Te keillä ei ole autoa, kannatteko mullat, kissanhiekat yms painavat ihan käsin kaupasta?
Kommentit (92)
kotiinkuljetuksen miehet ja naiset hoitaa
Läheskään kaikilla ei ole kissoja, mutta miksi vuonna 2024 kukaan ostaisi kaupasta kotiinsa multaa?
Multaa saa myös 5l paketeissa niin riittää sille yhdelle kerrostalon pikkukasville. Eikä paina liikaa. En mä sellaisella 40-50litran säkillä tee yhtään mitään. Kissoja ei ole.
Kissanhiekat kotiinkuljetuksella. Ilmainen kotiinkuljetus, kun tilaa 49 eurolla.
Mulla on kaks autoa ja silti tilaan kotiin ihan kaiken mitä Prismasta tarvitsen.
Vierailija kirjoitti:
Läheskään kaikilla ei ole kissoja, mutta miksi vuonna 2024 kukaan ostaisi kaupasta kotiinsa multaa?
Häh? Tuolta taloyhtiön takapihaltako ne kukkamullat pitäisi kaivaa? 😂
K-Rauta kotiinkuljetti ystävällisesti lavallisen multasäkkejä sekä lannoitteita. Riittävät taas pariksi vuodeksi.
Joo. Eikä ole helppo tehtävä kun on niin monet rappuset eikä hissiä.
Polkupyörällä yleensä kuljetan isot tavarat. Olen kuljettanut 50 kg painavan lipastonkin muutaman km matkan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ostaisin multaa tai kissanhiekkaa?
No, kaikilla ei ole kissoja. Mutta kai jokaiselle edes joku kasvi kotona löytyy, vaikka asuisi parvekkeettomassa kerrostaloasunnossa?
Asun parvekkeellisessa kerrostalossa, eikä minulla ole kuin tekokasveja. Nainen olen, jos sillä on väliä.
Ja ap:n kysymykseen, kannan käsin. Kauppa on 700m päässä. Tosin robotti-imurin kun ostin, ajoin tuon 700m taksilla kotiin, kun imurin laatikossa ei ollut kantokahvaa.
Mulla on kyllä mies ja auto, mutta esim. Rekosta ostamani 5 kg perunasäkki ja muutakin tuli pyörän korissa.
Kyllä. Omistan nokkakärryn (50€ Biltemasta) jolla on hyvä kuljettaa painavampia tavaroita.
Kannan ihan itse. Ei ole niin iso homma.
Kauppareissut on loistavaa hyötyliikuntaa. Kalliin lähikaupan sijan kävelen usein 8 km päähän isompaan markettiin rinkka selässä, ja kävellen vetäsen koko reissun, ostosten ollessa joskus jopa 20-30kg luokkaa. Turha siellä kuntosalilla on erikseen ravata muun arjen helppous maksimoiden, kun tällä tekniikalla pysyy kuntokin kohdallaan.
On minulla auto, mutta silti tulee koiranruoka tilattua kotiin asti kannettuna. Ihan turhaa niitä painavia säkkejä itse retuuttaa. Kuljetuksen saa tilaukseen kaupan päälle.
Multaa en osta. Käyn kerran kuukaudessa ostamassa kissalle hiekkaa ja 15 tölkkiä ruokaa. 10 litran hiekkapussi repussa ja tölkit kestokassissa. En koe vaikeaksi.
Asuimaassani on kotiin tilaaminen ihan onnetonta. Osoitesysteemi sekava ja kuskit tulee milloin lystää. En voi olla koko viikkoa kotona odottamassa kissanhiekkakuljetusta.
Fillarilla kulkee kissanhiekat ja muut.
Vierailija kirjoitti:
Multaa en osta. Käyn kerran kuukaudessa ostamassa kissalle hiekkaa ja 15 tölkkiä ruokaa. 10 litran hiekkapussi repussa ja tölkit kestokassissa. En koe vaikeaksi.
Asuimaassani on kotiin tilaaminen ihan onnetonta. Osoitesysteemi sekava ja kuskit tulee milloin lystää. En voi olla koko viikkoa kotona odottamassa kissanhiekkakuljetusta.
Ja asun hissittömän talon viidennessä kerroksessa. Kesäisin toivon, että olisi hissi, mutta hyvin selviän silti.
Ostan painavampia/isompia silloin kun saan kyydin. Miespuolisia nuo sukulaiset nyt sattuu olemaan.
Kyllähän nyt pyörälläkin jotain kulkisi, mutta ostoksia tulee aina muutenkin paljon ja tarakka on varattu kaljalaatikolle.
Kävellen en lähde, on matkaa sen verran.
Vaimo kantaa. Minä herrasmiehenä avaan ovet. Jos vaimolla on liikaa taakka, esim.kaljalava, niin lapset saa kantaa.