Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa nyt sitten prisma-testiuskovaiset, miten ne tavismiehet ovat onnistuneet saamaan kauniita naisia?

Vierailija
11.03.2024 |

Pakko myöntää että välillä näkee rumiakin ukkeleita joilla on kauniita naisia.

Miten he onnistuvat? Itse en saa ketään vaikka yritystä on kyllä ollut.

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun katselin nuorempana kavereitani, niin kyllä niistä tiesi, kenellä tulee olemaan mitenkin viehättävä puoliso. Ei se luokan suosikkipoika nainut pulleaa ja pienisilmäistä naista eikä se luokan lihava änkyttäjä nainut missiä, vaikka avikseen pääsikin. 

Enpä nyt muista, että yhdestäkään niistä peruskoulussa suosituista tai vielä lukiosss, olisi se loputon kinginä olo jatkunut sen jälkeen. Kyllä ne kaikki ukkoontui ja meni naimisiin ihan tavisten kanssa.

No tämä! Tulee mieleen heti yksi poika, sanotaan nyt vaikka "Mikko", johon käytännössä kaikki koulun tytöt olivat ihastuneista 15-16-vuotiaina. Nykyisin "Mikko" on ihan tavallinen keski-ikäinen perheenisä alkavalla iskävatsalla. Asuu tuossa parin korttelin päässä vaimonsa ja kolmen lapsensa kanssa.

Jep. Googlasin joku aika sitten uteliaisuuttani yhden yläaste- ja lukioaikaisen suosikkipojun, ja tadaa, hänestä oli tullut pulskistuva pullaposki keski-ikäinen, ei enää mitenkään erottunut edukseen massasta. Itse asiassa moni kouluaikoina tapettiin sulautunut tavis on pikemminkin komistunut vanhetessaan.

N44

Vierailija
62/68 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhumalla, olemalla ystävällinen ja kohtelias.

On jotenkin ... äimistyttävää, että tällainen täytyy ääneen sanoa. Mutta se tuntuu oikeasti olevan joillekin miehille ihan käsittämätön asia. Ja kun ei tajuta käytöksen ja luonteen merkitystä, niin sitten selitetään vain että jos mä olisin rikas niin sitten. Ei, miljonäärikin tarvitsee käytöstavat, jotta kukaan sitä jaksaisi. 

Kaukainen sukulainen mutta siltikin - gorillayhteisössäkin naaraat suosivat sellaista urosta, joka on kärsivällinen ja hellä pienokaisia kohtaan. Gorillauros saa kerättyä itselleen haaremin hellyyttä osoittamalla, ei vittuilemalla ja räyhäämällä naaraille tai niiden poikasille. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisille kelvatakseen täytyy olla jännä kirurgiastronautti.

Niinhän te incelit aina itsellenne uskottelette. Kuitenkin lähes jokainen nainen maailmassa on naimisissa tai muuten parisuhteessa jonkun muun kuin kirurgiastronautin kanssa. 

Ne naiset eivät ole tavoittelemisen arvoisia.

Vierailija
64/68 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prismatestin tulos ei ole mitään muuta kuin indikaatio kollektiivisesta tyytymisestä.

Vierailija
65/68 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä rakastuin mieheni keskustelutaitoon, huumoriin, kohteliaisuuteen ja hyviin käytöstapoihin. Hän on aina hellä ja huomioiva, kohtelias aivan kaikille. Ulkonäöltään hän on ihan tavis, siihen en ollut koskaan kiinnittänyt mitään huomiota (tiedettiin toisemme jo ennalta). 

Vierailija
66/68 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhumalla, olemalla ystävällinen ja kohtelias.

On jotenkin ... äimistyttävää, että tällainen täytyy ääneen sanoa. Mutta se tuntuu oikeasti olevan joillekin miehille ihan käsittämätön asia. Ja kun ei tajuta käytöksen ja luonteen merkitystä, niin sitten selitetään vain että jos mä olisin rikas niin sitten. Ei, miljonäärikin tarvitsee käytöstavat, jotta kukaan sitä jaksaisi. 

Kaukainen sukulainen mutta siltikin - gorillayhteisössäkin naaraat suosivat sellaista urosta, joka on kärsivällinen ja hellä pienokaisia kohtaan. Gorillauros saa kerättyä itselleen haaremin hellyyttä osoittamalla, ei vittuilemalla ja räyhäämällä naaraille tai niiden poikasille. 

Minkä takia näillä vittuilijoilla ja räyhääjillä on sitten niin paljon lapsia? 

Vierailija
67/68 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn yleensä Lidlissä ja löysin mukavan ja kauniin naisen kumppaniksi metsästä, tarkemmin sanottuna luontopolulta. Niin että älkää menkö sinne prismaan etsimään tavismiehiä jos ne vääristää tilastoja. Olisko muuta kysyttävää?

Vierailija
68/68 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ups

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi