Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen niin kypsä. parisuhde vinguntaa.

Vierailija
13.03.2024 |

3v suhde takana. Kaikki on teoriassa niin pirun upeeta ettei mitään järkeä. 

Muttakun  yks asia tuhoaa kaiken.

Puolison järkyttävän flirtti käytös. En usko että hän pettäisi.  Mutta kun ei tämäkään ole mistään kotoisin että muutaman kk välein saat miettiä pettääkö hän..

Itse ei tajua yhtään mitään eikä osaa ottaa vastuuta.  Ei hän tee mitään väärää 3v aikana vaan 6 ihmistä ollut häneen rakastuneita.

Muilla samanlaista, vinkkejä.

Kommentit (938)

Vierailija
281/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kilpaurheilijat ovat usein hyvinkin määrätietoisia ja ajattelevat itseään. Sanoisin, että ovat jopa itsekkäitä ja tiukkoja ihmisiä. Tuo nyt ei sovi yhtään aloittan naisen kerrottuun luonteeseen. Jos ei nyt kykene pitämään omia rajojaan ja sanomaan ei määrätyille asiolle ja ihmisille niin miten silloin pystyi kun kilpaurheili? 

Rajattomuus ja kilpaurheilu ei oikein sovi samaan muottiin.

Niiiiiiiiinpä.  Kun tuo nainen ei oikein sovi mihinkään muottiin. Se tästä tekeekin järjettömän haastavaa 

Kyllä sopii. Narsistiin.

Jaha narsisti jankkaajat saapuivat takaisin ketju menossa taas pilalle.

Vierailija
282/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en enää ymmärrä ollenkaan ap:ta. Jankkaa vain samaa asiaa uudestaan ja uudestaan. Heillä olisi kaikki hyvin, mutta kun... en tiedä minkälaista ehdotusta hän haluaa, koska kaikki on jo tehty. Puhuttu ja terpiatkin on jo kokeiltu. Ap vaikuttaa kuitenkin vain itsepintaisesti pitävän ajatuksesta kiinni, kunhan vaimo muuttusi. Läheisriippuvainen hän ei kuitenkaan omasta mielestään ole, vaikka kertookin olevansa "suojelija." Sinä tyydyt murusiin ja naisesi ei kunnioita sinua. Hän ei ole myöskään tyytyväinen teidän suhteeseen, vaikka kuinka muuta väittää. Hän on rajaton ja niin olet sinäkin. Eniten naista kuitenkin häiritsee sinun rajattomuuteisi, sillä muuten hän joutuisi katsomaan itseään peilistä. Rajaton ihminen ei ansaitse kunnioitusta, siksi hän ei sinua kunnioita. 

T: samanlainen nainen kuin ap:n nainen.  

Eli sun neuvo on että lähden samantien. Ei kannata esim keskustella vaimon kanssa ja sanoa että nyt loppu jos haluat olla mun kanssa jne 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro miehellesi että tämä käyttäytyy normaali ihmisen mielestä flirttailevasti. Ja tämä muidenkin mielestä jos kerta naiset rakastuvat häneen noin usein (harva rakastuu jos ei koe saavansa toiselta osapuolelta flirttiä takaisin ym). Kerro että nuo turhaan rakastuneet naiset ovat joutuneet kärsimään sydänsuruja miehen käytöksen takia. Ja myös sinä. Kysy olisiko mies valmis ajattelemaan enemmän muidenkin tunteita ja muuttamaan käytöstään koska muut kärsivät tämän käytöksestä joka tulkitaan flirttailuksi.

Aloituksessa ei edes mainittu sukupuolta. 🤦🏼

Vierailija
284/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kilpaurheilijat ovat usein hyvinkin määrätietoisia ja ajattelevat itseään. Sanoisin, että ovat jopa itsekkäitä ja tiukkoja ihmisiä. Tuo nyt ei sovi yhtään aloittan naisen kerrottuun luonteeseen. Jos ei nyt kykene pitämään omia rajojaan ja sanomaan ei määrätyille asiolle ja ihmisille niin miten silloin pystyi kun kilpaurheili? 

Niiiiiiiiinpä.  Kun tuo nainen ei oikein sovi mihinkään muottiin. Se tästä tekeekin järjettömän haastavaa 

Kyllä sopii. Narsistiin.

Ei sitten tippaakaan. Lue keskustelu.

Olen lukenut ja sopii erittäin hyvin.

Yksikään narsisti ei tee hyväntekeväisyyttä piilossa, hyötymättä siitä. Piste.

Vierailija
285/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pitäisikö nyt uskoa, että nainen on todella kaunis, urheilullinen, kovapalkkaisessa työssä, entinen kilpaurheilija. Mutta ei uskalla torjua tai käräyttää liikaa iholle tulevaa esimiestä, ei tajua miesten ihastuneen häneen (ei myöskään aapeen vaikka ap oli puoli vuotta yrittänyt osoittaa ihastumistaan). 

En usko, en usko hetkeäkään. Eikä usko enää erkkikään. Olen 46-vuotias nainen ja nähnyt paljon elämää, myös sitä nurjaa puolta ja jolla on laaja tuttavapiiri ja on aivan selvää, että ap:n jutut ei täsmää.

Joko ap on värittänyt tarinaansa niin paljon, että totta on vain pieni ripaus hänen kirjoitteluissaan tai tuo nainen on suuren luokan näyttelijä tai jotain muuta kummallista. 

Vierailija
286/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sopii. Narsistiin.

Jaha narsisti jankkaajat saapuivat takaisin ketju menossa taas pilalle.

Se, mikä narsistin kanssa menee pilalle, on oma mielenterveys, terveys ja elämä, jos ei tajua lähteä.

Vierailija
287/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä aloitukset on aina tällaisia. Kerrotaan vaan🤏. Puoliso voi olla mies tai nainen. Heillä on erilaisia tapoja, kokemuksia ym. Vängätään eestaas.

Vierailija
288/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en enää ymmärrä ollenkaan ap:ta. Jankkaa vain samaa asiaa uudestaan ja uudestaan. Heillä olisi kaikki hyvin, mutta kun... en tiedä minkälaista ehdotusta hän haluaa, koska kaikki on jo tehty. Puhuttu ja terpiatkin on jo kokeiltu. Ap vaikuttaa kuitenkin vain itsepintaisesti pitävän ajatuksesta kiinni, kunhan vaimo muuttusi. Läheisriippuvainen hän ei kuitenkaan omasta mielestään ole, vaikka kertookin olevansa "suojelija." Sinä tyydyt murusiin ja naisesi ei kunnioita sinua. Hän ei ole myöskään tyytyväinen teidän suhteeseen, vaikka kuinka muuta väittää. Hän on rajaton ja niin olet sinäkin. Eniten naista kuitenkin häiritsee sinun rajattomuuteisi, sillä muuten hän joutuisi katsomaan itseään peilistä. Rajaton ihminen ei ansaitse kunnioitusta, siksi hän ei sinua kunnioita. 

T: samanl

Toki voit keskustella. Mutta, ettekö te ole jo keskustelleet ja käyneet pariterapiassa? Montako vuotta ajattelit käydä sitä keskustelua? Se on katkera paikka tajuta, että itselle tärkeä ihminen ei panosta yhteiseen suhteeseen. Silti se on jossain vaiheessa kohdattava.

Eri

Vierailija
289/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis pitäisikö nyt uskoa, että nainen on todella kaunis, urheilullinen, kovapalkkaisessa työssä, entinen kilpaurheilija. Mutta ei uskalla torjua tai käräyttää liikaa iholle tulevaa esimiestä, ei tajua miesten ihastuneen häneen (ei myöskään aapeen vaikka ap oli puoli vuotta yrittänyt osoittaa ihastumistaan). 

En usko, en usko hetkeäkään. Eikä usko enää erkkikään. Olen 46-vuotias nainen ja nähnyt paljon elämää, myös sitä nurjaa puolta ja jolla on laaja tuttavapiiri ja on aivan selvää, että ap:n jutut ei täsmää.

Joko ap on värittänyt tarinaansa niin paljon, että totta on vain pieni ripaus hänen kirjoitteluissaan tai tuo nainen on suuren luokan näyttelijä tai jotain muuta kummallista. 

Kutakuinkin oikein. Tosin en tiedä mistä revit puoli vuotta?.

En ole hirveästi sinua nuorempi ja tunnen, tiedän ja olen kokenut paljon erilaisia ihmisiä, kavereina, valmennettavana, alaisina, työkavereina jne. 

Silti en ole koskaan törmännyt vaimoni kaltaiseen persoonaan.

Vierailija
290/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

288. Ollaan tehty kaikki tuo. Mutta en ole esimerkiksi vielä sanonut hänelle et yksikin vastaava tapaus ja suhde on siinä.

Vierailija
291/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kutakuinkin oikein. Tosin en tiedä mistä revit puoli vuotta?.

En ole hirveästi sinua n

Siis täh. Olet yli nelikymppinen ja tämä on ensimmäinen parisuhde johon panostat. Miksi?

Vierailija
292/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, hahmottele rajasi. Pitäisi luonnistua, jos olet niin fiksu mitä väität.

Mitä ehdottomasti ei saa tapahtua.

Minkä ehdottomasti pitää tapahtua.

-> miten tämä suhde asettuu tuohon.

Vierailija
293/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

288. Ollaan tehty kaikki tuo. Mutta en ole esimerkiksi vielä sanonut hänelle et yksikin vastaava tapaus ja suhde on siinä.

Jos nyt sitten sanoisit?

Vierailija
294/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

291. Kyllä. Ei mun ole aiemmin tarvinnut panostaa. Olen ollut parisuhteissa ihan paska. 

Lähtenyt kävelemään heti kun jotain ongelmia ilmaantuu ja ollut viikon parin päästä uudessa suhteessa.

Sit tuli tää nainen ja aloin miettiä et kai sitä vois viettää loppuelämän tän henkilön kanssa.

Vierailija
295/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän mies tietää ihan tarkalleen mitä tekee. Ei tuollaista tapahdu ilman että kumpikin osapuoli osallistuu siihen. Se on nyt vaan päätettävä että aiotko katsella tuollaista vai et.

Vierailija
296/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, hahmottele rajasi. Pitäisi luonnistua, jos olet niin fiksu mitä väität.

Mitä ehdottomasti ei saa tapahtua.

Minkä ehdottomasti pitää tapahtua.

-> miten tämä suhde asettuu tuohon.

Hyvä kysymys. Tätä joutuu oikeasti miettimään. Kiitos.

Vierailija
297/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sä oot kypsä, teet asialle jotain. Jos et ole kypsä, niin makaa kuin petaa. Toista ihmistä et pysty muuttamaan ja jos hän ei halua muuttua, niin tuota se sitten tulee olemaan. Turha selitellä että muuten ihana, jos tuo asia hankaa; sitten se hankaa ha sun pitää päättää onko se ongelma vai ei

Vierailija
298/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies oli alussa samanlainen. Oli kai meidän suhteesta niin innoissaan että flirttasi joka suuntaan tajuamatta mitä tekee. Sanoin siitä kyllä muutaman kerran, että ymmärrät kai mitä viestiä annat ja että en lähde hänen suosiosta kilpailemaan, voin ottaa toisen miehen jos menee hankalaksi. Hän ei tajunnut mistä puhun.

Parhaiten tehosi kuitenkin se, että aloin itse vähän flirttailla salaa kun oltiin yhdessä ulkona, ja alkoi tulla kiusallisia tilanteita kun sain muilta miehiltä huomiota, minua haettiin tanssimaan tai muutoin uitiin liiveihin julkisella paikalla. 

Jätin muutenkin miehen vähän vähemmälle huomiolle ja kävin tyttöjen kanssa ulkona ja itseksenikin tilaisuuksissa. Nyt mies on niin mustis ettei ehdi flirtata.

Vierailija
299/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin keskustelevani jonkun vähän elämänkokemusta omaavan parikymppisen kanssa, mutta ap onkin yli 40 ja pyörittänyt satoja naisia.

Vierailija
300/938 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

291. Kyllä. Ei mun ole aiemmin tarvinnut panostaa. Olen ollut parisuhteissa ihan paska. 

Lähtenyt kävelemään heti kun jotain ongelmia ilmaantuu ja ollut viikon parin päästä uudessa suhteessa.

Sit tuli tää nainen ja aloin miettiä et kai sitä vois viettää loppuelämän tän henkilön kanssa.

No nyt sitten kannattaa miettiä tuota ajatusta uudelleen ja alkaa kehittää itsestään fiksumpaa. Toisaalta ehkä olisi karman kannalta ihan toimiva ratkaisu, että viettäisit loppuelämäsi hänen kanssaan. En kuitenkaan suosittele.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi