Voiko yleislääkäri tehdä peräpukamien kumilenkkihoidon?
Sain vihdoin ajan (yleis)lääkärille pukamien takia. Tuota aikaa joudun odottamaan kaksi viikkoa. Onkohan sen jälkeen luvassa vielä lisää odotusta, vai voiko hän ehkä hoitaa pukamat heti vastaanotolla? Vai tekeekö vain kirurgi näitä kumilenkkihoitoja.. Onko kellään kokemusta? Julkisen kautta olen siis menossa.
Kommentit (22)
Todella pettynyt (ja vihainen) ap tässä.
Tänään oli se yli kaksi viikkoa odotettu lääkärin aika. En saanut edes lähetettä kumilenkkihoitoon!!
Kerroin, että olen jo yli viisi viikkoa käyttänyt peräpuikkoja (suositeltu aika 2 viikkoa). Tästä huolimatta ainoa asia, mitä hän suostui tekemään, oli kirjoittaa kolme pakettia LISÄÄ peräpuikkoja.
Kumilenkkihoitoon hän kieltäytyi tekemästä lähetettä, koska olen kuulemma nuori (30v) eikä nuorille muka suositella sitä, koska minulle voi tulla raskauksia ja synnytyksiä. Tämä on jo itsessään ihan väärää tietoa, ja lisäksi kerroin, etten koskaan halua lapsia. Hän väitti tähänkin vastaan, että kuulemma voin viiden vuoden päästä haluta.
Melkein itkettää, kivuliaat wc-käynnit siis jatkuvat. Miten voi terveydenhuollon taso olla tällä tasolla.