Puolison pelottavat raivokohtaukset
Puolisoni on jo pidempään ollut tulinen ja hermostunut herkästi. Kuitenkin tänä piirre pysyi hyvin piilossa ja hallinnassa muutaman ensimmäisen seurusteluvuoden. Nykyisin tuo hermostuminen ei kuitenkaan enää ole tavallista hermostumista. Esimerkki: Sanon/kysyn ihan neutraalisti jostakin asiasta kuten pidempään ( vuoden) samassa nurkassa lojuneista tavaroista, että milloin hän on ajatellut siirtää ne kaappiin. Vastauksena mies raivostuu, hyppää sohvalta, alkaa paiskoa tavaroita, sylki roiskuu, silmät laajenevat, hakkaa seiniä ja uhkaa että lyö jo tulen lähemmäs.
Ihan kamalia ja pelottavia nuo kohtaukset ja tosiaan ovat alkaneet pahentua ja tulla aivan yhtäkkiä ilman mitään edeltävää riitaa, jos vaan sanon jotain väärin tai ilmeisesti väärällä äänensävyllä.
Jälkeenpäin ei puhu koko asiasta, vaikenee tai syyttää minua. Sanoo myös että jos eroan niin tekee kaiken erittäin vaikeaksi minulle eikä aio olla mitenkään yhteistyökykyinen. Minulla työ jossa iltavuoroa ja pienet lapset, joudunko etsimään eron myötä uuden työn. Olen kysynyt miksemme vaan eroa sovussa, sovitaan asia kuin aikuiset ja siitä lähtien vain lasten asiat. Kenelläkään kokemusta miten tällaisesta pääsee pois mahdollisimman helposti ? Jos mies hakisi apua käytökseensä, tilanne olisi eri, mutta apua ei halua eikä koe tarvitsevansa vaikka eihän hän terve ole.
Kommentit (154)
Mistä roskiksista näitä äijiä oikein löytyy?
Kyseletkö kyselemästä päästyäsi? Meneekö naputtamisen puolelle?
Juokse. Lujaa. Nyt. Voit myös joutua oikeuteen siitä ettet pelastanut lapsia ajoissa.
Meidän mieheltä löytyi kovia kipuja taustalta. Selkärankassa pahoja kulumia.
Kovat kivut aiheutti laajamittaisia raivokohtauksia. Mies on tottunut pitämään kivut itsellään vuosikymmeniä ja lähiaikoina työelämästä saadut selkäkivut menivät niin pahoiksi, että lopulta lääkäri totesi selän olevan sökönä.
Ihmetteli miten mies oli kyennyt tekemään töitä ja elämään elämäänsä.
Eläimillä voi havaita samalaista käytöstä jos kivut on kamalat. Yleensä miehet peittää kivut, koska vihollinen ei saa nähdä heikkoutta. Miehille ei ole eduksi näyttää kipujaan.
Miestä ärsyttää se että sinä jankutat samoista asioista. Se on henkistä väkivaltaa. Keskustelu ja ero jos ette osaa elää molemmille mukavalla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Miestä ärsyttää se että sinä jankutat samoista asioista. Se on henkistä väkivaltaa. Keskustelu ja ero jos ette osaa elää molemmille mukavalla tavalla.
Tuollaisen ukon kanssa ei tosiaan kannata keskustella, hengenvaarallista.
Nyt sen turvakodin kautta ero.
Mun ex (oltiin kaikosuhteessa)piilotti raivokohtaukset 1,5 v ja sitten räjähti. Lopulta itse jätti mut raivopäissään ja pari kk siitä joutui/ pääsi psykoosissa suljetulle.
Vierailija kirjoitti:
Täällä raivohullu nainen.
Jos mieheni ei tottele huudan
S.aat.anan ho.mo maksa lasku .
Maksa..yöääää
Huudan tunnin, sitten romahdan ja menen vessaan itkemään.
Kohtaukset aamuisin ennen töihin menoa, meikkaan ja menen töihin normisti.
Olen hommaamassa itselleni hullun papereita.
Toivon että se auttaa
Olen hoikka , kaunis ja varakas.
Olen saanut ajan lääkärille..miten kertoisin tilanteestani hienotunteisesti.
Raivotar
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä raivohullu nainen.
Jos mieheni ei tottele huudan
S.aat.anan ho.mo maksa lasku .
Maksa..yöääää
Huudan tunnin, sitten romahdan ja menen vessaan itkemään.
Kohtaukset aamuisin ennen töihin menoa, meikkaan ja menen töihin normisti.
Olen hommaamassa itselleni hullun papereita.
Toivon että se auttaa
Olen hoikka , kaunis ja varakas.
Olen saanut ajan lääkärille..miten kertoisin tilanteestani hienotunteisesti.
Raivotar
Aika on aamuvarhaisella, kun kohtauksenikin.
Sama
Kai olet jo jättänyt tuollaisen raivohullun?
Vierailija kirjoitti:
Meidän mieheltä löytyi kovia kipuja taustalta. Selkärankassa pahoja kulumia.
Kovat kivut aiheutti laajamittaisia raivokohtauksia. Mies on tottunut pitämään kivut itsellään vuosikymmeniä ja lähiaikoina työelämästä saadut selkäkivut menivät niin pahoiksi, että lopulta lääkäri totesi selän olevan sökönä.
Ihmetteli miten mies oli kyennyt tekemään töitä ja elämään elämäänsä.
Eläimillä voi havaita samalaista käytöstä jos kivut on kamalat. Yleensä miehet peittää kivut, koska vihollinen ei saa nähdä heikkoutta. Miehille ei ole eduksi näyttää kipujaan.
voivittu *pyörittelee silmiään*
Vierailija kirjoitti:
Kai olet jo jättänyt tuollaisen raivohullun?
Minä olen raivohullu, lue tämän sivun kommentit.
Raivotar
Ei minua kukaan kaipaisi
Pääsisin isän luo h.elvettiin.
Raivotar
Elukka lopetetaan kun se kärsii.
Raivotar
Soita miehelles ja sano
Ta.pa itsesi, teet palveluksen.
Yksi k.usipää vähemmän.
Kaikki h.ullut pitäisi ta.ppaa.
Raivotar
Äitini oli h.uora joka pahoinpiteli minua.
Jos tulisin kadulla vastaan
Hoikka kaunis, ihana hymy, isot viattomat silmät..sisältö p.askaa ja k.usta
Raivotar
Plää plää. Sulla noita juttuja piisaa.
Yritit esittää - et esittänyt! Pyysitkö aiemmin lääkärintodistuksiin merkinnän, että on pahoinpitelyn seurauksena, soititko useinkin poliisit hätiin niin, että sait todistajat.
Entä millainen ratkaisu tuli hovissa?