Siis onko OIKEASTI ihmisiä, jotka syövät jotain kotona tehtyä ruokaa joka päivä?
Siis onko OIKEASTI ihmisiä, jotka syövät jotain kotona tehtyä ruokaa joka päivä?
Siis mitä järkeä? Einekset ja pakaste ateriat on paljon helpompia, halvempia ja jotkut ruoat jopa parempia kuin kotona tehty eikä tarvitse käyttää montaa tuntia päivässä ruoan laittoon.
Kommentit (98)
Syödään lähes aina eineksiä. Ne ovat mielestäni mainettaan parempia.
Mä teen aina omat ruuat ja lounaat mukaan töihin. Thai cube on ainoa eines, mitä ikinä ostan. Sitä tulee joskus lounaaksi syötyä.
🇺🇦🇮🇱
Yksikään eines ei ole lähellekään yhtä hyvää kuin itse tekemäni ruoka.
Vierailija kirjoitti:
Itsetehty ruoka on hyvää, einekset ovat ihan hirveitä. Ja lisäksi kalliita. Joten kyllä, on ihmisiä, jotka syövät kotona tehtyä ruokaa joka päivä.
ÄLÄ VALHETELE ETTÄ ON KALLIITA, esim. lihapullat 80 senttiä pussi, kotona tehtynä ainekset 20€....
AP
Ruoan laittaminen on ihan parasta.
On. Jotkut esim. tykkää tehdä ruokaa.
Osa säästää, esim. monen litran keitto kerran viikossa, pakastaa annoksina, ei tarvi kokata usein, mutta halpaa kotona tehtyä ruokaa on.
Siis meinaatko jokapäiväistä tehdä aiheesta aloituksen
Vierailija kirjoitti:
Yksikään eines ei ole lähellekään yhtä hyvää kuin itse tekemäni ruoka.
Pizza, nakit, lihapiirakat, makaroni laatikko, lohi laatikko, pinaattikeitto, hernekeitto yms yms. paljon parempia eineksenä....
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsetehty ruoka on hyvää, einekset ovat ihan hirveitä. Ja lisäksi kalliita. Joten kyllä, on ihmisiä, jotka syövät kotona tehtyä ruokaa joka päivä.
ÄLÄ VALHETELE ETTÄ ON KALLIITA, esim. lihapullat 80 senttiä pussi, kotona tehtynä ainekset 20€....
AP
et ole ap
Vierailija kirjoitti:
On. Jotkut esim. tykkää tehdä ruokaa.
Osa säästää, esim. monen litran keitto kerran viikossa, pakastaa annoksina, ei tarvi kokata usein, mutta halpaa kotona tehtyä ruokaa on.
Keitto ainekset 40€, syö 4 annosta ei mitään viikkoa...
AP
Pizzat, nakit ja lihapiirakat on wt-paskaa.
Kaffebulla kirjoitti:
Mä teen aina omat ruuat ja lounaat mukaan töihin. Thai cube on ainoa eines, mitä ikinä ostan. Sitä tulee joskus lounaaksi syötyä.
Eikös se ole pakaste, ei eines?
Miksi sun piti tehdä tästä samasta asiasta taas aloitus? Taitaa olla tylsää siellä einesten keskellä.
En syö mitään eineksiä. Ovat ihan kuraa.
Vierailija kirjoitti:
Makaroni laatikko eines 1€ kotona tehnynä 15€ 2 annosta....
AP
Onko oikeasti ihminen joka tekee saman aloitukset lähes jopa päivä.
Olen erittäin hyvä kokki ja leipoja. Lapset eivät suostu syömään eineksiä kun kotiruoka meillä on parempaa. Osaan tehdä niin Ranskan keittiön klassikoita kuin myös Kiinalaista. Ruokavieraat ovat kehuneet, että tarjoilemani ruoat ovat parempia kuin monissa ravintoloissa. Ainoa miinus on se, että perhe on taipuvaisia lihomaan koska ruoka on liian hyvää. Painin asian kanssa joka päivä. Viikonloppuisin teen aina jotain extrahyvää ruokaa; pihvejä, paahtopaistia, Kung Po kanaa, pizzaa, Stroganoffia, wienerleikettä, lehtipihviä ja salaattia ym.