, että 8/10 miehistä ei ohjeista huolimatta viitsi panostaa naisen nautintoon. Ne kaksi, jotka viitsi panostaa ja opetella, saakin sitten hyvää seksiä. Ne loput kahdeksan saa sitten jäädä ilman. Miksi mun pitäisi panostaa, jos mieskään ei sitä tee?
Vierailija kirjoitti:
Jos naisella on kaksi mahdollisuutta seksissä. Joko auttaa itse itseään tulemaan tai olla tulematta. Minkälainen nainen päättää olla tulematta ja minkä takia. Jonkun typerän periaatteen vuoksi vai?
Minähän en itseäni koske, koska sehän on pelkkää runkkaamista. No ihan oma valinta. Sitä saa mitä tilaa. Tai ei siis saa lainkaan ja joutuu myöhemmin sitten runkulle.
Kertokaa nyt joku, että miksi jätätte tulematta?
Ei ole typerä periaate jos haluaa molempien vastavuoroisesti nauttivan. Mies nuolee, minä otan suihin, mies hyväilee klitorista, minä hyväilen penistä jne. Hyvä seksi on kokonaisvaltainen kokemus ja molempien nautinto.
Vierailija kirjoitti:
Miten tyhmiä miehet ovatkaan!
Kiitos.
'Sytytin kynttilän'.. exä kuoli 4 vuotta sitten (tänään) 18.3.2020. (se oli se koronavuos kun alkoi. hyvä niin oli. Ja silti.. :( *eo* ..ikinä varmaan.
ja miehet toimii, kuin tämä h...a nainen.
Siis nuoleminen lopetettiin en h-hetkeä, jotta vaimo sai yhdynnässä. Veti päälleen vaikka väkisin, jos en älynnyt lopettaa nuolemista ajoissa. Halusi saada yhdynnässä, joten sillä mentiin.