Puolison pelottavat raivokohtaukset
Puolisoni on jo pidempään ollut tulinen ja hermostunut herkästi. Kuitenkin tänä piirre pysyi hyvin piilossa ja hallinnassa muutaman ensimmäisen seurusteluvuoden. Nykyisin tuo hermostuminen ei kuitenkaan enää ole tavallista hermostumista. Esimerkki: Sanon/kysyn ihan neutraalisti jostakin asiasta kuten pidempään ( vuoden) samassa nurkassa lojuneista tavaroista, että milloin hän on ajatellut siirtää ne kaappiin. Vastauksena mies raivostuu, hyppää sohvalta, alkaa paiskoa tavaroita, sylki roiskuu, silmät laajenevat, hakkaa seiniä ja uhkaa että lyö jo tulen lähemmäs.
Ihan kamalia ja pelottavia nuo kohtaukset ja tosiaan ovat alkaneet pahentua ja tulla aivan yhtäkkiä ilman mitään edeltävää riitaa, jos vaan sanon jotain väärin tai ilmeisesti väärällä äänensävyllä.
Jälkeenpäin ei puhu koko asiasta, vaikenee tai syyttää minua. Sanoo myös että jos eroan niin tekee kaiken erittäin vaikeaksi minulle eikä aio olla mitenkään yhteistyökykyinen. Minulla työ jossa iltavuoroa ja pienet lapset, joudunko etsimään eron myötä uuden työn. Olen kysynyt miksemme vaan eroa sovussa, sovitaan asia kuin aikuiset ja siitä lähtien vain lasten asiat. Kenelläkään kokemusta miten tällaisesta pääsee pois mahdollisimman helposti ? Jos mies hakisi apua käytökseensä, tilanne olisi eri, mutta apua ei halua eikä koe tarvitsevansa vaikka eihän hän terve ole.
Kommentit (154)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai olet jo jättänyt tuollaisen raivohullun?
Minä olen raivohullu, lue tämän sivun kommentit.
Raivotar
Pitäisikö minun t.appaa itseni
Isäni a.mpui itsensä kun olin 14:sta
Raivotar
Kyllä..pitäisi voivittu
Vierailija kirjoitti:
Laitat sen kasan itse kaappiin ja otat suihin, ei mikään ihme että mies hermostuu jos jaksat valittaa jostain niin turhasta kuin lattialla olevista tavaroista. Jos ne sinua häiritsee niin siivoat itse.
Siinä taas yksi sairas tapaus, sinä !
Vierailija kirjoitti:
Plää plää. Sulla noita juttuja piisaa.
Voivitunvittu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitat sen kasan itse kaappiin ja otat suihin, ei mikään ihme että mies hermostuu jos jaksat valittaa jostain niin turhasta kuin lattialla olevista tavaroista. Jos ne sinua häiritsee niin siivoat itse.
Siinä taas yksi sairas tapaus, sinä !
Voivittu sinäkö?
Voivittuhullu voisi suksiavittuun
Voivitulla ei taida olla hyvä olla?
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju on pelottava:(
Suksivoivittuun!!!@
Eihän tuo ole oikein lapsia kohtaan. Juokse.
Vierailija kirjoitti:
Jos tulisin kadulla vastaan
Hoikka kaunis, ihana hymy, isot viattomat silmät..sisältö p.askaa ja k.usta
Raivotar
Psykoosi much?
Uupumuksesta voi pienikin asia saada raivon pintaan.
AP, onko lapset yhteisiä.
Miten ajattelit eron jälkeen antaa lapset raivoisälle yksinään.
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika!
Tämä ihan paras ehdotus!
Onneksi erosin samankaltaisesta miehestä. En kertonut muuttoaikeistani etukäteen. Elämäni paras päätös oli erota kontrolloivasta ex-miehestä.