Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen niin kypsä. parisuhde vinguntaa.

Vierailija
13.03.2024 |

3v suhde takana. Kaikki on teoriassa niin pirun upeeta ettei mitään järkeä. 

Muttakun  yks asia tuhoaa kaiken.

Puolison järkyttävän flirtti käytös. En usko että hän pettäisi.  Mutta kun ei tämäkään ole mistään kotoisin että muutaman kk välein saat miettiä pettääkö hän..

Itse ei tajua yhtään mitään eikä osaa ottaa vastuuta.  Ei hän tee mitään väärää 3v aikana vaan 6 ihmistä ollut häneen rakastuneita.

Muilla samanlaista, vinkkejä.

Kommentit (938)

Vierailija
741/938 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla käy nyt vähän sääliksi ap:n vaimo. Samaistun monelta osin häneen. Tiedän niin hyvin sen tunteen, kun oikein kukaan ei ymmärrä. Kun olet lapsesta saakka erilainen. Olet oppinut miellyttämään muita eikä ne sittenkään ymmärrä. Miellyttäminen on väärä sana, se ei ole tietoista miellyttämistä, vaan sitä kun ottaa liikaa vastuuta toisten tunteista eikä halua pahoittaa kenenkään mieltä. Usein se ilmenee juuri iloisuutena ja ystävällisyytenä. Peilaat niitä muita niin taitavasti ja tiedostamatta, että ne ymmärtäisi sua ja viihtyisi sun kanssa, mutta ymmärrätkin liikaa ja ne säikähtävät ja niin kuin tässäkin ketjussa, luulevat narsistiksi, vaikket oikein kauempana narsistista voisi olla. Väsyt, kun et voi olla vain oma itsesi etkä tiedä miten päin pitäisi olla. Lopulta et enää tiedä mikä se on se sinä itse, kun aina on pitänyt muut

Jos ihminen aiheuttaa tahtomattaan tuskaa toiselle joka rakastaa häntä. Onko se enää oikein ketään kohtaan? 

Vierailija
742/938 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla käy nyt vähän sääliksi ap:n vaimo. Samaistun monelta osin häneen. Tiedän niin hyvin sen tunteen, kun oikein kukaan ei ymmärrä. Kun olet lapsesta saakka erilainen. Olet oppinut miellyttämään muita eikä ne sittenkään ymmärrä. Miellyttäminen on väärä sana, se ei ole tietoista miellyttämistä, vaan sitä kun ottaa liikaa vastuuta toisten tunteista eikä halua pahoittaa kenenkään mieltä. Usein se ilmenee juuri iloisuutena ja ystävällisyytenä. Peilaat niitä muita niin taitavasti ja tiedostamatta, että ne ymmärtäisi sua ja viihtyisi sun kanssa, mutta ymmärrätkin liikaa ja ne säikähtävät ja niin kuin tässäkin ketjussa, luulevat narsistiksi, vaikket oikein kauempana narsistista voisi olla. Väsyt, kun et voi olla vain oma itsesi etkä tiedä miten päin pitäisi olla. Lopulta et enää tiedä mikä se on se sinä itse, kun aina on pitänyt muut

Se vaimo saa olla ihan sellainen kuin on, mutta koska se köytös aiheuttaa kärsimystä ap:lle, niin vaimo joutuu todennäköisesti jätetyksi. Samalla lailla häntäheikkimies saa olla sellainen kuin on, mutta joutuu jätetyksi. Kellään ei ole velvollisuutta jäädä huonoon suhteeseen, jossa puolison käytös loukkaa jatkuvasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
743/938 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätetään nyt hetkeksi asia hautumaan ja hänkin miettii voiko hän vielä jotenkin muuttua vai onko tuo vaan hänen persoonassaan. 

Eniten mua hämmästyttää edelleen se että hän ei kykene näkemään tippaakaan sitä omaa vaikutusta. Ja edelleenkin vaan hokee ettei tämä uusi ihminen ole hänestä mitenkään kiinnostunut.

No sanoitko hänelle, että ei sillä ole väliä onko se mies ihastunut vai ei, vaan sillä että hän lirkuttelee seksiäänellä sille toiselle miehelle?

Vierailija
744/938 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätetään nyt hetkeksi asia hautumaan ja hänkin miettii voiko hän vielä jotenkin muuttua vai onko tuo vaan hänen persoonassaan. 

Eniten mua hämmästyttää edelleen se että hän ei kykene näkemään tippaakaan sitä omaa vaikutusta. Ja edelleenkin vaan hokee ettei tämä uusi ihminen ole hänestä mitenkään kiinnostunut.

No sanoitko hänelle, että ei sillä ole väliä onko se mies ihastunut vai ei, vaan sillä että hän lirkuttelee seksiäänellä sille toiselle miehelle?

Enemmän keskityttiin siihen mitä tuo käytös saa aikaan.  Ja eikö hän todella ymmärrä sitä itse 

Vierailija
745/938 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali ihminen ymmärtää kyllä. Jos ei ymmärrä niin taustalla on joku kirjainyhdistelmä mitä täällä mainittu.

Vierailija
746/938 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo muuten kysyi miksi pitää hakea vahvistusta esim tämän palstan kautta?

Eikä halunnut lukea keskusteluja. Tuli sellainen olo että tietää kuitenkin itsekkin miltä tämä näyttää sivusta katsottuna.

Vierailija
747/938 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan varmasti on mahdollista opetella, kunhan ensin ymmärtää mistä on kyse. Mutta kysymys kuuluu, miksi vaimon pitää muuttaa (taas kerran) itseään jonkun muun mieliksi? Miksi se naisen tapa olla olemassa on automaattisesti jotenkin väärä ja ap:n vaatimus oikeutettu? Miksi kaikki vähänkin erilaiset pitää lääkitä, että saadaan kaikki työnnettyä muiden kanssa samaan muottiin? Miksi emme saa olla olemassa sellaisina kuin olemme? Kenellä on oikeus määritellä kuka on normaali ja oikeanlainen? Tässä maassa ylisuvaitaan vaikka mitä, mutta samaan aikaan ei suvaita ollenkaan, jos olet väärällä tavalla erilainen. Pitäisiköhän kirjolaisten aloittaa jokin oma pride-liike.

Minä ainakin haluan sopeutua yhteiskuntaan ja pystyä luomaan läheisiä ihmissuhteita. Jos tapani toimia aiheuttaa toiselle kipua, olen erittäin halukas opettelemaan (jälleen kerran) uusia tapoja. Olenhan opetellut uusia tapoja myös puolieni pitämiseen. Tässäkin tapauksessa nainen saisi molemmat hyödyt, hän oppisi pitämään omaa reviiriään ja puoliaan paremmin ja olisi sosiaalisten normien mukaan parisuhteessa. Mutta joo, eihän siihen kukaan pakota.

Ja lääkityksen haluan ihan vaan itselleni itseni vuoksi, jos siitä valuu hyötyä ympäristölle niin kiva niin. 

Ja mielestäni ap:n naisen käytös on huonoa, on sitten asperger tai ei. Vähän autistista on myös tämä ap:n jäykkä tapa hoitaa asiaa. 

Vierailija
748/938 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enemmän keskityttiin siihen mitä tuo käytös saa aikaan.  Ja eikö hän todella ymmärrä sitä itse 

Ehkä olisi ymmärtänyt paremmin, jos sen ihan suoraan sanoisi.

Vierailija
749/938 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meinaa räjähtää pää ap:n puolesta! Siis sanoitko hänelle että Puhut seksiäänellä niissä puheluissasi? Jos sanoit, sanoiko yhä että en ymmärrä yhtään mistä puhut? 

Vierailija
750/938 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuo video ja keskustelu sen jälkeen varmasti avasi ihan joka ongelman mitä mä nään tässä. Myös sen kuinka pahan mielen hän saa minulle aikaan.

Vierailija
751/938 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi parisuhdeneuvo: Kun keskustelette asioista, jättäkää kaikki ulkopuoliset ulkopuolelle. Keskustelkaa vain ja ainoastaan teistä. Eli siitä, miltä sinusta tuntuu, kun miehet jatkuvasti ihastuvat vaimoon ja vaimo antaa siimaa näille ihastujille ja on ehkäpä itsekin ihastunut. Se loukkaa sinua ja hajottaa teidän suhdettanne. 

Niitä miehiä ei tarvitse eikä kuulu miettiä siinä keskustelussa himpun vertaa, koska heitä ei lähtökohtaisesti kuulu olla olemassakaan teidän suhteessanne. 

Vierailija
752/938 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla meinaa räjähtää pää ap:n puolesta! Siis sanoitko hänelle että Puhut seksiäänellä niissä puheluissasi? Jos sanoit, sanoiko yhä että en ymmärrä yhtään mistä puhut? 

Sanoin. Ei tee tahallaan.

Vierailija
753/938 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katse vaan sinne peiliin. 

Olet kertonut että tuollainen se puoliso on ollut alun alkaenkin kaikkia kohtaan, eikä millään tajua.

Tarkemmat ovat varmasti huomanneet ettet ole kovinkaan johdonmukainen tarinoissasi ja se kuinka valtava tarve sulla on muuttaa sitä puolisosi käytöstä. 

Olet muka hämilläsi siitä ettei puolisosi millään tajua, vaikka itse olet juuri se henkilö joka ei millään tajua. 

Olkoon puolisosi narsisti/autisti

Asiasta on keskusteltu. On käyty terapiassa jne jonka ap on kokenut myöhemmin turhaksi kun eivät ole lähteneet enempää tuohon ap:n peliin mukaan.

Ap ei kuitenkaan luovuta, vaan ajoittain kaipaa vinkkejä ja kertoo näyttäneensä nämä keskustelut puolisolleen joka ei vieläkään ymmärrä. 

Mä olen hieman huolissani tuosta ap:n puolisosta ja toivon että ap on sinkku ja puhuu vaan lämpimikseen. 

Vaikuttaa nimittäin vahvasti siltä että ap tässä on se uhka puolisolleen.

Vierailija
754/938 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuo video ja keskustelu sen jälkeen varmasti avasi ihan joka ongelman mitä mä nään tässä. Myös sen kuinka pahan mielen hän saa minulle aikaan.

Siis näytit hänelle avaukseksi videon ja sitten keskustelitte? Ymmärsin ensin, että videoit teidän keskustelun.

Vierailija
755/938 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joku ei-tahallaan panee kännissä joka kerta jotain random-tyyppiä niin onko ok, kun ei kerran tahallaan tee sitä?

Vierailija
756/938 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katse vaan sinne peiliin. 

Olet kertonut että tuollainen se puoliso on ollut alun alkaenkin kaikkia kohtaan, eikä millään tajua.

Tarkemmat ovat varmasti huomanneet ettet ole kovinkaan johdonmukainen tarinoissasi ja se kuinka valtava tarve sulla on muuttaa sitä puolisosi käytöstä. 

Olet muka hämilläsi siitä ettei puolisosi millään tajua, vaikka itse olet juuri se henkilö joka ei millään tajua

Ap ei kuitenkaan luovuta, vaan ajoittain kaipaa vinkkejä ja kertoo näyttäneensä nämä keskustelut puolisolleen joka ei vieläkään ymmärrä. 

Mä olen hieman huolissani tuosta ap:n puolisosta ja toivon että ap on sinkku ja puhuu vaan lämpimikseen. 

Vaikuttaa nimittäin vahvasti siltä että ap tässä on se uhka puolisolleen.

No voi olla tai voi olla olematta. Sitä ei voi tästä vielä tietää. Moni väkivallan uhrikin jää ap:n tapaa ikusesti selvittämään asioita ja odottamaan parempia aikoja ja väkivaltaisen tyypin muuttumista, kun "se on muuten niin ihana". 

Vierailija
757/938 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kirjoitin jo tämän aikaisemmin. Olen samanlainen kuin naisesi ja tiedän tasan mitä teen, mutta... en halua luopua siitä. En myöskään köyttäytyessäni noin todellakaan kunnioita puolisoani, vaan saan hänestä "yhden ihailijan lisää." Sinä oikein monta kertaa vielä olet asiasta hänelle sanonut ja arvaan naisesi nauttivan annoksensa "sinun ihailustasi." 

Mitä pidempää tuota vikinää ja juttelua jatkat, sitä enemmän naisesi kunnoitus sinua kohtaan vähenee. Hän ei välitä sinusta tarpeeksi lopettaakseen tuota. Se on myös eräs keino "hurmata", "ettei yhtään tiedä mitä tapahtuu." Se toimi sinuun ja sai sinut tekemään ehkä jopa koiranpentumaisia asioita. Liikuit monta sataa kilometriä naisesi perässä.... Eikä hän tajunnut mitään...hyvin pelattu ja näköjään pelaa edelleen. 

Ja voin kertoa sinulle, että olen tehnyt lukemattomia vapaaehtoistöitä. Minua kehutaan usein erääksi maailman empaatisemmaksi ihmiseksi. Enkä minä näillä "lesoile", vaan ne ovat välineitä muuhun. Vilpittömän esittämiseen. Parempi olla korostamatta, ettei haise niin paljon. 

Minä myös pukeudun hyvin siveellisesti, enkä paljasta itseäni, mutta Tiedätkö, se on vain osa samaa "kiltin hömelön tytön peliä." 

Olen myös entinen kilpaurheilija. Joten tälläkin tavalla voisin olla puolisosi. 

Eli siis, kyllä hän ymmärtää mitä tekee. Esittää kilttiä, hömelöä ja siveellistä. Tuo jatkuva seksin antaminen kuuluu myös minun varastoon. Oikeasti olisi normaalia, ettei aina jaksa. 

Avaa siis silmäsi. 

Ps. Minut tuntevat pitävät minua narsistina. Eivät heti, vaan vuosien kuluessa... se myös Olen. Enkä väitä, että naisesi olisi, mutta paljon piirteitä hänessä on ja kyllä sinun tulisi jo tajuta, ettei hän välitä miltä sinusta tuntuu. 

Vierailija
758/938 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta tekee siitä huolimatta 

Vierailija
759/938 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo muuten kysyi miksi pitää hakea vahvistusta esim tämän palstan kautta?

Eikä halunnut lukea keskusteluja. Tuli sellainen olo että tietää kuitenkin itsekkin miltä tämä näyttää sivusta katsottuna.

Tämä käytös myös vahvistaa narsismi ajatusta. Hän ei tietenkään halua, että hoksaat, että asiat on pielessä ja saat takaisin oman arvon tunteesi muiden ihmisten kautta. 

T: se narsisti nainen. 

Vierailija
760/938 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on myös kova flirttailemaan ja saa naiset ihastumaan. Olen siihen niin tottunut, että en enää jaksa välittää.

Testailkoon rauhassa toimiiko charmi. Ei se taida olla minulta pois. Päinvastoin.

Tuoko miehesi näitä naisia jokapäiväiseen elämäänne kuten aapeen tapauksessa?

Ei toki. Hän vain illanvietoissa tai matkoilla käyttäytyy noin. Nuorempana se ärsytti, mutta sitten kun hän näki sen vaikutukset suhteeseemme, niin hän huomioi minua enemmän. Silti naiset kikattelee ja punastelee hänen kanssa keskustellessaan. Jotkut jopa pyrkii iholle. Ainakin pienessä nousuhumalassa. Mikä on toki kiusallista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi