Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puolison pelottavat raivokohtaukset

Vierailija
11.03.2024 |

Puolisoni on jo pidempään ollut tulinen ja hermostunut herkästi. Kuitenkin tänä piirre pysyi hyvin piilossa ja hallinnassa muutaman ensimmäisen seurusteluvuoden. Nykyisin tuo hermostuminen ei kuitenkaan enää ole tavallista hermostumista. Esimerkki: Sanon/kysyn ihan neutraalisti jostakin asiasta kuten pidempään ( vuoden) samassa nurkassa lojuneista tavaroista, että milloin hän on ajatellut siirtää ne kaappiin. Vastauksena mies raivostuu, hyppää sohvalta, alkaa paiskoa tavaroita, sylki roiskuu, silmät laajenevat, hakkaa seiniä ja uhkaa että lyö jo tulen lähemmäs. 

Ihan kamalia ja pelottavia nuo kohtaukset ja tosiaan ovat alkaneet pahentua ja tulla aivan yhtäkkiä ilman mitään edeltävää riitaa, jos vaan sanon jotain väärin tai ilmeisesti väärällä äänensävyllä. 

Jälkeenpäin ei puhu koko asiasta, vaikenee tai syyttää minua. Sanoo myös että jos eroan niin tekee kaiken erittäin vaikeaksi minulle eikä aio olla mitenkään yhteistyökykyinen. Minulla työ jossa iltavuoroa ja pienet lapset, joudunko etsimään eron myötä uuden työn. Olen kysynyt miksemme vaan eroa sovussa, sovitaan asia kuin aikuiset ja siitä lähtien vain lasten asiat. Kenelläkään kokemusta miten tällaisesta pääsee pois mahdollisimman helposti ? Jos mies hakisi apua käytökseensä, tilanne olisi eri, mutta apua ei halua eikä koe tarvitsevansa vaikka eihän hän terve ole. 

Kommentit (154)

Vierailija
101/154 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Passiivinen ja henkinen väkivaltasi alkaa tuottaa tulosta. Kohta eroatte ja voit aloittaa lasten vieraannuttamisen.

Tämä kommentti kertookin hyvin sen, miksi aloittajan kannattaa yrittää tallentaa todisteita miehen käytöksestä. Vieraannuttaminen on päivän sana, ja siitä puhuminen on kätevä keino vastuuttomille ja väkivaltaisille miehille saada ympäristön mielipide äitiä vastaan. Naisia vihaavien miesasiamiesten vaikuttamisyritykset ovat jo purreet viranomaisiinkin, ja uhria leikkivät isät voivat saada sosiaalityöntekijätkin puolelleen väittämällä, että äiti on vieraannuttanut lapsen. Edes lapsen omaa kertomusta isän käytöksestä ei välttämättä uskota. 

Aloittajankin mies voi yrittää tätä samaa, joten siksi olisi hyvä saada todisteita ettei olisi vain aloittajan sana miehen sanaa vastaan.

80% tapauksista nainen saa lapset vaikka olisi nisti ja mies työssäkäyvä, ei todellakaan ole mitään naisia vihaavia miesasiamiehiä sossutantat, päinvastoin.

Vierailija
102/154 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulinen? Tarkoitat varmaan, että aggressiivinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/154 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko roinaaja? Se selittäisi raivokohtaukset, aknen ja impotenssin.

Mikä ihme on roinaaja?

Vierailija
104/154 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin tyypillistä xD niin sinun mielestäsi, sosiopaatti

Vierailija
105/154 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kova ahdistus voi jotain tuollaista aiheuttaa.

Onko muuttunut kotona asioita?terveys,raha yms. 

Vierailija
106/154 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko roinaaja? Se selittäisi raivokohtaukset, aknen ja impotenssin.

Mikä ihme on roinaaja?

Sali-Make joka kasvattelee lihaksia hormoneilla. 

Vierailija
107/154 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesvihaajat voisivat sitten muistaa että raivohulluus ei liity sukupuoleen sitten mitenkään. T: asiasta enemmän kuin haluaisi tietävä.

Vierailija
108/154 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Passiivinen ja henkinen väkivaltasi alkaa tuottaa tulosta. Kohta eroatte ja voit aloittaa lasten vieraannuttamisen.

Tämä kommentti kertookin hyvin sen, miksi aloittajan kannattaa yrittää tallentaa todisteita miehen käytöksestä. Vieraannuttaminen on päivän sana, ja siitä puhuminen on kätevä keino vastuuttomille ja väkivaltaisille miehille saada ympäristön mielipide äitiä vastaan. Naisia vihaavien miesasiamiesten vaikuttamisyritykset ovat jo purreet viranomaisiinkin, ja uhria leikkivät isät voivat saada sosiaalityöntekijätkin puolelleen väittämällä, että äiti on vieraannuttanut lapsen. Edes lapsen omaa kertomusta isän käytöksestä ei välttämättä uskota. 

Aloittajankin mies voi yrittää tätä samaa, joten siksi olisi hyvä saada todisteita ettei olisi vain aloittajan sana miehen sanaa vastaan.

Alapeukuttakaa, jos haluatte, mutta systeemi on kyllä 100% naisen puolella.

Tästä huolimatta ei ole suinkaan haitaksi, että näitä mainittuja todisteita hankkii.

Oli miten oli, aloittajan kuvaama tilanne on ymmärtääkseni hyvää vauhtia muodostumassa vaaralliseksi. Ainakin väkivallalla uhataan. Kenenkään ei pitäisi joutua elämään suhteessa, jossa pelkää väkivaltaa tai jossa sillä uhataan. Siksi logiikka on mielestäni selkeä: mikäli apua tilanteeseen ei haluta ottaa vastaan, on ero ainoa vaihtoehto. Turvallisinta lienee tehdä se kuten on ohjeistettukin, eli miehen poissa ollessa lapset kainaloon ja jonnekin muualle, mielellään paikkaan, johon vastapuoli ei pääse. Ja tapaamiset sitten viranomaisten luona, tai ei ainakaan kahden kesken koskaan.

Näin kirjoitan, vaikka olen mies ja saanut systeemiltä pahasti turpaani. 

Vierailija
109/154 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesvihaajat voisivat sitten muistaa että raivohulluus ei liity sukupuoleen sitten mitenkään. T: asiasta enemmän kuin haluaisi tietävä.

Testosteroni aiheuttaa raivoa. Miehillä on keskimäärin enemmän testosteronia kuin naisilla joten mitä voimme tästä päätellä?

Vierailija
110/154 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten huoltajuuden saa se vanhempi, joka on huolehtinut lapsista parisuhteen aikana. Tälläkin palstalla miehet usein kertovat, että he ei ole mitään lapsenhoitajia, joten miksi heille pitäisi antaa lapset eron jälkeen? Kyseessähän on silloin vain miehen halu kiusata naista.

Vierailija
111/154 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasten huoltajuuden saa se vanhempi, joka on huolehtinut lapsista parisuhteen aikana. Tälläkin palstalla miehet usein kertovat, että he ei ole mitään lapsenhoitajia, joten miksi heille pitäisi antaa lapset eron jälkeen? Kyseessähän on silloin vain miehen halu kiusata naista.

Lasten huoltajuuden saa se vanhempi, jolle tuomari sen syystä tai toisesta myöntää. Meillä sen sai väkivaltainen ja alkoholiongelmainen isä, joka ei pitänyt lapsesta millään tavalla huolta, vaan ennemminkin irtisanoutui koko perhe-elämästä lapsen syntymän jälkeen ja mm. lateli minulle toistuvasti tappouhkauksia, tietenkin lapsen kuullen. Hän myös aloitti lapsen vieraannuttamisen heti sairaalasta kotiutumisen jälkeen ja kertoi lapselle, miten äiti ei välitä, äiti on paha, äiti satuttaa, äitiä pitää pelätä, äiti on mielenterveysongelmainen jne.

Exä on kuitenkin taitava maalaamaan mustan valkoiseksi ja puhumaan kaikki viranomaiset puolelleen, eikä siinä sitten muuta tarvittu. Kun olin vielä joutunut pakenemaan salaa kotoa lapsen kanssa mm. lastensuojelun painostuksesta, tämäkin saatiin käännettyä minua vastaan, eikä mistään todisteista ollut apua, kun tuomari hylkäsi kaiken näytön, jota yritin esittää mm. isän väkivaltaisuudesta. Sekään ei riittänyt, että pystyin todistamaan mielenterveyteni useilla lääkärintodistuksilla. Tuomari oli sitä mieltä, että lapsen isä oli maallikkona parempi asiantuntija kuin esim. kokenut psykiatri.

Enkä minä ole ainoa, jolle on käynyt näin, valitettavasti. Tiedän itsekin ystävien ja tuttujen kautta monia vastaavia tapauksia.

Vierailija
112/154 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde, pian. Tilanne tulee vain pahenemaan ja sitten et enää uskalla lähteä.

Vierailija
113/154 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Testosteroni aiheuttaa raivoa. Miehillä on keskimäärin enemmän testosteronia kuin naisilla joten mitä voimme tästä päätellä?

No ei se nyt mitään järjettömiä pimahduksia aiheuta, se vain tekee miehillä sen että ollaan valmiimpia pitämään puoliaan ja jahtaamaan omia tavoitteitaan sen sijaan että aina yritettäisiin miellyttää muita.

Tuollainen pimahtelu ei ole normaalia.

Vierailija
114/154 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raivopuskasyndrooma

Vierailija
115/154 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä raivohullu nainen.

Jos mieheni ei tottele huudan

S.aat.anan ho.mo maksa lasku  .

Maksa..yöääää

Huudan tunnin, sitten romahdan ja menen vessaan itkemään.

Kohtaukset aamuisin ennen töihin menoa, meikkaan ja menen töihin normisti.

Olen hommaamassa itselleni hullun papereita.

Toivon että se auttaa

Olen hoikka , kaunis ja varakas.

Vierailija
116/154 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kova ahdistus voi jotain tuollaista aiheuttaa.

Onko muuttunut kotona asioita?terveys,raha yms. 

Tässä nainen joka r.aivohullu, ks edellinen kommentti.

Olen yrittäjä, stressi maksimissaan.

Lisäksi minua on pa.hoinpidelty nuorena äidin toimesta.

En tiedä miksi mies on kanssani.

Meillä on rahaa , olen kaunis

En huuda riehu koko ajan, olen älykäs.

Vierailija
117/154 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se pakollinen kysymys: miksi vielä katselet tuota?

Onko hän vastannut? Toivottavasti on ainakin tehnyt testamentin.

Vierailija
118/154 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli vaihdevuodet  raivo on kasvanut.

Vierailija
119/154 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä raivohullu nainen.

Jos mieheni ei tottele huudan

S.aat.anan ho.mo maksa lasku  .

Maksa..yöääää

Huudan tunnin, sitten romahdan ja menen vessaan itkemään.

Kohtaukset aamuisin ennen töihin menoa, meikkaan ja menen töihin normisti.

Olen hommaamassa itselleni hullun papereita.

Toivon että se auttaa

Olen hoikka , kaunis ja varakas.

Kärsin tilanteesta kovasti, haluaisin olla normaali.

Vierailija
120/154 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi