Mies rakastaa lastaan enemmän kuin minua
Mies rakastaa lastaan enemmän kuin minua, tämä on selvä.
Mutta onko teistä outoa jos mies painottaa joka väliin että hänen lapsi menee minun edelle? Suhteemme on tuore ja ihan alusta asti mies hieronut naamaani että hänen lapsi on hänelle minua rakkaampi. Meillä molemmilla on lapsi edellisestä suhteesta(joka mielestäni myös yhdistää meitä) mutta itse en koe tällaista samanlaista korostuksen tarvetta, vaikka lastani kaikkein eniten maailmassa rakastankin. Tulee sellainen tunne kuin olisin tässä joku uhkatekijä.
Kommentit (172)
Oma lapsi menee ja pitääkin mennä kaiken muun edelle.
Ei kai tuollainen haittaa siinä tapauksessa, jos molemmilla on sama tunne, että lapsi on rakkaampi. Edes se ei haittaa, ettei rakkautta ole lainkaan, jos sitä ei ole kummallakaan osapuolella.
Sun täytyy vaan hyväksyä ettei seurustelu sovi tähän elämänvaiheeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottaisin tuon red flagina, jos täytyy alussa jo korostas että et ole kovin tärkeä 🚩
Ap. sanoi itsekin, että oma lapsi on se tärkein. Ai niin, mutta naisille se on sallittu, miehille ei.En ole ap, mutta pointti on se, että se on niin itsestäänselvää, että lapset on tärkeimmät, että on outoa, jos kokee, että kumppanille pitää aina muistuttaa, että hän sitten ei ole niin tärkeä. Vähän saman tyyppinen tilanne, kuin että muistaisi toisensi parhaalle ystävälleen joka tapaamisella korostaa, että sinä olet sitten se toiseksi paras. Kyllä se toiseksi paras ystävä varmaan tietää, että toisella on se paraskin ystävä, muttei tuollaista yleensä ole tarpeen korostaa sille toiseksi parhaalle
Itse ajattelisin, että jos kerran ollaan yhdessä, niin silloin on itsestäänselvää, että ollaan ne rakkaimmat ihmiset toisilleen. Jos niin ei olekaan, vaan oma lapsi tai äiti tai joku kaveri on tärkeämpi, niin kyllä sellainen asia pitäisi kertoa jo ennen suhteen aloittamista. Muuten toinen luulee suhdetta vakavammaksi kuin se on.
Vierailija kirjoitti:
Upea mies. Yleensä monet miehet ovat vain pi*lun perään, lapsista viis. Tässä tapauksessa olet kohdannut tervejärkisen miehen, sillä kyllä se niin on että lapsi on kaikki kaikessa.
Ei ole. Etenkään miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin?
Vierailija kirjoitti:
Siksi koska kukaan muu ei oikeasti välitä sinun pershedelmästäsi pätkääkään. Siksi hyvä että edes sinä välität.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottaisin tuon red flagina, jos täytyy alussa jo korostas että et ole kovin tärkeä 🚩
Ap. sanoi itsekin, että oma lapsi on se tärkein. Ai niin, mutta naisille se on sallittu, miehille ei.En ole ap, mutta pointti on se, että se on niin itsestäänselvää, että lapset on tärkeimmät, että on outoa, jos kokee, että kumppanille pitää aina muistuttaa, että hän sitten ei ole niin tärkeä. Vähän saman tyyppinen tilanne, kuin että muistaisi toisensi parhaalle ystävälleen joka tapaamisella korostaa, että sinä olet sitten se toiseksi paras. Kyllä se toiseksi paras ystävä varmaan tietää, että toisella on se paraskin ystävä, muttei tuollaista yleensä ole tarpeen korostaa sille toiseksi parhaalle
Ystäviä ei yleensä edes kiinnosta, kuka on se rakkain ystävä ja onko joku toinen rakkaampi. Ainoastaan parisuhteessa halutaan olla toiselle se kaikista rakkain. Muissa ihmissuhteissa voisi olla jopa vähän epämiellyttävää ja huolestuttavaa, jos toinen osapuoli sanoisi, että "Olet minulle tärkein ihminen" tai muuten korostaisi rakastamistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki niitä lapsia pidä tärkeimpinä. Te mammat vain luulette niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri tästä syystä asioista kannattaa puhua kunnolla. Jos ei puhuta, molemmilla osapuolilla voi olla aivan eri itsestäänselvyydet, joita pidetään molemmille selvinä.
Ihmiset yleensä yleistävät omat kokemuksensa. Jos asianomainen itse rakastaa vaikkapa äitiään enemmän kuin ketään muuta, hän on taipuvainen ajattelemaan, että äiti on kaikille tärkein ja rakkain ihminen maailmassa, tai että niin ainakin pitäisi olla.
Mies sitä, mies tätä uli uli uli uli. Välillä ulinaan, kun mies ei rakasta lastaan. Akkojen ulina on musiikkia korville!