Tarviiko enää ihmetellä, miksi miesten on aika vaikeaa olla naisen mielestä hyvä sängyssä
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000010296730.html
Näitäkään ongelmia ei esiintyisi, jos nainen vaan kertoisi mistä pitää ja mistä ei.
Kommentit (204)
Vierailija kirjoitti:
Seksissä miehen pitää tehdä aina kaikki työ ja miettiä miten saa naisen innostumaan ja nauttimaan. Naisen ei tarvitse tehdä yhtään mitään.
Toisaalta mieshän se on joka seksiä haluaa eli kai sen noin pitää mennäkin.
Kutsut sitä "työksi"? Mä ainakin haluan koskettaa naista ja kiihotun siitä ite.
Jos naisella on kaksi mahdollisuutta seksissä. Joko auttaa itse itseään tulemaan tai olla tulematta. Minkälainen nainen päättää olla tulematta ja minkä takia. Jonkun typerän periaatteen vuoksi vai?
Minähän en itseäni koske, koska sehän on pelkkää runkkaamista. No ihan oma valinta. Sitä saa mitä tilaa. Tai ei siis saa lainkaan ja joutuu myöhemmin sitten runkulle.
Kertokaa nyt joku, että miksi jätätte tulematta?
Kerro sinä, miksi et itse vedä käteen? Vaan haluat siihen naisen apua?
Olen aina kuvitellut, että naisen ja miehen välinen seksi on sitä, että toinen toiselle tehdään hyvää. Ei sitä, että itse itselle, ja sitten antaa kehonsa miehen "käytettäväksi".
Tämän tunkkaisen termin voisi unohtaa. Eikö tarkoitus ole tehdä toisilleen hyvää ja nauttia?
Vierailija kirjoitti:
Ehei, kyllä mä runkkaan ihan omin voimin. Jos nainen tekee sen, niin kyseessähän on hand job.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehei, kyllä mä runkkaan ihan omin voimin. Jos nainen tekee sen, niin kyseessähän on hand job.
Voithan myös hyväillä naisesi klitorista aktin aikana niin hänen ei tarvitse runkata kanssasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta naiselle et tee handjobia, tai blowjobia? Älä jauha pask..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta naiselle et tee handjobia, tai blowjobia? Älä jauha pask..
Älä rupee siirtelemään maalitolppia nyt yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voithan myös hyväillä naisesi klitorista aktin aikana niin hänen ei tarvitse runkata kanssasi.
Ei kun mä pidän huolta siitä, että kullini tekee kaiken oikeassa kulmassa, sopivaan tahtiin ja tarvittavaan syvyyteen. Mä huolehdin siitä.
Kai naisellakin on jonkinlainen rooli hyvässä seksissä. Vai onko se vain maata alla mihinkään koskematta ja odottaa orkkuaan. Ei siinä mitään, toki niinkin voi toimia. Jäädä ilman ja kiukutella asiasta keskustelupalstalla.
Tosi dorkia miehiä täällä. No voi noiden naisia, jos niitä edes jollain onkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kun mä pidän huolta siitä, että kullini tekee kaiken oikeassa kulmassa, sopivaan tahtiin ja tarvittavaan syvyyteen. Mä huolehdin siitä.
Kai naisellakin on jonkinlainen rooli hyvässä seksissä. Vai onko se vain maata alla mihinkään koskematta ja odottaa orkkuaan. Ei siinä mitään, toki niinkin voi toimia. Jäädä ilman ja kiukutella asiasta keskustelupalstalla.
Jos mies katsoo osuudekseen huolehtia ainoastaan kullin tulokulmasta eikä vaivaudu edes käsillään koskemaan naiseen, niin mitkään naisen tekemiset ei kyseistä tapahtumaa hyväksi seksiksi muuta.
Huomauttaisin vielä että tämä keskustelu lähti liikkeelle miehen kiukuttelusta.
Ei miehen ole lainkaan vaikeaa olla hyvä sängyssä tai vaikka lattialla, eipä ole paikasta kiinni.
Lukee vain täältä jutut ja sisäistää ne, jos viitsii. Jos ei viitsi jää ilman hyvää seksiä sitten.
Kerran lähdin lätkimään sängystä miehen luota, joka jo pani. Sanoin sille, ettei nyt kyllä onnistu, heippa! noi pitäisi muidenkin naisten tehdä. Jäihän se siihen H moilasena sitten. No oma mies hoiteli homman loppuun, kun pääsin kotiin..maksan aina potut pottuina, myös omalle miehelleni, joka ansaitsi tuolloin tuon. Kerroin vasta vuosia jälkeenpäin sille miten kävi.
Tästä tulee varmaan sanomista, mutta mielestäni sekä naisen, että miehen pitää osata sanoa sängyssä mitä tahtoo/ei tahdo. Voi toki kokeilla uusia asioita ja löytää uusia nautintoja, mutta kyllä ainakin minä kerron miehelleni vieläkin, kun tekee jotain todella hyvää tai huonoa. Ja kyllä miehenikin on kertonut/opettanut mistä tykkää.
Näköjään naiset pelkäävät täällä sanomisiaan, no ei tarvii nämä miehet täällä eivät tule lyömään, vaikka käyttävätkin karmeaa kieltä ja ovat olevinaan herroja. Ei tarvitse silti pyydellä sanomisiaan anteeksi. En tee ikinä niin minäkään, päinvastoin. Hyvä naiset!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä mä juuri luin!
Onneksi saan hyvää suu- ja käsihoitoa mieheltäni hyvän panon lisäksi. Kaikenlaisia miehiä sitä on. Nämäkö täällä valittaa ettei naiset oo kokeilunhaluisia..
Ilmankos meikku saa möyhentää joka yö kun miehet on näin kädettömiä xDDD ja varattujakin aika paljon <3
Kävipä minulla tuuri oman mieheni kanssa. Hän kun tykkää suudella hyväillä vartaloa, nuolla ja puristella rintoja ja persettä ja työntää kätensä sisälleni ja välillä nuolla sieltäkin. Selkeästi nauttii saadessaan minut kiimaiseksi. Näistä hommista ei siis nämä "en koske naiseen, huolehtikoon omasta orgasmistaan" palsta miehet tykkää? Vastavuoroisesti minäkin ennen yhdyntää usein suutelen otan suihin, nuolen ja pussailen vartaloa katselen kiimaista miestäni ja sitten vasta alkaa se paneminen.
Lisäksi ilmeisesti olen myös siitä erikoinen sirkusfriikki, että saan yhdynnässä orgasmin, jos sitä esileikkiä on ollut tarpeeksi. Näinkö se ei ole siis muitten naisten osalta? Ja minä kun luulin, että meidän seksielämämme on aika normaalia...
Missä ne palstan hyvät miehet taas ovat! niitäkin on. Voisitteko te arvon herrat, sanoa jotain noille ääliöille miehille. Toivon.
Näppäili sinä keskenään rauhassa sitä klitoristasi kyllä miehet löytää oikeitakin naisia.