Eilen juttelin yhden naisen kanssa normaalisti mutta tänään hän katsoi maahan kun kävelin vastaan. Mitä ihmettä?
Yliopistolla luennolla piti hakeutua pienryhmiin luennolla ja juteltiin itseasiassa varsin sujuvasti myös ryhmäsessioiden välillä. Ymmärsin että muodostetaan sama ryhmä jatkossakin. Mutta äsken tuo nainen kohteli minua taas kuin ilmaa.
Kommentit (28)
Ei tuota kannata ihmetellä, naiset nyt ovat tuollaisia.
Hän ei varmaan sitten viihtynyt seurassasi eikä enää halunnut jutella? Se on ihan sallittua.
Vierailija kirjoitti:
Hän ei varmaan sitten viihtynyt seurassasi eikä enää halunnut jutella? Se on ihan sallittua.
Mutta silti kohteli asiallisesti ja ehdotti itse että muodostetaan sama ryhmä jatkossa?
Ei ehkä tunnistanut sinua. No big deal, hanki oikeita ystäviä.
Tajusi yön yli nukuttuaan, että olet potentiaalinen takiainen. Viestittää käytöksellään sinulle, että älä kuvittele liikoja.
Fiksu nainen. Ei sen ihmeempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta silti kohteli asiallisesti ja ehdotti itse että muodostetaan sama ryhmä jatkossa?
Niin?
Kuten sanottua, tuota ei kannata ihmetellä, hankit vaan uuden työparin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutti mieltään? Tänään oli huono päivä? Ei kannata liikaa miettiä aika lailla tuntemattomien ihmisten aivoituksia.
Ne on vain niitä naisten komplekseja.
Voi olla ett on vähän arka tai jotain. Kokenut että on sanonut tai tehnyt jotain tyhmää ja nyt hävettää. Meitä ahdistujia nyt aina riittää...
Ihme että viha ja katkeruus nousee pintaan :(
Nainen on parisuhteessa ja joku juorusi hänen mustasukkaiselle miehelleen, että näki teidät juttelemassa. Nyt nainen kärsii miehen tekemistä mustelmista ja miettii, kuka juorusi miehelle. Naisten on tehtävä erinäisiä valintoja säilyäkseen hengissä. Kyseinen nainen onneksi kävi lääkärissä ja teki miehestä rikosilmoituksen, mutta vielä pitää olla varuillaan.
Itse olen kasvosokea, en välttämättä tunnistaisi sinua eri yhteydessä jos ollaan eilen jossain muualla juteltu. Ei kannata pahastua.
Olen miehenä ihmetellyt vähän samantyyppistä käytöstä työpaikalla. Suurimman osan ajasta naiset suorastaan välttelevät mitään kontaktia vaikka käytävällä huomenet toivotteleisi. Joskus sitten yhtäkkiä taas ollaan niin juttutuulella, että itseäänkin hirvittää. Ja sitten seuraavana päivänä taas mennään lattialistoja pitkin kyräillen. Noh, itse yritän olla johdonmukainen ja kohtelias kaikille, ehkä päiviä on erilaisia.
Ei huomannut/ajatuksissaan/näössä jotain, vaikka migreeni/kasvosokeus/kiire. Mee moikkaamaan vaan normaalisti.
Vierailija kirjoitti:
Ei huomannut/ajatuksissaan/näössä jotain, vaikka migreeni/kasvosokeus/kiire. Mee moikkaamaan vaan normaalisti.
Minulla on hänen sähköpostinsa. Kannattaako kysyä suoraan?
No jos ei just silloin ole aikaa/halua jutella, niin ehkä halusi esittää ettei huomaakaan.
Näitä on. Minä saan naisena muilta naisilta samanlaista kohtelua.
Ehdota vaikka yhteistä lounasta, jos haluat nähdä. En kyselisi mitään.
Tyypillistä...