Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet - millaisen naisen kanssa on vaikea pysyä friendzonella?

Vierailija
16.03.2024 |

Ihan mielenkiinnosta kun oma kokemus tästä on olemassa, mutta haluaisin kuulla tästä miesten näkökulmaa.

Naisen kanssa tutustutte, asiallisissa merkeissä koulun tai töiden osalta, tai kaveriporukan kautta. Juttu on täysin friendzonella ja on mukavaa. Millaisen naisen kanssa tällä alueella on helppoa pysyä ja mitkä tekijät aiheuttaa sen, että kuvaan astuu myös kaikenlaista muuta ajatusta ja puhetta? 

Itse olen kokenut sen; että miesten kanssa jutut yhtäkkiä alkavat päätyä levottomiksi ja aletaan mennä rajoilla vaikka itse pidän tiukasti ohjia, osaan nauraa läpänheitolle ja painaa jarrua kohti friendzonea. Mietin vaan provosoiko oma ulkonäköni tätä vaiko luonne? Minulla tuntuu olevan joku outo vaikutus miehiin ja yritän saada tähän selvyyden, että vältän ongelmat. 

Kommentit (101)

Vierailija
1/101 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummo

Vierailija
2/101 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mummo

Ai mummojen kanssa? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/101 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpsö nainen :3

Vierailija
4/101 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpsöjen naisten? Nää vastaukset kyllä ylittää odotukset 😂

Ap 

Vierailija
5/101 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpsöjen naisten? Nää vastaukset kyllä ylittää odotukset 😂

Ap 

Niin sellai leikkisä :3

Vierailija
6/101 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kuvittele itsestäsi liikoja. Miehet panee mitä vaan, millä on pulssi. Eikä tarvii sitäkään, käy vaikka pölynimuri. Ihan se riittää, että on nainen ja siinä lähettyvillä. Miehet ajattelee seksiä joka tapauksessa vähän väliä. Lisäksi miehillä on tutkitusti taipumus ajatella, että jos joku nainen saa seksin mieleen, niin se meinaa naisenkin olevan kiinnostunut.

Vierailija
7/101 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle käy aina tätä samaa. Uskon että johtuu seksikkyydestäni ja avoimesta luonteesta. Olen varattu. Enkä todellakaan mikään kaunis vaan "pantava", "kuuma", "puristeltava"... Eli en herätä pelkoa enkä kunnioitusta. :(

Vierailija
8/101 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei saa pinppiä mistään muualtakaan

Vierailija
9/101 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 9 siis Ap 

Vierailija
10/101 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako nainen vastata? Minua kehutaan usein kauniiksi ja kokemukseni on että jos miehellä on kiinnostusta kaveerata, tulee kuvaan astumaan jossain vaiheessa levottomuudet. Sitten on erikseen ne miehet joita ei kiinnosta, millään tasolla, edes kaveerata. Ja omasta kokemuksesta tästä johtuen, en usko naisen ja miehen väliseen kaveruuteen.

Vierailija
11/101 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No naisen ulkonäköhän se on joka vaikeuttaa asioita. Fyysisesti hyvännäköinen ja muotoinen nainen kun on niin eihän siinä nyt kaverina helpolla pysty olla. Vaikka itse olisi asennoitunut sinkkuelämään niin silti alkaa alkakerta ottamaan ajatusvallan ja "ton kun saisi". Vaikka järjellisesti ajateltuna nainen olisi miten ärsyttävä tahansa henkisesti eikä sen suhteen toimeen tulisikaan.

Vierailija
12/101 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä kuvittele itsestäsi liikoja. Miehet panee mitä vaan, millä on pulssi. Eikä tarvii sitäkään, käy vaikka pölynimuri. Ihan se riittää, että on nainen ja siinä lähettyvillä. Miehet ajattelee seksiä joka tapauksessa vähän väliä. Lisäksi miehillä on tutkitusti taipumus ajatella, että jos joku nainen saa seksin mieleen, niin se meinaa naisenkin olevan kiinnostunut.

En kuvittele. Lähinnä seuraan vastapuolen reaktioita, ettei homma lähde huomaamatta lapasesta. Olen tottunut olemaan miesporukoissa ja saan omasta mielestäni käytökselläni myös hyvää kunnioitusta, koska näytän rajat joiden yli en halua tultavan. Siltikin, joskus joudun ohjaamaan tilannetta aika vahvastikin pois levottomista jutuista ja olen aina hämmästynyt että miksi se lähti edes sille linjalle. Jotenkin jollain lailla sitä provosoin, vaikka se nopeasti saadaan korjattua onneksi. No ehkä miehet tosiaan on vaan sellaisia pohjimmiltaan. 

Vierailija
13/101 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

aiheuttaa seksiaallistä ärsytystä, joka voi johtaa erektoitumiseen, aivot antaa impussin kiveksille ja sitten se pötkö alkaa hiljaa nousta, pulssi tihenee ja kiihottuu. johtuu pinpistä

Vierailija
14/101 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanada.

Vierailija
15/101 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiukkapyllyinen

Tiukkavittuinen

Isotissinen

Hiljainen

Rikas

Aika hyvä jos se on näin. En ihan extremesti ole näistä mitään. Hoikka, mutta lanteikas eli pylly aika muodokas, keskikokoiset rinnat, pitkät vaaleat hiukset (tämä saattaa provosoida sekä miehiä että naisia puoleen ja toiseen), en missään nimessä hiljainen enkä ainakaan rikas. 

Mulla taitaa siis mennä ihan hyvin tämän vastauksen valossa. 

Voi tsiisös mikä pick me girl. Viimeistään tämän vastauksen valossa on selvää, että aloitus on tehty, jotta pääset keskustelemaan, miten kuuma ja vastustamaton olet. Ja nyt sinulla menee hyvin, kun joku nettiurpo kirjoittaa sinulle luettelon asiattomuuksia ja rivouksia.

Olen ihan varma, että sama asenne sinulla on miesten kanssa livenäkin. Janoat säälittävästi hyväksyntää ja se saa impulssit liikkeelle. Jos nainen ei ole huomiota vailla, useimmat kaverimiehet kunnioittavat rajoja. Urpot ovat tietty erikseen.

Vierailija
16/101 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon huomionkipeä ja mulla on heikko itsetunto. Yritän olla kauniina päivittäin, koska haluaisin olla sellainen kaunis ja hyvännäköinen nainen. Oikeasti olen ujo ja kiltti.

Ja usein tulee levotonta juttua, sellaista mitä en kaipaa. Kerjään sitä käytökselläni varmaan, mutta miehet ovat "vääriä".

Vierailija
17/101 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

munista se johtuu, ne haluu pinppiä, eikä kuunnella tylsiä jorinoita, jotka ei yhtään kiinnosta tai muutenkaan p-jauhanta naisten kanssa

Vierailija
18/101 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiukkapyllyinen

Tiukkavittuinen

Isotissinen

Hiljainen

Rikas

Aika hyvä jos se on näin. En ihan extremesti ole näistä mitään. Hoikka, mutta lanteikas eli pylly aika muodokas, keskikokoiset rinnat, pitkät vaaleat hiukset (tämä saattaa provosoida sekä miehiä että naisia puoleen ja toiseen), en missään nimessä hiljainen enkä ainakaan rikas. 

Mulla taitaa siis mennä ihan hyvin tämän vastauksen valossa. 

Voi tsiisös mikä pick me girl. Viimeistään tämän vastauksen valossa on selvää, että aloitus on tehty, jotta pääset keskustelemaan, miten kuuma ja vastustamaton olet. Ja nyt sinulla menee hyvin, kun joku nettiurpo kirjoittaa sinulle luettelon asiattomuuksia ja rivouksia.

Olen ihan varma, että

Ap on mies. Tai mikä lie, mutta sama provo kuin parisuhdevuodatusvingunta-ketju.

Vierailija
19/101 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

pinpit vaan esiin, ei mitää turhaa roskan jauhamista, ja turhaa juttua joka ei ketään kiinnosta, pikkuhousut vaan alas.

Vierailija
20/101 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä oon ruma, ylipainoinen ja vaikealuonteinen nainen, eipä oo kukaan miespuolisista kavereista ollut koskaan kiinnostunut ja hyvä niin. Pidän enemmän siitä, että olen kuulema hauskaa ja fiksua keskusteluseuraa. Ystävyydet on kuitenkin pysyvämpiä kuin parisuhteet.