Mä olen niin kypsä. parisuhde vinguntaa.
3v suhde takana. Kaikki on teoriassa niin pirun upeeta ettei mitään järkeä.
Muttakun yks asia tuhoaa kaiken.
Puolison järkyttävän flirtti käytös. En usko että hän pettäisi. Mutta kun ei tämäkään ole mistään kotoisin että muutaman kk välein saat miettiä pettääkö hän..
Itse ei tajua yhtään mitään eikä osaa ottaa vastuuta. Ei hän tee mitään väärää 3v aikana vaan 6 ihmistä ollut häneen rakastuneita.
Muilla samanlaista, vinkkejä.
Kommentit (938)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko olla kyseessä ihminen, joka on jokaiselle sitä, mitä tämä toivoo: flirttailijalle flirttailija, avuntarpeessa olevalle auttaja, kumppanille tämän haluaman tyyppinen kumppani jne. En tiedä, onko tämä mahdollista ja jos on, mistä häiriöstä on kyse (hylkäämisen pelko?). Tuli vain mieleen.
Tää oli mielenkiintoinen kirjoitus kaikessa yksinkertaisuudessaan. Ap on miettinyt vähän samaa hän on kameleontti joka tulee kaikkein kanssa toimeen. Jokainen häneen tutustuva ihminen pitää hänestä.
Voisiko olla näin? https://ihminentavattavissa.fi/blogi/kameleonttielamaa/
t. tuo, jolle vastasit
Aloittiko ap taas uuden ketjun?
Vierailija kirjoitti:
Aloittiko ap taas uuden ketjun?
Mitä ketjua meinaat?
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisina meidän tulisi harjoitella enemmän avointa flirttailua, jotta kasvasimme kultuurina tästä suossa kasvavasta tervaskantokasasta ihmisiksi.
Itse en ymmärrä ihmisiä tänä päivänä ja erinomaan sitä miten sulkeutuneita he ovat. Monen kuukauden yhteiselon ja kanssa käymisenkin jälkeen, työtovereista paljastuu etteivät he ole sitä mitä he esittävät olevansa. Itse olen tämmöinen AP:n vaimokkeen kaltainen avoin ja flirttaileva persoona. Puoliksi leikillään mutta valmis panemaan kaikkia ketkä haluavat olla kanssani, miehiä tai naisia. Toki suhteessa ollessani tarvitsen tähän luvan tai en mene flirttiä pidemmälle.
Körttiläisiä, mustissaan kulkevia surusaattueita tämä maa täynnä. Ne ketkä uskaltaa antaa myös saavat ja rakkauden eteen kärsitään. Rakkautta ei tule sitoa jos rakastat jotain vapauta heidät olemaan oma itsensä kanssasi. Set them free -Sting.
Kuulostat ikävältä kumppanilta
Jaksaisiko ap kertoa vähän kuulumisia?
Taisi satusedältä tarina loppua.
Tuusny ap kertoon miten menee 🙂
Suomalaisina meidän tulisi harjoitella enemmän avointa flirttailua, jotta kasvasimme kultuurina tästä suossa kasvavasta tervaskantokasasta ihmisiksi.
Itse en ymmärrä ihmisiä tänä päivänä ja erinomaan sitä miten sulkeutuneita he ovat. Monen kuukauden yhteiselon ja kanssa käymisenkin jälkeen, työtovereista paljastuu etteivät he ole sitä mitä he esittävät olevansa. Itse olen tämmöinen AP:n vaimokkeen kaltainen avoin ja flirttaileva persoona. Puoliksi leikillään mutta valmis panemaan kaikkia ketkä haluavat olla kanssani, miehiä tai naisia. Toki suhteessa ollessani tarvitsen tähän luvan tai en mene flirttiä pidemmälle.
Körttiläisiä, mustissaan kulkevia surusaattueita tämä maa täynnä. Ne ketkä uskaltaa antaa myös saavat ja rakkauden eteen kärsitään. Rakkautta ei tule sitoa jos rakastat jotain vapauta heidät olemaan oma itsensä kanssasi. Set them free -Sting.