Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koiranomistajien eritefetissi, miksi muu yhteiskunta joutuu olemaan heidän panttivankinaan?

Vierailija
15.03.2024 |

Miksi tällainen yksi fetissiporukka saa pitää muuta yhteiskuntaa panttivankinaan? Jos koiranomistaja haluaa jatkuvasti katsella koiran eritteitä ja astua niiden päälle, niin hän voi toteuttaa fetissiään kotonaan. Nyt koko muu yhteiskunta pakotetaan mukaan heidän fetisseihin.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin koiranomistajana ihmettelen. Kerään koirani jätökset pussiin ja nakkaan roskiin paitsi jos koira kakkaa sellaiseen paikkaan, jossa se ei ketään haittaa. Inhottaa kun oma koira joutuu kävelemään toisten jätösten seassa. Niissä sitten vaanii kaikenlaiset taudit ja loiset, jotka tarttuu koirasta toiseen.

Vierailija
2/51 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin koiranomistajana ihmettelen. Kerään koirani jätökset pussiin ja nakkaan roskiin paitsi jos koira kakkaa sellaiseen paikkaan, jossa se ei ketään haittaa. Inhottaa kun oma koira joutuu kävelemään toisten jätösten seassa. Niissä sitten vaanii kaikenlaiset taudit ja loiset, jotka tarttuu koirasta toiseen.

Sama.

T. aina pussit mukana

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kiroilin kun ulkoilutin omaa koiraa ja sai katsoa silmä tarkkana ettei astu muitten koirien jätöksiin. Hitto että ottaa päähän ihmiset jotka ei kerää koiransa kakkoja. Mietin et toivottavasti itse astuvat niihin. 

Vierailija
4/51 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma koirani välttelee kaikin mahdollisin keinoin ulostamista sisälle, teille tai poluille. Joutuu jopa lähes paniikkiin jos ei pääse esimerkiksi autosta heti ulos asialliseen paikkaan tarpeitaan hoitamaan,

Tuo ei koskaan ulosta paikkoihin, joissa ihmisiä yleisesti kulkee. Luonto on tietenkin sitten muutenkin täynnä kaikenlaisia ukosteita.

Vierailija
5/51 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes! Kevät on vihdoin täällä koirankakkakeskustelu on aina varma kevään merkki 😎

Vierailija
6/51 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sä ra s se koiriin sekaan tuja äijä seurustelet itse kenen kanssa, katsopa peiliin!

Vierailija
7/51 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kerää koiranjätöksiä ikinä. Paskokoot vaikka keskelle katua, ihmiset pitäköön silmät auki. Katusiivoojat hoitaa kyllä, siitä me veroja maksetaan.

Vierailija
8/51 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa, kevät on niin ihana vuodenaika, kun kaikki yllätykset alkavat paljastua. Läheinen kävelytie on keltaisen jään peitossa. 

Vierailija
9/51 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahaa, kevät on niin ihana vuodenaika, kun kaikki yllätykset alkavat paljastua. Läheinen kävelytie on keltaisen jään peitossa. 

Pitääkö koiraa ulkoiluttaa umpihangessa metsässä? Miten se onnistuu kaupungissa?

Kaupungissa piha-alueelle näin kusevan naapurien kaks ukkoa ja yhden muijan. Koirat kuseskeli teiden varsille.

Vierailija
10/51 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäisin kun töissä leikkaan nurmikoita ja jos näen jonkun paskattavan koiraansa työskentely alueilla siten ettei kerää paskoja niin saman tien pysähdyn ja otan puhelimen esille kuvatakseni siinä on kiva katsella omistajan ilmeitä

Vierailija
11/51 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en kerää koiranjätöksiä ikinä. Paskokoot vaikka keskelle katua, ihmiset pitäköön silmät auki. Katusiivoojat hoitaa kyllä, siitä me veroja maksetaan.

Toivottavasti kannat kengänpohjissasi paljon paskaa kotiisi. Itse en voi kadulla keväällä kävellä lainkaan, joten liikun tähän aikaan vain autolla.

Ne katusiivoojat ja ruohonleikkaajat vihaavat teitä paskankylväjiä. Kosto voi olla suloinen.

Vierailija
12/51 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkakaa ihmiset kommentoimaan näille lobotomialle varustetuille elukan omistajille. Itse kommentoin, mene muualle sotkemaan niitä eritteitä, oletko vähän tyhmä jne.

Nämä vievät tilaa meiltä normaaleilta ihmisiltä, sotkevat joka paikan ulosteisiin ja virtsaan, meluhaittaa, vaarallisia tilanteita kävelyteillä narut valtoimenaan kuljetaan, luulevat kaikkien tykkäävän näistä paskakoneista. Olen alkanut inhoamaan tätä ihmisryhmittymää joilla näitä typeriä elukoita. 

Vierailija
13/51 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskuspuisto on täynnä koirien jätöksiä. Lumen alta paljastuu paskaa parin metrin välein. Onneksi edes osa koirien omistajista siivoaa, muuten hukuttais paskaan.

Vierailija
14/51 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyörätuolilla kulkevana en hirveästi arvosta välinpitämättömiä koiraihmisiä. Mahdotonta tuolilla väistellä paskamiinoitetulla kadulla osumasta kakkoihin, jos siyä on koko kadun leveydeltä. Ulkoilun jälkeen on käsineet ja hihat paskassa, tuoli pesuun, eteisen matto pesuun...

Vierailija
15/51 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyörätuolilla kulkevana en hirveästi arvosta välinpitämättömiä koiraihmisiä. Mahdotonta tuolilla väistellä paskamiinoitetulla kadulla osumasta kakkoihin, jos siyä on koko kadun leveydeltä. Ulkoilun jälkeen on käsineet ja hihat paskassa, tuoli pesuun, eteisen matto pesuun...

Sinulta hyvä kommentti. Nämä elukan omistajat ovat järjestäen hyvin ITSEKKÄITÄ, koska MINÄ HALUAN. Eivät ota huomioon, että teillä liikkuu myös pyörätuolilla liikkuvia, lapsiperheitä, ihmisiä jotka haluavat liikkua puhtaassa ja siistissä ympäristössä. Haluan Suomeen koiraveron 10 000 eur per vuosi. Tämä karsii tämän typerän harrastuksen vain niille joilla on oikeasti varaa ja ehkä myös aivoja kouluttaa se rakki tavoille. Nämä elukan harrastajat eivät ilmeisesti rakasta puhdasta luontoa, elukan paska ja kusi ei KUULU LUONTOON.

Vierailija
16/51 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulta hyvä kommentti. Nämä elukan omistajat ovat järjestäen hyvin ITSEKKÄITÄ, koska MINÄ HALUAN. Eivät ota huomioon, että teillä liikkuu myös pyörätuolilla liikkuvia, lapsiperheitä, ihmisiä jotka haluavat liikkua puhtaassa ja siistissä ympäristössä. Haluan Suomeen koiraveron 10 000 eur per vuosi. Tämä karsii tämän typerän harrastuksen vain niille joilla on oikeasti varaa ja ehkä myös aivoja kouluttaa se rakki tavoille. Nämä elukan harrastajat eivät ilmeisesti rakasta puhdasta luontoa, elukan paska ja kusi ei KUULU LUONTOON.

Ai saat*na, elukan paska ja kusi ei kuulu luontoon...??? :D Mihin veikkaat luonnoneläimien tarpeensa tekevän? Meinaatko että puhdas luonto on sellainen, että se on pesty desinfiointiaineella? :D:D Siinä on äityli vieraantunut luonnosta sen verran lahjakkaasti, ettei voi enää kuin nauraa.

On se kumma kun se lapsiperhe pitää vetää joka asiaan mukaan. Minä haluan lapsiperheille saman veron per vuosi per mukula. Tämä karsii tämän typerän harrastuksen vain niille, joilla on oikeasti varaa kasvattaa ja elättää kakaransa ja ehkä myös aivoja kouluttaa ne kakarat tavoille.

Koiranomistajien kuuluu kerätä koiriensa jätökset asuinalueilla, siitä olen samaa mieltä. Mutta muuten tämä kommentti oli hupaisin hetkeen :D

Vierailija
17/51 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai saa

Oletkin oikein umpipösilö, no näitä Suomi pullollaan. Koira ei ole metsän eläin, joten koiran=elukan paskat ja kuset eivät kuulu Suomen luontoon. Suomen luontoon kuuluu metsän eläinten eritteet, jänikset, ketut, hirvet, sudet, karhut ym. Koira=elukka ei kuulu tähän kategoriaan, vaan on itsekkäiden ihmisten harrastuskappale millä on joku ihme oikeus sotkea eritteillä joka paikka rakennuksista lähtien.

Vierailija
18/51 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen kun yhtenä aamuna viime talvena lähdin 2 vuotiaan lapseni kanssa ulos "auraamaan" pihaa lapsen kuormaautolla.

Lapsi kerkesi ovesta ulos ja kävelemään n. 2 metriä kun oli kuormaauton renkaat ja kenkä koiran pa skassa.  Oli mukavasti piilossasiellä lumen alla ja kysessä kuitenkin ihan kävelyreitti kerrostalon pihalta kävelytielle. 

Ja sitä kakkaa voi löytyä mistä tahansa 2 km säteeltä. Sitä on teiden varsilla, metsässä, metsän reunilla, kävelytiellä, pyörätiellä, autotiellä, pururadalla, koirapuistossa, ja jopa lasten leikkipuistoissa. 

Ei voi välttyä astumasta päälle jos on lunta tai lehtiä sen verran peittona ja kun se kuitenkin kuuluu jokaisen koiran ulkoiluttajan vastuulle kerätä ne jätökset, 

Vuosittaiset keskustelut ja valittelut asiasta  ovat tosin täysin turhia sillä vain tietyn tyyppiset ihmiset ei muka ymmärrä mitä se haittaa kun.. Jne. 

Kun on päässä jokin palikka vinksallaan niin vähän sama kuin koitraisi opettaa täysin sokeaa näkemään kuinka taivas on niin kauniin sinen. 

Kieltämättä typerä vertaus mutta nää sankarit on yksinkertaisesti tyhmiä, eikä tyhmät viisastu sitten niin millään. 

Vierailija
19/51 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiraveron voi nostaa 100e/vuosi. Ei kata edes siivouskustannuksia.

Vierailija
20/51 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua ne pskat niinkään haittaa, mutta nykyisin näkee niitä pussukoitakin tien vierillä se ihmetyttää. Eiköhän se itse eläin aina mieluiten mene kauemmas sontimaan, omistaja vain ei jaksa liikkua edemmäs.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä