Kertokaa nyt sitten prisma-testiuskovaiset, miten ne tavismiehet ovat onnistuneet saamaan kauniita naisia?
Pakko myöntää että välillä näkee rumiakin ukkeleita joilla on kauniita naisia.
Miten he onnistuvat? Itse en saa ketään vaikka yritystä on kyllä ollut.
Kommentit (68)
Ne on niitä hyviä ja kilttejä miehiä.
Joku mies voi olla julkkiskokki, joku toinen varakas tunnettu bodaaja. Et vaan tunnista heitä prismassa.
Ei voi mitään, toisilla on enemmän viehätysvoimaa.
Harvoin se on mikään opittu taito.
Yleensä ovat tavanneet toisensa normielämässä eli mm. opiskellessa, töissä ja harrastuksissa sekä huomanneet tulevansa hyvin juttuun.
Karisma. Sitä joko on tai ei ole. Ei liity ulkonäköön.
Mies on voinut olla nuorempana komea ja nainen harmaavarpunen. Ihmiset kun tuppaavat muuttumaan vuosien saatossa. Lisäksi miehellä saattaa olla muita naisia viehättäviä ominaisuuksia, kunten rahaa, hyvä supliikki jne.
Ihan olemalla mukavia ja hyviä keskustelemaan. Pikku hiljaa, kun tutustuu niin sitä ihastuu ennen kaikkea luonteeseen. Näin käy esim. töissä ja harrastuksissa.
Viime aikoina on ollut kaksi todella oksettavaa paria, joissa mies hirveä ja nainen nätti. Toinen pari erosi jo aikaa sitten ja toinen hiljattain.
Naisille kelvatakseen täytyy olla jännä kirurgiastronautti.
Pinkka kunnossa niin ei ole ulkonäöllä väliää. Huomaa esim. Harkimon kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Naisille kelvatakseen täytyy olla jännä kirurgiastronautti.
Niinhän te incelit aina itsellenne uskottelette. Kuitenkin lähes jokainen nainen maailmassa on naimisissa tai muuten parisuhteessa jonkun muun kuin kirurgiastronautin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä ovat tavanneet toisensa normielämässä eli mm. opiskellessa, töissä ja harrastuksissa sekä huomanneet tulevansa hyvin juttuun.
No se on juuri tämä! Kun ykkösasia pitäisi olla se, että onko hauskaa yhdessä, eikä se kuinka tiukka perse toisella on tai kuinka bodattu toinen on. Se huumori kun jaksaa auttamaan niiden vaikeidenkin aikojen yli.
Käytöstavat haltuun niin ei ole kovin vaikea pariutua.
En tiedä, mikä on prisma-teoria, mutta ihan helposti näyttää onnistuneen kaikilla minun tuntemillani tavismiehillä. Eivät ole pinnallisten bimbojen kanssa, vaan ihan tavallisten, mutta kauniiden naisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se on juuri tämä! Kun ykkösasia pitäisi olla se, että onko hauskaa yhdessä, eikä se kuinka tiukka perse toisella on tai kuinka bodattu toinen on. Se huumori kun jaksaa auttamaan niiden vaikeidenkin aikojen yli.
Kun katselin nuorempana kavereitani, niin kyllä niistä tiesi, kenellä tulee olemaan mitenkin viehättävä puoliso. Ei se luokan suosikkipoika nainut pulleaa ja pienisilmäistä naista eikä se luokan lihava änkyttäjä nainut missiä, vaikka avikseen pääsikin.
Kun katselin nuorempana kavereitani, niin kyllä niistä tiesi, kenellä tulee olemaan mitenkin viehättävä puoliso. Ei se luokan suosikkipoika nainut pulleaa ja pienisilmäistä naista eikä se luokan lihava änkyttäjä nainut missiä, vaikka avikseen pääsikin.
Kai kuitenkin tajuat, että et voi parin kaverin perusteella vetää johtopäätöksiä, että aina pitää olla Miss Universum, jotta voi pariutua komen miehen kanssa tai pitää olla Sebastian Reijman pariutuakseen Miss Universumin kanssa.
Pitää olla terve latva. Mielialan vaihtelu raivoavasta kilttiin on ehdoton nou nou.
Vastaan käänteiseti. Minulla on komea mies ja itse olen ihan tavallinen harmaavarpunen. Löysimme toisemme yhteisen harrastuksen kautta. Ratkaiseva tekijä oli se kuuluisa kemia, ei ulkonäkö. Mies olisi varmasti saanut kauniimmankin, jos olisi halunnut.
Puhumalla, olemalla ystävällinen ja kohtelias.