Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen laihtunut melkein vahingossa, kun ei ole rahaa ostaa oikein mitään

Vierailija
15.03.2024 |

Vyötäröltä lähtenyt 5 cm ja vatsanympäryksestä 10-12 cm vähän mittaustavasta riippuen.

Hirveästi ei olisi enää varaa laihtua, joten nähtäväksi jää miten käy kun asumistuesta leikataan 200 euroa.

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on hyvä, vielä on varaa pudottaa tukia

Joka kolmas on lihava.

Vierailija
2/58 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka kolmas on lihava.

Mä olen kolmen kilon päässä alipainosta. Meinaatko, että kaikki lihavat elää tukien varassa?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihinkä se tuki menee jos sillä ei saa ruokaa. n.75e menee viikossa ruokaan ja se kertaa neljä viikkoa =300e

Mihinkä se ruokarahan osuus menee?

Vierailija
4/58 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin tuhlaat kaikki rahasi, jos et osta niillä ruokaa? Johonkin muuhun ne menevät.

Vierailija
5/58 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tuet pois ja kaikki läskit pois.

Vierailija
6/58 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joka kolmas on lihava.

Mä olen kolmen kilon päässä alipainosta. Meinaatko, että kaikki lihavat elää tukien varassa?

Ap

Tiedän oikein hyvin mitä on nähdä nälkää. Toivon syvästi että pystyisit jotenkin ostamaan edes moni vitamiinit että saisit tarpeelliset aineet puutteellisen ruokavaliosi rinnalla.

Vierailija
7/58 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihinkä se tuki menee jos sillä ei saa ruokaa. n.75e menee viikossa ruokaan ja se kertaa neljä viikkoa =300e

- Hupsis, ois nyt kiva tietää kuinka iso perhe sulla on. Meillä minä ja pikkuinen koira ja ruokakulut on tosi pienet, syön silti hyvin ja terveellisesti. Joka toinen kk teen kaappien kuivatarvikkeiden täydennysostot ja muuten käyn kaupassa 2 krt kuukaudessa. Kertaostos keskimäärin 35-40 e eli pyöristäen n 80 e kk. Täydennys lasti on yleensä noin 40 e ja siis joka toinen kk. Koiran kk ruokakulut ja herkkuluut sun muut "namit" n. 25 e kk. Eli ihan Ojalan laskuopin mukaan ruokakulut mulla ja koiralla on noin 250 e / 2 kk. Leivon makeat ja suolaiset itse, välillä leipää ostan kaupasta, välillä sitäkin teen itse. Olen urheilullinen ja ns. mässyruoka ei kuulu ruokavalioon.  Painoindeksi 20, joten ylipainoa ei ole. Tosi pienin kustannuksin pystyy elämään terveellisesti ja syödä hyvin, mutta toki se hiukan vaatii vaivannäköä kauppareissulla, mutta mulle se on jo rutiinia. 

Vierailija
8/58 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määkin oon joutunu oleen monta päivää melkein selvinpäin kun ei oo rahaa ostaa kaljaa kun 10 tölkkiä päivä🥵

Vierailija
9/58 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans rahaton, ei ole ruokaan rahaa ja olen ollut monta päivää syömättä. Varmaan kaks viikkoa olen vielä syömättä/alhaisilla kaloreilla. Hyvä puoli on se, että minulla on varaa laihtua.

Oma vika tämä on ja itseäni saan syyttää. Minulla on rahapeliriippuvuus. Joten siksi tilanteeni meni katastrofaaliseksi. Saa haukkua, ei se tilannetta kuitenkaan enää muuta.

Aloittaja sulle kyllä suosittelen diakonian puoleen kääntymistä ja ruokajonoa. Itse en koe ansaineeni sitä evästä mitä vähävaraiset sieltä käyvät ilmaiseksi hakemassa, siellä kun ei edes riitä valitettavasti kaikille tarvitseville. Ainakaan täällä päin. 

Vierailija
10/58 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämänhallintaongelma. Johonkin ne tukimassit menee, mutta ei vaan ruokaan. Tarkista kulurakenteesi, niin ei tarvitse nälkää nähdä.

Vierailija
11/58 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduin opiskelijana ainakin 15kg, koska ei ollut rahaa ruokaan ja lisäksi  keräsin pulloja kaksi tuntia päivässä melkein joka päivä.

Vierailija
12/58 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suunnilleen tuo 300 euroa menee auton kuluihin.

Ap

Vierailija
13/58 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen oli helppo laihtua kun meni Lidliin. Nykyään sielläkin on jotain syötäväksi kelpaavaa.

Vierailija
14/58 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen oli helppo laihtua kun meni Lidliin. Nykyään sielläkin on jotain syötäväksi kelpaavaa.

Joiden avulla laihtuu myös, kun saa vatsataudin. Näissähän on jatkuvasti jotain salmonellaa ja kaikkea muuta outoa.

Vierailija
15/58 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutulta tuntuu, vuosi meni, ennen kuin sain talouden kuntoon. Joku puhui elämänhallinnasta. No vaikea hallita ulkopuolelta tulevia asioita, talous meni kuralle ja nälkä tuli vakituiseksi vieraaksi. Kiloja lähti kymmenen ja ihmiset alkoi epäillä että mulla on syöpä, ei ollut, vaan nälkä.

Vierailija
16/58 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin. Rahat on loppu aina kuun puolivälissä. Sitten paastotaan tai jyrsitään kynsiä ruuaksi. 

Vierailija
17/58 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka kolmas on lihava.

Työssäkäyvät on lihavia. Ei me oikeasti köyhät. 

Vierailija
18/58 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihduin opiskelijana ainakin 15kg, koska ei ollut rahaa ruokaan ja lisäksi  keräsin pulloja kaksi tuntia päivässä melkein joka päivä.

Onko antaa vinkkejä mistä löytää parhaiten pulloja ja tölkkejä? Pitää aloittaa itsekin kyseinen homma. 

Vierailija
19/58 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän. Laihduin, koska ex mies jätti ja talous oli mitotettu 2 aikuisen tuloihin.

Siitäkin suosta noustiin

Vierailija
20/58 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko antaa vinkkejä mistä löytää parhaiten pulloja ja tölkkejä? Pitää aloittaa itsekin kyseinen homma. 

Talviaikaan ei oikein mistään.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän