Kestättekö katsoa itseänne alasti?
Mä vahingossa näin itseni ilman vaatteita ja aloin itkeä. Näytän aivan kauhealta ja pahinta on se, että kuvittelin näyttäväni ihan hyvältä. Nyt en enää ihmettele miksi viimeisin miesystävä lähti vaan kalppimaan..
Kommentit (164)
Helposti. Olen itseni näköinen mies.
Totta kai. Vartaloni on keskimääräistä huomattavasti paremman näköinen. Vuoden alusta olen vielä laihduttanut muutaman kilon niin lihakset korostuvat entisestään. Olen mies.
Ei tuo ole niin paha. Useimmiten on vaatteet päällä. Mutta hei, minä luulin näyttäväni kasvoistani ihan ok:lta... kunnes kävin näöntarkastuksessa ja sain uudet silmälasit.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo ole niin paha. Useimmiten on vaatteet päällä. Mutta hei, minä luulin näyttäväni kasvoistani ihan ok:lta... kunnes kävin näöntarkastuksessa ja sain uudet silmälasit.
Mulla taas naama on ihan kiva ja kontrasti vartaloon on järjetön.
Ap
Mielisairaita tuollaiset, jotka eivät kestä katsoa itseään alasti.
En oikeastaan enää edes vaatteet päällä ja järkytyn joka kerta kun näen itseni vaikkapa jostain kaupan ikkunasta heijastumana.
Kasvotkin on ihan valahtaneet ja sitten on vielä inhottava kaksariheltta.
Helposti. Minähän olen hoikka ja jäntevä.
No eihän se kauhean kivaa katsottavaa ole, vältän peiliä vähäpukeisena
Olen laihaläski, mutta sairauden vuoksi en juuri voi jumpata. Joten tällä kropalla eletään.
Kestän katsoa itseäni vaikka mahaa on tullutkin hiukan. Katson mielelläni myös rouvaa. Vähännylibkuuskymppisiä ollaan.
Ihme juttu sinänsä miten kielteisesti jotkut sihtautuu kehoonsa mutta myös toisten kehoon, esimerkiksi että ei saisi tulla uimarannalle jos on läski tai ruma tai mitälie
Vierailija kirjoitti:
En oikeastaan enää edes vaatteet päällä ja järkytyn joka kerta kun näen itseni vaikkapa jostain kaupan ikkunasta heijastumana.
Kasvotkin on ihan valahtaneet ja sitten on vielä inhottava kaksariheltta.
Mä muutin uuteen asuntoon ja ekaa kertaa ulkona päivää paistatellessani säikähdin yhtäkkiä että näinkö hyvin tänne näkyykin, kun huomasin sivusilmällä olkkarin ikkunaan heijastuvan naapurin.
No eihän se ollutkaan mikään pullukka naapurintäti hellehatussaan vaan ihan minä itse. Ei ollut oma lookki ihan samanlainen minkä sen mielessäni olin ajatellut.
En voisi edes kuvitella seurustelevani naisen kanssa joka inhoaa omaa vartaloaan.
Vierailija kirjoitti:
En voisi edes kuvitella seurustelevani naisen kanssa joka inhoaa omaa vartaloaan.
Voi ei, miten minä toivun tästä kamalasta takaiskusta!! Tärkeintähän on, että kenen kanssa sinä haluat seurustella!
Kyllä vaikka en missään adonismitoissa olekaan. Kulli ja pallit ovat ihan sopivan kokoiset ja omasta mielestäni hyvännäköiset.
Tyhmä kysymys, mutta oletko sitten yrittänyt laihduttaa? On järjetöntä pitää kynsin ja hampain kiinni "vapaudestaan" syödä mitä vaan, jos sitten lopputuloksena on kuitenkin huono olo?
Ja onko teistä itseinhoisista kaikki muutkin sitten rumia? Ihan mielelläni katson peiliin, olen urheilullinen ja melko siro. Mutta jonkun mielestä varmaan yhtä hyvin liian kurviton ja tikku ja toisaalta vatsassakin on raskausarpia.
Olen todella itsekriittinen ja peiliin katsoessani näen ensin kaikki virheet. Oikeasti olen edelleen tosi hyväkuntoinen, hoikka ja jäntevä (170/58) ja toivoisinkin että osaisin nähdä ensin sen. Puhumattakaan siitä että kehoni on terve ja toimintakykyinen, mikä ei tosiaan ole enää itsestäänselvyys lähes 50-vuotiaana. Miten sitä armollisuutta itseään kohtaan voisi oppia? Ei varmaan mitenkään jos ei tähän ikään mennessä ole siinä onnistunut :(
Toki kykenen.
Ajatellaampa testi....1000 arvottua henkilöä pantaisiin testiin.
Eli kaikki nakuksi riisuutumaan samaan halliin.
Mitä luulette, kummat on menestyjiä...ne joille tuo ei olisi ongelma vai ne jotka häpeäisivät itseään...
Aivan, ne jotka häpeäisivät itseään olisivat ne heikommin suoriutuva osa myös uran, menestyksen yms saralla.
Juu