Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL Kolumni: Alasti poseeraava ja sarjassa pettänyt Kari Kanala on kirkon näkyvin hahmo Mitä se kertoo kirkosta?

Kommentit (177)

Vierailija
41/177 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kari Kanala ei todellakaan ole mikään kirkon näkyvin hahmo. 

Vaan kuka?

No ennen se oli kolmiyhteinen Jumala, Isä, Poika ja Pyhä Henki

Ohis

Ei voi sanoa kovin näkyviksi hahmoiksi. Ei ole muutamaan tuhanteen vuoteen näkynyt yhtäkään.

Vierailija
42/177 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulen että tämä Kanala on sisältä hyvin tyhjä ja rikkinäinen ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/177 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kari Kanala ei todellakaan ole mikään kirkon näkyvin hahmo. 

Vaan kuka?

No ennen se oli kolmiyhteinen Jumala, Isä, Poika ja Pyhä Henki

Ohis

Niin last season.

T: Kari Kanala

Vierailija
44/177 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edessä saattaa olla kirkon kahtiajakautuminen, niin kuin jotkut piispat ja papit ovat arvelleet.

Sitä en tosin tiedä, riittääkö kahtiajakautuminenkaan, niin monta kuppikuntaa kirkossa on. 

Vierailija
45/177 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kari Kanala on oman alansa Sanna Marin. Henkilö jolle työ, tehtävä ja edustamansa instituutio ovat pelkkä ponnahduslauta omalle henkilökohtaiselle medianäkyvyydelle ja someseuraajien määrän kasvattamiselle. Karia kiinnostaa Jeesus ja kristinuskon opit yhtä paljon, mitä Sannaa kiinnosti ministerivaliokuntien johtaminen ja Uniper-neuvottelut.

Vierailija
46/177 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun saatana saa tehtyä kirkosta porttokirkon on lopunajat alkaneet. Eksytys ja jumalantahdon vastustus on sielunvihollisen työsarkaa. Lukekaa uudestatestamentista.

Yrittääkö tuo Kanala tehdä kirkosta porttolaa. Onkohan se oikea pappi ollenkaan.

Tunkee itseään joka ohjelmaan, kehuu pettämisillään.

Lopputili tuollaiselle papille, niinkuin olisi jo.

Vierailija
47/177 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helvettiin se Kanala on matkalla. Kaikkein kauhein kohtalo helvetissä on juurikin niillä papeilla jotka eksyttävät kansaa kaikenlaisiin irstauksiin ja rappiolliseen käyttäytymiseen.

Danten Jumalaisen Näytelmän Helvetti-osiossa on loistava kuvaus näiden pappien kohtalosta Helvetissä.

Heidät haudataan maahan tuliseen monttuun pää alaspäin siten, että vai jalat jäävät näkyviin.

Siellä he sitten kirkuvat ikuisesti Helvetin liekkien korventaessa heidät syntistä kehoaan, jalat vain sätkivät ja tuskanhuudot täyttävät ilman.

Eipä käy kateeksi pappis-säätyä.

Danteko sen päättää millaista helvetissä on?

Vierailija
48/177 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lainaatte viestiä niin laittakaa se kursori  aivan (välkkyvä tolppa) aivan vasempaan laitaan, niin menee oikein. Painakaa entteriä jos ei meinaa mennä. 

Jos jatkatte samasta kohdasta kuin lainattu teksti, niin vastauksenne päätyy lainauksen sisään. 

Vierailija
49/177 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että olemme Suomessa suuren hengellisen heräämisen kynnyksellä. Todelliset kristityt kaikista kirkkokunnista seuloutuvat ja liittyvät vahvemmin yhteen. 

Vierailija
50/177 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamatun -jos sillä nyt on mitään merkitystä- mukaan papin tulee olla yhden naisen mies. Ja esimerkillinen muutenkin jotta ei johtaisi ketään harhaan. Ihmisiä olemme kaikki, avioeroja tulee papeillekin mutta se mitä ihmettelin kun luin artikkelin ko kirjasta niin tuli olo että Kanala ei tuntenut aidosti katumusta toiminnastaan tai kivusta jota oli naisillensa aiheuttanut. Ikävältä tuntui nimiltä maininnat ja liian tarkat kuvaukset mitä tapahtui. Jos nämä naiset itse tuovat asiat julkisuuteen on se eri asia mutta noin tuntuu että lyödään lisää lyötyä ja nöyryytetään vielä enemmän.

Vierailija
51/177 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun saatana saa tehtyä kirkosta porttokirkon on lopunajat alkaneet. Eksytys ja jumalantahdon vastustus on sielunvihollisen työsarkaa. Lukekaa uudestatestamentista.

Itse toivon, että nämä ovat lopunaikoja vain kirkolle ja ylipäätänsä uskonnoille!

Vierailija
52/177 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutaan henkilöstä, jolla ei ole kunnioitusta avioliittoa kohtaan vaikka pitäisi pappina olla. Ensitreffit alttarilla on jotain aivan järjen vastaista eikä siinä ymmärretä  avioliiton merkitystä, ihan vaan mennään tuosta noin vaan "avioliittoon"! Henkilö, josta tässä puhutaan ei ole kirkon linjan mukainen, tulee mieleen sellainen liberaalipelle, joka yrittää muuttaa kirkkoa kaiken ymmärtäväksi ja kaiken hyväksyjäksi, hänen järjestämänsä salsamessu kertoi myös sen, että metsään mennään kun tuodaan karnevaalit seurakuntaan salsamusiikin saattelemana. 

Vierailija
53/177 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukkolasta tulee aina mieleen satu "Keisarin uudet vaatteet". Ukkola on kuin se lapsi joka kansanjoukon keskeltä huutaa " Hei keidarihan on alasti"

Kyllä muutkin sen näkivät mutteivat sanoneet ääneen.

Vierailija
54/177 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kertoo kirkosta kaiken tarpeellisen.

Hyvät ihmiset, jättäkää kirkko, tuo paheen ja rappion pesä, että ette tule sen synneistä saastuneiksi.

Minun kirkkoni, joka on minulle ollut tärkeä on jo saastunut ja se saastuttaja oli homo parin vihkiminen,

Tämä edellä mainittu asia sai minun eroamaan kirkosta, en voi mennä enää kirkkoon, koska siellä ei noudateta enää raamatun oppeja ja homo parin vihkiminen saastutti kirkon.

Anteeksi vaan, mutta se ei ole enää  minun kirkko.

Vierailija
55/177 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut aina minusta vastenmielinen ukko, ennen paljastus kirjoituksiaankin.

Ukkola kirjoitti osuvasti kolumnissaan.

Vierailija
56/177 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Tulee vaikutelma että hakee hyväksyntää olemalla mahdollisimman rento ja letkeä papiksi. Taitaa vain hakea sitä hyväksyntää väärästä suunnasta ja ehdottomasti väärällä tavalla.

Vierailija
57/177 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helvettiin se Kanala on matkalla. Kaikkein kauhein kohtalo helvetissä on juurikin niillä papeilla jotka eksyttävät kansaa kaikenlaisiin irstauksiin ja rappiolliseen käyttäytymiseen.

Danten Jumalaisen Näytelmän Helvetti-osiossa on loistava kuvaus näiden pappien kohtalosta Helvetissä.

Heidät haudataan maahan tuliseen monttuun pää alaspäin siten, että vai jalat jäävät näkyviin.

Siellä he sitten kirkuvat ikuisesti Helvetin liekkien korventaessa heidät syntistä kehoaan, jalat vain sätkivät ja tuskanhuudot täyttävät ilman.

Eipä käy kateeksi pappis-säätyä.

Danteko sen päättää millaista helvetissä on?

Ei tietenkään päätä eikä päättänyt.

- Hän vain raportoi.

Vierailija
58/177 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sitä koko kirkkoa voi Kanalan touhun takia tuomita. Ja saihan hän paljon arvostelua kun meni siihen treffiohjelmaan.

Vierailija
59/177 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raamatun -jos sillä nyt on mitään merkitystä- mukaan papin tulee olla yhden naisen mies. Ja esimerkillinen muutenkin jotta ei johtaisi ketään harhaan. Ihmisiä olemme kaikki, avioeroja tulee papeillekin mutta se mitä ihmettelin kun luin artikkelin ko kirjasta niin tuli olo että Kanala ei tuntenut aidosti katumusta toiminnastaan tai kivusta jota oli naisillensa aiheuttanut. Ikävältä tuntui nimiltä maininnat ja liian tarkat kuvaukset mitä tapahtui. Jos nämä naiset itse tuovat asiat julkisuuteen on se eri asia mutta noin tuntuu että lyödään lisää lyötyä ja nöyryytetään vielä enemmän.

Tätä minäkin ihmettelin. Hän aivankuin kehuu itseään näistä asioista. En ymmärrä.

Vierailija
60/177 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin päässä on ollut runsaasti tyhjää tilaa ja on sitten täyttänyt sen sillä itsellään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan