Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te keillä ei ole autoa, kannatteko mullat, kissanhiekat yms painavat ihan käsin kaupasta?

Vierailija
16.03.2024 |

Vai auttaako kenties joku mies?

Kommentit (92)

Vierailija
81/92 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassien kantaminen kuuluu taksinkuljettajan tehtäviin. Toki annan tippiä euron. 

Vierailija
82/92 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ostaisin multaa tai kissanhiekkaa? 

No, kaikilla ei ole kissoja. Mutta kai jokaiselle edes joku kasvi kotona löytyy, vaikka asuisi parvekkeettomassa kerrostaloasunnossa?

Ei minulla ole yhtäkään kasvia. Asun parvekkeellisessa kerrostaloasunnossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/92 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme oletus, että mies = vahva. Paljon näkee vätyksiä, joilla on käsivarret kuin pulkan narut, ja suurimmat fyysiset suoritukset ovat röökin sytyttäminen ja kaljatölkin avaaminen. 

Vierailija
84/92 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuskaan ostokset rinkassa. Oli ruokaa tai kissanhiekkaa. Ukko tekee samoin. Pari kertaa vuodessa ovelle eläinkaupasta isompi satsi kuivaruokaa ja hiekkaa mutta tulee niitä kannettuakin. Inhoan kantaa kasseja käsissä mutta kunnon repussa kulkee isompikin paino vaikka jalkaisin.

Vierailija
85/92 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ostaisin multaa tai kissanhiekkaa? 

No, kaikilla ei ole kissoja. Mutta kai jokaiselle edes joku kasvi kotona löytyy, vaikka asuisi parvekkeettomassa kerrostaloasunnossa?

Ei minulla ole yhtäkään kasvia. Asun parvekkeellisessa kerrostaloasunnossa.

Ole varovainen, hänen maailmankuvansa voi luhistua jos kuulee että kaikki ei elä kuin hän. 

Vierailija
86/92 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun maalla ja pyöräilen kauppaan 5 km matkan. En osta kaupasta multaa enkä hiekkaa, koska niitä löytyy omalta pihalta ja kissat osaavat sanoa "Miau!" kun haluavat päästä ulos vessa-asioilleen. En tarvitse autoa enkä miestä. 

Lasket kissat  vapaaksi ulos ? ! 

Älä sitten itke kun auton alle jää, tai  kettu vie, jollei joku pahoinpitele sitä ennen

Vierailija
87/92 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannoin hiekat silloin kun oli kissa. Ei mikään ongelma.

Vierailija
88/92 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannan itse kissanhiekat ja mullat. Jos pitäisi jotain tosi painavaa ostaa niin sen tilaisin kotiin. 

Vierailija
89/92 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja tuon kaikki kamat kaupasta kesät talvet fillarilla.

Vierailija
90/92 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme oletus, että mies = vahva. Paljon näkee vätyksiä, joilla on käsivarret kuin pulkan narut, ja suurimmat fyysiset suoritukset ovat röökin sytyttäminen ja kaljatölkin avaaminen. 

Yleensä miehet nyt on naisia vahvempia. 

Vierailija
91/92 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaan kotiinkuljetuksella suoraan kotiovelle. Asun Englannissa ja täällä jos tilaan Amazon Primelta niin saan vielä  ilmaisen kotiinkuljetuksen noille seuraavana päivänä.

Vierailija
92/92 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen pari kertaa vuodessa kun mulla on raskaampaa kannettavaa (jota en jaksa kantaa bussipysäkiltä kotiin muutamaa sataa metriä kuten huolehdin tavanomaiset ostokseni) pyydän joko poikaani tai ystävääni autollisena avuksi. Poika auttaa pyyteettömästi ( ja jos kirjaa pidettäisiin, olisi monta palvelusta velkaa koska hoidan paljon heidän lapsiaan), ystävälleni tarjoan kahvit kahvilassa. Ystävääni pyydän hyvissä ajoin, esim. ehtisitkö jonain päivänä ensi viikolla käyttää minua autolla Prisman eläinkaupassa, tarjoan kahvit ja maksan bensat. Ystävä siis valitsee ajan jolloin tämä hänelle sopii tai sanoo selvästi jos ei sovi, bensarahaa ei koskaan huoli. Matkaa esim. Prismalle on häneltä n. 10km ja minä asun matkan varrella. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan