Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Loukkaantuisitko jos sinut jätettäisiin viestillä?

Vierailija
11.03.2024 |

Olen harkinnut tapailumiehen jättämistä tekstiviestillä. Olemme olleet yhdessä noin 3,5 vuotta. Suhteemme ei ole ollut kovin vakava, olemme kyllä viikoittain tavanneet ja joka päivä viestitelleet ja välillä soitelleet.

Minulla on sellainen aavistus, ettei miehellä ole lainkaan niin suuria tunteita minua kohtaan kuin minulla häntä. Seksiä meillä ei ole ollut pitkään aikaan eikä miehelle ota eteen, seksittömyys on kuitenkin ollut ihan ok minulle enkä oikeastaan itsekään siitä pahemmin välitä. Mies on kuitenkin uppoutunut niin omiin projekteihinsa eikä hän tunnu olevan minusta erityisen kiinnostunut enää, epäilen että hänellä on jo toinen nainen kuvioissa.

Minulle tämä mies on äärimmäisen tärkeä ja rakas. Meillä on myös iso ikäero ja ajattelin, ettei häntä ero niin suuresti liikutakaan kuin minua. Oma-aloitteisesti hän ei ole eron eteen tehnyt mitään, muutaman päivän on ghostannut kokonaan eikä ole itse ottanut yhteyttä.

Yön mietittyäni tulin siihen lopputulokseen että tänään laitan viestin jossa kiitän yhteisistä vuosista ja pistän suhteelle lopun.

Minulle tämä on ensimmäinen "vakava suhde" vaikkei mitään vakavaa ole ollutkaan, kuitenkin pitkään ollaan yhdessä oltu ja miehestä on tullut paras ystäväni. Lienee sanomattakin selvää että ystävyyskin päättyy tähän. Hän on myös ensirakkauteni enkä usko koskaan löytäväni mitään yhtä ihanaa. Olen kuitenkin täysin varma ettei mies tunne samoin joten en halua roikkua löysässä hirressä.

Olenko raukkamainen jos teen sen viestillä? Pelkään että itse murrun kasvotusten tai puhelimessa ja yritän säästää omia tunteitani tässä. Olen myös varma, että aikuinen mies kyllä kestää tämän.

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole tarvetta "jättää" milläån tavalla, suthan on jo jätetty. Naurunalaisenhan tuossa vaan itsestään tekee "jättämällä".

Vierailija
42/61 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se on tehty ja sieltä tulikin juuri tuo "ok, tsemppiä" vastaukseksi. Turha kai tässä on jöädä itkemään.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tekisin tuossa vaiheessa, kuten kerroit, että en ottaisi itse yhteyttä. Jos mieskään ei ota niin eiköhän se ole sitten siinä. Oikeastaan mitään selittelyjä ei tarvita, suhdehan on jo pystyyn kuollut. Mies ottakoon yhteyttä jos ottaa, ja siinä yhteydessä voi sitten kertoa, että kiitos kaikesta, jatketaan elämäämme omiin suuntiimme. 

Jos mies ei vastaa puheluihin ja viesteihin, niin kyllä silloin voi myös itse viestillä ilmoittaa suhteen lopettamisesta. Jos itsestä niin tuntuu. Mutta mies tuntuu omalta osaltaan suhteen kyllä jo lopettanut. 

Tarraudut mieheen kun olet yksinäinen. Yritä lähteä jotenkin pois kuplasta ja tehdä itsellesi mieleisiä asioita ja tutustua uusiin ihmisiin. Tiedän, helppo sanoa, mutta itsellesi se on tärkeätä, oletettavasti kun olet vielä nuori ihminen. 

Vierailija
44/61 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme yhdessä koko aikuisikäni, siitä asti kun täytin 18. Tämä tuntuu hirveän pahalta. 

Ei huvita edes mennä kouluun vaikka pitäisi. Tämänkö arvoinen minä vain olin.

Ap

Vierailija
45/61 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä. Älä enää lähde tuollaiseen suhteeseen. Tuntuu järkyttävältä että olet käyttänyt niin paljon tunteita varsin kylmän ja välinpitämättömän oloiseen "parhaaseen ystävään" ja "ensirakkauteen", kumpaakaan ei tuossa näin äkkiseltään ole näkyvissä.

Vierailija
46/61 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

43/43 jatkaa. Ehditkin jo kirjoittamani aikana laittaa viestin miehelle. Nyt on tärkeää, että tyydyt tuohon ja et heikkona hetkenä ota mieheen yhteyttä tai ala anella ja perua eroa. Tiedän, että niitä hetkiä tulee, mutta yritä olla vahvana, mies ei ole enää todellakaan mukana millään tavalla suhteessanne. Et voi yksin pakottaa tilannetta muuksi. 

Vierailija
47/61 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tsemppauksesta. Elämäni on 18-vuotiaasta asti pyörinyt vain tuon miehen ympärillä ja hän on ainoa asia mitä edes ajattelen, olen korviani myöten rakastunut. Hän ei tunne mitään minua kohtaan.

Ap

Vierailija
48/61 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sairas ap.

Vierailija
49/61 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olimme yhdessä koko aikuisikäni, siitä asti kun täytin 18. Tämä tuntuu hirveän pahalta. 

Ei huvita edes mennä kouluun vaikka pitäisi. Tämänkö arvoinen minä vain olin.

Ap

Ymmärrän sinua. Olen paljon vanhempi ja olen kokenut samoja tunteita. Tuo on juuri ominaista, että ajattelee, että tämänkö arvoinen olin. Pitää yrittää ajatella, että minä en enää uhraa itseäni ja elämääni ihmiselle joka ei minua arvosta ja välitä olenko hänen elämässään vai ei. Olitte ehkä alussa tärkeitä toisillenne, mutta asiat ikävä kyllä muuttuvat aikaa myöten. Ajattele, että tämä tarina tuli käytyä loppuun. Se oli siinä ja nyt yritän jatkaa elämääni, tämä mies ei siihen kuulu. 

Vierailija
50/61 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi nuorempaa seuraa. Vanhojen ukkojen kanssa sekoilu ei koskaan pääty hyvin.

Vierailija
51/61 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa ap. Suhteenne kuulosti sairaalta ja mies ei voi olla kovin tasapainoinen jos lähti 18-vuotiaan mukaan ja vielä leikki tunteillasi. Väistit juuri luodin.

Vierailija
52/61 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen siitä saa kun etsii "tasokasta" miestä :D

Vierailija
53/61 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei mitkään "tasot" pyörineet mielessä eikä minua kiinnosta yhtään sellainen. Miehellekin sanoin monta kertaa että vaikka olisi juoppo katuojassa, antaisin hänelle kuun taivaalta.

Rakastan häntä valtavan paljon koko sydämestäni ja pelkästään ajatus hänen olemassaolostaan tekee minut todella onnelliseksi. 

Pakko kai on myöntää, ettei ikä ollut mikään kovin optimaalinen. Sen verran voin paljastaa että oli isääni vanhempi (ja tätä en todellakaan tiennyt ennen kuin pitkän tapailun jälkeen), nytkin kun on alkanut jo ikääntymisen merkkejä näkyä, on mies silti komein ja ihanin kaikista. Harmaat hiukset tai rypyt ei haittaa ollenkaan. Minulle hän on aina täydellinen söpöläinen.

Sydämeni on tuhannen palasina.

Ap

Vierailija
54/61 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO onpa harvinaisen valjun suhde. Onko vähän kuin Vanhasen aikoinaan kuvaama liittonsa: kahden harmaan ihmisen harmaa liitto. Vai miten se meni?

Itse pitäisin tyypin kuvioissa, jos kuitenkin kiva frendi ja hankkisin kuitenkin jotain hiukkaisen intohimoisempaa kylkeen. 

Vierailija
55/61 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet AP avun tarpeessa <3 Jo tuo että olet tehnyt yhdestä ihmisestä tuollaisen palvonnan kohteen kertoo siitä että tarvitset apua. Teillä ei ole ollut millään muotoa tasapainoista suhdetta. 

Vierailija
56/61 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei itse halunnut kanssani intiimiä suhdetta tai mitään suurempaa. Ei hänellä onnistunut eikä minuakaan seksi kiinnosta.

Kaipaan vain läheisyyttä ja yhteisiä keskusteluja hänen kanssaan.

Ap

Vierailija
57/61 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olitte vain ystäviä ja lopetit käytännössä ystävyyden? Miksi ihmeessä?

Vierailija
58/61 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yökyläiltiin paljon, saunottiin yhdessä ja mökkeiltiin ja nukuttiin vierekkäin. Oli siinä kuitenkin jotain enemmän kuin normaalissa ystävyydessä. Siksi pidin tätä parisuhteena.

Ap

Vierailija
59/61 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuokin vaikuttaa sairaalta että haluat olla jonkun paikalla/viedä jonkun paikan. Todella sairaalta.. 

Vierailija
60/61 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miehellekin sanoin monta kertaa että vaikka olisi juoppo katuojassa, antaisin hänelle kuun taivaalta."

Kuule, jos et ole trolli, niin kannattaisi mennä juttelemaan jollekin ammattilaiselle. Alan melkeinpä ymmärtää miksi mies on halunnut sinusta eroon. Tuollainen palvonta ja ylistäminen tuolla tavalla ei kuulosta mitenkään... normaalilta.