Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis onko OIKEASTI ihmisiä, jotka syövät jotain kotona tehtyä ruokaa joka päivä?

Vierailija
10.03.2024 |

Siis onko OIKEASTI ihmisiä, jotka syövät jotain kotona tehtyä ruokaa joka päivä?

Siis mitä järkeä? Einekset ja pakaste ateriat on paljon helpompia, halvempia ja jotkut ruoat jopa parempia kuin kotona tehty eikä tarvitse käyttää montaa tuntia päivässä ruoan laittoon.

Kommentit (98)

Vierailija
21/98 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kilon jauheliha paketti 20€maksa, kyllä mausteet yms. Yleensä löytyy kaapista. Kilon jauhelihasta tulee kasa lihapullia mutta perheelliselle ei riitä yksi pkt valmispullia. Mistä ostat 80 sentillä?

Vierailija
22/98 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsetehty ruoka on hyvää, einekset ovat ihan hirveitä. Ja lisäksi kalliita. Joten kyllä, on ihmisiä, jotka syövät kotona tehtyä ruokaa joka päivä.

ÄLÄ VALHETELE ETTÄ ON KALLIITA, esim. lihapullat 80 senttiä pussi, kotona tehtynä ainekset 20€....

AP

Kaupan valmislihapullissa ei ole lihaa nimeksikään ja maistuvat koiranruoalta. Kotona tehtyjen lihapullien hinta on max 3 euroa ja se on vähän. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/98 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis OIKEASTI, AP, hanki elämä muualta kuin trollailemalla täällä

Väsynyttä tää sun toimintasi 🥱

Vierailija
24/98 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole mitään tarvetta miettiä ruoan kohdalla että mikä on halvempaa. 

Vierailija
25/98 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksikään eines ei ole lähellekään yhtä hyvää kuin itse tekemäni ruoka.

Pizza, nakit, lihapiirakat, makaroni laatikko, lohi laatikko, pinaattikeitto, hernekeitto yms yms. paljon parempia eineksenä....

AP

Noista suurin osa ei ole ruoaksi kelpaavaa. Mikä ihmeen uusavuton ei tee itse ruokia. Kyllä normaali ihminen pystyy ja osaa tehdä itse kaikki ruoat. 

Vierailija
26/98 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsetehty ruoka on hyvää, einekset ovat ihan hirveitä. Ja lisäksi kalliita. Joten kyllä, on ihmisiä, jotka syövät kotona tehtyä ruokaa joka päivä.

ÄLÄ VALHETELE ETTÄ ON KALLIITA, esim. lihapullat 80 senttiä pussi, kotona tehtynä ainekset 20€....

AP

Kaupan valmislihapullissa ei ole lihaa nimeksikään ja maistuvat koiranruoalta. Kotona tehtyjen lihapullien hinta on max 3 euroa ja se on vähän. 

ÄLÄ VALEHTELE jauheliha 9€, jauhot 3€, mausteet 5€, välineet 15€ yms yms. ja ihan saman makuisia kun kaupan eines pullat....

AP

Vierailija
27/98 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä saa eineksiä jotka on parempia kuin itsetehty ruoka? Yhtään sellaista kaupan valmisruokaa en ole vielä maistanut joka olisi parempaa kuin vastaava itse tekemäni.

Syön eineksiä vain poikkeustapauksessa. Teen joko itse tai käyn ravintolassa.

Vierailija
28/98 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

ÄLÄ VALEHTELE. Lihapulla-ainekset ei maksa kahta kymppiä. Ne halvat HK:n "liha"pullat ovat ihan kamalia, ei sellaista sontaa viitsi edes syödä. Kivikylän lihapullat ovat ainoita, joita jossain hätätilassa voisin ostaa, mutta ei nekään omatekoisiin verrattuna todellakaan hyviä ole. Eines maistuu einekselle.

Vierailija
29/98 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pizza, nakit, lihapiirakat, makaroni laatikko, lohi laatikko, pinaattikeitto, hernekeitto yms yms. paljon parempia eineksenä....

AP

Noista suurin osa ei ole ruoaksi kelpaavaa. Mikä ihmeen uusavuton ei tee itse ruokia. Kyllä normaali ihminen pystyy ja osaa tehdä itse kaikki ruoat. 

Kallista tehdä itse, tarvitsee tilaa, tarvitsee välineet, vie 3-5h päivässä aikaa ja samalta maistuu kun halpa hyvä eines.

AP

Vierailija
30/98 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

ÄLÄ VALEHTELE. Lihapulla-ainekset ei maksa kahta kymppiä. Ne halvat HK:n "liha"pullat ovat ihan kamalia, ei sellaista sontaa viitsi edes syödä. Kivikylän lihapullat ovat ainoita, joita jossain hätätilassa voisin ostaa, mutta ei nekään omatekoisiin verrattuna todellakaan hyviä ole. Eines maistuu einekselle.

Jauheliha 9€, jauhot 3€, mausteet 5€, välineet 15€ yms yms. ja ihan saman makuisia kun kaupan eines pullat....

AP

Vierailija
31/98 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Einekset ja pakasteet on jätteistä tehty lapsityövoimaa riistäen ja niistä saa syöpiä. Itse syön ainoastaan ulkona tasokkaissa ravintoloissa enkä kysy hintoja. 

Vierailija
32/98 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin 2 euron lihapullapakkaus on pahaa. Lapset elivät suostuneet edes niitä syömään kun taas itsetekemäni lihapullat ja kastike on lasten lempiruokaa. 

AP on vain tottunut paskanmakuiseen ruokaan. 

Vierailija
33/98 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Einekset on pahoja. Ainoastaan Kokkikartano on ihan ok, mutta kotona tehty on vielä sitäkin parempaa.

Vierailija
34/98 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

ÄLÄ VALEHTELE jauheliha 9€, jauhot 3€, mausteet 5€, välineet 15€ yms yms. ja ihan saman makuisia kun kaupan eines pullat....

AP

Ai sä et vaan osaa laittaa ruokaa. Tai käydä kaupassa.

Vierailija
35/98 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Sä kuvittelet.

Vierailija
36/98 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen erittäin hyvä kokki ja leipoja. Lapset eivät suostu syömään eineksiä kun kotiruoka meillä on parempaa. Osaan tehdä niin Ranskan keittiön klassikoita kuin myös Kiinalaista. Ruokavieraat ovat kehuneet, että tarjoilemani ruoat ovat parempia kuin monissa ravintoloissa. Ainoa miinus on se, että perhe on taipuvaisia lihomaan koska ruoka on liian hyvää. Painin asian kanssa joka päivä. Viikonloppuisin teen aina jotain extrahyvää ruokaa; pihvejä, paahtopaistia, Kung Po kanaa, pizzaa, Stroganoffia, wienerleikettä, lehtipihviä ja salaattia ym. 

Komppaan tätä. Meillä ainut "eines" on nuudelit silloin tällöin. Lapset tykkää itsetehdystä ja tehdäänkin ruokaa koko perheen voimin, myös leivotaan. Aikaa kuluu kivasti kun on tekemistä. Haluan myös että.kun lapset muuttavat omilleen, niin osaavat laittaa itse ruokaa ja pitää perus siisteyden kotonaan. Harmittaa ap:n puolesta, ei ole viitsinyt äiti paljon pojalleen oppeja antaa.

Vierailija
37/98 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Jauheliha 9€, jauhot 3€, mausteet 5€, välineet 15€ yms yms. ja ihan saman makuisia kun kaupan eines pullat....

AP

+ Sähkö uunin lämmitys 5€

AP

Vierailija
38/98 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

AP

Höpsistä. LOPETA SE TROLLAUS ja tee vaikka huomisen läksyt valmiiksi. 

Vierailija
39/98 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Kallista tehdä itse, tarvitsee tilaa, tarvitsee välineet, vie 3-5h päivässä aikaa ja samalta maistuu kun halpa hyvä eines.

AP

Pienenä vinkkinä kerottakoon, että välineitä ei tarvitse ostaa päivittäin uusia. Ne voi tiskata ja käyttää uudelleen loputtoman monta kertaa. Näin niiden hinta lähestyy nollaa per ateria.

Vierailija
40/98 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap on ihan pihalla ruoka - ja raha-asioista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä