Kestättekö katsoa itseänne alasti?
Mä vahingossa näin itseni ilman vaatteita ja aloin itkeä. Näytän aivan kauhealta ja pahinta on se, että kuvittelin näyttäväni ihan hyvältä. Nyt en enää ihmettele miksi viimeisin miesystävä lähti vaan kalppimaan..
Kommentit (164)
Tottakai! Maailman luonnollisin asiahan se on.
Hyi. Miten kukaan ihminen voi katsoa itseään alastomana peilistä? Ihmisten alastomat vartalot on niin kuvottavan ja ruman näköisiä että hyi hlvetti. 🤮 Toista se on eläimillä.
Olen itseasiassa hyvännäköinen myös alasti. En häpeä kroppaani ollenkaan. Liikunnallinen elämä on tuottanut tulosta.
joopajoo elossa ollaan yksi elämä kannattaako valittaa pikkujutuista
Kestän kyllä, vanha läski akka siellä peilissä tapittaa takaisin. Läski lähtee laihduttamalla mutta petolinnun perä ei paremmaksi muutu. Naama kurtistuu ja kroppa kutistuu. Minkäs teet.
Tähän ketjuun on kirjottanut vartaloaan inhoavia äitejä. Toivottavasti ette näytä inhoanne lapsillenne. Itse opin oman vartaloinhoni äidiltäni, jonka kroppa ei ollut edes mikään lihava tai ruma.
Vierailija kirjoitti:
Olen itseasiassa hyvännäköinen myös alasti. En häpeä kroppaani ollenkaan. Liikunnallinen elämä on tuottanut tulosta.
Olisipa mullakin... Liikkunut olen koko ikäni, työt ja harrastukset ja oikeastaan koko arki on liikunnallista. Ei tämä sukukirouskroppa silti ihmiselle näytä.
Kyllä, mutta katson aina silmiin.
Kyllä ei 50-kymppinen mies ole kaunis alasti, vaikka olisi treenannutkin. On lihasta, ei liikaa rasvaa ja esim. kireissä paidoissa jne. näytän mielestäni ihan hyvältä. Mutta kun vetäisee kaikki vaatteet pois, niin ei siitä mihinkään pääse, että kyllä siitä jotenkin silti kropasta tuolloin näkee ettei olla enää kaks'kymppisiä. Mutta sitä ollaan mitä ollaan. En minä sitä nyt toki häpeä.
Kestän, vaikka suurin osa ihmisistä varmaan olisikin sitä mieltä, että olen sysiruma. Minä rakastan itseäni, olin millainen hyvänsä <3
Onneksi minulla on vahva terve itsetunto, joten pystyn helposti katsomaan itseäni alasti ja pukeissa.
Olen maailman paras minä.
Nainen 60 vuotta
Mä oon tosi tyytyväinen alastomaan kroppaani. Hoikka, sporttinen, litteävatsainen, kylkiluut näkyvät, pienehköt tissit, posliinipillu, pitkät hiukset, nätti naama. Näytän paremmalta alasti koska vaatteet päällä olen hieman lauta.
Tyytyväisempi nyt kuin esim 5 vuotta sitten.
Skippasin kaikki kommentit ja tulin vain pervoilemaan, että jos naisella on lantiota, niin monta monta monta vikaa jää huomiotta. Tämän osalta ei minulla muuta.
Toissajouluna hokasin itse, että syömisiä katsottava tarkemmin ja liikuttava enemmän. Vyöhön, jonka kyseisenä jouluna sain lahjaksi on ilmestynyt neljä uutta jatkoreikää. Myös lihakset kasvaneet ja tulleet esiin. Rakennettavaa on kuitenkin vielä.
Rutinii, armollisuus ja aika tekevät tehtävänsä.
Tottakai, vaikka olenkin keski-ikäinen pullukka.
Vierailija kirjoitti:
Skippasin kaikki kommentit ja tulin vain pervoilemaan, että jos naisella on lantiota, niin monta monta monta vikaa jää huomiotta. Tämän osalta ei minulla muuta.
Toissajouluna hokasin itse, että syömisiä katsottava tarkemmin ja liikuttava enemmän. Vyöhön, jonka kyseisenä jouluna sain lahjaksi on ilmestynyt neljä uutta jatkoreikää. Myös lihakset kasvaneet ja tulleet esiin. Rakennettavaa on kuitenkin vielä.
Rutinii, armollisuus ja aika tekevät tehtävänsä.
Kiva. Mulla sen suurimman rumuuden tekee juurikin se, että lantio on kapea neliö.
Ap
En kestä katsoa itseäni edes vaatteet päällä. Olen jo vuosia käynyt suihkussa pimeässä, koska en halua nähdä itseäni.
Näytän alasti ihan sellaiselta Miehet Mustissa-elokuvan kahvinjuoja-alienilta.
Tällaiset ketjut saa ihmisen ajattelemaan ja toivomaan että näillä kirjoittajilla ei vain olisi lapsia.
Naisiahan nämä ovat, miehet hyvin harvoin miettivät tällaisia, vaikka joitain poikkeuksiakin löytyy.
Kun äiti vihaa itseään, arvostelee, kauhistelee, minkälaisen mallin hän antaa tyttärelleen? Hirveä ajatuskin.
Mutta nämä ovat varmasti itse juuri tällaisten äitien tyttäriä ja vievät perintöään voitokkaasti eteenpäin....
Ps. minulla on tyttö ja poika. Kummallakin terve kehonkuva ja tyytyväisiä omana itsenään.
Just tulin suihkusta ja näin itseni makuuhuoneeseen remontin tieltä siirretystä peilistä. Olen kaamean näköinen. Läski pursuaa. Tissit roikkuvat, kaksoisleukoja, allit, yök! En ymmärrä, mitä miesystäväni näkee minussa.