Mä olen niin kypsä. parisuhde vinguntaa.
3v suhde takana. Kaikki on teoriassa niin pirun upeeta ettei mitään järkeä.
Muttakun yks asia tuhoaa kaiken.
Puolison järkyttävän flirtti käytös. En usko että hän pettäisi. Mutta kun ei tämäkään ole mistään kotoisin että muutaman kk välein saat miettiä pettääkö hän..
Itse ei tajua yhtään mitään eikä osaa ottaa vastuuta. Ei hän tee mitään väärää 3v aikana vaan 6 ihmistä ollut häneen rakastuneita.
Muilla samanlaista, vinkkejä.
Kommentit (938)
Ap, oletko sinä alkoholistin tms. lapsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hämmentävää. Olette olleet yhdessä muutaman vuoden ja sinä aikana sinuun on ihastunut viisi vierasta naista ja tyttöystävääsi useampi vieras mies. Ja tämä vaikka ette edes käy baareissa tms senssipaikoissa. Outoa jopa.
Varmaan se ulkonäkö vähän vaikuttaa asioihin. Kuten myös minkälaisessa ympäristössä pyörii.
Ei kaikkien tarvitse mennä baariin tai tinderiin saadakseen seuraa tai ehdotuksia
Jokin ei nyt silti täsmää. Olen lukenut koko ketjun ja jotenkin vain ei tule sitä vaikutelmaa, että sinä olisit mainittavan hyvännäköinen tai vaimosi mainittavan kaunis. Eikä tule vaikutelmaa että teillä kummallakaan olisi erityistä karismaa. Vaan tulee vaikutelma varsin tavallisista tavallisen näköisistä ihmisistä.
😂. Aika hyvin sä olet päätellyt tän ketjun perusteella.
- ollaan molemmat todella urheilullisia. Kumpikin entisiä kilpa urheilijoita.
- kumpikin ollaan nuoremman näköisiä mitä ikämme on.
-kummallakin hyvin palkattu työ.
Vierailija kirjoitti:
En ja viettänyt onnellisen lapsuuden. Vanhemmat edelleen yhdessä
Se on noilla flirteillä tyypeillä vähän ongelma että se on se heidän tyylinsä olla sosiaalinen eivätkä sitä itse tajua. Lisäksi ajattelevat ainakin tällaiset naiset vähän lapsenmielisesti että kavereitahan siinä vaan ollaan tekemässä, vaikka miehet tietenkin ihastuu aivan täysillä flirttailuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidatte olla Suomen hottiksin mies ja nainen kun teihin koko ajan ihastutaan vaikka olette varattuja.
Vai voisiko olla että sinä vain näet ihastumista kaikkialla? Vaikka sitä ei ole.
Ei me nyt hottiksin pariskunta olla mutta ei meidän kyl ole tarvinnut kummankaan mennä koskaan tinderiin seuraa saadaksemme.
Jos sinulla kerran vientiä riittää ja saat helposti naisia, niin minkä kumman takia olet tuollaisessa suhteessa, jossa nainen aiheuttaa sinulle koko ajan huonoa oloa ja käyttäytyy loukkaavasti sinua kohtaan? Jokin ei kertakaikkiaan nyt täsmää tässä tarinassa.
Oletko lukenut keskustelun? Mä olen kertonut täällä useasti että tuo on pieni osa suhteessamme.
Olen myös kertonut että tämä on ensimmäinen suhde mihin panostan. Aina aiemmin häipynyt hyvin pienistä syistä
Minä en enää ymmärrä ollenkaan ap:ta. Jankkaa vain samaa asiaa uudestaan ja uudestaan. Heillä olisi kaikki hyvin, mutta kun... en tiedä minkälaista ehdotusta hän haluaa, koska kaikki on jo tehty. Puhuttu ja terpiatkin on jo kokeiltu. Ap vaikuttaa kuitenkin vain itsepintaisesti pitävän ajatuksesta kiinni, kunhan vaimo muuttusi. Läheisriippuvainen hän ei kuitenkaan omasta mielestään ole, vaikka kertookin olevansa "suojelija." Sinä tyydyt murusiin ja naisesi ei kunnioita sinua. Hän ei ole myöskään tyytyväinen teidän suhteeseen, vaikka kuinka muuta väittää. Hän on rajaton ja niin olet sinäkin. Eniten naista kuitenkin häiritsee sinun rajattomuuteisi, sillä muuten hän joutuisi katsomaan itseään peilistä. Rajaton ihminen ei ansaitse kunnioitusta, siksi hän ei sinua kunnioita.
T: samanlainen nainen kuin ap:n nainen.
Kilpaurheilijat ovat usein hyvinkin määrätietoisia ja ajattelevat itseään. Sanoisin, että ovat jopa itsekkäitä ja tiukkoja ihmisiä. Tuo nyt ei sovi yhtään aloittan naisen kerrottuun luonteeseen. Jos ei nyt kykene pitämään omia rajojaan ja sanomaan ei määrätyille asiolle ja ihmisille niin miten silloin pystyi kun kilpaurheili?
Rajattomuus ja kilpaurheilu ei oikein sovi samaan muottiin.
Vierailija kirjoitti:
Minä en enää ymmärrä ollenkaan ap:ta. Jankkaa vain samaa asiaa uudestaan ja uudestaan. Heillä olisi kaikki hyvin, mutta kun... en tiedä minkälaista ehdotusta hän haluaa, koska kaikki on jo tehty. Puhuttu ja terpiatkin on jo kokeiltu. Ap vaikuttaa kuitenkin vain itsepintaisesti pitävän ajatuksesta kiinni, kunhan vaimo muuttusi. Läheisriippuvainen hän ei kuitenkaan omasta mielestään ole, vaikka kertookin olevansa "suojelija." Sinä tyydyt murusiin ja naisesi ei kunnioita sinua. Hän ei ole myöskään tyytyväinen teidän suhteeseen, vaikka kuinka muuta väittää. Hän on rajaton ja niin olet sinäkin. Eniten naista kuitenkin häiritsee sinun rajattomuuteisi, sillä muuten hän joutuisi katsomaan itseään peilistä. Rajaton ihminen ei ansaitse kunnioitusta, siksi hän ei sinua kunnioita.
Kannattaa lukea keskustelu kokonaan. Mä olen kertonut mitä mä tällä avauksella haen.
Kuten jo aiemmin kommentoin tämä ongelma on murusia. Tämä ongelma on tällä hetkellä n5% meidän suhteesta.
Mutta myönnän että % nousemisen riski on iso ja siinä samalla eron.
Onko AP Etelä-Pohjanmaalta? Meinasin saada siellä kerran naiselta nyrkistä koska olin "vokotellut hänen miestään". Olin sanonut tutulle miehelle "moi", en mitään muuta.
Sääliksi kävi enemmän miestä kun oli löytänyt niin vainoharhaisen naisen. Toivottavasti AP ei ole samanlainen.
Vierailija kirjoitti:
Kilpaurheilijat ovat usein hyvinkin määrätietoisia ja ajattelevat itseään. Sanoisin, että ovat jopa itsekkäitä ja tiukkoja ihmisiä. Tuo nyt ei sovi yhtään aloittan naisen kerrottuun luonteeseen. Jos ei nyt kykene pitämään omia rajojaan ja sanomaan ei määrätyille asiolle ja ihmisille niin miten silloin pystyi kun kilpaurheili?
Ehkä hän on kilpaillut paskalla tasolla eikä koskaan menestynyt lajissaan. Mutta kivahan se on kutsua itseään ex-kilpaurheilijaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ja viettänyt onnellisen lapsuuden. Vanhemmat edelleen yhdessä
Et sitten koe haluavasi onnellista aikuisuutta? Ja lapsuutta mahdollisille lapsillesi?
Vierailija kirjoitti:
Niiiiiiiiinpä. Kun tuo nainen ei oikein sovi mihinkään muottiin. Se tästä tekeekin järjettömän haastavaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidatte olla Suomen hottiksin mies ja nainen kun teihin koko ajan ihastutaan vaikka olette varattuja.
Vai voisiko olla että sinä vain näet ihastumista kaikkialla? Vaikka sitä ei ole.
Ei me nyt hottiksin pariskunta olla mutta ei meidän kyl ole tarvinnut kummankaan mennä koskaan tinderiin seuraa saadaksemme.
Jos sinulla kerran vientiä riittää ja saat helposti naisia, niin minkä kumman takia olet tuollaisessa suhteessa, jossa nainen aiheuttaa sinulle koko ajan huonoa oloa ja käyttäytyy loukkaavasti sinua kohtaan? Jokin ei kertakaikkiaan nyt täsmää tässä tarinassa.
Oletko lukenut keskustelun? Mä olen kertonut täällä useasti että tuo on pieni osa suhteessamme.
Olen myös kertonut että tämä on ensimmäinen suhd
Mitä se auttaa, jos sinä olet ainoa panostaja? Molempien pitäisi panostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä hän on kilpaillut paskalla tasolla eikä koskaan menestynyt lajissaan. Mutta kivahan se on kutsua itseään ex-kilpaurheilijaksi.
Kohtuullisesti molemmat. Mutta onhan tuo sillain hauskaa että aika harva pystyy sanomaan itseään ex urheilijaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
O
Kun hän panostaa muuten suhteessamme todella paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niiiiiiiiinpä. Kun tuo nainen ei oikein sovi mihinkään muottiin. Se tästä tekeekin järjettömän haastavaa
Kyllä sopii. Narsistiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sopii. Narsistiin.
Ei sitten tippaakaan. Lue keskustelu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa lukea keskustelu kokonaan. M
Niin, mutta et ole vastannut siihen, että mitä sinä oikeastaan odotat vaimoltasi? Hän on jo näyttänyt, ettei hän aio muuttua. Jos terapia ja se, että puoliso kärsii ei riitä hänelle syyksi muuttaa käytöstään se ei muutu.
Vaihtoehtoehtoja on siis enää vain yksi. Sinun tarvitsee muuttua. Joko hyväksyt käytöksen tai et ja lähdet.
Ehkä sinun olisi hyvä katsoa rajattomuuttasi oikeasti silmiin, eikä vain katsoa vaimon. Kovinkaan pitkälle et sillä enää nimittäin pääse.
Ei ole noloa myöntää panosteaneensa sellaiseen suhteeseen, johon ei olisi kannattanut. Se on, että jäät vuosiksi epätyydyttävään tilanteeseen. Kysymys kuuluu panostaako vaimosi suhteeseen saman verran kuin sinä? Jos ei, hän ei välitä/ kunnioita sinua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sopii. Narsistiin.
Ei sitten tippaakaan. Lue keskustelu.
Olen lukenut ja sopii erittäin hyvin.
Selkeää pelaamista naiselta. Tai sitten siinä on tosiaan kaksi hömelöä yhdessä.