Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koiranomistajien eritefetissi, miksi muu yhteiskunta joutuu olemaan heidän panttivankinaan?

Vierailija
15.03.2024 |

Miksi tällainen yksi fetissiporukka saa pitää muuta yhteiskuntaa panttivankinaan? Jos koiranomistaja haluaa jatkuvasti katsella koiran eritteitä ja astua niiden päälle, niin hän voi toteuttaa fetissiään kotonaan. Nyt koko muu yhteiskunta pakotetaan mukaan heidän fetisseihin.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko kyseessä hyvin nuoret ulkoiluttajat silleen "en mä jaksa" ja "kyllä se sinne maatuu". Vai mitähän joukossa on.

Vierailija
42/51 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän asuinalueella varmaan 95% koiranomistajista kerää kakat pois. Täällä on paljon koiria ja koira kakkaa 1-3 kertaa päivässä, joten niiden 5% törppöjen jäljiltä jää aika paljon paskaa. Itse kerään aina ja koska koirani on pieni, pussi ei tule täyteen. Kerään niiden törppöjenkin jälkiä pois.

Tämä on tullut huomattua, saman näköisiä pökäleitä kadun varsi täynnä tai oikeastaan paria sorttia. Eli auttaa kunhan antaa näillä urpoille palautetta tarpeeksi painokkaasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tietäisin missä nämä kakan keräämättä jättäjät asuvat, niin voisin käydä koiran kakattamassa heidän ovensa eteen. Saisivat testata miltä tuntuu kakka omassa kengänpohjassa. Ei pitäisi haitata kun sehän maatuu heti siihen.

Vierailija
44/51 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en kerää koiranjätöksiä ikinä. Paskokoot vaikka keskelle katua, ihmiset pitäköön silmät auki. Katusiivoojat hoitaa kyllä, siitä me veroja maksetaan.

Voinko palauttaa ne paskat sinun postilaatikkoosi? Kyllähän sinä sitten ne hoidat, omahan on laatikkosi.

Vierailija
45/51 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäköhän siitäkin tulis jos me kissanomistajat alettais heittämään kissan kakkaa ikkunasta kadulle 

Kyllä ne kissat täällä taajaman ulkopuolella käy paskomassa toisten pihoilla. Tonkii kesäisin kasvimaat paskapaikoikseen yms. 

Vierailija
46/51 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jes! Kevät on vihdoin täällä koirankakkakeskustelu on aina varma kevään merkki 😎

Itsekin kevättä ja tätä keskustelua odottanut!

Vierailija
47/51 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin koiranomistajana ihmettelen. Kerään koirani jätökset pussiin ja nakkaan roskiin paitsi jos koira kakkaa sellaiseen paikkaan, jossa se ei ketään haittaa. Inhottaa kun oma koira joutuu kävelemään toisten jätösten seassa. Niissä sitten vaanii kaikenlaiset taudit ja loiset, jotka tarttuu koirasta toiseen.

Entä miten keräät sen kuseskelut. Sehän on oikeastaan isompi haitta, paskojahan ei tule kuin yksi silloin tällöin mutta kusta koira levittää muutaman metrin välein aina kulkiessaan. 

Vierailija
48/51 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy ihmetellä suuresti rivitalossa asuvia koiranomistajia jotka eivät viitsi viedä koriaan lenkille / tarpeilleen vaan työntävät ne ovesta ulos paskantamaan ja jättävät paskat lojumaan pihalle. Vaikka piha onkin oma, niin siitä huolimatta pitäisi ajatella edes naapureita. Ei ole todellakaan  kiva, varsinkaan näin keväisin, kun paska kerrokset paljastuvat lumen alta ja koko tienoo haisee paskalle.......Kannattasi koiraa ottaessaan ensin miettiä, että jaksaako sen kanssa liikkua ja hoitaa sitä asianmukaisesti, eikä vain ajatella että MINÄ haluan koiran viis siitä mitkä ovat koiran tarpeet.

Vierailija
49/51 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä pakko sinun on siihen paskaan astua.? Katso eteesi

Mitäs jos on kaihi, kuten minulla? Jonossa leikkaukseen. En siis kaltaistesi kusipäiden vuoksi voisi ulkoilla. Tapa itses.

Vierailija
50/51 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo täällä Tuusulassa on kaikki jalkakäytävät täynnä koiran kakkaa. Sitä on siis ihan keskellä jalkakäytävääkin eikä vaan pentareella. Itse kerään oman koiran jätökset. Miksi muut ei kerää?! Ihan hirveän näköisiä noi kadut!

Vierailija
51/51 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko kyseessä hyvin nuoret ulkoiluttajat silleen "en mä jaksa" ja "kyllä se sinne maatuu". Vai mitähän joukossa on.

Joukossa on nuoria, keski-ikäisiä ja vanhoja. Vanhat paskan jättäjät ovat yleensä miehiä, mutta keski-ikäisissä molempia sukupuolia. Mummelit jaksaa noukkia pikkukoiriensa pökäleet. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän