Ahtaajan palkka 4000e + lisät päälle
Kommentit (176)
Hyi he vet ti. Hävetkää L ahtaajat!
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaali työläisen palkkahan tuo on. Esimerkiksi lähihoitajan palkka on 2980€ kuukaudessa. Bussikuskin 2925€ ja nuo ovat huomattavasti kevyempiä töitä kuin ahtaajan työ. Oletteko jotenkin vieraantuneet todellisuudesta eläessänne koko elämänne kelan "palkkalistoilla"? Itse olen korjaamoalalla ja palkkani 3400€ kuukaudessa enkä sitä nyt minään kovin huippupalkkana pidä. Kyllä sillä sinkkumiehenä pärjää, mutta ei sillä mitään perheitä perusteta.
Kovia palkkoja. IT alalla pitkällä kokemuksella pääsen kyllä tuon ylitse, mutta en paljoa. Sitten joku lukio-ope vetää 5-6 donaa kuussa huoh....
Minä en ahtaajien palkoista tiedä, mutta eipä tuo työmiesjoukko kovin suurikaan liene. Kun ahtauksessakin koneilla tehdään niin paljon......
VANHANAIKAISIA AJATUKSIA ESITETÄÄN TÄÄLLÄ OTSIKOLLA JA TERMILLÄ ELIITTYÖNTEKIJÄT!
Faktahan on se ettei tässä ole kyse pelkästään ahtaajien asiasta vaan kaikkien. Lakkoilu vaikuttaa vain jos se kohdistetaan sellaiselle alalle joka saa asioihin muutoksia. Ei ole mitään hyötyä siitä että perähikiän metsuri menee lakkoon koska siitä ei ole kellekään hyötyä. Tällainen provosoiva keskustelu ja syyllistäminen joka kohdistuu johonkin tiettyyn lakkoilevaan osa-alueeseen ei ole järkevää kun kaikki jotka mistään mitään ymmärtävät tajuavat mistä tässä on oikeasti kyse.
Vierailija kirjoitti:
No meeppä ite tekemään noita hommia..
Nostelemaan puoliautomatisoidulla konttinosturilla kontteja laiskasti laivan kannelta laiturille? Menisin riemusta kiljuen.
Ei laivoja enää lastata käsityönä.
Vierailija kirjoitti:
Hyi he vet ti. Hävetkää L ahtaajat!
Oletan että yhteen kirjoitettuna tiedät mitä tuo sana tarkoittaa? Ja keitä sillä tarkoitetaan?
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaali työläisen palkkahan tuo on. Esimerkiksi lähihoitajan palkka on 2980€ kuukaudessa. Bussikuskin 2925€ ja nuo ovat huomattavasti kevyempiä töitä kuin ahtaajan työ. Oletteko jotenkin vieraantuneet todellisuudesta eläessänne koko elämänne kelan "palkkalistoilla"? Itse olen korjaamoalalla ja palkkani 3400€ kuukaudessa enkä sitä nyt minään kovin huippupalkkana pidä. Kyllä sillä sinkkumiehenä pärjää, mutta ei sillä mitään perheitä perusteta.
Vertaat sitten palkkoihin jotka ovat 1000e/kk vähemmän. Itse saat enemmän kuin "normaalin työläisen palkan" etkä pysty silti perhettä perustamaan. Nyt vähän ontuu.
Vierailija kirjoitti:
Juu, näinhän se on. Jos tuolla liksalla pitäisi elättää pari tenavaa ja kotona makoileva nainen niin aika ankeaksi vetäisi. Naisilla kun yleensä on tapana elää miehensä tuloilla ,mikä toisaalta on väärin.
Kyse on siitä onko Suomessa työtä vai ei
veikkaan että ei ainakaan nuorille
Niillä on hyvät palkat, joille kaikki ei kelpaa. Sitä paitsi näissä lakoissa ei ole kyse ahtaajien palkoista, vaan kaikkien työntekijöiden oloista ylipäänsä. Ollaan me muutkin kiitollisia, että edes he pitävät puoliamme, kun emme itse niin tee.
Suomi on niin saamarin tasa-arvoinen maa, ettei edes rahaa tekevät ahtaajat tienaa. Persujen kanssa samaa mieltä, että tuloerot täytyy saada kasvuun.
Ahtaajat aina ensimmäisten joukossa lakkoilemassa. Epäisänmaallista roskaa koko ammattiryhmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vertaat sitten palkkoihin jotka ovat 1000e/kk vähemmän. Itse saat enemmän kuin "normaalin työläisen palkan" etkä pysty silti perhettä perustamaan. Nyt vähän ontuu.
Ehkäpä tuolla pystyisi jos rahoittelisi elämäänsä sosiaalituilla, mutta ei yksikään MIES alentuisi kelan elätiksi. Häpeällistä.
Huvittaa nää jotka puhuu että _jopa_ vesisateessa tehään kovia hommia. Käys kokeilee metsurin hommia varsinkin yrittäjänä. Siinä se vasta korostuu. Ja puhutaan metsureista, ei mistään läskeistä motokuskeista.
Vierailija kirjoitti:
Eikö olekin hienoa, että he silti välittävät heikko-osaisemmista. Toisin kuin hallitus ja EK.
Eivät liitot välitä huono-osaisemmista. Kunhan haluavat tehdä hallitukselle kiusaa kuin demarit ei pärjännyt vaaleissa. Eipä näkynyt tukilakkoilijoita kun SDP-vetoinen hallitus puuttui hoitajien lakko-oikeuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Niillä on hyvät palkat, joille kaikki ei kelpaa. Sitä paitsi näissä lakoissa ei ole kyse ahtaajien palkoista, vaan kaikkien työntekijöiden oloista ylipäänsä. Ollaan me muutkin kiitollisia, että edes he pitävät puoliamme, kun emme itse niin tee.
Ahtaajat ja ylipäätänsä lakkoilijat haluaa heikentää meidän muiden työntekijöiden asemaa vastustamalla uudistuksia.
Irtisanominen pitää olla helpompaa jotta niistä laiskoista ja surkeista työntekijöistä päästää helpommin eroon, ne työntekijät on vain taakaksi meille muille työntekijöille ja koko firmalle. Minua vit tuttaa tehdä töitä kun joku vaan istuu ja lusmuilee töissä koska me muut teemme työtä jotta se saa palkkaa.
Saikuttelijat sitten myös on vain taakka muille työntekijöille koska me muut niiden saikuttelijoiden työt tehdään.
Lakkoilijat ay liikkeet on p er seestä.
Vierailija kirjoitti:
Ahtaajat aina ensimmäisten joukossa lakkoilemassa. Epäisänmaallista roskaa koko ammattiryhmä.
Kirjoitteletpa kummallisia sanoja.
Et taida ymmärtää vallitsevasta tilanteesta hönkäsenpöläystä!
MIKSI SIIS KIRJOITAT?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahtaajat käyvät poliittista lakkoa koko Ay-liikkeen puolesta. Ei kyse ole tällä kertaa heidän omista eduistaan.
Eli toisin sanoen he ei kunnioita demokratiaa ja he lakkoilevat suomen kansaa vastaan.
1/3 kansasta ei edes äänestänyt, persut saivat äänet osittain valehtelemalla ("pirnituloisilta ei leikata"). Hallitus ei ole yhtä kuin kansa. On toki osa kansaa, mutta oppositiokin edustaa kansaa. Demokratiassa työntekijöillä on lakko-oikeus, tsekkaa esim. Kiina tai P-Korea, siellä ei lakkoilla. Hallitus itse on syypää koko sotkuun. Ihan oikein, että joku puolustaa työntekijöitä. Muuten kohta ollaan kaikki töissä 9 eur/pvä.
Vierailija kirjoitti:
No meeppä ite tekemään noita hommia..
Helvetin helppoja hommia, samoin kuin paperimiehillä. Palkka sitten aivan saatanan kova tehtäviin verrattuna. Silti ollaan aina välillä lakossa kun pitäisi saada lisää liksaa.
Entinen koulukaveri on ahtaaja, vuositulot 70 000. Ei hassumpaa amiskoulutuksella.
Ja ovat palkkansa ansainneet kun pystyvät pysäyttämään viennin.