Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koiranomistajien eritefetissi, miksi muu yhteiskunta joutuu olemaan heidän panttivankinaan?

Vierailija
15.03.2024 |

Miksi tällainen yksi fetissiporukka saa pitää muuta yhteiskuntaa panttivankinaan? Jos koiranomistaja haluaa jatkuvasti katsella koiran eritteitä ja astua niiden päälle, niin hän voi toteuttaa fetissiään kotonaan. Nyt koko muu yhteiskunta pakotetaan mukaan heidän fetisseihin.

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyörätuolilla kulkevana en hirveästi arvosta välinpitämättömiä koiraihmisiä. Mahdotonta tuolilla väistellä paskamiinoitetulla kadulla osumasta kakkoihin, jos siyä on koko kadun leveydeltä. Ulkoilun jälkeen on käsineet ja hihat paskassa, tuoli pesuun, eteisen matto pesuun...

Sinulta hyvä kommentti. Nämä elukan omistajat ovat järjestäen hyvin ITSEKKÄITÄ, koska MINÄ HALUAN. Eivät ota huomioon, että teillä liikkuu myös pyörätuolilla liikkuvia, lapsiperheitä, ihmisiä jotka haluavat liikkua puhtaassa ja siistissä ympäristössä. Haluan Suomeen koiraveron 10 000 eur per vuosi. Tämä karsii tämän typerän harrastuksen vain niille joilla on oikeasti varaa ja ehkä myös aivoja kouluttaa se rakki tavoille. Nämä elukan harrastajat eivät ilmeisesti rakasta puhdasta luontoa, elukan paska ja kusi ei KUULU LUONTOON.

Luontoon ne juuri kuuluvat, mutta asfaltille ei.

Vierailija
22/51 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on iso aidattu piha, josta osa rajattu koiran veskiksi, sieltä ne jätökset saa heti noukittua pois. Se ei tee koskaan kadulle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää kun ihan kaupungissakin jätetään koiran ulosteet keräämättä. Asun Helsingissä ja lenkkipoluilla näkee jatkuvasti koiran jätöksiä.

Vierailija
24/51 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäköhän siitäkin tulis jos me kissanomistajat alettais heittämään kissan kakkaa ikkunasta kadulle 

Vierailija
25/51 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en kerää koiranjätöksiä ikinä. Paskokoot vaikka keskelle katua, ihmiset pitäköön silmät auki. Katusiivoojat hoitaa kyllä, siitä me veroja maksetaan.

Ja sitten sinun ansiostasi jotkut vinksahtaneet kylvävät kadunreunoille vastalauseena niitä nastoilla varustettuja lihapullia. Kiitti vaan!

Jos ei kakkoja halua kerätä niin koiraa ei tarvitse omistaa.

Vierailija
26/51 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä pakko sinun on siihen paskaan astua.? Katso eteesi

Vierailija
27/51 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäköhän siitäkin tulis jos me kissanomistajat alettais heittämään kissan kakkaa ikkunasta kadulle 

Kissat ovatkin fiksumpia ja osaavat käydä laatikolla.

Vierailija
28/51 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koiranomistaja ja vihaan koiranshittiä pitkin poikin.

Vierailija
29/51 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kissat ovatkin fiksumpia ja osaavat käydä laatikolla.

Joo mutta kyllä nekin ulosteet pitää jonkun roskiin laittaa. Samalla asenteella voi skipata ne kadulle

Vierailija
30/51 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvottaa ne monia koiranomistajiakin. Samoin kaikki roskaajat. Ärsyttää välinpitämättömät, kun omat koirat voivat niistä roskista ja kakoista saada ties mitä tauteja. Kerään aina paitsi jostain umpimetsästä, ojan pohjalta tai jos on ripuli, sitä kun ei vaan saa kerättyä.

Vierailija
31/51 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en kerää koiranjätöksiä ikinä. Paskokoot vaikka keskelle katua, ihmiset pitäköön silmät auki. Katusiivoojat hoitaa kyllä, siitä me veroja maksetaan.

Laitanko mä sulle laskun mun lasten talvihaalareista? Leikkivät kävelytien varrella kinoksessa, ja olivat selkää myöten koiranpaskassa. Oli muuten PoP:n haalarit, mutta sulla on varmasti varaa. 

Vierailija
32/51 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kakat kerätään mitä lemmikki paskoo. Eivät kuulu kaupunkiin eivätkä luontoon. Metsässä ne voi tietty myös haudata maahan kuten kaikki luonnossa enemmän liikkuvat tietävät.

Vierailija
33/51 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitanko mä sulle laskun mun lasten talvihaalareista? Leikkivät kävelytien varrella kinoksessa, ja olivat selkää myöten koiranpaskassa. Oli muuten PoP:n haalarit, mutta sulla on varmasti varaa. 

Sillä hinnalla muuten saa niitä koirankakkapusseja varmaan sadan vuoden tarpeiksi.

Vierailija
34/51 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai jos ihmiset rupeisivat tekemään jätöksensä kadulle wc:n sijasta. Aika pahasti katsotaan jos edes kusee tien varteen, mutta koirat saa ruikkia miten huvittaa minne huvittaa.

Vierailija
35/51 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai jos ihmiset rupeisivat tekemään jätöksensä kadulle wc:n sijasta. Aika pahasti katsotaan jos edes kusee tien varteen, mutta koirat saa ruikkia miten huvittaa minne huvittaa.

Sehän on ihan rikesakon arvoinen suoritus jos ihminen tekee samaa mitä koiranomistajat antavat koiriensa tehdä.

Vierailija
36/51 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerään koirani jätökset aina ja välillä olen kerännyt muidenkin koirien kakkoja, kun ärsyttää ihmisten välinpitämättömyys. Toisaalta, en tiedä onko se ollut tyhmästi tehdä kerätä muiden jätöksiä, koska voivat todeta, että eihän näitä tarvitse kerätä, kun joku muu sen hoitaa tai kuvittelevat pskaläjien vaan haihtuvan ja jättävät jatkossakin keräämättä.

Vierailija
37/51 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiran pissaa on vaikea kerätä, mutta kakat kerään aina, oltiin kaupungissa, metsässä tai ihan missä vaan niiden välillä. Todellakin minua koiran omistajana myös vttaa varsinkin noi lumikasoista paljastuvat kakkaläjät. Talvella jotkut selkeesti vaan peittävät kakat lumella ja nyt lumien sulaessa löysät kakkaläjät on sitten pitkin katuja ja pientareita. Yök!

Vierailija
38/51 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän asuinalueella varmaan 95% koiranomistajista kerää kakat pois. Täällä on paljon koiria ja koira kakkaa 1-3 kertaa päivässä, joten niiden 5% törppöjen jäljiltä jää aika paljon paskaa. Itse kerään aina ja koska koirani on pieni, pussi ei tule täyteen. Kerään niiden törppöjenkin jälkiä pois.

Vierailija
39/51 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki kakat kerätään mitä lemmikki paskoo. Eivät kuulu kaupunkiin eivätkä luontoon. Metsässä ne voi tietty myös haudata maahan kuten kaikki luonnossa enemmän liikkuvat tietävät.

Kerään aina tieltä ja hoidetuilta alueilta. Ja metsässä linkoan kauemmas polulta. Kakkaahan ne metsän eläimetkin metsään. Jotkut törpöt jättää metsässä polulle tai juuri polun viereen. Ei pidä ottaa koiraa, jos ei ole valmis keräämään.

Vierailija
40/51 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerään koirani jätökset aina ja välillä olen kerännyt muidenkin koirien kakkoja, kun ärsyttää ihmisten välinpitämättömyys. Toisaalta, en tiedä onko se ollut tyhmästi tehdä kerätä muiden jätöksiä, koska voivat todeta, että eihän näitä tarvitse kerätä, kun joku muu sen hoitaa tai kuvittelevat pskaläjien vaan haihtuvan ja jättävät jatkossakin keräämättä.

Ihan samaa oon miettinyt kun minäkin keräilen muiden jätöksiä. Kerään siksi ettei ihmiset alkais vihata koiria.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi