Siis onko OIKEASTI ihmisiä, jotka syövät jotain kotona tehtyä ruokaa joka päivä?
Siis onko OIKEASTI ihmisiä, jotka syövät jotain kotona tehtyä ruokaa joka päivä?
Siis mitä järkeä? Einekset ja pakaste ateriat on paljon helpompia, halvempia ja jotkut ruoat jopa parempia kuin kotona tehty eikä tarvitse käyttää montaa tuntia päivässä ruoan laittoon.
Kommentit (98)
Vierailija kirjoitti:
No ei kilon jauheliha paketti 20€maksa, kyllä mausteet yms. Yleensä löytyy kaapista. Kilon jauhelihasta tulee kasa lihapullia mutta perheelliselle ei riitä yksi pkt valmispullia. Mistä ostat 80 sentillä?
ÄLÄ VALEHTELE
EI LÖYDY KAIKILTA MITÄÄN MAISTEITA KAAPISSA!
Naudan paistijauheliha 8%
24,60 €/kg
Syö 2 annosta
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kilon jauheliha paketti 20€maksa, kyllä mausteet yms. Yleensä löytyy kaapista. Kilon jauhelihasta tulee kasa lihapullia mutta perheelliselle ei riitä yksi pkt valmispullia. Mistä ostat 80 sentillä?
ÄLÄ VALEHTELE
24,60 €/kg
Syö 2 annosta
Ap
400g:n jauhelihapaketista tulee 12-16 lihapullaa. Yhdellä aterialle niitä syödään 3-4 kpl/henkilö kun lisäksi on perunaa/pastaa/riisiä sekä salaattia.
Ei kannata tälle autistipaskalle vastailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ÄLÄ VALEHTELE
24,60 €/kg
Syö 2 annosta
Ap
400g:n jauhelihapaketista tulee 12-16 lihapullaa. Yhdellä aterialle niitä syödään 3-4 kpl/henkilö kun lisäksi on perunaa/pastaa/riisiä sekä salaattia.
ÄLÄ VALEHTELE! Ehkä jos olet 4 vuotias lapsi, normaali mies syö 400g lihaa päivässä.
AP
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata tälle autistipaskalle vastailla.
Joo taitaa olla kyseessä pahimman luokan v a j a k k i.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ÄLÄ VALEHTELE
24,60 €/kg
Syö 2 annosta
Ap
ÄLÄ VALEHTELE! Ehkä jos olet 4 vuotias lapsi, normaali mies syö 400g lihaa päivässä.
AP
Proteiinin enimmäismäärä on 100g päivässä. Tarkistapas ravitsemussuositukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ÄLÄ VALEHTELE
24,60 €/kg
Syö 2 annosta
Ap
AP
P
Niin? Mitä selität? Ei liity aiheseen mitenkään.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksikään eines ei ole lähellekään yhtä hyvää kuin itse tekemäni ruoka.
Pizza, nakit, lihapiirakat, makaroni laatikko, lohi laatikko, pinaattikeitto, hernekeitto yms yms. paljon parempia eineksenä....
AP
Noista suurin osa ei ole ruoaksi kelpaavaa. Mikä ihmeen uusavuton ei tee itse ruokia. Kyllä normaali ihminen pystyy ja osaa tehdä itse kaikki ruoat.
Kallista tehdä itse, tarvitsee tilaa, tarvitsee välineet, vie 3-5h päivässä aikaa ja samalta maistuu kun halpa hyvä eines.
AP
Mikä ihmeen autistivammanen sä oot jos ruoanlaittoon menee 3-5 h päivässä aikaa 😂
Et siis osaa tehdä sitä salaattia sillä aikaa kun perunat kiehuvat? Ja mihin ihmeen kastikkeeseen menee 1,5h aikaa?
Me syödään 99 prosenttia kotiruokaa. Joskus saatan ostaa itselleni maksalaatikko eineksen, kun kukaan muu ei sitä syö...
Parempi maku, ei allergisille sopimattomia mausteita... mieluummin syön jauhelihasta ilman jauhoja tehtyjä lihapullia, kuin jotain kanannahka-/jauhopullia.
OIKEASTI siis :D
Parempi kysymys kuka ei söisi? Valmisateriat maistuu pahvilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksikään eines ei ole lähellekään yhtä hyvää kuin itse tekemäni ruoka.
Pizza, nakit, lihapiirakat, makaroni laatikko, lohi laatikko, pinaattikeitto, hernekeitto yms yms. paljon parempia eineksenä....
AP
Noista suurin osa ei ole ruoaksi kelpaavaa. Mikä ihmeen uusavuton ei tee itse ruokia. Kyllä normaali ihminen pystyy ja osaa tehdä itse kaikki ruoat.
Kallista tehdä itse, tarvitsee tilaa, tarvitsee välineet, vie 3-5h päivässä aikaa ja samalta maistuu kun halpa hyvä eines.
AP
Mikä ihmeen autistivammanen sä oot jos ruoanlaittoon menee 3
Kastike kuuluu hauduttaa mahdollisiman pitkään, ei ole tilaa tehdä salaattia ja keittää perunoita samaan aikaan.....
AP
Vierailija kirjoitti:
Et osaa tuunata tai lisätä mausteita?
AP
Vierailija kirjoitti:
En tunne ketään joka söisi edes joka viikko itse tehtyä ruokaa ja tunnen kuitenkin 500+ ihmistä.
AP
Vierailija kirjoitti:
Me syödään 99 prosenttia kotiruokaa. Joskus saatan ostaa itselleni maksalaatikko eineksen, kun kukaan muu ei sitä syö...
Parempi maku, ei allergisille sopimattomia mausteita... mieluummin syön jauhelihasta ilman jauhoja tehtyjä lihapullia, kuin jotain kanannahka-/jauhopullia.
Ihan samalla tavalla kaupan jauhelihassa on rustoja, nahkaa yms yms.
AP
Siis, oikeasti - suoraan roskakoriin lukematta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan samalla tavalla kaupan jauhelihassa on rustoja, nahkaa yms yms.
AP
Kuka puhui kaupan jauhelihasta? Itse lihasta jauhan joka aina parasta laadultaan koska tiedän mitä se sisältää. Ilman nahkaa, rustoja... ei meillä mitää skeidaa syödä. Kaupan valmis jauheliha voi sisältää vaikka peräsuolta...ei kiitos.
Viimeksi olen itse ostanut eineksiä, kun olin 19 vuotiaana kesätöissä. Hirvittää ajatuskin eineksistä. Juuri viime viikolla Helsingin Sanomissa juttua tutkimuksesta jonka mukaan ultraprosessoitu ruoka on hirvittävä terveysriski, joten jätän mieluusti kaikki einekset kauppaan ja teen itse ruokani. Tänään tehtiin miehen kanssa tonnikalapastaa ja kanapataa ja niihin meni kaiken kaikkiaan noin pari tuntia aikaa. Näistä syödään ensi viikon arkiruuat, minä lounaat ja illalliset ja mies illalliset, eikä arkena ole pakko käyttää kokkaamiseen aikaa, jollei tule jotain erityistä tarvetta. Meillä ei ole rahasta puutetta vaan voidaan ostaa kunnollisia raaka-aineita.
Ei kannata verrata naudan paistijauhelihaan jos itse syö kaupan halvimpia eines"liha"pullia.