Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä voin vielä säästää rahaa?

Vierailija
11.03.2024 |

Rahat tiukalla enkä keksi enää missä voisin pihistää ja säästää rahaa vähentämällä turhaa kulutusta. Antakaa neuvoja. Nämä olen jo vuoden ajan tehnyt. En omista autoa vaan kuljen kaikki matkat kävellen tai bussilla (Pk-seutu). En harrasta mitään muuta kuin ulkoilua ja lukemista (vain kirjaston kirjoja). En tilaa yhtään lehteä, ei ole mitään maksullisia suoratoistopalveluita tms. En käy koskaan ravintoloissa enkä kahviloissa, en koskaan osta edes take away kahvia. En tilaa kotiin koskaan pizzaa tms. En käy lomamatkoilla. En meikkaa. Ostan vaatteita ja kenkiä vasta kun vanhat on jo aivan rikki. Yritän säästää sähkössä sammuttelemalla valoja ym. Asun vuokralla kerrostalossa niin ei ole omistusasunnon remppakuluja tms. Huonekaluja en ole ostanut vuosiin. En käy koskaan kampaajalla enkä kosmetologilla, leikkaan itse hiukseni. 

Kommentit (161)

Vierailija
161/161 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä säästän syömisestä ja juomisesta, mutta ruoasta en halua tinkiä. En osta pullaa, keksejä, karkkia, suklaata, purkkaa, sipsejä, juustonaksuja, popcorneja, pitsaa, hampurilaisia, jäätelöä, suklaata, limonadia, makuvesiä, yms.

Kotona en leivo herkkuja, koska ne on aika kalliita loppujen lopuksi. Tämä syöminen ja juominen on oikeastaan enää viimeinen juttu omassa kuluttamisessa, mistä voi enää yhtään tinkiä ja kiristää!!! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla