Mä olen niin kypsä. parisuhde vinguntaa.
3v suhde takana. Kaikki on teoriassa niin pirun upeeta ettei mitään järkeä.
Muttakun yks asia tuhoaa kaiken.
Puolison järkyttävän flirtti käytös. En usko että hän pettäisi. Mutta kun ei tämäkään ole mistään kotoisin että muutaman kk välein saat miettiä pettääkö hän..
Itse ei tajua yhtään mitään eikä osaa ottaa vastuuta. Ei hän tee mitään väärää 3v aikana vaan 6 ihmistä ollut häneen rakastuneita.
Muilla samanlaista, vinkkejä.
Kommentit (938)
Kielletään kaikki muu paitsi hajuttomuus,värittömyys ja mauttomuus. Ei kukaan sitten pahoita mieltään eikä käsitä väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulin keskustelevani jonkun vähän elämänkokemusta omaavan parikymppisen kanssa, mutta ap onkin yli 40 ja pyörittänyt satoja naisia.
Ja nyt hän uskaltaa ensimmäisen kerran itse sitoutua, koska vaistoaa, että tällä kertaa nainen ei ole sitoutunut ja tosisaan, jolloin ap:n oma sitoutumiskammo pysyy hallinnassa. Jos nainen olisi terve ja sitoutumiskykyinen, ap olisi jo ratsastanut auringonlaskuun.
Mistä toi satoja naisia taas tuli. Ei sinne päinkään. Sitoutumishalukkkuus tulee siitä että ekan kerran olen kokenut parisuhteessa onnellisuutta. Ja tajunnut jotain itsestäni.
Sitoutumishalukkuus voi tulla myös hyvin epät
En oikein tiedä miten minun pitäisi muuttua koska terveeseen parisuhteeseen ei kuulu tapahtumat joita nykyinen puolisoni on siihen tuonut.
Jos kotonasi on rotta, miten sinun pitää muuttua, jotta tilanne korjautuu? Valitettavan harvoin henkinen kasvu menee käsi kädessä molemmilla yhtä aikaa. Mistä tuo kokemasi onnellisuus rakentuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hän on vastannut, kun olet kysynyt miksi annat sen/niiden jatkua? Ja että ei ole kunnioittavaa sinua ja parisuhdettanne kohtaan?
On tuo todella ikävää käytöstä häneltä. Tunnistan siitä itseni, ja aikoinaan oma vastaava käytökseni juonsi juurensa huonoon itsetuntoon ja lapsuuden hylkäämiskokemuksiin. Vaikka olin kaunis, ja sain siitä kuulla, en uskonut vaikka sitä olisi miten minulle tolkutettu. Vasta pitkän terapian jälkeen olen oppinut arvostamaan itseäni ilman sitä kaikkea ihailua jota todellakin itse ruokin, ihan kuten vaimosi. Tuntui että tarvitsin sitä jatkuvaa vakuuttelua (eli tuollaista kanssakäymistä kuin vaimosi) tunteakseni, että kelpaan ja riitän.
Minusta vaimosi tarvitsee terapiaa. Siellä sisällä on todennäköisesti se pieni lapsi, joka ei ole tullut hyväksytyksi. Kiinnostaisi tietää myös, mitä teidän pariterapeutti oli mieltä. Ehkä se on tuoll
Ootte kolme vuotta ollut kimpassa etkä tuon paremmin tunne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulin keskustelevani jonkun vähän elämänkokemusta omaavan parikymppisen kanssa, mutta ap onkin yli 40 ja pyörittänyt satoja naisia.
Ja nyt hän uskaltaa ensimmäisen kerran itse sitoutua, koska vaistoaa, että tällä kertaa nainen ei ole sitoutunut ja tosisaan, jolloin ap:n oma sitoutumiskammo pysyy hallinnassa. Jos nainen olisi terve ja sitoutumiskykyinen, ap olisi jo ratsastanut auringonlaskuun.
Mistä toi satoja naisia taas tuli. Ei sinne päinkään. Sitoutumishalukkkuus tulee siitä että ekan kerran olen kokenut parisuhteessa onnellisuutta. Ja tajunnut jotain itsestäni.
Siitä että tämä suhde on kaikin puolin muuten tähdellinen.
Kerro ihan konkreettisesti se onnen peruste. Mikä on se syy, että koet onnellisuutta juuri tämän naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hän on vastannut, kun olet kysynyt miksi annat sen/niiden jatkua? Ja että ei ole kunnioittavaa sinua ja parisuhdettanne kohtaan?
On tuo todella ikävää käytöstä häneltä. Tunnistan siitä itseni, ja aikoinaan oma vastaava käytökseni juonsi juurensa huonoon itsetuntoon ja lapsuuden hylkäämiskokemuksiin. Vaikka olin kaunis, ja sain siitä kuulla, en uskonut vaikka sitä olisi miten minulle tolkutettu. Vasta pitkän terapian jälkeen olen oppinut arvostamaan itseäni ilman sitä kaikkea ihailua jota todellakin itse ruokin, ihan kuten vaimosi. Tuntui että tarvitsin sitä jatkuvaa vakuuttelua (eli tuollaista kanssakäymistä kuin vaimosi) tunteakseni, että kelpaan ja riitän.
Minusta vaimosi tarvitsee terapiaa. Siellä sisällä on todennäköisesti se pieni lapsi, joka ei ole tullut hyväksytyksi. Kiinnostaisi tietää myös, mitä t
Olen kyllä luullut tuntevani todella hyvin. Ollaan keskusteltu kaikesta älyttömästi.
Mut nyt tää viimeisin case on sellainen että alkanut mietityttää voiko ketään tuntea.
Vierailija kirjoitti:
Kerro ihan konkreettisesti se onnen peruste. Mikä on se syy, että koet onnellisuutta juuri tämän naisen kanssa.
Miten tällaiseen voi vastata?
Riittääkö se että joka kerta edelleen kun avaan aamulla silmät ja nään hänet vieressä me molemmat hymyillään. Mä olen alkanut hänen takia pitää elämästä aiempaa enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä ap:n nainen ei ollut yhteydessä työsuojeluun ym, jos kerta oli ahdistelu kyseessä? Valeheteliko työterveydessäkin? Mieti nyt vähän tuon ihmisen toimintaa.
Koska hän ei yksinkertaisesti pysty. Hän ajatteli tuossakin tilanteessa ahdistelijan lapsia, työuraa. Sitä miten negatiivisesti tuo vaikuttaisi firmaan jos mies saa kenkää. Sitä miten häneen suhtauduttaiisiin. Ihan kaikkia muita paitsi itseään ja minua.
Herää nyt huomaamaan todellisuus, hyvä ihminen! Sua vedätetään ihan täysillä taitavan manipuloijan ja rutinoituneen valehtelijan keinoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riittääkö se että joka kerta edelleen kun avaan aamulla silmät ja nään hänet vieressä me molemmat hymyillään. Mä olen alkanut hänen takia pitää elämästä aiempaa enemmän.
Sitten sä otat hänet sellaisena kuin hän on tai jatkat matkaa vaikka kipeää tekisikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä ap:n nainen ei ollut yhteydessä työsuojeluun ym, jos kerta oli ahdistelu kyseessä? Valeheteliko työterveydessäkin? Mieti nyt vähän tuon ihmisen toimintaa.
Koska hän ei yksinkertaisesti pysty. Hän ajatteli tuossakin tilanteessa ahdistelijan lapsia, työuraa. Sitä miten negatiivisesti tuo vaikuttaisi firmaan jos mies saa kenkää. Sitä miten häneen suhtauduttaiisiin. Ihan kaikkia muita paitsi itseään ja minua.
Herää nyt huomaamaan todellisuus, hyvä ihminen! Sua vedätetään ihan täysillä taitavan manipuloijan ja rutinoituneen valehtelijan keinoin.
No kyllä mäkin ymmärrän ton. Oot ollut itse talossa muutamia kk, sut vois korvata helposti. Sun esimies on talon Jumala, kokenein kaunein ja viisain. Esimiehelle kenkää hänen työnsä kaatuisivat kollegoille. Mitä luulet mikä olisi suhtautuminen uuteen työntekijään? Tulisiko vakituiset paperit vai ei?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten sä otat hänet sellaisena kuin hän on tai jatkat matkaa vaikka kipeää tekisikin.
Onhan tässäkin ketjussa ollut naisia ketkä sanoneet olleensa vastaavia ja muuttuneet.
Mä alan olla vahvasti sitä mieltä, että sä teet hänelle todella suuren ja rakkaudellisen palveluksen sillä, että laitat tuolle nyt stopin. En erolla uhkailisi, mutta kissa pöydälle sitä viimeistäkin murua myöden. Hänet pitää herättää. Ravistella todellisuuteen. Jos et sinä sitä tee, sen tekee ehkä joku sinun jälkeesi, ja saa kumppanikseen sitten sen eheytyneen ihanan naisen.
Eihän eroa kannata miettiä, ennenkuin ne viimeisetkin kivet on käännetty. Muuten jää kaivelemaan. Ja teillä on kyllä vielä isoja keskusteluja käymättä. Sun pitää uskaltaa jatkaa siinä kohdassa, kun hän sanoo ettei tajua mistä puhut. Älä tyydy siihen, että jaa no ei se muuta osaa sanoa. Sanot niin monta kertaa kuin tilanne vaatii, että tää kaikki vaivaa sua ja tähän pitää nyt oikeesti tulla muutos.
Tsemppiä ja voimia ja rohkeutta sinulle ap. Mä kyllä uskon että olet muuten onnellinen ja häneen sitoutunut.
T. Se vaimosi kaltainen terapiassa eheytynyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan tässäkin ketjussa ollut naisia ketkä sanoneet olleensa vastaavia ja muuttuneet.
Ethän sä voi muiden kokemuksista toivoa rakentaa. Sä voit vain hyväksyä naisen sellaisena kuin hän nyt on. Ihmiset muuttuu jos muuttuu omaan tahtiin.
Vierailija kirjoitti:
Mä alan olla vahvasti sitä mieltä, että sä teet hänelle todella suuren ja rakkaudellisen palveluksen sillä, että laitat tuolle nyt stopin. En erolla uhkailisi, mutta kissa pöydälle sitä viimeistäkin murua myöden. Hänet pitää herättää. Ravistella todellisuuteen. Jos et sinä sitä tee, sen tekee ehkä joku sinun jälkeesi, ja saa kumppanikseen sitten sen eheytyneen ihanan naisen.
Eihän eroa kannata miettiä, ennenkuin ne viimeisetkin kivet on käännetty. Muuten jää kaivelemaan. Ja teillä on kyllä vielä isoja keskusteluja käymättä. Sun pitää uskaltaa jatkaa siinä kohdassa, kun hän sanoo ettei tajua mistä puhut. Älä tyydy siihen, että jaa no ei se muuta osaa sanoa. Sanot niin monta kertaa kuin tilanne vaatii, että tää kaikki vaivaa sua ja tähän pitää nyt oikeesti tulla muutos.
Tsemppiä ja voimia ja rohkeutta sinulle ap. Mä kyllä uskon että olet muuten onnellinen ja häneen sitoutunut.
T. Se vaimosi kalt
Niin. En mäkään erota halua koska tässäkin ketjussa on ollut sun kaltaisia naisia ketkä on onnistuneet muuttumaan..
Ja kyllä mä kallistun siihen että tämä asia otetaan oikein kunnolla pöydälle. Aiemmin mä olen jäänyt tossa kun sanoo etten mä ole tajunnut tai tajua vähän monttu auki ja keskustelu on loppunut siihen.
Mut nyt se ei riitä enää.
Kiitos tsempeistä. Olen ja olen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ethän sä voi muiden kokemuksista toivoa rakentaa. Sä voit vain hyväksyä naisen sellaisena kuin hän nyt on. Ihmiset muuttuu jos muuttuu omaan tahtiin.<
No samanlaisia me ihmiset aikalailla ollaan. Kaikki pystyy muuttumaan jos haluaa ja kokee tarpeen. Mä olen siitä yksi elävä todiste
Kyllä on naisilla hankalaa.
Ei haluta miestä joka ei ole suosittu, mutta sitten kun saadaan suosittu mies niin sitten itketään että se on liian suosittu ja aletaan elää omissa harhaisissa kuvitelmissa täynnä pettämistä sun muuta.
Mikä teille oikein kelpaa? Vaiko onko kyseessä joku sisäänrakennuttu bipolaarisuus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä mäkin ymmärrän ton. Oot ollut itse talossa muutamia kk, sut vois korvata helpos
Tässä taas se miten asiat kertoo meinaa paljon. Minäkin ymmärrän nyt miksi vaimo sieti ahdistelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ethän sä voi muiden kokemuksista toivoa rakentaa. Sä voit vain hyväksyä naisen sellaisena kuin hän
Kyllä. JOS haluaa, JOS kokee tarpeelliseksi. Lähtee ihmisestä itsestään.
Hän vähättelee noita eikä tahdo uskoa ennenkuin on pakko. ahdistelija esimiehestäkin sanoin kymmeniä kertoja.. vastaus oli no se nyt vaan on tollanen mukava tyyppi. Varmasti lirkuttelee kaikille.
No eipä ollutkaan.
Tota mä olen itsekkin miettinyt et voiko tolla ihmisellä olla oikeasti huono itsetunto. Tuntuisi absurdilta jos olisi. Hän on kuitenkin ihan järkyttävän huomiota herättävä. Tän hän kokee joka päivä.