Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te keillä ei ole autoa, kannatteko mullat, kissanhiekat yms painavat ihan käsin kaupasta?

Vierailija
16.03.2024 |

Vai auttaako kenties joku mies?

Kommentit (92)

Vierailija
21/92 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo kantaa. Minä herrasmiehenä avaan ovet. Jos vaimolla on liikaa taakka, esim.kaljalava, niin lapset saa kantaa.

Vierailija
22/92 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotiinkuljetuksen miehet ja naiset hoitaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/92 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheskään kaikilla ei ole kissoja, mutta miksi vuonna 2024 kukaan ostaisi kaupasta kotiinsa multaa? 

Vierailija
24/92 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multaa saa myös 5l paketeissa niin riittää sille yhdelle kerrostalon pikkukasville. Eikä paina liikaa. En mä sellaisella 40-50litran säkillä tee yhtään mitään. Kissoja ei ole. 

Vierailija
25/92 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissanhiekat kotiinkuljetuksella. Ilmainen kotiinkuljetus, kun tilaa 49 eurolla.

Vierailija
26/92 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaks autoa ja silti tilaan kotiin ihan kaiken mitä Prismasta tarvitsen.

Vierailija
27/92 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läheskään kaikilla ei ole kissoja, mutta miksi vuonna 2024 kukaan ostaisi kaupasta kotiinsa multaa? 

Häh? Tuolta taloyhtiön takapihaltako ne kukkamullat pitäisi kaivaa? 😂

Vierailija
28/92 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-Rauta kotiinkuljetti ystävällisesti lavallisen multasäkkejä sekä lannoitteita. Riittävät taas pariksi vuodeksi.

Vierailija
29/92 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Eikä ole helppo tehtävä kun on niin monet rappuset eikä hissiä. 

Vierailija
30/92 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polkupyörällä yleensä kuljetan isot tavarat. Olen kuljettanut 50 kg painavan lipastonkin muutaman km matkan. 

Vierailija
31/92 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ostaisin multaa tai kissanhiekkaa? 

No, kaikilla ei ole kissoja. Mutta kai jokaiselle edes joku kasvi kotona löytyy, vaikka asuisi parvekkeettomassa kerrostaloasunnossa?

Asun parvekkeellisessa kerrostalossa, eikä minulla ole kuin tekokasveja. Nainen olen, jos sillä on väliä.

Ja ap:n kysymykseen, kannan käsin. Kauppa on 700m päässä. Tosin robotti-imurin kun ostin, ajoin tuon 700m taksilla kotiin, kun imurin laatikossa ei ollut kantokahvaa.

Vierailija
32/92 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kyllä mies ja auto, mutta esim. Rekosta ostamani 5 kg perunasäkki ja muutakin tuli pyörän korissa. 

Vierailija
33/92 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Omistan nokkakärryn (50€ Biltemasta) jolla on hyvä kuljettaa painavampia tavaroita.

Vierailija
34/92 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannan ihan itse. Ei ole niin iso homma.

Vierailija
35/92 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppareissut on loistavaa hyötyliikuntaa. Kalliin lähikaupan sijan kävelen usein 8 km päähän isompaan markettiin rinkka selässä, ja kävellen vetäsen koko reissun, ostosten ollessa joskus jopa 20-30kg luokkaa. Turha siellä kuntosalilla on erikseen ravata muun arjen helppous maksimoiden, kun tällä tekniikalla pysyy kuntokin kohdallaan.

Vierailija
36/92 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On minulla auto, mutta silti tulee koiranruoka tilattua kotiin asti kannettuna. Ihan turhaa niitä painavia säkkejä itse retuuttaa. Kuljetuksen saa tilaukseen kaupan päälle.

Vierailija
37/92 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multaa en osta. Käyn kerran kuukaudessa ostamassa kissalle hiekkaa ja 15 tölkkiä ruokaa. 10 litran hiekkapussi repussa ja tölkit kestokassissa. En koe vaikeaksi. 

Asuimaassani on kotiin tilaaminen ihan onnetonta. Osoitesysteemi sekava ja kuskit tulee milloin lystää. En voi olla koko viikkoa kotona odottamassa kissanhiekkakuljetusta.

Vierailija
38/92 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fillarilla kulkee kissanhiekat ja muut. 

Vierailija
39/92 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Multaa en osta. Käyn kerran kuukaudessa ostamassa kissalle hiekkaa ja 15 tölkkiä ruokaa. 10 litran hiekkapussi repussa ja tölkit kestokassissa. En koe vaikeaksi. 

Asuimaassani on kotiin tilaaminen ihan onnetonta. Osoitesysteemi sekava ja kuskit tulee milloin lystää. En voi olla koko viikkoa kotona odottamassa kissanhiekkakuljetusta.

Ja asun hissittömän talon viidennessä kerroksessa. Kesäisin toivon, että olisi hissi, mutta hyvin selviän silti.

Vierailija
40/92 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan painavampia/isompia silloin kun saan kyydin. Miespuolisia nuo sukulaiset nyt sattuu olemaan.

Kyllähän nyt pyörälläkin jotain kulkisi, mutta ostoksia tulee aina muutenkin paljon ja tarakka on varattu kaljalaatikolle.

Kävellen en lähde, on matkaa sen verran.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän