Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttaako mikään terapia jos elämän pituinen yksinolo katkeroittaa?

Vierailija
12.03.2024 |

Olen etsinyt seuraa netistä, harrastuksista, baareista, lautoilta, Tinderistä ja ties mistä mutta olen poikkeuksetta saanut pakit. Yksikään ei ole puolentoista vuoden aikana vastannut viestiin tai päästänyt samaan pöytään. Hetkellisesti helpotti kun poistin turhia tuttavuuksia ja seuraajia somessa mutta nyt nekin on loppu.

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se voi auttaa

Vierailija
2/67 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaa. Opit ymmärtämään että ihmiset ovat paskoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se voi auttaa

No miten se auttaa siihen että muut kohtelee minua kuin ilmaa? Eikö muiden kannata mielummin miettiä omaa käytöstään?

Vierailija
4/67 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee molempia eli mene terapiaan ja jatka sosiaalista aktiivisuutta. Ryhmäterapia voisi soveltua sinulle, koska siinä saisit aika suoraa palautetta siitä, mikä toimii ja mikä ei. Löydät kyllä seuraa, kun rohkaistut laajentamaan reviiriäsi ja kohtaat itsellesi mieluisia tyyppejä.

Vierailija
5/67 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhyy

Vierailija
6/67 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee molempia eli mene terapiaan ja jatka sosiaalista aktiivisuutta. Ryhmäterapia voisi soveltua sinulle, koska siinä saisit aika suoraa palautetta siitä, mikä toimii ja mikä ei. Löydät kyllä seuraa, kun rohkaistut laajentamaan reviiriäsi ja kohtaat itsellesi mieluisia tyyppejä.

Kohtaan usein mieluisia tyyppejä mutta ne ghostaa aina. Ne ei pidä yhteyttä.

Vierailija
7/67 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan tajuta, miksei kukaan kestä aloittajaa.

Vierailija
8/67 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se voi auttaa

No miten se auttaa siihen että muut kohtelee minua kuin ilmaa? Eikö muiden kannata mielummin miettiä omaa käytöstään?

Opit muita tapoja suhtautua asiaan

Vierailija
9/67 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se voi auttaa

Opit muita tapoja suhtautua asiaan

Miten niihin pitäisi suhtautua? Toiset viettää elämäänsä kevättä ja minä jään yksin.

Vierailija
10/67 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne mitään auta. Muutos lähtee sinusta, jos on lähteäkseen. Ja jos ei lähde, niin ei lähde.

Vierailija
11/67 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne mitään auta. Muutos lähtee sinusta, jos on lähteäkseen. Ja jos ei lähde, niin ei lähde.

En ole tehnyt niille mitään joten...

Vierailija
12/67 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän ole liian päällekäypä. Kukaan ihminen ei pidä siitä, ja säntäävät karkuun.Rauhassa hyvä tulee.

Vierailija
13/67 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pierasin äsken

Vierailija
14/67 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ethän ole liian päällekäypä. Kukaan ihminen ei pidä siitä, ja säntäävät karkuun.Rauhassa hyvä tulee.

Niin olen tehnytkin vuodenvaihteesta lähtien. En puhu enkä tervehdi kenellekään ellei toinen tee aloitetta. Aika hiljaista on ollut.

Vierailija
15/67 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhmäterapia voisi toimia, yksilöterapia ei välttämättä. 

Vierailija
16/67 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieru kakka

Vierailija
17/67 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinullahan on ikuinen ystäväsi: Alkoholi! Se saattaa sinut hautaan asti.

Vierailija
18/67 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin olen tehnytkin vuodenvaihteesta lähtien. En puhu enkä tervehdi kenellekään ellei toinen tee aloitetta. Aika hiljaista on ollut.

Jaahas, oletko pyörinyt baareissa .Niissä on yleensä hyvä ilmapiiri iskemiseen ja tutustumiseen.(Liian) humalassa ei kannata olla, silloin ei myöskään flaksi käy.

Vierailija
19/67 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tutkimusten pohjalta tiedetään, että haitalliseen ajatteluun pureutuminen vähentää yksinäisyyttä parhaiten; enemmän kuin sosiaalisten taitojen harjoittelu tai sosiaalisten kontaktien lisääminen."

Ote kirjasta Yksinäisyys -Tehtäväkirja avuksesi

Omaan haitalliseen ajatteluusi voit hyvin pureutua yksinkin, esim kyseisen tehtäväkirjan avulla. Tai sitten terapiassa. Tärkeintä olisi sinun hoksata kuitenkin, että suurin ongelmasi on oma haitallinen ajattelusi.

Vierailija
20/67 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi