Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen niin kypsä. parisuhde vinguntaa.

Vierailija
13.03.2024 |

3v suhde takana. Kaikki on teoriassa niin pirun upeeta ettei mitään järkeä. 

Muttakun  yks asia tuhoaa kaiken.

Puolison järkyttävän flirtti käytös. En usko että hän pettäisi.  Mutta kun ei tämäkään ole mistään kotoisin että muutaman kk välein saat miettiä pettääkö hän..

Itse ei tajua yhtään mitään eikä osaa ottaa vastuuta.  Ei hän tee mitään väärää 3v aikana vaan 6 ihmistä ollut häneen rakastuneita.

Muilla samanlaista, vinkkejä.

Kommentit (938)

Vierailija
721/938 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätetään nyt hetkeksi asia hautumaan ja hänkin miettii voiko hän vielä jotenkin muuttua vai onko tuo vaan hänen persoonassaan. 

Eniten mua hämmästyttää edelleen se että hän ei kykene näkemään tippaakaan sitä omaa vaikutusta. Ja edelleenkin vaan hokee ettei tämä uusi ihminen ole hänestä mitenkään kiinnostunut.

Jos sinun avovaimosi ei ole kiinnostunut tuosta toisesta ihmisestä, eikä se uusi ihminenkään ole kiinnostunut avovaimostasi, ei pitäisi olla mitään syytä millekään yhteydelle kuin vain puhtaasti työasioiden hoito. 

Kun ihminen on ihastunut, hänen päätään ei käännä mikään. On tapahtunut itselle molemmin päin eli olen itse ihastunut niin, etten kykene kuuntelemaan mitään vaan pidän pääni ja sitten taas niin päin, että kumppani on ihastunut ja syytellyt minua mustasukkaiseksi ja pikkumaiseksi eikä ole lopettanut yhteyttä. Tein sen virheen, etten laittanut häntä heti silloin valitsemaan, olisi pitänyt. Minä kun vaan luulin, että vain häiriintyneet ihmiset pistävät valitsemaan, mutta on tilanteita, joissa se on ihan terve ratkaisu. 

Vierailija
722/938 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei saa videoida ihmisiä!

Mutta joo, kysyitkö, miltä hänestä tuntuu se, että sinä et koe tätä hommaa kovin mukavana. Että jos hän kerran haluaa olla kaikille mukava, niin eikö sinun kumppanina tulisi olla sen jonon etunenässä ja muiden mukavuus vasta sen jälkeen. 

Ihan oikeasti, on jotain häikkää päässä. Eikä siinä mitään, monilla meistä on, Taitaa olla vähän ap:lla ja itsellänikin, Siinä on vaan eroa, haittaako se oma päävika ympäristöä vai itseä. 

Ap kertoi videoineensa itseään.

En ihan saqnut kiinni, että eivätkö puhuneet livenä samassa huoneessa. Onko teillä etäsuhde ap, asutteko yhdessä?

Asutaan yhdessä. Samalla sohvalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
723/938 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyse olisi jostain aspergeristä tms niin kyllähän se näkyisi muissakin asioissa kuin vain tässä yhdessä.

Vierailija
724/938 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on myös kova flirttailemaan ja saa naiset ihastumaan. Olen siihen niin tottunut, että en enää jaksa välittää.

Testailkoon rauhassa toimiiko charmi. Ei se taida olla minulta pois. Päinvastoin.

Vierailija
725/938 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla käy nyt vähän sääliksi ap:n vaimo. Samaistun monelta osin häneen. Tiedän niin hyvin sen tunteen, kun oikein kukaan ei ymmärrä. Kun olet lapsesta saakka erilainen. Olet oppinut miellyttämään muita eikä ne sittenkään ymmärrä. Miellyttäminen on väärä sana, se ei ole tietoista miellyttämistä, vaan sitä kun ottaa liikaa vastuuta toisten tunteista eikä halua pahoittaa kenenkään mieltä. Usein se ilmenee juuri iloisuutena ja ystävällisyytenä. Peilaat niitä muita niin taitavasti ja tiedostamatta, että ne ymmärtäisi sua ja viihtyisi sun kanssa, mutta ymmärrätkin liikaa ja ne säikähtävät ja niin kuin tässäkin ketjussa, luulevat narsistiksi, vaikket oikein kauempana narsistista voisi olla. Väsyt, kun et voi olla vain oma itsesi etkä tiedä miten päin pitäisi olla. Lopulta et enää tiedä mikä se on se sinä itse, kun aina on pitänyt muuttua tullakseen hyväksytyksi. Et edes tajua esittäväsi, koska sinähän olet ihan omanlaisesi tyyppi,

Myös minä olen AuDHD nainen ja olisin sen verran eri mieltä, että jonkinasteisessa autismissa on ihan kognitiivisesti mahdollista opetella toimintatapoja, joilla ei satuta itselleen tärkeimpiä ihmisiä. Mutta onko ap naiselle tärkeä?

Ja jos tuo homma ei vaivaa naista itseään niin mitään diagnoosia ja self helpiä ei tule. Ja jos virallisen diagnoosin haluaa, sen hankkimiseen menee muutama tuhatlappunen. Sinällään, jos siitä seuraisi ADHD-lääkitys ja dopamiinitasot tasautuisivat sitä kautta, saattaisi loppua tuo vastakkaisen sukupuolen kanssa veivaaminen. Tai sitten ei. 

Vierailija
726/938 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on myös kova flirttailemaan ja saa naiset ihastumaan. Olen siihen niin tottunut, että en enää jaksa välittää.

Testailkoon rauhassa toimiiko charmi. Ei se taida olla minulta pois. Päinvastoin.

Tuoko miehesi näitä naisia jokapäiväiseen elämäänne kuten aapeen tapauksessa?

Vierailija
727/938 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kyse olisi jostain aspergeristä tms niin kyllähän se näkyisi muissakin asioissa kuin vain tässä yhdessä.

Ei se näy, jos ei osaa katsoa. Niitä pidetään vaan sen ihmisen jonain pieninä omituisuuksina, kaikillahan niitä..

Vierailija
728/938 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voit ehkä päättää ohittaa tämän epäkohdan, jos pystyt luottamaan naiseesi. Ehkä hän on sosiaalinen ja miellyttämishaluinen ja flirtti, ja nauttii ehkäpä huomiostakin, mutta rakastaa sinua eikä missään nimessä pettäisi. Tämä asia jää omaan arvioosi. Jos luottamusta ei ole, niin se kyllä nakertaa pitkän päälle. 

Eli voit päättää luottaa naiseesi, vaikka tuo käytös ärsyttääkin. Jotkut kyllä ovat vastakkaisen sukupuolen suhteen hämmästyttävän naiveja heidän tunnemotiiviensa ja tarkoitusperiensä suhteen,ehkäpänaisesion tällainen. Sun pitää miettiä pystytkö elämään tämän asian kanssa, jos muuten suhde on hyvä.

Jotkut ajattelevat myös, että muiden ihastumiset ovat vain heidän omalla vastuullaan, ja niin todennäköisesti ajattelee naisesikin, eikä näe siksikään motiivia rajoittaa omaa käytöstään, jos ei itse edes koe olevansa erityisen flirtti. Hän

Hemmetti näitä lainauksia. Aplle siihen mitä hän vastasi tuohon näkyvään viestiin: Ihan sama millainen se naisesi on, et ikinä pysty olemaan varma, tuleeko hänen elämäänsä joku johon hän voisi rakastua. Etkä voi tietää, mitä sitten tapahtuu, jos tulee. Kukaan.ei.voi.ikinä.olla.varma.missään.suhteessa.

Ongelma on päässäsi. Sinulla on menettämisen pelosta johtuva sitoutumiskammo ja siksi etsit vikoja naisesta ja kuvittelet kauheita skenaarioita. Nainen voi olla kuvaamaasi kaltainen, olipa sitten huomiohakuinen flirttaaja tai hieman autistinen hömelö (ei liity älyyn) niin ongelma on sinun päässäsi olevat tulevaisuuden kauhukuvat. Et ikinä voi saada mitään, jos panikoit, kun suhde on menossa vakavaksi.  

Vierailija
729/938 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sua ei häiritse, että ne naiset soittelee teille kotiin jatkuvasti?

Vierailija
730/938 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä videon ottamisesta sä puhuit ap? 

Sanoitko hänelle että et jaksa siinä suhteessa jos hän ei muutu?

Video kuulostaa tosiaan aika oudolta. Jos haluaa jotenkin tallentaa keskustelun, niin useimmat äänittäisivät puhetta.

Ei ole laillisia eikä ok tuollaiset hommat! 

Vierailija
731/938 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla käy nyt vähän sääliksi ap:n vaimo. Samaistun monelta osin häneen. Tiedän niin hyvin sen tunteen, kun oikein kukaan ei ymmärrä. Kun olet lapsesta saakka erilainen. Olet oppinut miellyttämään muita eikä ne sittenkään ymmärrä. Miellyttäminen on väärä sana, se ei ole tietoista miellyttämistä, vaan sitä kun ottaa liikaa vastuuta toisten tunteista eikä halua pahoittaa kenenkään mieltä. Usein se ilmenee juuri iloisuutena ja ystävällisyytenä. Peilaat niitä muita niin taitavasti ja tiedostamatta, että ne ymmärtäisi sua ja viihtyisi sun kanssa, mutta ymmärrätkin liikaa ja ne säikähtävät ja niin kuin tässäkin ketjussa, luulevat narsistiksi, vaikket oikein kauempana narsistista voisi olla. Väsyt, kun et voi olla vain oma itsesi etkä tiedä miten päin pitäisi olla. Lopulta et enää tiedä mikä se on se sinä itse, kun aina on pitänyt muuttua tullakseen hyväksytyksi. Et edes tajua esittäväsi, koska sinähän olet ihan omanlaisesi tyyppi,

Sua ei sitten käy yhtään sääliksi ap?

Vierailija
732/938 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voit ehkä päättää ohittaa tämän epäkohdan, jos pystyt luottamaan naiseesi. Ehkä hän on sosiaalinen ja miellyttämishaluinen ja flirtti, ja nauttii ehkäpä huomiostakin, mutta rakastaa sinua eikä missään nimessä pettäisi. Tämä asia jää omaan arvioosi. Jos luottamusta ei ole, niin se kyllä nakertaa pitkän päälle. 

Eli voit päättää luottaa naiseesi, vaikka tuo käytös ärsyttääkin. Jotkut kyllä ovat vastakkaisen sukupuolen suhteen hämmästyttävän naiveja heidän tunnemotiiviensa ja tarkoitusperiensä suhteen,ehkäpänaisesion tällainen. Sun pitää miettiä pystytkö elämään tämän asian kanssa, jos muuten suhde on hyvä.

Jotkut ajattelevat myös, että muiden ihastumiset ovat vain heidän omalla vastuullaan, ja niin todennäköisesti ajattelee naisesikin, eikä näe siksikään motiivia rajoittaa omaa käytöstään, j

Kun tässä viimeisessä tapauksessa ihastuminen johtuu ihan puhtaasti mun vaimon käytöksestä.

Ja ihmisillä on omat sietorajat. Mä olen ollut suhteissa missä puoliso suojelee parisuhdetta ja tässä sitä ei ole yhtään. Jokainen kynnelle kykenevä pääsee luomaan emotionaalista suhdetta mikäli itse haluaa. Vaimon ulkonäkö pitää huolen että yrittäjiä riittää.

Vierailija
733/938 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä videon ottamisesta sä puhuit ap? 

Sanoitko hänelle että et jaksa siinä suhteessa jos hän ei muutu?

Video kuulostaa tosiaan aika oudolta. Jos haluaa jotenkin tallentaa keskustelun, niin useimmat äänittäisivät puhetta.

Ei ole laillisia eikä ok tuollaiset hommat! 

Keskustelun, jossa on itse osallisena, saa kyllä laillisesti äänittää.

Mutta ap videoi ITSEÄÄN. Vähän luetunymmärrystä kiitos.

Vierailija
734/938 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä varten on maskaus ja naiset ovat siinä erityisen taitavia, koska ovat sosiaalisia ja haluavat osata toimia ihmisten kanssa. Eikä se nainen tajua maskaavansa, koska hän vain kuvittelee, että jokainen ihminen joutuu opettelemaan sosiaalisen toiminnan samalla tavalla kuin hänkin. 

Ei minusta kukaan kuin muutama lähin tajua, että olen asperger ja ihan arvostettu ja pidetty olen ollut työelämässä. 

Vierailija
735/938 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätetään nyt hetkeksi asia hautumaan ja hänkin miettii voiko hän vielä jotenkin muuttua vai onko tuo vaan hänen persoonassaan. 

Eniten mua hämmästyttää edelleen se että hän ei kykene näkemään tippaakaan sitä omaa vaikutusta. Ja edelleenkin vaan hokee ettei tämä uusi ihminen ole hänestä mitenkään kiinnostunut.

Katse vaan sinne peiliin. 

Olet kertonut että tuollainen se puoliso on ollut alun alkaenkin kaikkia kohtaan, eikä millään tajua.

Tarkemmat ovat varmasti huomanneet ettet ole kovinkaan johdonmukainen tarinoissasi ja se kuinka valtava tarve sulla on muuttaa sitä puolisosi käytöstä. 

Olet muka hämilläsi siitä ettei puolisosi millään tajua, vaikka itse olet juuri se henkilö joka ei millään tajua. 

Olkoon puolisosi narsisti/autisti tai vaikka vasemman jalan kumisaapas, niin hän saa olla sellainen kuin on, eikä hänellä ole minkäänlaista velvollisuutta muuttua sinun mielesi mukaiseksi. 

Mutta sinä et tajua. 

Sulla itselläsi on ongelma jota pyrit ratkomaan toisen ihmisen kustannuksella.

Vierailija
736/938 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut ajattelevat myös, että muiden ihastumiset ovat vain heidän omalla vastuullaan, ja niin todennäköisesti ajattelee naisesikin, eikä näe s

Mä olen ollut suhteissa missä puoliso suojelee parisuhdetta ja tässä sitä ei ole yhtään. Jokainen kynnelle kykenevä pääsee luomaan emotionaalista suhdetta mikäli itse haluaa. 

Mitä nainen kommentoi tähän? Miten hän edes jaksaa niiden kaikkien epämääräisten tyyppien lähestymisiä. Oletko ottanut suoraan puheeksi sen, että hänellä voisi "olla jotain vikaa päässä" = ilmaise korrektimmin ja olisiko hän valmis tekemään töitä sen eteen?

Vierailija
737/938 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet kertonut että tuollainen se puoliso on ollut alun alkaenkin kaikkia kohtaan, eikä millään tajua.

Tarkemmat ovat varmasti huomanneet ettet ole kovinkaan johdonmukainen tarinoissasi ja se kuinka valtava tarve sulla on muuttaa sitä puolisosi käytöstä. 

Olet muka hämilläsi siitä ettei puolisosi millään tajua, vaikka itse olet juuri se henkilö joka ei millään tajua. 

Olkoon puolisosi narsisti/autisti tai vaikka vasemman jalan kumisaapas, niin hän saa

Mun mielestä joo ja ei. Kyllä parisuhteessa saa edellyttää toiselta jotain käytöstä ja asettaa omia rajojaan. Toki ei voi pakottaa toista asettumaan niihin ja se on sitten bye bye sille parisuhteelle. Muttei ole tervettä mikään "antaa kaikkien kukkien kukkia" tyyppinen systeemikään, missä ei ole mitään rajoja ja rakenteita. 

Vierailija
738/938 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on aika paljon naisia jotka kiinnostuvat selkeästi varatuista miehistä, miksi?

Vierailija
739/938 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla käy nyt vähän sääliksi ap:n vaimo. Samaistun monelta osin häneen. Tiedän niin hyvin sen tunteen, kun oikein kukaan ei ymmärrä. Kun olet lapsesta saakka erilainen. Olet oppinut miellyttämään muita eikä ne sittenkään ymmärrä. Miellyttäminen on väärä sana, se ei ole tietoista miellyttämistä, vaan sitä kun ottaa liikaa vastuuta toisten tunteista eikä halua pahoittaa kenenkään mieltä. Usein se ilmenee juuri iloisuutena ja ystävällisyytenä. Peilaat niitä muita niin taitavasti ja tiedostamatta, että ne ymmärtäisi sua ja viihtyisi sun kanssa, mutta ymmärrätkin liikaa ja ne säikähtävät ja niin kuin tässäkin ketjussa, luulevat narsistiksi, vaikket oikein kauempana narsistista voisi olla. Väsyt, kun et voi olla vain oma itsesi etkä tiedä miten päin pitäisi olla. Lopulta et enää tiedä mikä se on se sinä itse, kun aina on pitänyt muuttua tullakseen hyväksytyksi. Et edes tajua esittäv

Ihan varmasti on mahdollista opetella, kunhan ensin ymmärtää mistä on kyse. Mutta kysymys kuuluu, miksi vaimon pitää muuttaa (taas kerran) itseään jonkun muun mieliksi? Miksi se naisen tapa olla olemassa on automaattisesti jotenkin väärä ja ap:n vaatimus oikeutettu? Miksi kaikki vähänkin erilaiset pitää lääkitä, että saadaan kaikki työnnettyä muiden kanssa samaan muottiin? Miksi emme saa olla olemassa sellaisina kuin olemme? Kenellä on oikeus määritellä kuka on normaali ja oikeanlainen? Tässä maassa ylisuvaitaan vaikka mitä, mutta samaan aikaan ei suvaita ollenkaan, jos olet väärällä tavalla erilainen. Pitäisiköhän kirjolaisten aloittaa jokin oma pride-liike.

Vierailija
740/938 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olkoon puolisosi narsisti/autisti

Samaa mieltä. Ei puoliso saa toimia niin että toista sattuu toistuvasti. Parisuhteet on aina muutoksien paikkoja ihan itsestä kiinni haluaako muuttua vai ei. Jos ap puoliso ei halua niin hän ei sovellu ap kanssa suhteeseen. Ehkä hänelle olisi vapaa suhde parempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi