Siis onko OIKEASTI ihmisiä, jotka syövät jotain kotona tehtyä ruokaa joka päivä?
Siis onko OIKEASTI ihmisiä, jotka syövät jotain kotona tehtyä ruokaa joka päivä?
Siis mitä järkeä? Einekset ja pakaste ateriat on paljon helpompia, halvempia ja jotkut ruoat jopa parempia kuin kotona tehty eikä tarvitse käyttää montaa tuntia päivässä ruoan laittoon.
Kommentit (98)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksikään eines ei ole lähellekään yhtä hyvää kuin itse tekemäni ruoka.
Pizza, nakit, lihapiirakat, makaroni laatikko, lohi laatikko, pinaattikeitto, hernekeitto yms yms. paljon parempia eineksenä....
AP
Noista suurin osa ei ole ruoaksi kelpaavaa. Mikä ihmeen uusavuton ei tee itse ruokia. Kyllä normaali ihminen pystyy ja osaa tehdä itse kaikki ruoat.
Kallista tehdä itse, tarvitsee tilaa, tarvitsee välineet, vie 3-5h päivässä aikaa ja samalta maistuu kun halpa hyvä eines.
AP
Pienenä vinkkinä kerottakoon, että välineitä ei tarvitse ostaa päivittäin uusia. Ne voi tiskata ja käyttää uudelleen loputtoman monta kertaa. Näin niiden h
Silti välineet maksaa 50-100€ ja kestää pari vuotta käytössä + vie tilaa paljon
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pizza, nakit, lihapiirakat, makaroni laatikko, lohi laatikko, pinaattikeitto, hernekeitto yms yms. paljon parempia eineksenä....
AP
Noista suurin osa ei ole ruoaksi kelpaavaa. Mikä ihmeen uusavuton ei tee itse ruokia. Kyllä normaali ihminen pystyy ja osaa tehdä itse kaikki ruoat.
Kallista tehdä itse, tarvitsee tilaa, tarvitsee välineet, vie 3-5h päivässä aikaa ja samalta maistuu kun halpa hyvä eines.
AP
Mikä ihmeen autistivammanen sä oot jos ruoanlaittoon menee 3-5 h päivässä aikaa 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsetehty ruoka on hyvää, einekset ovat ihan hirveitä. Ja lisäksi kalliita. Joten kyllä, on ihmisiä, jotka syövät kotona tehtyä ruokaa joka päivä.
ÄLÄ VALHETELE ETTÄ ON KALLIITA, esim. lihapullat 80 senttiä pussi, kotona tehtynä ainekset 20€....
AP
Käyttämälläni ohjeella lihapullat 3,50 puoikiloa. Joo on kalliimpia kuin einespullat, mutta myös parempia. EIkä lähelläkään kahtakymppiä. Sillähän saisi melkein kolme kiloa lihapullia.
Mietihän aloittaja mitä 80 sentin lihapullapussi sisältää, tai ne ns.lihapullat. 20 eurolla saa itse tehdyt lihapullat ja hyvät salaattiainekset kylkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Ja testosteronit pohjalukemissa. Aamen.
Meillä tehdään ruuat itse jo taloudellisista syistä. Yleensä syödään pari päivää samaa ruokaa, niin ei tarvi edes joka päivä kokkailla
Taas tää sama provo. Koita keksiä jotain uutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
AP
Sä oot kyllä ihan pihalla ruuanlaitosta. Mä tein tänään herkullista pastaa. Kesti ehkä vartin ja takaan, että on sata kertaa parempaa, kuin yksikään einespasta. Onnistuisi myös pienessä keittiössä, välineiksi tartti puukon, leikkuualustan, paistinpannun, paistolastan ja kattilan. Aineksetkaan ei olleet kalliit, ei tainnut edes 10 euroa mennä ja ruokaa riitti 4:lle hengelle ja jäi ylikin.
Syön pelkästään itsetehtyä kotiruokaa kotona ja töissä evääksi.
Vierailija kirjoitti:
+ Sähkö uunin lämmitys 5€
Tän hetken hinnalla kokkaat siis käyttäen 67 KWh energiaa. Jos paistat lihapulliasi tunnin, käytät 67 000 watin tehoa. Epäilen pullistasi tosiaan tulevan jopa pahempia kuin einespullat. Kämpässä kyllä tarkenee.
Joutunut joskus kaupan eineksiä ostamaan. Eihän ne ole hyvän makuisia. Kilohinnat roskassa sen verran, että ainesosat roskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsetehty ruoka on hyvää, einekset ovat ihan hirveitä. Ja lisäksi kalliita. Joten kyllä, on ihmisiä, jotka syövät kotona tehtyä ruokaa joka päivä.
ÄLÄ VALHETELE ETTÄ ON KALLIITA, esim. lihapullat 80 senttiä pussi, kotona tehtynä ainekset 20€....
AP
Näitä tuotteita ei voi edes vertailla - no ehkä molemmat on pyöreitä. Ja 20 eurolla saa ison kasan laadukkaita lihapulla.
Miksi edes vastaatte tällä ap:lle. Se on jankuttanut tätä samaa eines asiaa jo monta vuotta. Antaa hänen lämmitellä valmis ruokiaan ihan vapaasti.
Mä paistoin tänään pihvit 35 vuotta vanhalla valurautapannulla ja keitin muusiperunat kattilalla, jonka sain kotoa mukaani muuttaessani ekaan omaan kämppään joskus 25 vuotta sitten. Välineiden ei ole pakko olla kalliita, eikä varsinkaan lyhytikäisiä, kun tekee hyviä valintoja.
Toki ap:han trollaa. Ei kukaan voi oikeasti olla noin tyhmä.
Kaikkea sitä. Kahdenkympin lihapullien välineet 15€. Siis mitkä välineet? Kulho? Haluaisin myös nähdä 15€:n makaronilaatikon mistä saa kaksi annosta 🤣
Vierailija kirjoitti:
Miksi edes vastaatte tällä ap:lle. Se on jankuttanut tätä samaa eines asiaa jo monta vuotta. Antaa hänen lämmitellä valmis ruokiaan ihan vapaasti.
Uskon, että on yleistä hyötyä pitää hänet kiireisenä ketjuihinsa vastailemassa. Vaihtoehtoiset ajanviettotavat voiisvat päätyä otsikoihin.
Kilo jauhelihaa 7,99. Tein lihapullia, paistoin pannulla oivariinissa. Täytyy kyllä sanoa että, yksikää valmis lihapulla ei maistu niin hyvälle kuin itse tehty, siihen vielä muussi, sekin itse tehty. Niin että terve vaan! Toki voit lämmitellä niitä eineksiä lopun ikäsi, mikä kyllä kertoo siitä että, et osaa ruokaa laittaa, harmittaa äitisi puolesta. Huonot eväät kotoa sait.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
ÄLÄ VALEHTELE. Lihapulla-ainekset ei maksa kahta kymppiä. Ne halvat HK:n "liha"pullat ovat ihan kamalia, ei sellaista sontaa viitsi edes syödä. Kivikylän lihapullat ovat ainoita, joita jossain hätätilassa voisin ostaa, mutta ei nekään omatekoisiin verrattuna todellakaan hyviä ole. Eines maistuu einekselle.
Jauheliha 9€, jauhot 3€, mausteet 5€, välineet 15€ yms yms. ja ihan saman makuisia kun kaupan eines pullat....
AP
Ostatko uudet välineet aina kun teet ruokaa? Ja kuten laskin, lihapullat maksaa noin 3,50 € / puoli kiloa.
Kokkaan aina isomman satsin joka riittää minulle moneksi päiväksi.
Voi lapsi kulta, kun olet kasvanut ilman kunnollista ruokaa. Oon pahoillani, ettei sun vanhemmat ole pystyneet parempaan.
Se ei silti tarkoita, etteikö muut ihmiset osaisi tehdä hyvää ruokaa. Ne einekset ei ihan oikeasti ole häävejä. Sä pidät niistä, koska olet niin tottunut siihen einesten keinotekoiseen makuun.