Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Loukkaantuisitko jos sinut jätettäisiin viestillä?

Vierailija
11.03.2024 |

Olen harkinnut tapailumiehen jättämistä tekstiviestillä. Olemme olleet yhdessä noin 3,5 vuotta. Suhteemme ei ole ollut kovin vakava, olemme kyllä viikoittain tavanneet ja joka päivä viestitelleet ja välillä soitelleet.

Minulla on sellainen aavistus, ettei miehellä ole lainkaan niin suuria tunteita minua kohtaan kuin minulla häntä. Seksiä meillä ei ole ollut pitkään aikaan eikä miehelle ota eteen, seksittömyys on kuitenkin ollut ihan ok minulle enkä oikeastaan itsekään siitä pahemmin välitä. Mies on kuitenkin uppoutunut niin omiin projekteihinsa eikä hän tunnu olevan minusta erityisen kiinnostunut enää, epäilen että hänellä on jo toinen nainen kuvioissa.

Minulle tämä mies on äärimmäisen tärkeä ja rakas. Meillä on myös iso ikäero ja ajattelin, ettei häntä ero niin suuresti liikutakaan kuin minua. Oma-aloitteisesti hän ei ole eron eteen tehnyt mitään, muutaman päivän on ghostannut kokonaan eikä ole itse ottanut yhteyttä.

Yön mietittyäni tulin siihen lopputulokseen että tänään laitan viestin jossa kiitän yhteisistä vuosista ja pistän suhteelle lopun.

Minulle tämä on ensimmäinen "vakava suhde" vaikkei mitään vakavaa ole ollutkaan, kuitenkin pitkään ollaan yhdessä oltu ja miehestä on tullut paras ystäväni. Lienee sanomattakin selvää että ystävyyskin päättyy tähän. Hän on myös ensirakkauteni enkä usko koskaan löytäväni mitään yhtä ihanaa. Olen kuitenkin täysin varma ettei mies tunne samoin joten en halua roikkua löysässä hirressä.

Olenko raukkamainen jos teen sen viestillä? Pelkään että itse murrun kasvotusten tai puhelimessa ja yritän säästää omia tunteitani tässä. Olen myös varma, että aikuinen mies kyllä kestää tämän.

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olimme yhdessä koko aikuisikäni, siitä asti kun täytin 18. Tämä tuntuu hirveän pahalta. 

Ei huvita edes mennä kouluun vaikka pitäisi. Tämänkö arvoinen minä vain olin.

Ap

Olet paljon paljon paljon arvokkaampi ja paljon paremman arvoinen, mitä tuo mies on sinua kohdellut. 

Usko siihen, usko itseesi ja arvoosi. Käy vaikka koulukuraattorilla juttelemassa asiasta, jos se helpottaisi oloasi. Ehdotan sit, koska kirjoitit, että olet kovin yksin. Nyt on tärkeää, että pidät huolta itsestäsi sekä tarpeistasi.

Nyt sattuu paljon, mutta olet ansainnut paljon enemmän, mitä tuo luuska sinulle antoi ja kuinka se sinua on kohdellut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla