Kansanedustaja: Suomea ei johdeta Instagramissa tai Twitterissä, eikä varsinkaan Vauva-palstalla
Kommentit (26)
Hitto. Ja kun minä luulin olevani ihan valtion kärkijohtoa täällä.
Juuri näin. Moni täällä tosin luulee, että politiikkaa voi tehdä vauva palstalla, kun vaan ränttää tarpeeksi ja kovaa.
Kyllähän täältä löytyy kaikkien alojen asiantuntijat, hyvänen aika!
o ou, pakko alkaa heti uhriutumaan, kun tuolla lailla sorretaan. kyllä minun kuuluu päättää kaikesta. totelkaa!
Nykyään kuitenkin ollaan koko ajan huolissaan internetin vaikutuksesta politiikkaan, valeuutisten leviämisestä ja siitä että ihan väärät ehdokkaat voittavat vaalit niiden takia.
Uu ulinaa. Ei kukaan ole noin luullut. Kansanedustajalla mennyt tunteisiin.
minä kun luulin että twitteristä käsin tätä maata johdetaan, oliko Jussi nyt väärässä?
Heh, on siis aika tiivisti ollut täällä kurkkimassa kun noin jännittää meidän jutut.
Linkkiä tähän kommenttiin niin tiedetään kuka kansanedustaja on kanssapalstailija :D
Vierailija kirjoitti:
Hitto. Ja kun minä luulin olevani ihan valtion kärkijohtoa täällä.
Minä olen pääjohtaja!
Onhan täällä ainakin Riikan mies, että läheltä
liippaa valtiojohtoa.
Täällähän ratkaistaan murhat, katoamistapaukset, poliittiset ongelmat, verotus, työllistyminen, Kelan tuet, Lasu-asiat jne. Onpa tyhmä poliitikko 😊
Vierailija kirjoitti:
minä kun luulin että twitteristä käsin tätä maata johdetaan, oliko Jussi nyt väärässä?
Hallishan johtaa eduskuntaan haukkumalla oppositiota twitterissä punakaartiksi. Eikö se olekaan asiallista?
Joku poliitikko kokenut vauvan kilpailijakseen? :)
kansanedustaja aliarvioi somen. sanna manipuloi (johti) ihan hyvin somessa
Kuka? Misä?