Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kestättekö katsoa itseänne alasti?

Vierailija
16.03.2024 |

Mä vahingossa näin itseni ilman vaatteita ja aloin itkeä. Näytän aivan kauhealta ja pahinta on se, että kuvittelin näyttäväni ihan hyvältä. Nyt en enää ihmettele miksi viimeisin miesystävä lähti vaan kalppimaan..

Kommentit (164)

Vierailija
121/164 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tulin suihkusta ja näin itseni makuuhuoneeseen remontin tieltä siirretystä peilistä. Olen kaamean näköinen. Läski pursuaa. Tissit roikkuvat, kaksoisleukoja, allit, yök! En ymmärrä, mitä miesystäväni näkee minussa.

Vierailija
122/164 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai! Maailman luonnollisin asiahan se on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/164 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi. Miten kukaan ihminen voi katsoa itseään alastomana peilistä? Ihmisten alastomat vartalot on niin kuvottavan ja ruman näköisiä että hyi hlvetti. 🤮 Toista se on eläimillä. 

Vierailija
124/164 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itseasiassa hyvännäköinen myös alasti. En häpeä kroppaani ollenkaan. Liikunnallinen elämä on tuottanut tulosta.

Vierailija
125/164 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

joopajoo   elossa ollaan   yksi elämä   kannattaako valittaa pikkujutuista

Vierailija
126/164 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestän kyllä, vanha läski akka siellä peilissä tapittaa takaisin. Läski lähtee laihduttamalla mutta petolinnun perä ei paremmaksi muutu. Naama kurtistuu ja kroppa kutistuu. Minkäs teet.

Vierailija
127/164 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän ketjuun on kirjottanut vartaloaan inhoavia äitejä. Toivottavasti ette näytä inhoanne lapsillenne. Itse opin oman vartaloinhoni äidiltäni, jonka kroppa ei ollut edes mikään lihava tai ruma.

Vierailija
128/164 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itseasiassa hyvännäköinen myös alasti. En häpeä kroppaani ollenkaan. Liikunnallinen elämä on tuottanut tulosta.

Olisipa mullakin... Liikkunut olen koko ikäni, työt ja harrastukset ja oikeastaan koko arki on liikunnallista. Ei tämä sukukirouskroppa silti ihmiselle näytä.

Vierailija
129/164 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Olen minä,ihana!

Vierailija
130/164 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kun alkaa heti panettaan.

Vierailija
131/164 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, mutta katson aina silmiin.

Vierailija
132/164 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ei 50-kymppinen mies ole kaunis alasti, vaikka olisi treenannutkin. On lihasta, ei liikaa rasvaa ja esim. kireissä paidoissa jne. näytän mielestäni ihan hyvältä. Mutta kun vetäisee kaikki vaatteet pois, niin ei siitä mihinkään pääse, että kyllä siitä jotenkin silti kropasta tuolloin näkee ettei olla enää kaks'kymppisiä. Mutta sitä ollaan mitä ollaan. En minä sitä nyt toki häpeä.

Vierailija
133/164 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestän, vaikka suurin osa ihmisistä varmaan olisikin sitä mieltä, että olen sysiruma. Minä rakastan itseäni, olin millainen hyvänsä <3

Vierailija
134/164 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi minulla on vahva terve itsetunto, joten pystyn helposti katsomaan itseäni alasti ja pukeissa.

Olen maailman paras minä.  

Nainen 60 vuotta

Vierailija
135/164 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tosi tyytyväinen alastomaan kroppaani. Hoikka, sporttinen, litteävatsainen, kylkiluut näkyvät, pienehköt tissit, posliinipillu, pitkät hiukset, nätti naama. Näytän paremmalta alasti koska vaatteet päällä olen hieman lauta.

Tyytyväisempi nyt kuin esim 5 vuotta sitten.

Vierailija
136/164 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skippasin kaikki kommentit ja tulin vain pervoilemaan, että jos naisella on lantiota, niin monta monta monta vikaa jää huomiotta. Tämän osalta ei minulla muuta.

Toissajouluna hokasin itse, että syömisiä katsottava tarkemmin ja liikuttava enemmän. Vyöhön, jonka kyseisenä jouluna sain lahjaksi on ilmestynyt neljä uutta jatkoreikää. Myös lihakset kasvaneet ja tulleet esiin. Rakennettavaa on kuitenkin vielä.

Rutinii, armollisuus ja aika tekevät tehtävänsä.

Vierailija
137/164 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai, vaikka olenkin keski-ikäinen pullukka. 

Vierailija
138/164 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Skippasin kaikki kommentit ja tulin vain pervoilemaan, että jos naisella on lantiota, niin monta monta monta vikaa jää huomiotta. Tämän osalta ei minulla muuta.

Toissajouluna hokasin itse, että syömisiä katsottava tarkemmin ja liikuttava enemmän. Vyöhön, jonka kyseisenä jouluna sain lahjaksi on ilmestynyt neljä uutta jatkoreikää. Myös lihakset kasvaneet ja tulleet esiin. Rakennettavaa on kuitenkin vielä.

Rutinii, armollisuus ja aika tekevät tehtävänsä.

Kiva. Mulla sen suurimman rumuuden tekee juurikin se, että lantio on kapea neliö. 

Ap

Vierailija
139/164 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestä katsoa itseäni edes vaatteet päällä. Olen jo vuosia käynyt suihkussa pimeässä, koska en halua nähdä itseäni. 

Näytän alasti ihan sellaiselta Miehet Mustissa-elokuvan kahvinjuoja-alienilta.

Vierailija
140/164 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaiset ketjut saa ihmisen ajattelemaan ja toivomaan että näillä kirjoittajilla ei vain olisi lapsia.

Naisiahan nämä ovat, miehet hyvin harvoin miettivät tällaisia, vaikka joitain poikkeuksiakin löytyy.

Kun äiti vihaa itseään, arvostelee, kauhistelee, minkälaisen mallin hän antaa tyttärelleen?  Hirveä ajatuskin.

Mutta nämä ovat varmasti itse juuri tällaisten äitien tyttäriä ja vievät perintöään voitokkaasti eteenpäin....

Ps. minulla on tyttö ja poika.  Kummallakin terve kehonkuva ja tyytyväisiä omana itsenään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi