Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen niin kypsä. parisuhde vinguntaa.

Vierailija
13.03.2024 |

3v suhde takana. Kaikki on teoriassa niin pirun upeeta ettei mitään järkeä. 

Muttakun  yks asia tuhoaa kaiken.

Puolison järkyttävän flirtti käytös. En usko että hän pettäisi.  Mutta kun ei tämäkään ole mistään kotoisin että muutaman kk välein saat miettiä pettääkö hän..

Itse ei tajua yhtään mitään eikä osaa ottaa vastuuta.  Ei hän tee mitään väärää 3v aikana vaan 6 ihmistä ollut häneen rakastuneita.

Muilla samanlaista, vinkkejä.

Kommentit (938)

Vierailija
701/938 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätetään nyt hetkeksi asia hautumaan ja hänkin miettii voiko hän vielä jotenkin muuttua vai onko tuo vaan hänen persoonassaan. 

Eniten mua hämmästyttää edelleen se että hän ei kykene näkemään tippaakaan sitä omaa vaikutusta. Ja edelleenkin vaan hokee ettei tämä uusi ihminen ole hänestä mitenkään kiinnostunut.

Vierailija
702/938 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi Ap. Mutta nyt silmät auki idiootti. 30v kaunis nainen joka ei muka ymmärrä mitään. Parisuhteessa toistuvasti vieraita miehiä jollain tasolla ei todellakaan ole normaalia. Eikä ne sinne tule ilman vaimosi lupaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
703/938 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa vain olla kaikille mukava? No, jokainen saa valita oman tapansa elää elämäänsä ja oman tapansa olla muiden ihmisten kanssa. Mutta harva haluaa parisuhteen sellaisen ihmisen kanssa, joka kovin haluaa olla todella mukava koko ajan kaikille muille vastakkaisen sukupuolen edustajille. 

Vierailija
704/938 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaa vain olla kaikille mukava? No, jokainen saa valita oman tapansa elää elämäänsä ja oman tapansa olla muiden ihmisten kanssa. Mutta harva haluaa parisuhteen sellaisen ihmisen kanssa, joka kovin haluaa olla todella mukava koko ajan kaikille muille vastakkaisen sukupuolen edustajille. 

Ei mua se mukavuus vaivaa yhtään. Tunnen itsekkin monia kauniita ja mukavia ihmisiä. Ainut ero tuntuu olevan se että nää ihmiset tekee kerrasta selväksi että mulla on mies. Jolloin näitä ahdisteluja ym ei tule 

Vierailija
705/938 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla käy nyt vähän sääliksi ap:n vaimo. Samaistun monelta osin häneen. Tiedän niin hyvin sen tunteen, kun oikein kukaan ei ymmärrä. Kun olet lapsesta saakka erilainen. Olet oppinut miellyttämään muita eikä ne sittenkään ymmärrä. Miellyttäminen on väärä sana, se ei ole tietoista miellyttämistä, vaan sitä kun ottaa liikaa vastuuta toisten tunteista eikä halua pahoittaa kenenkään mieltä. Usein se ilmenee juuri iloisuutena ja ystävällisyytenä. Peilaat niitä muita niin taitavasti ja tiedostamatta, että ne ymmärtäisi sua ja viihtyisi sun kanssa, mutta ymmärrätkin liikaa ja ne säikähtävät ja niin kuin tässäkin ketjussa, luulevat narsistiksi, vaikket oikein kauempana narsistista voisi olla. Väsyt, kun et voi olla vain oma itsesi etkä tiedä miten päin pitäisi olla. Lopulta et enää tiedä mikä se on se sinä itse, kun aina on pitänyt muuttua tullakseen hyväksytyksi. Et edes tajua esittäväsi, koska sinähän olet ihan omanlaisesi tyyppi, jolla on oudot mielipiteet ja erikoiset harrastukset ja oma tyyli. Kohta eristäydyt yksinäisyyteen, kun et jaksa muiden ihmisten outoa draamaa ja käsikirjoitusta. Osaat sanoa rumastikin, mutta yleensä et halua. Tiedät olevasi liian kiltti tutuille, etkä osaa vetää rajoja. Vieraiden kohdalla osaat, koska et välitä mitä ne sinusta ajattelee. Ja kukaan ei ikinä tajua sua. Luulet löytäneesi kivan kaverin tai jopa ystävän, mutta yhtäkkiä se puu.kottaa selkään (nainen) tai ihastuu (mies). Luulet, että voitte silti olla kavereita, mutta kun sen miehen ihastus haihtuu, niin samalla haihtuu myös ystävyys. Päättelet, että sekään ei ymmärtänyt eikä välittänyt sinusta ihmisenä. Kaikki vain haluaa sinusta jotain ja toisena päivänä heittävät pois kuin roskan. Yhtenä päivänä tajuat tämän kaiken ja menetät uskosi ihmisiin. Et luota enää keneenkään. Paitsi ehkä siihen yhteen, joka sun kanssa haluaa elää, vaikkei sekään sua tajua ja sekin haluaisi rajoittaa sua. Voisin jatkaa tätä vaikka miten pitkään, mutta ihan turhaa se olisi. 

Ap, sulle on jo annettu todennäköisesti oikea vastaus: AuDHD. Voi olla ihan hyvästä kodista ja päästään terveempi kuin moni normaali. Ehkä se uskollisin ja pitkäpinnaisin ja aidoin ihminen, kenet voit koskaan löytää. Ole sen arvoinen ja anna vaimon olla sellainen kuin on. Tutustukaa tuohon aiheeseen. Se auttaa sitä vaimoakin alkujärkytyksen jälkeen. Nyt vasta on alettu diagnosoimaan aikuisikään ehtineitä autistinaisia. Unohda ensin kaikki, mitä luulit tietäväsi autismista. Se ei aina näy mitenkään päällepäin. Myös traumaoireilu on mahdollista. Kysy, jos haluat tietää, mitä ajattelen jostain tietyistä asioista tai mitä missäkin esimerkkitilanteessa tapahtuu. 

Vierailija
706/938 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä videon ottamisesta sä puhuit ap? 

Sanoitko hänelle että et jaksa siinä suhteessa jos hän ei muutu?

Vierailija
707/938 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla käy nyt vähän sääliksi ap:n vaimo. Samaistun monelta osin häneen. Tiedän niin hyvin sen tunteen, kun oikein kukaan ei ymmärrä. Kun olet lapsesta saakka erilainen. Olet oppinut miellyttämään muita eikä ne sittenkään ymmärrä. Miellyttäminen on väärä sana, se ei ole tietoista miellyttämistä, vaan sitä kun ottaa liikaa vastuuta toisten tunteista eikä halua pahoittaa kenenkään mieltä. Usein se ilmenee juuri iloisuutena ja ystävällisyytenä. Peilaat niitä muita niin taitavasti ja tiedostamatta, että ne ymmärtäisi sua ja viihtyisi sun kanssa, mutta ymmärrätkin liikaa ja ne säikähtävät ja niin kuin tässäkin ketjussa, luulevat narsistiksi, vaikket oikein kauempana narsistista voisi olla. Väsyt, kun et voi olla vain oma itsesi etkä tiedä miten päin pitäisi olla. Lopulta et enää tiedä mikä se on se sinä itse, kun aina on pitänyt muuttua tullakseen hyväksytyksi. Et edes tajua esittäväsi, koska sinähän olet ihan omanlaisesi tyyppi,

Sellaiset projisoinnit siellä.

Eiköhän todennäköisin vastaus ole useammin oikea, eli se, että tyttöystävä tykkää huomiosta ja se hivelee hänen egoaan.

Vierailija
708/938 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Video kuulostaa tosiaan aika oudolta. Jos haluaa jotenkin tallentaa keskustelun, niin useimmat äänittäisivät puhetta.

Vierailija
709/938 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee olo, että nyt eivät puolisosi puheet ja teot kohtaa. 

Vierailija
710/938 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin siis laittanut paperille asiat jotka vaivaa ja sitten luin ne videolle.  Mikä oli sinänsä ihan hyvä koska nyt tuli kaikki ulos.

Vierailija
711/938 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit ehkä päättää ohittaa tämän epäkohdan, jos pystyt luottamaan naiseesi. Ehkä hän on sosiaalinen ja miellyttämishaluinen ja flirtti, ja nauttii ehkäpä huomiostakin, mutta rakastaa sinua eikä missään nimessä pettäisi. Tämä asia jää omaan arvioosi. Jos luottamusta ei ole, niin se kyllä nakertaa pitkän päälle. 

Eli voit päättää luottaa naiseesi, vaikka tuo käytös ärsyttääkin. Jotkut kyllä ovat vastakkaisen sukupuolen suhteen hämmästyttävän naiveja heidän tunnemotiiviensa ja tarkoitusperiensä suhteen,ehkäpänaisesion tällainen. Sun pitää miettiä pystytkö elämään tämän asian kanssa, jos muuten suhde on hyvä.

Jotkut ajattelevat myös, että muiden ihastumiset ovat vain heidän omalla vastuullaan, ja niin todennäköisesti ajattelee naisesikin, eikä näe siksikään motiivia rajoittaa omaa käytöstään, jos ei itse edes koe olevansa erityisen flirtti. Hänellä voi myös olla sokea piste tuossa oman käytöksensä suhteen. Kukaan ei ole täydellinen, sun pitää miettiä, onko tämä liian iso asia ja pystyisitkö tästä huolimatta luottamaan :/ Ehkä naisesi on vilpitön kuitenkin, vaikkei toimikaan tuossa asiassa nyt kovin hyvin.

ps. En lukenut kylläkään koko ketjua vielä, vain pari ekaa sivua ennen kommentointia, joten jos myöhemmin on ilmennyt vielä muuta tietoa käytöksestä, niin...

Vierailija
712/938 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Video kuulostaa tosiaan aika oudolta. Jos haluaa jotenkin tallentaa keskustelun, niin useimmat äänittäisivät puhetta.

Onko tolla ihan hirveän isoa seksuaalista merkitystä? Valitsin videon koska halusin että mun tunnetila ja se miten vaikeaa tämä on minullekkin välittyy.

Vierailija
713/938 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö vaimo ymmärtänyt muka yhtään mitään? Mitä hän tarkalleen sanoi?

Vierailija
714/938 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit ehkä päättää ohittaa tämän epäkohdan, jos pystyt luottamaan naiseesi. Ehkä hän on sosiaalinen ja miellyttämishaluinen ja flirtti, ja nauttii ehkäpä huomiostakin, mutta rakastaa sinua eikä missään nimessä pettäisi. Tämä asia jää omaan arvioosi. Jos luottamusta ei ole, niin se kyllä nakertaa pitkän päälle. 

Eli voit päättää luottaa naiseesi, vaikka tuo käytös ärsyttääkin. Jotkut kyllä ovat vastakkaisen sukupuolen suhteen hämmästyttävän naiveja heidän tunnemotiiviensa ja tarkoitusperiensä suhteen,ehkäpänaisesion tällainen. Sun pitää miettiä pystytkö elämään tämän asian kanssa, jos muuten suhde on hyvä.

Jotkut ajattelevat myös, että muiden ihastumiset ovat vain heidän omalla vastuullaan, ja niin todennäköisesti ajattelee naisesikin, eikä näe siksikään motiivia rajoittaa omaa käytöstään, jos ei itse edes koe olevansa erityisen flirtti. Hänellä voi myös olla sokea piste tuossa oman käytö

Niin sitä mä olen tässä pohtinut. Tähän asti on ollut suht "helppoa" mutta mitäs sitten kun sieltä töistä tarttuu mukaan oikeasti sellainen ihminen johon tiedän puolisoni pystyvän rakastumaan?

Vierailija
715/938 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tolla ihan hirveän isoa seksuaalista merkitystä? Valitsin videon koska halusin että mun tunnetila ja se miten vaikeaa tämä on minullekkin välittyy.

Puhuitteko siis etänä? Ette olleet samassa huoneessa?

Vierailija
716/938 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa videoida ihmisiä!

Mutta joo, kysyitkö, miltä hänestä tuntuu se, että sinä et koe tätä hommaa kovin mukavana. Että jos hän kerran haluaa olla kaikille mukava, niin eikö sinun kumppanina tulisi olla sen jonon etunenässä ja muiden mukavuus vasta sen jälkeen. 

Ihan oikeasti, on jotain häikkää päässä. Eikä siinä mitään, monilla meistä on, Taitaa olla vähän ap:lla ja itsellänikin, Siinä on vaan eroa, haittaako se oma päävika ympäristöä vai itseä. 

Vierailija
717/938 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö vaimo ymmärtänyt muka yhtään mitään? Mitä hän tarkalleen sanoi?

Että hänen mielestään tää uusi kaveri ei ole osoittanut minkäänlaista kiinnostusta. Hän haluaa olla kaikille mukava ja ei hän voi mitään jos joku ottaa sen väärin.  Omituisin kommentti oli se että työ on työ ja se ei vaikuta mitenkään meihin.  Tosin kun kerroin miten se on tähän asti vaikuttanut hänkin myönsi että ei se nyt ihan hyvin ole mennyt.

Vierailija
718/938 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhuitteko siis etänä? Ette olleet samassa huoneessa?

Samalla sohvalla istuttiin.

Vierailija
719/938 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei saa videoida ihmisiä!

Mutta joo, kysyitkö, miltä hänestä tuntuu se, että sinä et koe tätä hommaa kovin mukavana. Että jos hän kerran haluaa olla kaikille mukava, niin eikö sinun kumppanina tulisi olla sen jonon etunenässä ja muiden mukavuus vasta sen jälkeen. 

Ihan oikeasti, on jotain häikkää päässä. Eikä siinä mitään, monilla meistä on, Taitaa olla vähän ap:lla ja itsellänikin, Siinä on vaan eroa, haittaako se oma päävika ympäristöä vai itseä. 

Ap kertoi videoineensa itseään.

En ihan saqnut kiinni, että eivätkö puhuneet livenä samassa huoneessa. Onko teillä etäsuhde ap, asutteko yhdessä?

Vierailija
720/938 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei saa videoida ihmisiä!

Kaikillahan meillä on päässä jtn vikaa vikaa.

Hän sanoi että ehkä me sitten ollaan niin erilaisia ja nähdään asiat niin eri tavalla ettei tästä koskaan tule mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä